Op giechelen heb ik haar nog nooit betrapt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Op het VWO had ik ook types à la Mariko Peters: giechelachtig, carrièretrutten, politiek correct en vooral infantiel.
TS weet niet dat IQ-testen te oefenen zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:25 schreef agentstarling het volgende:
[..]
feit blijft dat hoe dom je ook bent je nooit een hoge score zult halen! daarvoor is de gokkans gewoon te klein.. maar waarschijnlijk ben jij een trouwe groenlinksfan dat je zon slechte avond hebt..
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Thoreau het volgende:
Smart_ass weet niet dat IQ-testen met een afgesteld dak wel nauwkeurig zijn?
Hou je smoel met je EQ. Stomme marketinghype.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef D-REAMSZ het volgende:
Trouwens een hoog iq is wel leuk maar je eq doet er ook toe.
Iemand die een laag iq heeft zou ver kunnen komen met zijn eq
Ik heb ook het idee hoe slimmer mensen zijn hoe moeilijker ze het voor zichzelf maken in het leven.
Vmbo worden vaak omschreven als aso, maar wel soicaal.
havo en vwo vaak als slim maar contactgestoord
Nou klopt dat natuurlijk niet altijd,
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002134506/index.html
EQ is grotendeels crap.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef D-REAMSZ het volgende:
Trouwens een hoog iq is wel leuk maar je eq doet er ook toe.
Iemand die een laag iq heeft zou ver kunnen komen met zijn eq
Ik heb ook het idee hoe slimmer mensen zijn hoe moeilijker ze het voor zichzelf maken in het leven.
Vmbo worden vaak omschreven als aso, maar wel soicaal.
havo en vwo vaak als slim maar contactgestoord
Nou klopt dat natuurlijk niet altijd,
Veel oefenen kan leiden tot een toename van ongeveer 10 punten, tenzij ze je natuurlijk iedere keer exact dezelfde vragen voorleggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je iq-testen kunt oefenen. Zie bijvoorbeeld:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002134506/index.html
By the power of Grayskull!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?
Eens!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die de iq-test serieus nemen.. alsof je serieus dom bent als je een iq hebt van 111 en alsof je serieus enorm slim bent als je een iq hebt van 120.Komop.
Dat is precies de reden waarom ik de scores van zo'n BNN iq-test niet serieus neem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je IQ-testen oefenen, je kan toch ook je intelligentie uitbreiden?
Een foute test en een foute berekening, go Eyeworksquote:Mocht je gisteren de Nationale IQ-test gedaan hebben van BNN: de uitkomst klopt niet. Dat maakte BNN-voorzitter en presentator Patrick Lodiers vanmiddag bekend in de Coen en Sandershow op 3FM.
Producent Eyeworks heeft bij de berekening van het IQ een verkeerde berekeningstabel gebruikt. Dat betekent dat de uitslag die gegeven was, een hoger iq geeft dan het daadwerkelijk is. Hoeveel het verschilt, is afhankelijk van je score. De juiste scoretabel staat inmiddels op de website van de Nationale IQ-test
En al die mensen die ineens dachten hoogbegaafd te zijn....quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Een foute test en een foute berekening, go Eyeworks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |