Een beetje vriend geeft iemand als jij het hele jaar door cadeautjes. Die wacht natuurlijk niet tot Valentijnsdag.quote:
Dan moet je toch echt bij je vriend zijnquote:
Ik adviseer je vriend om een zak met honderd waxinelichtjes voor je te kopen en ze stuk voor stuk in te pakken. Heb jij veel cadeautjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil gewoon veel cadeautjes!![]()
Dat is kei leuk!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik adviseer je vriend om een zak met honderd waxinelichtjes voor je te kopen en ze stuk voor stuk in te pakken. Heb jij veel cadeautjes.
Nee dan word ik misselijk.quote:
Ow, oke. Wat wil je hebben? Gaan we dan toch nog es samen shoppenquote:
Qua aantal gangen misschien niet, maar er zijn weinig (ik vermoed geen) die het 3 gangen-menu downgraden omdat het goedkoper is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Maar dan eet je niet wat ik gegeten heb vanavond.
Niet helemaal....ben donderdag de hele middag bezig geweest met Valentijnsweetjes uit te zoeken. En aangezien mn hersenen een spons zijn voor nutteloze info...is er weer heel wat minder ruimte over voor boeiende dingenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:11 schreef AirwiN het volgende:
Dat Valentijn van oorsprong is bedoeld om je geheime liefde een (anonieme) boodschap te sturen waaruit blijkt dat je hem / haar leuk vindt.
Nou, verlicht mij met die nutteloze weetjes zodat ik er in het vervolg andere mee om de oren kan slaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet helemaal....ben donderdag de hele middag bezig geweest met Valentijnsweetjes uit te zoeken. En aangezien mn hersenen een spons zijn voor nutteloze info...is er weer heel wat minder ruimte over voor boeiende dingen
Ontbijten en een heerlijke koffie voor mezelf maken ... Goed idee!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitslapen - net mn bed uitgerold
Ontbijten
Mail checken
Douchen
Met de hond lopen
Ik ben al op de helft
Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Qrious het volgende:
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg
En toch is het lekker om te hardlopen![]()
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
Als je nou ff verhuisd naar de Mozartlaan kun je me wel zien lopenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious. Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...
Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef Qrious het volgende:
[..]
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
Als hij ongewenst is geef je hem maar gewoon aan mijquote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Qrious het volgende:
[..]
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
Hij is nog behoorlijk grootquote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Qrious het volgende:
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan.
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.
En goedemorgen natuurlijk...
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
Ach, ik pakte eerst gewoon de auto, was in de winter toch gratis parkeren op de boulevardquote:Op maandag 2 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk.En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
is dat dan niet wrijfwrijfwrijf, kusje in je nek en dan gaan rampetampen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee dan word ik misselijk.
Ik ben teveden met een strikje om de massage fles en de belofte en uitvoering van een lange massage van een halfuur ofzoniet wrijf wrijf KLAAR
![]()
![]()
Dat zijn toch niet zware eisen?
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
is dat dan niet wrijfwrijfwrijf, kusje in je nek en dan gaan rampetampen?
moguh trouwens
Dat is toch ook de enige reden waarom wij mannen daaraan beginnen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja inderdaadBody to bodymassage blijft meestal niet lang bij massage
De meeste dromen zijn bedrog, jeweets!quote:
... en ook_gek dan waarschijnlijk...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef becky27 het volgende:
ha ha het was heeeel gezellig, dat dan weer wel maara ik kan me herinneren dat er voornamelijk vrouwelijke Fok! leden waren.
Ik deed het alleen maar zodat ze daarna weer zonder morren aan de afwas en de strijk ging. Eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige reden waarom wij mannen daaraan beginnen?
Mosselfeestje in Scheveningen meat?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef becky27 het volgende:
ha ha het was heeeel gezellig, dat dan weer wel maara ik kan me herinneren dat er voornamelijk vrouwelijke Fok! leden waren.
strijken doe ik niet aan en heb een afwasmachine xDquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik deed het alleen maar zodat ze daarna weer zonder morren aan de afwas en de strijk ging. Eigenlijk
Anders krijg ik mijn overhemden never nooit niet netjesquote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
strijken doe ik niet aan en heb een afwasmachine xD
ja das het voordeel van gewoon shirtjes naar je werk dragen xDquote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders krijg ik mijn overhemden never nooit niet netjes
hij staat hier ook meer eens per week aan gemiddeld, maar het bijft hendigquote:En ik heb geen geld en ruimte voor een afwasmachienemaar in mijn eentje maak ik ook weinig troep, dat scheelt
Doe ik bijna nooit, behalve op vrijdagquote:Op maandag 2 februari 2009 13:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja das het voordeel van gewoon shirtjes naar je werk dragen xD
De enige plaats waar ik zo'n ding kwijt zou kunnen staat nou mijn koelkastje. En ik denk dat ik 'm in een maand nog niet vol krijgquote:hij staat hier ook meer eens per week aan gemiddeld, maar het bijft hendig
Nee hoor . Te schoon zelfs .quote:
Wasje draaien?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik verveel me kapot!
Gefeliciteerd, toch mooi dat het nog goedgekomen isquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Nou, het is helemaal geregeld met m'n baan en salaris.
Binnenkort mag ik beginnen met ingewerkt worden.
Tof! Dat had nogal wat voeten in de aarde, ben je er nog uitgekomen met de salariëring en dergelijke?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Nou, het is helemaal geregeld met m'n baan en salaris.
Binnenkort mag ik beginnen met ingewerkt worden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef knnth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, toch mooi dat het nog goedgekomen isSucces!
Jep, op de gesprekken hebben ze de 'fout' begaan om over het salaris in de toekomst te hebben eigenlijk. Per 1 april (geen garp, hoop ikquote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tof! Dat had nogal wat voeten in de aarde, ben je er nog uitgekomen met de salariëring en dergelijke?
Je hebt het wel op papier staan dat het per 1-4-9 een stuk hoger wordt?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Dank!
[..]
Jep, op de gesprekken hebben ze de 'fout' begaan om over het salaris in de toekomst te hebben eigenlijk. Per 1 april (geen garp, hoop ik) gaat het fors omhoog (naar het afgesproken bedrag in de gesprekken), die 1.5 maand tot de 1e verdien ik alleen ff wat minder.
Heeft met de ingang van een nieuw CAO te maken. Daarom stond er op de voorlopige arbeidsovereenkomst een veel lager bedrag.
Ben blij dat het goed is gekomen, heb er weer zin an!![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt het wel op papier staan dat het per 1-4-9 een stuk hoger wordt?
Of je roept even de hulp in van je medehaagse fokkersquote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]. Anders kom ik ze ff bitchslappen met het CAO-boekje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of je roept even de hulp in van je medehaagse fokkers
*met schuin oog kijkt naar klauwhamer*
Ik ben ook redelijk kundig met de decoupeerzaag, trouwensquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik hou 't in m'n achterhoofd.
Sorry, kan alleen snowboarden dus tips geven zit er niet inquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie wil een keer met mij skieen in de uithof? (ik ben zeer slecht)
Maar dat ik wil dus verbeteren
Gewoon naar de duinen lopen joh, kom maar 1 stoplicht tegenquote:Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.
En goedemorgen natuurlijk...
Ja, ik viel gisteren ook zowat van de stoep van verbazing.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef ook_gek het volgende:
sinds dat betaald parkeren hier bij mij is het gewoon helemaal leeg. Dat is gewoon niet meer normaal zo veel parkeerplek is er![]()
![]()
Daar sta je wel meteen een kwartier te wachten. Waardeloos stoplicht. De duinen komen wel weer zodra het weer wat lekkerder is. Voor nu zijn de bosjes van Pex prima om weer een beetje op conditie te komen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef Qrious het volgende:
Gewoon naar de duinen lopen joh, kom maar 1 stoplicht tegen
lees jij je hotmail of heeft het geen nut om een mailtje daar heen te sturenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, ik viel gisteren ook zowat van de stoep van verbazing.
En ik heb een hulp in de huishouding, ze luistert ook naar 'mama'
Yepz....ik lees allesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lees jij je hotmail of heeft het geen nut om een mailtje daar heen te sturen
oeh oeh oeh ik ga direct mailenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |