Die is vast niet gratis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:53 schreef credendo_vides het volgende:
Hm, via mensa kan je ook een test doen die waarschijnlijk wat nauwkeuriger is. Zullen we daar de testen maar eens van posten?
[IQ TEST] Mensa thuistest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:53 schreef credendo_vides het volgende:
Hm, via mensa kan je ook een test doen die waarschijnlijk wat nauwkeuriger is. Zullen we daar de testen maar eens van posten?
Geachte kandidaat,quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:55 schreef TNA het volgende:
[..]
[IQ TEST] Mensa thuistest.
Mensa IQ thuistest
Die test is gewoon een soort van reclame.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Onbegrijpelijk_Haribo het volgende:
[..]
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Ik 140, ondanks dat ik toch wat vragen gemist heb, met name die plaatjes omdat die gewoon veul te snel gingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:17 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb een IQ van 132 (althans, volgens BNN dan...)!
Ze willen gewoon ¤37,50 want zo slim ben ik heul niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die test is gewoon een soort van reclame.
Dat had ik dus ook een paar jaar terug. NIet op ingegaan verder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Onbegrijpelijk_Haribo het volgende:
[..]
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Meer dan eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is slechts een momentopname. Het is niet de kunst één keer te presteren, maar langdurig te presteren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:26 schreef Zith het volgende:
Ik heb de intelligentie-/geheugen-/analyserendvermogen-/reken- test van de Luchtsverkeersleiding gehaald, ben ik nu slim?
Geert tegen partijgenoot: "Zie je die Bnn test deugt voor geen meter, Die trol 110+? Laat me niet lachen, ze maakt hier een veel infantielere indruk"quote:Op donderdag 29 januari 2009 06:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag de eerste werkdag na de Nationale IQ-test.
Welke reacties zal Mariko Peters kunnen verwachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |