abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:29:51 #101
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65589477
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
En ik wil cadeautjes
Een beetje vriend geeft iemand als jij het hele jaar door cadeautjes. Die wacht natuurlijk niet tot Valentijnsdag.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:29:59 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65589479
quote:
En ik wil cadeautjes
Dan moet je toch echt bij je vriend zijn
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65589487
Ik wil gewoon veel cadeautjes!
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:33:13 #104
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65589493
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil gewoon veel cadeautjes!
Ik adviseer je vriend om een zak met honderd waxinelichtjes voor je te kopen en ze stuk voor stuk in te pakken. Heb jij veel cadeautjes.
pi_65589522
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik adviseer je vriend om een zak met honderd waxinelichtjes voor je te kopen en ze stuk voor stuk in te pakken. Heb jij veel cadeautjes.
Dat is kei leuk!!!
En dan een paar verstopt met een hartje erop
Ik wil veel cadeautjes, niet dure cadeautjes
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:37:32 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65589527
Zakje walnoten?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65589560
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:37 schreef Elegy het volgende:
Zakje walnoten?
Nee dan word ik misselijk.
Ik ben teveden met een strikje om de massage fles en de belofte en uitvoering van een lange massage van een halfuur ofzo niet wrijf wrijf KLAAR
Dat zijn toch niet zware eisen?
pi_65589602
quote:
En ik wil cadeautjes
Ow, oke. Wat wil je hebben? Gaan we dan toch nog es samen shoppen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:38:15 #109
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65590130
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:23 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Maar dan eet je niet wat ik gegeten heb vanavond .
Qua aantal gangen misschien niet, maar er zijn weinig (ik vermoed geen) die het 3 gangen-menu downgraden omdat het goedkoper is.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65590214
Over walnoten gesproken,....... vorige week dus een dubbele apexresectie gehad en afgelopen week herstellende daarvan.
Uiteraard een dikke kaak en dito wang gehad en tot op heden alles aan de linkerkant van mijn mond proppen met eten. Niet fijn dus.
Afijn, gisteren nog steeds veel last en dacht maar eens wat beter te kijken via een 'spiegelconstructie'(kortom, ....kutten met spiegels om goed op de juiste plaats te kunnen kijken ). Schrok ik me toch de tandjes.....mijn tandvlees was blijkbaar al snel uit de hechting geraakt en ook niet goed aan elkaar gehecht.
Er leek (herstel lijkt) een deuk in te zitten (op zich niet gek want in mijn kaak zijn wat gaatjes geboord) en ik was bang dat dit fout was gegaan. Ik vanmorgen om half negen (voor de insiders,...dat is dus 4 uur eerder dan ik normaal wakker wordt op zaterdag) naar mijn tandarts (blij dat hij op zaterdag praktijk heeft) en die heeft er nog eens goed naar gekeken.
Hij erkende dat het niet mooi gehecht is (is door een kaakchirurg gedaan) maar gaf ook aan dat het geen kwaad kan. Hij heeft het nog eens goed gereinigd en de restjes van de hechtingen eruit gehaald.
Al met al is dat wel een hele opluchting voor mij want ik heb al mijn leven lang shit met mijn gebit (hé dat rijmt...) en zag het alweer helemaal gebeuren dat er weer een of andere tandvleescorrectie zat aan te komen. Nu zit ik alleen met het 'probleem' dat mijn zaterdag nog zo lang duurt .

Edit; op verzoek wat leesbaarder gemaakt

[ Bericht 5% gewijzigd door Ronnie_bravo op 31-01-2009 11:45:37 ]
pi_65590493
uuuh alinea's of iets wat het lezen makkelijker maakt?
pi_65593230
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:11 schreef AirwiN het volgende:

Dat Valentijn van oorsprong is bedoeld om je geheime liefde een (anonieme) boodschap te sturen waaruit blijkt dat je hem / haar leuk vindt.
Niet helemaal....ben donderdag de hele middag bezig geweest met Valentijnsweetjes uit te zoeken. En aangezien mn hersenen een spons zijn voor nutteloze info...is er weer heel wat minder ruimte over voor boeiende dingen

Ben halverwege afgehaakt R_B....werd er helemaal eng van. Kan erg slecht tegen dingen met tanden. Had gisteren met mn stagaire een interview bij tandartsenpraktijk, die ook zelf zn implantaten etc maakt. En toen ging ie dus uitleggen hoe zo'n implantaat werkt, na "dus dan boren we een gat in de kaak"...heb ik even niet meer geluisterd Verder kwam ie ook nog met een boeiend verhaal over iemand die nog nooit naar de tandarts was geweest...mega iew.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:12:54 #113
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65593423
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet helemaal....ben donderdag de hele middag bezig geweest met Valentijnsweetjes uit te zoeken. En aangezien mn hersenen een spons zijn voor nutteloze info...is er weer heel wat minder ruimte over voor boeiende dingen
Nou, verlicht mij met die nutteloze weetjes zodat ik er in het vervolg andere mee om de oren kan slaan!
  zondag 1 februari 2009 @ 12:12:05 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65618755
goedemiddag!!
pi_65619357
Goeie middag op deze mooie zondag
Just being curious.. ofzo
  zondag 1 februari 2009 @ 12:44:19 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65619657
En wat doen de Hagenaren/essen zoal op deze dag?
pi_65619745
Uitslapen - net mn bed uitgerold
Ontbijten
Mail checken
Douchen
Met de hond lopen

Ik ben al op de helft
pi_65619882
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Uitslapen - net mn bed uitgerold
Ontbijten
Mail checken
Douchen
Met de hond lopen

Ik ben al op de helft
Ontbijten en een heerlijke koffie voor mezelf maken ... Goed idee! .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_65620309
Koffie ja, en een paar paracetamols en EginaForce
Where facts are few, experts are many.
pi_65620450
Net uit bed, nu een heerlijk bakkie pleur. Zeker niet de laatste van vandaag. Vanmiddag maar weer eens wat aan de 'conditie' doen. Weer tijd om met de Wii te spelen.
pi_65620525
uitgeslapen
tv aan
laptopje op schoot
straks eenbad met eukalyptusolie ivm verkoudheid en verder
niets doen

het is brrr koud
pi_65621286
Uitslapen, relaxen, office opnieuw installeren, hardlopen, nog meer relaxen en vooral vooral niet naar de uithof gaan met het slechte sneeuw dat er nu ligt
pi_65622051
uitgeslapen , hoofdpijn en op zoek naar een nieuwe steiltang ...
pi_65622172
Douchen ook overleeft. Nu mezelf dik inpakken en met pluis naar buiten...
pi_65625363
Zo hond ook weer gelucht. Viel me trouwens op dat het echt ontzettend rustig is qua geparkeerde auto's op de Haringkade, Badhuiskade.....zou de gemeente dan toch gelijk krijgen?
pi_65625918
is dat nu al betaald dan?
vrienden van me wonen boven de fortis daaro die hebben achter een eigen parkeerplaats.
kost wel wat per maand maar altijd van een plek verzekerd.
Maar minder dagjesmensen nu die daar parkeren dus?
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_65626216
Yepz vandaag is de eerste dag. Vraag me wel af waar al die auto's ineens naar verdwenen zijn, je verplaatst het probleem alleen maar.
pi_65628940
Ik ben ook weer thuis en heb een nieuwe steiltang .
Het was koud , waaide pluis niet weg Jill?

Mijn hond wilde gewoon meteen weer naar binnen ... Ik heb een mooi weer hond .
pi_65629255
Ja die van mij is ook een mooi weer hond. Als het regent gaat ze gewoon op je voeten zitten en heel zielig omhoog kijken zo van Til me op!!!
Maar was in het bos wel erg lekker. Was lekker beschut op n bankje in het zonnetje gaan zitten, hond was druk met een bal aan het spelen. Alleen het stuk terug lopen was erg koud, vol in de wind....brrr.
pi_65629477
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg

En toch is het lekker om te hardlopen
pi_65629710
tja misschien meer in de parkeerplaatsen of niet naar scheveningen omdat het wat kouder is
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_65630046
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Qrious het volgende:
Wil mezelf toch echt niet kwalificeren als hond, maar damn wat was het fris met hardlopen.. BAH die kilometers tegenwind op de terugweg, wat doet een warme douche dan goed zeg

En toch is het lekker om te hardlopen
Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 1 februari 2009 @ 17:55:15 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65630370
Morgen aan een nieuw project beginnen! 7 weekjes in Chelsea, London.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65630439
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious . Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...

Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
pi_65631637
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Pff, hardlopen, heb je nou nogsteeds geen nieuwe leasebak?
LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef zeemonster het volgende:
ik heb niemand zien rennen in deze wijk Qrious . Kan je volgende keer niet meteen onze hond meenemen .
Dan kan ik lekker tegen de kachel aan blijven zitten...

Ik ben die kou nu zo zat, het is nu echt tijd voor wat aangenamere temperaturen hoor.
Als je nou ff verhuisd naar de Mozartlaan kun je me wel zien lopen
Mja de lente mag van mij ook wel komen, lekker tot Monster door de duinen of over t strand dan

Ps. wat is fok vandaag rete traag zeg
pi_65633539
Dear god wat is het koud! Onderkoelingsverschijnselen hiero. Op dit soort momenten wou ik dat de hond zichzelf uitliet

Trouwens op de Scheveningseweg vanaf de kerk tot aan de kanaalweg, welgeteld 5 auto's die daar geparkeerd stonden, waarvan 3 op invalidenparkeerplek. Dus eigenlijk maar 2. Ik vraag me echt af waar al die auto's nu staan die daar normaal neergegooid werden, denk niet dat iedereen spontaan zn auto heeft weggedaan.
pi_65633759
quote:
Op zondag 1 februari 2009 18:39 schreef Qrious het volgende:

[..]

LOL, hele kleine kans dat ik een alfa 147 krijg omdat een collega afgelopen maand afscheid heeft genomen, maar ik reken er nog niet teveel op.. Wil niet nóg een domper hebben

Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
pi_65635076
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:54 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Maar nu betaal je dus eigenlijk voor een leasebak die je helemaal niet wil?
Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
  zondag 1 februari 2009 @ 20:39:31 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65635376
winterberg was goed te doen.
Dag 1 vol op zon en heeerlijk weer
dag 2 zware sneeuw storm ijs en ijs koud en heel erg veel wind
Dag 3 veel heel veel sneeuw val

Dus we hebben alle weer type gehad
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_65635709
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Qrious het volgende:

[..]

Nou eerder een waar ik niet bepaald geheel mee tevreden ben.. Het is gewoon een nét niet auto, alles is net niet handig/fijn/rustgevend.. Hij rijdt wel, ik kom waar ik moet wezen.. Maar daar is dan ook alles mee gezegd
Maar voor het geld dat ik als bijtelling betaal, rij ik niet zelf een auto dus helemaal ongewenst zal ik hem niet noemen
Als hij ongewenst is geef je hem maar gewoon aan mij .
Dan heb ik nog wel een auto voor je die op elektriciteit loopt, roze is en drie km per uur gaat .
pi_65637402
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
pi_65637496
Owja, wb ook_gek je leeft nog steeds iig, niet bedolven onder de storm
Wel lekker er ff tussenuit geweest te zijn zeker Ik wil ook weerrrrrrr Alles beter dan de Uithof hier
pi_65637944
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Qrious het volgende:
Krijg ik dan de afstandsbediening van de barbiewagen en Barbie zelf er ook nog bij? Speel ik Ken wel
Hij is nog behoorlijk groot , ik denk dat je er wel veertig barbies in kwijt kan. Afstandsbediening is niet nodig want hij heeft een echt gaspedaal .

Mijn kind heeft er tot verleden jaar vrolijk in rondgereden , nu gaat hij als occassion op naar het volgende kind. Altijd netjes onderhouden , servicebeurten zelf verricht en de apk is over het algemeen oneindig tot de wielen eraf donderen .

Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan .
  maandag 2 februari 2009 @ 05:21:00 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65645355
Daar zijn we weer
  maandag 2 februari 2009 @ 06:37:50 #145
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65645466
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar anders heb ik ook nog een fiets voor je hoor , lekker gezond en dan kan je eens langs de Oude Haagweg fietsen ipv rennen langs de Mozartlaan .
Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.

En goedemorgen natuurlijk...
pi_65645606
Het is veelste koud hier in Den Haag!
  maandag 2 februari 2009 @ 07:35:12 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65645654
quote:
Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zo irritant vind ik dat, hardlopen over straat. Stoepje op, stoepje af, verkeerslicht, verkeer, wandelaar... bah. Sinds kort loop ik in de bosjes van Pex en dat is ideaal, wat loslopende honden en een verdwaald paard daargelaten.

Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
  maandag 2 februari 2009 @ 07:47:21 #148
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65645721
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
Of in Scheveningen, tussen de pieren op het strand en de boulevard. Helaas krijg ik last van mijn knie als ik ga hardlopen, vind ik wel jammer
Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk. En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
  maandag 2 februari 2009 @ 07:55:04 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65645783
goedemorgen!!
  maandag 2 februari 2009 @ 08:36:09 #150
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65646178
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Te ver weg. Het moet niet teveel tijd kosten natuurlijk. En aangezien ik op loopafstand van het strand van Kijkduin woon, gaat daar sowieso mijn voorkeur naar uit. Maar goed, dat komt in de lente wel weer.
Ach, ik pakte eerst gewoon de auto, was in de winter toch gratis parkeren op de boulevard

Maarja, vanwege mijn knie ga ik nu maar drie/vier keer per week los op de RPM les in SportCity
pi_65649437
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:41 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Nee dan word ik misselijk.
Ik ben teveden met een strikje om de massage fles en de belofte en uitvoering van een lange massage van een halfuur ofzo niet wrijf wrijf KLAAR
Dat zijn toch niet zware eisen?
is dat dan niet wrijfwrijfwrijf, kusje in je nek en dan gaan rampetampen?

moguh trouwens
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:17:16 #152
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65649693
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef CaLeX het volgende:

[..]

is dat dan niet wrijfwrijfwrijf, kusje in je nek en dan gaan rampetampen?

moguh trouwens
Ja inderdaad Body to bodymassage blijft meestal niet lang bij massage
pi_65649800
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja inderdaad Body to bodymassage blijft meestal niet lang bij massage
Dat is toch ook de enige reden waarom wij mannen daaraan beginnen?
pi_65649873
goede morgen

sneuuw !!!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:27:56 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65650029
beh sneeuw!
Ik het trouwens vannacht over een Den Haag meet gedroomt, echt heel weird!
pi_65650056
en hoe was het? :p
  maandag 2 februari 2009 @ 11:40:39 #157
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65650415
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef CaLeX het volgende:
en hoe was het? :p
De meeste dromen zijn bedrog, jeweets!
  maandag 2 februari 2009 @ 11:44:41 #158
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65650526
ha ha het was heeeel gezellig, dat dan weer wel maara ik kan me herinneren dat er voornamelijk vrouwelijke Fok! leden waren.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:46:11 #159
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65650565
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef becky27 het volgende:
ha ha het was heeeel gezellig, dat dan weer wel maara ik kan me herinneren dat er voornamelijk vrouwelijke Fok! leden waren.
... en ook_gek dan waarschijnlijk...
  maandag 2 februari 2009 @ 12:05:03 #160
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65651189
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat is toch ook de enige reden waarom wij mannen daaraan beginnen?
Ik deed het alleen maar zodat ze daarna weer zonder morren aan de afwas en de strijk ging. Eigenlijk
  maandag 2 februari 2009 @ 12:05:43 #161
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65651224
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef becky27 het volgende:
Mosselfeestje in Scheveningen meat?
pi_65652198
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik deed het alleen maar zodat ze daarna weer zonder morren aan de afwas en de strijk ging. Eigenlijk
strijken doe ik niet aan en heb een afwasmachine xD
  maandag 2 februari 2009 @ 13:24:38 #163
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65653998
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef CaLeX het volgende:

[..]

strijken doe ik niet aan en heb een afwasmachine xD
Anders krijg ik mijn overhemden never nooit niet netjes

En ik heb geen geld en ruimte voor een afwasmachiene maar in mijn eentje maak ik ook weinig troep, dat scheelt
pi_65654197
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Anders krijg ik mijn overhemden never nooit niet netjes
ja das het voordeel van gewoon shirtjes naar je werk dragen xD
quote:
En ik heb geen geld en ruimte voor een afwasmachiene maar in mijn eentje maak ik ook weinig troep, dat scheelt
hij staat hier ook meer eens per week aan gemiddeld, maar het bijft hendig
  maandag 2 februari 2009 @ 13:32:23 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65654266
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ja das het voordeel van gewoon shirtjes naar je werk dragen xD
Doe ik bijna nooit, behalve op vrijdag
quote:
hij staat hier ook meer eens per week aan gemiddeld, maar het bijft hendig
De enige plaats waar ik zo'n ding kwijt zou kunnen staat nou mijn koelkastje. En ik denk dat ik 'm in een maand nog niet vol krijg
pi_65654707
Ik wil ook een afwasmachine! En een hulp in het huishouden en dan met name voor het wassen , ophangen, strijken en opvouwen van kleding .
Ik heb gewoon 2 wassen per dag en dan zijn we met zijn drietjes !
  maandag 2 februari 2009 @ 13:46:35 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65654753
Smeerpoets ben je dan
pi_65654798
Valt wel mee.

Ik heb ook 1 was in de 2 dagen. En met zijn 3en maak je nu eenmaal meer handoeken enzo vuil.
pi_65655097
quote:
Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef Elegy het volgende:
Smeerpoets ben je dan
Nee hoor . Te schoon zelfs .
Wij gebruiken per persoon 2 handdoeken per dag , dat zijn er dus al zes.
Ik en mijn vriend kleedden ons vaak nog eens om na een werkdag, dus dat is ook alweer extra kleding.

Ik draag mijn kleren nooit 2 dagen achter elkaar, na 1 dag dragen gaat het de was in.
Dan is er nog de sportkleding van mijn vriend, vier keer per week. Dus dan gaat het hard

Smeerpoets is het als je het te lang in de wasmand laat liggen of gewoonweg je kleding langer als een week aanhoudt zodat je minder te wassen hebt .
Ik ben graag bijgewerkt met het huishouden .

[ Bericht 6% gewijzigd door zeemonster op 02-02-2009 14:02:18 ]
  maandag 2 februari 2009 @ 14:02:46 #170
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65655265
2 handdoeken per dag? Ik doe gerust een week met één handdoek En hoewel ik ook niets twee keer aanheb is één keer wassen voor mij genoeg, of soms zelfs eens per twee weken. Maar dan heb ik ook wel een enorme was, dat wel.
pi_65655822
Hier gaat een handdoek na gebruik meteen de wasmand in..
Ik moet zeggen dat ik niet elke keer een volle wasmachine heb, maar ik laat kleding in de wasmand nooit langer als 1 dag in de wasmand liggen .
Dan moet het echt gewassen zijn.
pi_65656127
Pfff, als ik dat zou doen zou ik geen leven meer overhouden. Mede door een gedeeld washok, toen mijn wasmachine het nog deed waste ik ook een keer in de twee dagen, maar nu is het twee keer per week. Ik trek kleren wel meer dan een keer aan, maar geen twee dagen achter elkaar, eerst even uithangen bij het raam oid.
Ondergoed en sokken gaan wel gelijk de was in
  maandag 2 februari 2009 @ 14:33:00 #173
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65656193
Boxershorts draag ik altijd vier dagen. 1 dag normaal, 1 dag achterstevoren, 1 dag normaal binnenstebuiten en 1 dag binnenstebuiten en achterstevoren. En daarna hang ik 'm eerst even buiten om de vogels te voeren.

pi_65656327
ik verveel me kapot!
  maandag 2 februari 2009 @ 14:39:32 #175
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65656386
jeumig wat een kneuterige conversatie hier zeg!!

maarre, wij (2 volwassenen) wassen twee of drie keer per week. Handdoeken gaan 2 a 3 dagen mee, kleding draag ik maar 1 dag maar hoeft niet altijd meteen de wasmachine in.
pi_65656493
Met de teringzooi op het werk hier zijn discussies over kledingwassen een welkome ontsnapping
pi_65656528
Nou, het is helemaal geregeld met m'n baan en salaris.

Binnenkort mag ik beginnen met ingewerkt worden.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:49:52 #178
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65656791
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik verveel me kapot!
Wasje draaien?
pi_65656891
Ieder zijn meug he . Het is maar net wat je zelf wil
  maandag 2 februari 2009 @ 15:29:18 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65658464
sinds dat betaald parkeren hier bij mij is het gewoon helemaal leeg. Dat is gewoon niet meer normaal zo veel parkeerplek is er
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_65658466
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Koploperkopper het volgende:

Gefeliciteerd, toch mooi dat het nog goedgekomen is Succes!
pi_65660763
Zo maar even naar de stad geweest
  maandag 2 februari 2009 @ 16:30:54 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65660873
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Koploperkopper het volgende:

Tof! Dat had nogal wat voeten in de aarde, ben je er nog uitgekomen met de salariëring en dergelijke?
pi_65661106
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef knnth het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, toch mooi dat het nog goedgekomen is Succes!
Dank!
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tof! Dat had nogal wat voeten in de aarde, ben je er nog uitgekomen met de salariëring en dergelijke?
Jep, op de gesprekken hebben ze de 'fout' begaan om over het salaris in de toekomst te hebben eigenlijk. Per 1 april (geen garp, hoop ik ) gaat het fors omhoog (naar het afgesproken bedrag in de gesprekken), die 1.5 maand tot de 1e verdien ik alleen ff wat minder. Heeft met de ingang van een nieuw CAO te maken. Daarom stond er op de voorlopige arbeidsovereenkomst een veel lager bedrag.

Ben blij dat het goed is gekomen, heb er weer zin an!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:44:30 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65661324
Netjes! Totdat ze 1 april wel zeggen: Just kidding!

*paniekzaait*
pi_65661397
  maandag 2 februari 2009 @ 16:54:05 #187
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65661680
pi_65661853
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:38 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Dank!
[..]

Jep, op de gesprekken hebben ze de 'fout' begaan om over het salaris in de toekomst te hebben eigenlijk. Per 1 april (geen garp, hoop ik ) gaat het fors omhoog (naar het afgesproken bedrag in de gesprekken), die 1.5 maand tot de 1e verdien ik alleen ff wat minder. Heeft met de ingang van een nieuw CAO te maken. Daarom stond er op de voorlopige arbeidsovereenkomst een veel lager bedrag.

Ben blij dat het goed is gekomen, heb er weer zin an!
Je hebt het wel op papier staan dat het per 1-4-9 een stuk hoger wordt?
pi_65661929
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je hebt het wel op papier staan dat het per 1-4-9 een stuk hoger wordt?
. Anders kom ik ze ff bitchslappen met het CAO-boekje.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:07:22 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65662141
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

. Anders kom ik ze ff bitchslappen met het CAO-boekje.
Of je roept even de hulp in van je medehaagse fokkers

*met schuin oog kijkt naar klauwhamer*
pi_65662370
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Of je roept even de hulp in van je medehaagse fokkers

*met schuin oog kijkt naar klauwhamer*

Ik hou 't in m'n achterhoofd.
pi_65662383
wie wil een keer met mij skieen in de uithof? (ik ben zeer slecht)
Maar dat ik wil dus verbeteren
  maandag 2 februari 2009 @ 17:22:29 #193
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65662679
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik hou 't in m'n achterhoofd.
Ik ben ook redelijk kundig met de decoupeerzaag, trouwens
pi_65663759
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
wie wil een keer met mij skieen in de uithof? (ik ben zeer slecht)
Maar dat ik wil dus verbeteren
Sorry, kan alleen snowboarden dus tips geven zit er niet in Zou alleen ff uitkijken hoe of wat en eerst kijken hoe het er is.. Want afgelopen zaterdag was het sneeuw er dus helemaal ruk
quote:
Op maandag 2 februari 2009 06:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gewoon naar de duinen lopen joh, kom maar 1 stoplicht tegen
pi_65670371
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:29 schreef ook_gek het volgende:
sinds dat betaald parkeren hier bij mij is het gewoon helemaal leeg. Dat is gewoon niet meer normaal zo veel parkeerplek is er
Ja, ik viel gisteren ook zowat van de stoep van verbazing.

En ik heb een hulp in de huishouding, ze luistert ook naar 'mama'
  maandag 2 februari 2009 @ 21:05:18 #196
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_65671413
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef Qrious het volgende:
Gewoon naar de duinen lopen joh, kom maar 1 stoplicht tegen
Daar sta je wel meteen een kwartier te wachten. Waardeloos stoplicht. De duinen komen wel weer zodra het weer wat lekkerder is. Voor nu zijn de bosjes van Pex prima om weer een beetje op conditie te komen.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:31:43 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65675301
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja, ik viel gisteren ook zowat van de stoep van verbazing.

En ik heb een hulp in de huishouding, ze luistert ook naar 'mama'
lees jij je hotmail of heeft het geen nut om een mailtje daar heen te sturen
pi_65675711
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

lees jij je hotmail of heeft het geen nut om een mailtje daar heen te sturen
Yepz....ik lees alles
  maandag 2 februari 2009 @ 22:52:09 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_65676184
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Yepz....ik lees alles
oeh oeh oeh ik ga direct mailen
pi_65676869
Het is veelste laat.
Ik ga slapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')