quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:29 schreef TNA het volgende:
Iedereen die dit serieus neemt is dommer dan alle deelnemers.
hoezo? die vrouw kan zich nu niet meer vertonen in de tweede kamer, of je het nou serieus neemt of niet dat gaat wel gebeuren!! en ten tweede al is het een momentopname het is wél een opname!!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef agentstarling het volgende:
[..]
hoezo? die vrouw kan zich nu niet meer vertonen in de tweede kamer, of je het nou serieus neemt of niet dat gaat wel gebeuren!! en ten tweede al is het een momentopname het is wél een opname!!
quote:student WO
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:21 schreef agentstarling het volgende:
[..]
zeker veel slechte uitslagen gehad?
feit blijft dat hoe dom je ook bent je nooit een hoge score zult halen! daarvoor is de gokkans gewoon te klein.. maar waarschijnlijk ben jij een trouwe groenlinksfan dat je zon slechte avond hebt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja
De IQ-test van BNN heeft niets met een goede IQ-test te maken. Conclusies eraan verbinden is al helemaal nonsens. En "en ten tweede al is het een momentopname het is wél een opname!!", well, dat is zoiets als iemand één vraag uit de test voorleggen en op basis daarvan concluderen of diegene een IQ van 70 of 130 heeft.
Dat die vrouw zich niet meer kan vertonen in de Kamer klopt. Dankzij de stupiditeit van de mensen die denken dat de test iets waard is
Het lijkt me een goede zaak dat domme mensen nooit een hoge score zullen halen en ik zou nooit van mijn leven op GroenLinks stemmen. Bedankt voor je suggestie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef agentstarling het volgende:
[..]
feit blijft dat hoe dom je ook bent je nooit een hoge score zult halen! daarvoor is de gokkans gewoon te klein.. maar waarschijnlijk ben jij een trouwe groenlinksfan dat je zon slechte avond hebt..
Is een iq van 111 dan zo erg?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:12 schreef agentstarling het volgende:
Vanavond een beetje gekeken naar die iq-test, tot mijn grote verbazing had die Charly Luske een iq van 120 maar ik heb me echt rotgelachen toen groen-links politicus Mariko Peters als flop uit de bus kwam met een iq van 111!!!
Wat een grap dat mensen die ons land willen besturen zo dom kunnen zijn!! En dan vooral zeggen uh sorry ik had slecht geslapen!!
quote:
Wat vind je van Ella Vogelaar dan? Of die ene van de SP, met haar strafblad?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:12 schreef agentstarling het volgende:
Vanavond een beetje gekeken naar die iq-test, tot mijn grote verbazing had die Charly Luske een iq van 120 maar ik heb me echt rotgelachen toen groen-links politicus Mariko Peters als flop uit de bus kwam met een iq van 111!!!
Wat een grap dat mensen die ons land willen besturen zo dom kunnen zijn!! En dan vooral zeggen uh sorry ik had slecht geslapen!!
1) Nee, daarmee ben je slimmer dan zo'n 65% van de mensen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:44 schreef agentstarling het volgende:
daarmee zeg ik niet dat zij dom is of wat dan ook
En verder, nogmaals, met een zo nietszeggende test heeft het geen enkele zin om naar iemands score of onderlinge scores te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:12 schreef agentstarling het volgende:
Wat een grap dat mensen die ons land willen besturen zo dom kunnen zijn!!
Nee zeg van zulke figuren vind ik een verschrikking en hoop daar dan ook verre van te blijven. Maar ik vind het gewoon heerlijk als ik thuis voor de buis zit om te zien hoe die Mariko, waarvan ik uberhaupt al niet zon hoge pet op had, lekker op der bek gaat! MAG IK PLEASE?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Onbegrijpelijk_Haribo het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat TS zo'n carrièrebitch is met een kort rood vlot kapsel en die denkt alles beter te weten dan anderen. Tevens voelt ze zich meer dan anderen want ja, het WO is alles.
ja, wel dus, want een hoge score kan je niet halen zonder een hoog iq...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:46 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
En verder, nogmaals, met een zo nietszeggende test heeft het geen enkele zin om naar iemands score of onderlinge scores te kijken.
Bij een echte IQ-test niet neequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:48 schreef agentstarling het volgende:
[..]
ja, wel dus, want een hoge score kan je niet halen zonder een hoog iq...
Die is vast niet gratis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:53 schreef credendo_vides het volgende:
Hm, via mensa kan je ook een test doen die waarschijnlijk wat nauwkeuriger is. Zullen we daar de testen maar eens van posten?
[IQ TEST] Mensa thuistest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:53 schreef credendo_vides het volgende:
Hm, via mensa kan je ook een test doen die waarschijnlijk wat nauwkeuriger is. Zullen we daar de testen maar eens van posten?
Geachte kandidaat,quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:55 schreef TNA het volgende:
[..]
[IQ TEST] Mensa thuistest.
Mensa IQ thuistest
Die test is gewoon een soort van reclame.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Onbegrijpelijk_Haribo het volgende:
[..]
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Ik 140, ondanks dat ik toch wat vragen gemist heb, met name die plaatjes omdat die gewoon veul te snel gingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:17 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb een IQ van 132 (althans, volgens BNN dan...)!
Ze willen gewoon ¤37,50 want zo slim ben ik heul niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die test is gewoon een soort van reclame.
Dat had ik dus ook een paar jaar terug. NIet op ingegaan verder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Onbegrijpelijk_Haribo het volgende:
[..]
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Meer dan eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is slechts een momentopname. Het is niet de kunst één keer te presteren, maar langdurig te presteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:26 schreef Zith het volgende:
Ik heb de intelligentie-/geheugen-/analyserendvermogen-/reken- test van de Luchtsverkeersleiding gehaald, ben ik nu slim?
Geert tegen partijgenoot: "Zie je die Bnn test deugt voor geen meter, Die trol 110+? Laat me niet lachen, ze maakt hier een veel infantielere indruk"quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag de eerste werkdag na de Nationale IQ-test.
Welke reacties zal Mariko Peters kunnen verwachten?
Op giechelen heb ik haar nog nooit betrapt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Op het VWO had ik ook types à la Mariko Peters: giechelachtig, carrièretrutten, politiek correct en vooral infantiel.
TS weet niet dat IQ-testen te oefenen zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef agentstarling het volgende:
[..]
feit blijft dat hoe dom je ook bent je nooit een hoge score zult halen! daarvoor is de gokkans gewoon te klein.. maar waarschijnlijk ben jij een trouwe groenlinksfan dat je zon slechte avond hebt..
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Thoreau het volgende:
Smart_ass weet niet dat IQ-testen met een afgesteld dak wel nauwkeurig zijn?
Hou je smoel met je EQ. Stomme marketinghype.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef D-REAMSZ het volgende:
Trouwens een hoog iq is wel leuk maar je eq doet er ook toe.
Iemand die een laag iq heeft zou ver kunnen komen met zijn eq
Ik heb ook het idee hoe slimmer mensen zijn hoe moeilijker ze het voor zichzelf maken in het leven.
Vmbo worden vaak omschreven als aso, maar wel soicaal.
havo en vwo vaak als slim maar contactgestoord
Nou klopt dat natuurlijk niet altijd,
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002134506/index.html
EQ is grotendeels crap.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef D-REAMSZ het volgende:
Trouwens een hoog iq is wel leuk maar je eq doet er ook toe.
Iemand die een laag iq heeft zou ver kunnen komen met zijn eq
Ik heb ook het idee hoe slimmer mensen zijn hoe moeilijker ze het voor zichzelf maken in het leven.
Vmbo worden vaak omschreven als aso, maar wel soicaal.
havo en vwo vaak als slim maar contactgestoord
Nou klopt dat natuurlijk niet altijd,
Veel oefenen kan leiden tot een toename van ongeveer 10 punten, tenzij ze je natuurlijk iedere keer exact dezelfde vragen voorleggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002134506/index.html
By the power of Grayskull!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?
Eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die de iq-test serieus nemen.. alsof je serieus dom bent als je een iq hebt van 111 en alsof je serieus enorm slim bent als je een iq hebt van 120.Komop.
Dat is precies de reden waarom ik de scores van zo'n BNN iq-test niet serieus neem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?
Een foute test en een foute berekening, go Eyeworksquote:Mocht je gisteren de Nationale IQ-test gedaan hebben van BNN: de uitkomst klopt niet. Dat maakte BNN-voorzitter en presentator Patrick Lodiers vanmiddag bekend in de Coen en Sandershow op 3FM.
Producent Eyeworks heeft bij de berekening van het IQ een verkeerde berekeningstabel gebruikt. Dat betekent dat de uitslag die gegeven was, een hoger iq geeft dan het daadwerkelijk is. Hoeveel het verschilt, is afhankelijk van je score. De juiste scoretabel staat inmiddels op de website van de Nationale IQ-test
En al die mensen die ineens dachten hoogbegaafd te zijn....quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Een foute test en een foute berekening, go Eyeworks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |