abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65625918
is dat nu al betaald dan?
vrienden van me wonen boven de fortis daaro die hebben achter een eigen parkeerplaats.
kost wel wat per maand maar altijd van een plek verzekerd.
Maar minder dagjesmensen nu die daar parkeren dus?
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_65626216
Yepz vandaag is de eerste dag. Vraag me wel af waar al die auto's ineens naar verdwenen zijn, je verplaatst het probleem alleen maar.
pi_65628940
Ik ben ook weer thuis en heb een nieuwe steiltang .
Het was koud , waaide pluis niet weg Jill?

Mijn hond wilde gewoon meteen weer naar binnen ... Ik heb een mooi weer hond .
pi_65629255
Ja die van mij is ook een mooi weer hond. Als het regent gaat ze gewoon op je voeten zitten en heel zielig omhoog kijken zo van Til me op!!!
Maar was in het bos wel erg lekker. Was lekker beschut op n bankje in het zonnetje gaan zitten, hond was druk met een bal aan het spelen. Alleen het stuk terug lopen was erg koud, vol in de wind....brrr.
pi_65629477
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg

En toch is het lekker om te hardlopen
Just being curious.. ofzo
pi_65629710
tja misschien meer in de parkeerplaatsen of niet naar scheveningen omdat het wat kouder is
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_65630046
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Qrious het volgende:
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg

En toch is het lekker om te hardlopen
Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 1 februari 2009 @ 17:55:15 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65630370
Morgen aan een nieuw project beginnen! 7 weekjes in Chelsea, London.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65630439
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious . Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...

Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
pi_65631637
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious . Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...

Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
Als je nou ff verhuisd naar de Mozartlaan kun je me wel zien lopen
Mja de lente mag van mij ook wel komen, lekker tot Monster door de duinen of over t strand dan

Ps. wat is fok vandaag rete traag zeg
pi_65633539
Dear god wat is het koud! Onderkoelingsverschijnselen hiero. Op dit soort momenten wou ik dat de hond zichzelf uitliet

Trouwens op de Scheveningseweg vanaf de kerk tot aan de kanaalweg, welgeteld 5 auto's die daar geparkeerd stonden, waarvan 3 op invalidenparkeerplek. Dus eigenlijk maar 2. Ik vraag me echt af waar al die auto's nu staan die daar normaal neergegooid werden, denk niet dat iedereen spontaan zn auto heeft weggedaan.
pi_65633759
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef Qrious het volgende:

[..]

LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben

Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_65635076
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
  zondag 1 februari 2009 @ 20:39:31 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65635376
winterberg was goed te doen.
Dag 1 vol op zon en heeerlijk weer
dag 2 zware sneeuw storm ijs en ijs koud en heel erg veel wind
Dag 3 veel heel veel sneeuw val

Dus we hebben alle weer type gehad
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_65635709
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Qrious het volgende:

[..]

Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
Als hij ongewenst is geef je hem maar gewoon aan mij .
Dan heb ik nog wel een auto voor je die op elektriciteit loopt, roze is en drie km per uur gaat .
pi_65637402
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
pi_65637496
Owja, wb ook_gek je leeft nog steeds iig, niet bedolven onder de storm
Wel lekker er ff tussenuit geweest te zijn zeker Ik wil ook weerrrrrrr Alles beter dan de Uithof hier
pi_65637944
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Qrious het volgende:
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
Hij is nog behoorlijk groot , ik denk dat je er wel veertig barbies in kwijt kan. Afstandsbediening is niet nodig want hij heeft een echt gaspedaal .

Mijn kind heeft er tot verleden jaar vrolijk in rondgereden , nu gaat hij als occassion op naar het volgende kind. Altijd netjes onderhouden , servicebeurten zelf verricht en de apk is over het algemeen oneindig tot de wielen eraf donderen .

Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan .
  maandag 2 februari 2009 @ 05:21:00 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65645355
Daar zijn we weer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 2 februari 2009 @ 06:37:50 #145
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65645466
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan .
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.

En goedemorgen natuurlijk...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_65645606
Het is veelste koud hier in Den Haag!
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 2 februari 2009 @ 07:35:12 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65645654
quote:
Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.

En goedemorgen natuurlijk...
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 2 februari 2009 @ 07:47:21 #148
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65645721
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk. En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 2 februari 2009 @ 07:55:04 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65645783
goedemorgen!!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:36:09 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65646178
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk. En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
Ach, ik pakte eerst gewoon de auto, was in de winter toch gratis parkeren op de boulevard

Maarja, vanwege mijn knie ga ik nu maar drie/vier keer per week los op de RPM les in SportCity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')