abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65761281
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja toch.
Vind het zelf nog wel moeilijk om te accepteren.
Want ja 7,5 jaar is behoorlijk lang en dan gewoon geen communicatie meer.
Maar voor mij lijkt mij dat gewoon beter.
Het geeft denk ik ook een signaal af van hoe boos ik ben.
Boos om dat het uit is maar vooral de manier waarop het is gegaan en hoe de laatste drie manden zijn verlopen.
uit het oog, uit het hart... het is klote, maar het werkt wel! zelf ervaring mee... alhoewel mijn relatie niet zo lang was als de jouwe.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:52:28 #202
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65761570
ach, het is toch ook allemaal niet gelijk voor eeuwig. Misschien kan je over een tijdje wel weer af en toe contact hebben als julllie daar allebei behoefte aan hebben. Maar voor nu lijkt het me een goede beslissing.
Wat afstand kan wonderen doen voor je verwerking.
pi_65762389
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef mspoez het volgende:
Ik verwachtte niet dat hij zou omdraaien, ik wilde alleen meer van wat er leek te liggen onder de oppervlakte. Wishfull thinking, zoiets. En ahcteraf kijkend wist ik wel dat hij niet alles kon zijn wat ik zocht, maar ja, ik was labiel, verdrietig, alleen, en erg op zoek naar zekerheid en die wilde hij me graag geven. IN zekere zin was hij mijn 5 jaar durende rebound.
Jeetje wat erg... dus je hebt hem onbewust en onbedoeld, je 5 jaar lang je goed laten voelen terwijl je wist dat het eigenlijk niet kon en mocht? Dat moet ook een erg vervelende ervaring zijn op den duur...

M'n ex schreef vele dingen tegen mij, totaal onsamehangend en onredelijk, onder andere dat we een toekomst hadden kunnen hebben maar dat ik daar niet genoeg aan deed en dat ze voor mij een heel moeilijke tijd had gehad (Waar ik vanaf wist) en dat ik de steun was die ze toen nodig had.

Toch geloof ik niet dat ze zei dat, in ruim 4 jaar tijd, ze nooit écht van me gehouden heeft, dat weiger ik te geloven, dat is het stomste wat je kan zeggen tegen iemand, gevoel kan minder worden zelfs weggaan of verplaatsen naar een ander maar als je geen liefde hebt dan blijf je niet zó lang bij elkaar.

Maar de roze bril van verlieftheid en roddels zorgen er wel voor dat je dingen zegt of doet die niks met redelijkheid of verstand te maken heeft (zie mijn signature haha)

Maar blijkbaar was het niet genoeg hè
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:52 schreef Vandaag... het volgende:
ach, het is toch ook allemaal niet gelijk voor eeuwig. Misschien kan je over een tijdje wel weer af en toe contact hebben als julllie daar allebei behoefte aan hebben. Maar voor nu lijkt het me een goede beslissing.
Wat afstand kan wonderen doen voor je verwerking.
Lijkt me voor iedereen een goed idee (als er geen uitzicht is op wat beters) niemand kan vertellen wat de toekomst brengt natuurlijk, helaas maar een ding is zeker, je maakt je toekomst zelf.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:55:15 #204
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65765362
Afstand maakt dingen eenvoudiger of in elk geval eenvoudiger te snappen. Je kan dan met een helikopterview kijken naar de afgelopen tijd en ziet verbanden die je tevoren niet in de gaten had. Goede beslissing PaCaVeLi!
Prrrrr
pi_65767064
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef mspoez het volgende:
Afstand maakt dingen eenvoudiger of in elk geval eenvoudiger te snappen. Je kan dan met een helikopterview kijken naar de afgelopen tijd en ziet verbanden die je tevoren niet in de gaten had. Goede beslissing PaCaVeLi!
Behalve als je meteen doorstapt naar de volgende 'project/rebounder' en niet objectief terug kan kijken naar je verleden
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65767065
Zooooo daar ben ik ook maar weer eens. Even een updatje voor o.a kroegtijger en co omdat jullie mijn verhaal kennen...

Het gaat redelijk, we zijn na Portugal idd weer samen. Ik heb het er soms nog moeilijk mee en val haar er dan mee lastig, niet goed ik weet het maar weet niet waar ik soms met me emoties nog heen moet. Het is niet eerlijk eigenlijk want zij praat bijna nooit over mijn fout en al mijn leugens die ik haar geflikt heb. Wat we wel allebei weten is dat we 1000% voor elkaar willen gaan en dat onze liefde echt is, zo echt...

Ik moet het loslaten maar lukt me nog niet altijd, sommige momenten gaat het prima en dan weer niet. Iemand tips daarvoor haha. Merk wel dat als ik een jointje heb gerookt het heel heftig opgespeelt, en vooral de dagen daarna. Daar ben ik nu sinds 2 weken dus ook maar mee gestopt, kut troep.

Heb wel besloten om te gaan reizen, 19 maart vlieg ik naar melbourne, ben 2.5 maand alleen aan het reizen door Australie en dan komt me vriendin me achterna. We reizen vervolgens 5 maanden samen.
Hoop dat die 2.5 maand goed voor me gaat zijn, misschien kan ik dan alles rustig laten bezinken en echt zien wat ze voor me betekend en dan voor eens en voor altijd de koeien in de sloot te laten met 10 lagen modder eroverheen

Heb er zin in.

Groetjes van mij!
ARGH?!
pi_65767185
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef NEUTE het volgende:
[knip]
Iemand tips daarvoor haha
[knip]
Gefeliciteerd neute
Kan me best voorstellen dat je het er af en toe nog lastig mee hebt,weet je zeker dat je vriendin niks opkropt?
Als 't je te veel word kan je altijd een psycholoog raadplegen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65767294
hey neute, mooi voor je.

heb je in het kort een samenvattingkje of link naar hoe en wat?
pi_65767372
Hé Chev, hoe is het?

Nee weet ik niet zeker, ze doet wel alsof ze heel sterk is maar heb toch soms stiekem wel het vermoeden. Betrapte haar ook een paar weken geleden huilend onder de douche, de douche waar dus alles is gebeurd met mijn fout zeg maar... Het gaat nu wel beter met haar, al was ze gister avond weer emotioneel omdat wij nog steeds niet helemaal "goed"zijn en ze bang is voor de toekomst, ik ben over 5 weken weg en ze wil gewoon dat ze zekerheid heeft en voelt voor die tijd dat alles goed is met ons...
ARGH?!
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:52:09 #210
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65767485
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef Chev het volgende:

[..]

Behalve als je meteen doorstapt naar de volgende 'project/rebounder' en niet objectief terug kan kijken naar je verleden
Excuse me? Zeer been? Wat weet jij nou van mijn verleden?
Prrrrr
pi_65767523
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:46 schreef thestoryofus2009 het volgende:
hey neute, mooi voor je.

heb je in het kort een samenvattingkje of link naar hoe en wat?
Heel kort dan geen zin om alles weer op te rakelen zoals je zelf denk ook wel snapt

Kende mijn vriendin vorig jaar 2 maanden, toen ging zij 5 maanden op reis. Voordat ze wegging heb ik toen we een avondje ruzie hadden e.a gedaan met 2 meiden, nooit verteld. Op haar reis is ook wat gebeurd met haar, zij nooit verteld. Alles kwam uit, hoop gehuil etc etc. Toch besloten om alles nog een kans te geven, zij is fout geweest ik ben fout geweest en hoe serieus kan je een "relatie" noemen als je elkaar 2 maanden kent en dan vervolgens 5 maanden uit elkaar bent... Haar gevoel was weg voor mij, ze irriteerde zich aan mij omdat ik zovaak belde en "controleerde". Weten nu allebei dat zo iets niet meer gebeurt en dat we 100% kiezen voor elkaar. Heb maar besloten voor mezelf dat onze relatie eigenlijk begonnen is toen we echt samen waren, en dat was dus na haar reis... Goed plan toch?
ARGH?!
pi_65768402
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:52 schreef mspoez het volgende:
Excuse me? Zeer been? Wat weet jij nou van mijn verleden?
Sorry als 't verkeerd over kwam Poez, 't ging niet over jouw verleden maar over die van mijn mij (of eigenlijk die van m'n ex)
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef NEUTE het volgende:
[knip]
Goed plan toch?
Daar moet je geen vraagtekens achter plaatsen joh.. zorg gewoon goed voor elkaar

[ Bericht 18% gewijzigd door Chev op 05-02-2009 15:44:31 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65768444
man, jullie gaan vreemd en het komt weer goed

was de verliefdheid ook weg tijdelijk?

gisteren mijn vriendin ex (ja het voelt alsof ik nog iets heb met iets wat in der verscholen zit) smsje gestuurd of ze echt gelukkig is en zichzelf...

nog niks terug
pi_65768563
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef thestoryofus2009 het volgende:
man, jullie gaan vreemd en het komt weer goed

was de verliefdheid ook weg tijdelijk?
Dat bedoel ik dus, laat maar.

Chev en de rest kennen het hele verhaal.
ARGH?!
pi_65768730
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, laat maar.

Chev en de rest kennen het hele verhaal.
welk topic reeks was het dan.
ben nu wel benieuwd namelijk
pi_65768998
Ga lekker je eigen problemen proberen op te lossen en niet die van mij weer op te rakelen.
ARGH?!
pi_65769211
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef NEUTE het volgende:
Ga lekker je eigen problemen proberen op te lossen en niet die van mij weer op te rakelen.
Zoek maar op dit topic ergens rond de #65
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65774214
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:23 schreef mspoez het volgende:

[..]

Was het fijn, M?
Het was zeker fijn, alleen ik ben er nog meer verward door geraakt. Ze is speciaal voor mij tot 1 uur 's nachts op msn gebleven terwijl ze eigenlijk al om 10 uur weg moest. Heb geprobeerd om het niet over onze relatie te hebben, dat is ook aardig gelukt. Alleen af en toe wat oude herinneringen naar boven gehaald en samen gelachen. Aan sommige opmerkingen kon ik het wel opmaken dat het ze het er nog steeds moeilijk mee heeft. Heb het gevoel dat zo'n lang gesprek toch een terugval veroorzaakt in het verwerken van alles, ook vooral omdat het pas 5 dagen uit is tussen ons. Zou trouwens zelf geen contact met haar opgezocht hebben, zij sprak mij op msn aan. Misschien had ik haar moeten negeren, maar ik wil haar ook geen kutgevoel geven alhoewel ze mij dat min of meer wel heeft gegeven toen ze het uit maakte en mij geen tweede kans wilde gunnen.

Ergens diep van binnen zegt iets me dat het nog goed kan komen, nu zeker niet, misschien over enkele maanden... Maar daar wil ik niet op wachten, ik wil gewoon verder met mijn leven, en de afleiding die ik heb door bijv. met dat meisje van mijn middelbare school te praten, helpt hierin zeker. Ik wil haar echter niet 'gebruiken' om over mijn verdriet heen te komen, dat zou ook oneerlijk tegen haar zijn. Ik laat alles zijn gang lopen, probeer zo weinig mogelijk vooruit te denken.

Qua verwerken valt het nu allemaal mee, ik heb weinig momenten dat ik aan haar denk en verdrietig wordt. Ik kan ook lekker slapen en eten is ook absoluut geen probleem. Op school qua concentratie gaat het ook prima. Echter ben ik bang dat de klap pas komt als zij misschien over een tijdje een nieuw vriendje krijgt... Maar wie weet heb ik dan ook iemand anders waar ik gelukkig mee ben, dus ik probeer daar niet teveel aan te denken.
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:12:51 #219
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65776578
Fijn M, je haalt er het goeie uit en laat de rest liggen. Zo te lezen ben je zelf al verder dan je schrijft, tussen de regels zie ik al heel wat vooruitkijken! Sterkte hoor, en een kusjekroel voor jou!
Prrrrr
pi_65777014
mmm, dat klinkt wel goed merziyas. hoop dat het iig goed komt met jou, herken ook veel dingen...

ook tof en eerlijk dat je die oude schoolvriendin niet wil gebruiken.
en dat gevoel van goedkomen niet nu maar over een tijd heb ik ook.
hopenlijk is het voor ons beiden een vooruitzienende blik
pi_65798972
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:38:38 #222
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65800506
Resquemeisje ? Tissermis?
Prrrrr
pi_65800695
mja, effe dip... pfff... verlangens die terugkomen, boos en verdrietig. Herinneringen ophalen, terugwillen in de tijd, naar die mooie tijd en er dan nog meer van genieten dan ik toen deed...
pi_65801733
Ik ken dat Resgque, had ik tot voor kort ook.. maar ik geloof dat ik er zowaar overheen ben. Ik zou echt niet meer terugwillen. Ik verlang er ook niet meer naar... Ik hoop van harte dat je spoedig hetzelfde kunt zeggen

En welkom terug Neute! Ben blij dat het weer goed tussen jullie gaat. Maar hoe kun je zo vaak zolang en zover reizen eigenlijk? Zou ik ook wel willen kunnen nl. Maar ja, mijn werkgever wil me af en toe zien enzo..
pi_65801804
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ken dat Resgque, had ik tot voor kort ook.. maar ik geloof dat ik er zowaar overheen ben. Ik zou echt niet meer terugwillen. Ik verlang er ook niet meer naar... Ik hoop van harte dat je spoedig hetzelfde kunt zeggen

En welkom terug Neute! Ben blij dat het weer goed tussen jullie gaat. Maar hoe kun je zo vaak zolang en zover reizen eigenlijk? Zou ik ook wel willen kunnen nl. Maar ja, mijn werkgever wil me af en toe zien enzo..
Nouuuu dat zal ik je even vertellen haha. Portugal was gewoon een weekje vakantie, met vakantiedagen opgenomen En toen ik terug kwam heb ik besloten ontslag te nemen en mijn auto verkocht! Dus tsja, daarom kan ik 8 maanden reizen
ARGH?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')