Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Qrious het volgende:
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg
En toch is het lekker om te hardlopen![]()
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
Als je nou ff verhuisd naar de Mozartlaan kun je me wel zien lopenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious. Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...
Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef Qrious het volgende:
[..]
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
Als hij ongewenst is geef je hem maar gewoon aan mijquote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Qrious het volgende:
[..]
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
Hij is nog behoorlijk grootquote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Qrious het volgende:
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan.
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.
En goedemorgen natuurlijk...
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
Ach, ik pakte eerst gewoon de auto, was in de winter toch gratis parkeren op de boulevardquote:Op maandag 2 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk.En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |