abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65721559
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een klote wijf is het ook, ze zegt dat haar nieuwe vent alles is wat ik nooit zal worden, ze zegt ook dat ze een hechtere band en betere relatie heeft. Dat is dan niet zo raar. Maar dat eerste, dat zeg je alleen als je iemand kapot wil maken. En dat is gelukt.
Scheelt niet veel, maar m'n ex heeft ook tegen mij gezecht dat het zó veel beter voelt met haar nieuwe vriendje, dat 't heel anders is dan met jou, dat hij de 'allerliefste' is enzo.

Niks van aan trekken, makkelijker gezegt dan gedaan, ze doet je nu pijn omdat ze niet weet hoe ze anders haar eigen gevoel moet versterken.

Net als vroeger op de basisschool, de pestkoppen die zichzelf groot en volwasssen willen voelen door menden die 'kleiner' zijn de pesten en de kop in te drukken.
Wees trots op wat je gedaan heb voor jezelf en voor haar, leer van dit moment en zet de slechte momenten aan de kant, gewoon niet meer met haar praten ze heeft je nu pijn genoeg gedaan, contact verbreken.

Recht rug, hoofd omhoog en een geforceerde glimlach en denk aan alles wat je WEL hebt, blijkbaar is ze niet volwassen genoeg om op een normale manier je duidelijk te maken dat het voorbij is en het daarbij te laten.

sterkte.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:08:58 #177
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65721571
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een klote wijf is het ook, ze zegt dat haar nieuwe vent alles is wat ik nooit zal worden, ze zegt ook dat ze een hechtere band en betere relatie heeft. Dat is dan niet zo raar. Maar dat eerste, dat zeg je alleen als je iemand kapot wil maken. En dat is gelukt.
Gun je haar dat? Kom op zeg, stel je eens niet zo afhankelijk op. Jij bent nog steeds de leuke, slimme, lieve, behulpzame stoere kerel die je was toen ze op je viel. Dat ze nu door haar hormoongestuurde roze wolk denkt dat de nieuwe liefde dat nog méér is dan jij was doet niets af aan jouw leukheid.
Prrrrr
pi_65721850
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef mspoez het volgende:

[..]

Gun je haar dat? Kom op zeg, stel je eens niet zo afhankelijk op. Jij bent nog steeds de leuke, slimme, lieve, behulpzame stoere kerel die je was toen ze op je viel. Dat ze nu door haar hormoongestuurde roze wolk denkt dat de nieuwe liefde dat nog méér is dan jij was doet niets af aan jouw leukheid.
precies!
pi_65722026
quote:

[..]

Geweldig verwoord!
Mijn ex zei hetzelfde over haar ex toen ze mij leerde kennen. En ik was de meest geweldige man in haar leven en haar ware liefde, blabla.. Nu is haar nieuwe vriendje opeens helemaal geweldig en veel leuker en liever dan ik..
De geschiedenis herhaalt zich en het is echt een zwaktebod.
Exen die dat zeggen komen zichzelf en de ander heus nog wel tegen
Natuurlijk kan een volgende relatie best beter zijn maar omdat nou je ex te gaan inwrijven.. Daarmee haalt hij of zij alles onderuit wat je ooit voor elkaar betekent hebt en dat klopt natuurlijk niet.
pi_65722164
mijn ex heeft me nog nooit afgekraakt, is juist onder de indruk van bepaalde dingen.
denk ook niet dat dat komt gelukkig...

maar als ze me zo zou behandelen dat ik opeens slecht ben dan word ik ook slecht
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:05:42 #181
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_65723028
ik ben nu bezig met een meid (geen relatie) waarvan ik weet dat het al niks gaat worden, van beide kanten uit. 1e keer dat ik zoiets heb, en het voelt een beetje raar. Ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan, maar goed mssn is dit niet het juiste topic daarvoor
pi_65723192
Inmiddels 12 topics verder sinds mijn laatste post en nog steeds geen vrouw gevonden die ik méér wil dan haar. Het lijkt erop dat dit zo'n liefde is die nooit meer over gaat en ik kan nog steeds niet accepteren dat het definitief over is.

k Heb inmiddels wel al een paar jaar een nieuwe vriendin en we hebben het erg leuk samen. Alleen échte liefde (datgene dat sterker is dan je zelfbehoud) krijg je volgens mij slechts één keer in je leven.
Doe eens wild ....
pi_65724671
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Tarot het volgende:
Inmiddels 12 topics verder sinds mijn laatste post en nog steeds geen vrouw gevonden die ik méér wil dan haar. Het lijkt erop dat dit zo'n liefde is die nooit meer over gaat en ik kan nog steeds niet accepteren dat het definitief over is.

k Heb inmiddels wel al een paar jaar een nieuwe vriendin en we hebben het erg leuk samen. Alleen échte liefde (datgene dat sterker is dan je zelfbehoud) krijg je volgens mij slechts één keer in je leven.
fuck it, ik weet echt helemaal wat je bedoeld

ben er ook ontzettend bang voor dat elke vrouw hierna 2e keuze is.
nooit meer dat gevoel wat ik eerst had

ik hoop dat ik ongelijk krijg
pi_65725797
quote:

[..]

Wat heb je eigenlijk gelijk
Voel me een stuk beter op dit moment, geen idee hoe het komt.
pi_65725848
Eigenlijk is het ook belachelijk wat ze zegt, die vent is 24. Ik ben 20. Ik weet wie het is, ik weet waar hij woont en ik heb zelf met hem gesproken aan de telefoon ( verhaal halen )
Zo intelligent was die persoon helaas niet.

Wie zegt dat ik die vent wil zijn ?
pi_65726291
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

fuck it, ik weet echt helemaal wat je bedoeld

ben er ook ontzettend bang voor dat elke vrouw hierna 2e keuze is.
nooit meer dat gevoel wat ik eerst had

ik hoop dat ik ongelijk krijg
Ja daar ben ik ook wel bang voor.
Maar volgens mij komt dat wel goed.
Na een tijd verdwijnen gevoelens dat is denk ik zo.
Je krijgt vanzelf wel nieuwe gevoelens voor iemand anders en ken je die andere gevoelns niet meer.

Tenminste zo denk (hoop) ik dat het gaat.

Misschien dat andere hier ervaring mee hebben?
  woensdag 4 februari 2009 @ 12:14:16 #187
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65727011
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Tarot het volgende:

Dat is ook een beetje lullig voor je nieuwe vriendin... Weet je zeker dat je gevoelens voor je ex wel reëel zijn en dat je het niet achteraf erg geromantiseerd hebt? Waarom is het uitgegaan als het zo´n grote liefde was? Er moeten ook dingen zijn geweest waardoor je niet samen verder kon. Misschien als je je meer daarop focused dat je er dan wat realistischer naar kan kijken.

Of misschien voel je inderdaad toch niet dat ene bij je huidige vriendin en moet je afwegen of je het waard vindt om verder te zoeken...
pi_65730010
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]
Ja daar ben ik ook wel bang voor.
Maar volgens mij komt dat wel goed.
Na een tijd verdwijnen gevoelens dat is denk ik zo.
Je krijgt vanzelf wel nieuwe gevoelens voor iemand anders en ken je die andere gevoelns niet meer.
Tenminste zo denk (hoop) ik dat het gaat.
Misschien dat andere hier ervaring mee hebben?
Dat hangt volgens mij af van je geheugen en volhoudingsvermogen.
Hoe jonger je bent, des de groter is de kans dat je een andere manier naar het leven gaat kijken, waardoor je niet meer zoveel hecht aan dezelfde dingen en mensen die daarvoor belangrijk waren.
m.a.w. Als je ooit in de toekomst het gevoel hebt "een nieuw mens" te zijn, horen daarbij ook nieuwe liefdes.

Een mens is nooit te oud om te leren, dus volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_65731502
quote:
Geniaal MsPoez! verlieftheid doet rare dingen met mensen, ze verlaten er relaties ervoor, gaan op hun kop staan en zeggen gekke totaal onlogische en oneeriljke dingen.

Ahja wetenschappelijk vastgesteld dat verlieftheid 2 jaar kan duren
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:38 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk is het ook belachelijk wat ze zegt, die vent is 24. Ik ben 20. Ik weet wie het is, ik weet waar hij woont en ik heb zelf met hem gesproken aan de telefoon ( verhaal halen )
Zo intelligent was die persoon helaas niet.

Wie zegt dat ik die vent wil zijn ?
Heb ik toen ook aan gedacht om te doen, denk dat je er wel goed aan gedaan heb, al zal hij haar natuurlijk tot de tanden verdedigen omdat hij haar kant van het verhaal heeft gehoord

Het bovenstaande over wat ex-en over hun exen zeggen (verlagen) is inderdaad niet goed, zeer onvolwassen gedrag, en ik hoop dat ze toch op een of andere manier er nog 's achter komen hoeveel pijn het doet als je zo doet tegen anderen en dit niet nogmaals doen
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Vandaag... het volgende:

Dat is ook een beetje lullig voor je nieuwe vriendin... Weet je zeker dat je gevoelens voor je ex wel reëel zijn en dat je het niet achteraf erg geromantiseerd hebt? Waarom is het uitgegaan als het zo´n grote liefde was? Er moeten ook dingen zijn geweest waardoor je niet samen verder kon. Misschien als je je meer daarop focused dat je er dan wat realistischer naar kan kijken.

Of misschien voel je inderdaad toch niet dat ene bij je huidige vriendin en moet je afwegen of je het waard vindt om verder te zoeken...
Ik vind dat je óf eerlijk tegen jezelf moet zijn en niet gaan voor iets wat voor je gevoel een 2e keus is, dus of haar als eerste keuze zetten in je leven of 's goed nagaan wat je wel wilt... want dit is niet eerlijk!

-
Misschien ben ik iemand met ouderwetse instellingen, en kan ik gewoon weg niet anders maar je gaat geen relatie beginnen alleen voor de sex of omdat het wel fijn voelt, maar het toch net niet is!

De macho verhalen van 'Ik pak elke vrouw die ik kan, en je moet het er gewoon van nemen' gelden gewoonweg niet voor mij

Het idee dat je ex-en moet uitkafferen en compleet plat moet branden op wat voor manier ken ik niet! Praatte er wel over tegen goede vrienden toen het uit was(en ze mij uitgekafferd had) en dan zeg je wel 's wat... maar nooit tegen haar direc , ook al verdiende ze 't wel.

Ik hou de eer aan mezelf, ga nu alleen met iemand verder waar ik met verstand en gevoel voor gekozen heb, waar ik mezelf kan zijn en waar ik goed over nagedacht heb en een goed gevoel over hebt.

edit: PS: geen idee hoe ik er over voel als ik opnieuw verlieft word overigens maar gewoon verstandig blijven

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 04-02-2009 15:46:00 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:02:50 #190
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65743171
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Chev het volgende:

[..]
Ik vind dat je óf eerlijk tegen jezelf moet zijn en niet gaan voor iets wat voor je gevoel een 2e keus is, dus of haar als eerste keuze zetten in je leven of 's goed nagaan wat je wel wilt... want dit is niet eerlijk!
-
Misschien ben ik iemand met ouderwetse instellingen, en kan ik gewoon weg niet anders maar je gaat geen relatie beginnen alleen voor de sex of omdat het wel fijn voelt, maar het toch net niet is!
Bovenstaande is waarom het bij mij over is gegaan en waarom ik ook niet echt heel veel verdriet heb om die jongen. Ik baal er wel erg van dat het niet is geworden wat ik hoopte dat het zou worden (want ik ben er niet aan begonnen omdat ik hem 'wel leuk' vond - ik dacht dat hij leuk genoeg was en potentie had om te groeien naar MrBig, maar helaas, dat was dus niet zo...) maar mis meer datgene dat ik hoopte dat we hadden dan hem. Snap je?

Opnieuw verliefd worden? Pff. Voorlopig even niet.
Prrrrr
pi_65746588
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:20 schreef Chev het volgende:
Heb ik toen ook aan gedacht om te doen, denk dat je er wel goed aan gedaan heb, al zal hij haar natuurlijk tot de tanden verdedigen omdat hij haar kant van het verhaal heeft gehoord
Ik ben ook bang dat hij heel erg veel negatieve dingen van mij weet, ik heb vandaag via via gehoord dat ze elkaar af en toe zagen tijdens onze relatie, toen het juist wat minder is gegaan.
pi_65750202
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben ook bang dat hij heel erg veel negatieve dingen van mij weet, ik heb vandaag via via gehoord dat ze elkaar af en toe zagen tijdens onze relatie, toen het juist wat minder is gegaan.
Niet op letten, tenzij je die mensen vertrouwd en ze fijten hebben.. anders ga je allerlei complot theorien verzinnen enzo, dingen die misschien wel gebeurd zijn en misschien wel om die of die reden.. heb je niks aan.

Nu is het tijd voor jezelf.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef mspoez het volgende:

[..]

Bovenstaande is waarom het bij mij over is gegaan en waarom ik ook niet echt heel veel verdriet heb om die jongen. Ik baal er wel erg van dat het niet is geworden wat ik hoopte dat het zou worden (want ik ben er niet aan begonnen omdat ik hem 'wel leuk' vond - ik dacht dat hij leuk genoeg was en potentie had om te groeien naar MrBig, maar helaas, dat was dus niet zo...) maar mis meer datgene dat ik hoopte dat we hadden dan hem. Snap je?

Opnieuw verliefd worden? Pff. Voorlopig even niet.
Zoveel situaties de ene goed de andere minder.. iedere keer als ik zo'n verhaal hoor dan krijg ik zowat kippenvel....
Iemand is zoals hij/zij is, als je na jaren nog steeds hoopt dat iemand veranderd dan heb je het mis..

M'n ex zegt, of zei ook dezelfde dingen over mij (is een fijt overigens dat ze dit tegen anderen zegt/zei) dat ik niet genoeg aan m'n toekomst werkte..) (werk/carriere/geld)

Helaas is het fijt ok dat m'n ex compleet gebrainwashed thuis en zag toen ook niks anders behalve dat de mening van anderen, en haar nieuwe vlam voor ogen 1+1 = exit natuurlijk.

Die uitspraak heeft me maanden lang achtervolgt voor mezelf als een soort minderwaardigheids complex, tot ik nu een hele tijd verder er al een poosje achter bent dat als je een fulltime baan met salaris een eigen (koop)huis en geneog geld om te sparen en lekker te kunnen leven je toch eigenlijk wel de koning te rijk ben het dik voor elkaar hebt en ze het dus mis had.

Nu ga ik er van uit dat MsPoez wel verstandig genoeg is, duidende op haar posts dat je zoiets niet zomaar zegt, want sommige overtuigingen gaan heel ver onder de verkeerde omstandigheden...
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 4 februari 2009 @ 23:06:00 #193
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65750469
Chev- hij was wie hij was en dat bleek niet wat ik dacht dat hij zijn zou. Is dat beter verwoord?
Prrrrr
pi_65751131
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef mspoez het volgende:
Chev- hij was wie hij was en dat bleek niet wat ik dacht dat hij zijn zou. Is dat beter verwoord?
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoel.

Zelf zal ik de laatste zijn die een keuze bekritiseerd.. te veel factoren die niet uitgelegt hoeven te worden maken een keuze, als het er niet in zit dan zit het er niet in.

Maar uit eigen ervaring is mijn mening dat het mijn idee niet eerlijk is om van iemand te verwachten meer te zijn dan hij/zij is, en zeker niet als je lal angere tijd (jaren) zonder commetaar bij elkaar bent en van elkaar houd.

Dan mag je niet verwachen dat ide ander 180% omdraait voor je en opeens wel 'de ware' is.

Blijkbaar is het op dat moment een goede keuze voor je geweest
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65754651
Heb zojuist drie uur lang weer over vanalles en nog wat gesproken op msn met mijn ex...Het voelde weer zoals vanouds, alles vertellen aan elkaar, samen lachen.. Ben ondertussen ook in contact gekomen met een ander meisje die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Ze toonde wel erg veel interesse in mij, maar ik denk dat ik er op dit moment nog niet echt klaar voor ben...
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:22:38 #196
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65757624
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:23 schreef Chev het volgende:

[..]
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoel.
Zelf zal ik de laatste zijn die een keuze bekritiseerd.. te veel factoren die niet uitgelegt hoeven te worden maken een keuze, als het er niet in zit dan zit het er niet in.
Maar uit eigen ervaring is mijn mening dat het mijn idee niet eerlijk is om van iemand te verwachten meer te zijn dan hij/zij is, en zeker niet als je lal angere tijd (jaren) zonder commetaar bij elkaar bent en van elkaar houd.
Dan mag je niet verwachen dat ide ander 180% omdraait voor je en opeens wel 'de ware' is.
Blijkbaar is het op dat moment een goede keuze voor je geweest
Ik verwachtte niet dat hij zou omdraaien, ik wilde alleen meer van wat er leek te liggen onder de oppervlakte. Wishfull thinking, zoiets. En ahcteraf kijkend wist ik wel dat hij niet alles kon zijn wat ik zocht, maar ja, ik was labiel, verdrietig, alleen, en erg op zoek naar zekerheid en die wilde hij me graag geven. IN zekere zin was hij mijn 5 jaar durende rebound.
Prrrrr
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:23:14 #197
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65757639
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:47 schreef Merziyas het volgende:
Heb zojuist drie uur lang weer over vanalles en nog wat gesproken op msn met mijn ex...Het voelde weer zoals vanouds, alles vertellen aan elkaar, samen lachen.. Ben ondertussen ook in contact gekomen met een ander meisje die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Ze toonde wel erg veel interesse in mij, maar ik denk dat ik er op dit moment nog niet echt klaar voor ben...
Was het fijn, M?
Prrrrr
pi_65759666
Heb gisteravond een half uur aan de telefoon gehangen met het nichtje van mij ex.
Ik heb haar verteld dat ik mijn ex eigenlijk nooit meer wil spreken.
Ze vond dit wel raar aangezien we zo lang met elkaar hadden en ze dacht dat wij wel vrienden bleven.

Ik heb haar toen verteld dat ik iemand die mij zoveel pijn heeft gedaan eigenlijk geoown niet meer wil spreken.
Ze begreep het een klein beetje en zei dat dat gewoon mij keus is.

Denk dat dit voor mij gewoon beter is en ik hoef ook niet meer te weten.
Hoop dat ik het hele zooitje zo achter me kan laten.
pi_65760308
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Heb gisteravond een half uur aan de telefoon gehangen met het nichtje van mij ex.
Ik heb haar verteld dat ik mijn ex eigenlijk nooit meer wil spreken.
Ze vond dit wel raar aangezien we zo lang met elkaar hadden en ze dacht dat wij wel vrienden bleven.

Ik heb haar toen verteld dat ik iemand die mij zoveel pijn heeft gedaan eigenlijk geoown niet meer wil spreken.
Ze begreep het een klein beetje en zei dat dat gewoon mij keus is.

Denk dat dit voor mij gewoon beter is en ik hoef ook niet meer te weten.
Hoop dat ik het hele zooitje zo achter me kan laten.
juiste keuze naar mijn idee...
pi_65761189
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef resque het volgende:

[..]

juiste keuze naar mijn idee...
Ja toch.
Vind het zelf nog wel moeilijk om te accepteren.
Want ja 7,5 jaar is behoorlijk lang en dan gewoon geen communicatie meer.
Maar voor mij lijkt mij dat gewoon beter.
Het geeft denk ik ook een signaal af van hoe boos ik ben.
Boos om dat het uit is maar vooral de manier waarop het is gegaan en hoe de laatste drie manden zijn verlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')