Ik meld me. 2 jaar aan-en-uit, leugens over en weer, vreemdgaan van beide kanten. Toch altijd weer bij elkaar terecht komen. De fijnste tijd van de wereld met elkaar hebben, zodra we elkaar zagen. Kunnen niet met- en niet zonder elkaar. Een relatie was het niet te noemen, maar we hebben wel 2 jaar lief en leed gedeeld.
5 weken geleden is het uitgegaan, 2 weken geleden weer aan. Ik was sceptisch, maar wilde het wel een kans geven.
Woensdagavond het hoge woord eruit, hij heeft een ander. Al een week. Dit is ook niet de eerste keer. Ik neem het niet serieus, ze is niet serieus te nemen. Ik moest er zelf achter komen, hij ontkende het in eerste instantie. Zei daarna dat hij het me zelf wilde vertellen maar dat 'ie me geen pijn wilde doen. Uitstel van executie: ruzie met me maken etc etc. Ik ongelooflijk boos, blind van woede. Hem uitgescholden, geslagen. Hij smeekte me om rustig te worden, zodat we konden praten. PRATEN?! Hoezo praten? Wat valt er nou nog te bepraten?
Uiteindelijk toegegeven, gehuild. Hij kan me niet gelukkig maken, wilt me niet zoveel pijn meer doen. Was bang dat ik kapot zou gaan (wat ook zo was). Ik huilen, hij troosten. Ik boos, alle gevoelens door elkaar. Wat een lul dat ie dit zo lang voor me heeft achter gehouden. Hij had er spijt van dat 'ie me zo behandeld heeft. Wilt mij gelukkig zien, maar kan me dat niet maken. Uiteindelijk naar huis gegaan en afgesproken voor de volgende dag (waarom weet ik niet).
De volgende dag kwam mijn boze fase. Wilde het andere meisje laten weten wat een leugenaar hij is. Hij had ook altijd ontkent tegenover haar. Zij wilde mij niet geloven, haar eigen fout. Smsje van hem 'waar ben je nou mee bezig?!' ik terugsturen: 'moet je dat niet aan jezelf vragen?'. Ging er niet vanuit dat hij nog zou komen 's avonds.
Hij stond toch voor m'n werk te wachten, ik heb geen woord gezegd totdat we thuis waren. Hij probeerde een gesprek aan te knopen: "Hoe was je dag?" etc. Ik heb niets gezegd, behalve 'WAT DOE JE NOU HIER!? Ga lekker je meisje voorliegen."
Uiteindelijk toch op mijn kamer beland. Hij wilde de knoop doorhakken. Het moest maar een keer afgelopen zijn. Elke keer kwam het even goed en dan begon één van de twee ruzie te maken, waardoor we allebei pijn hadden. Het kon niet langer zo. Ik wist dat hij gelijk had maar kon me alleen maar huilend vastklampen. Natuurlijk heeft hij gelijk, dit was niet gezond. Hij zei dat ik het allerliefste en fijnste meisje ben die hij ooit heeft gehad en dat 'ie zielsveel van mij houdt. Dat hij aan de ene kant verslaafd aan mij is en aan de andere kant over me heen wilt zijn. Ik zei hetzelfde te voelen. Hij zei dat 'het andere meisjer' alleen maar een manier was om over mij heen te komen, ik zei dat ik er kapot van ging dat hij er vrolijk vandoor ging met een ander meisje. Hij ging tegen me in: "Denk je dat ik nu vrolijk kan zijn met haar?! Ik heb slapeloze nachten, ik wil niet eens uit bed komen 's morgens, ik zou niet eens meer WETEN waarom!".
We deden elkaar alleen maar pijn, het was niet goed. De balans was eruit. Hij vroeg hoe ik hier overheen kon komen. Door hem niet meer te spreken, niet meer te zien? Ik zei dat ik hem niet meer moest zien maar dat ik hem zo graag wilde blijven zien. Dat had hij ook. Maar we namen eindelijk een volwassen besluit, de knoop moest door. We zouden elkaar niet meer moeten zien en spreken.
Hij gaf me een kus op m'n voorhoofd en liep mijn kamer uit, waarop ik onbedwingbaar begon te huilen en te schreeuwen. Ik kon de gedachte niet aan om hem niet meer te zien of te spreken. Waarop hij terug kwam lopen. "Niet huilen liefje, zo kan ik niet weg." Elke keer als hij wegliep moest ik weer huilen. Elke keer als hij dat hoorde kwam hij weer teruglopen, uiteindelijk zo gefrustreerd dat hij begon te schreeuwen en te huilen van wanhoop "HET DOET MIJ PIJN DAT JIJ PIJN HEBT, BEGRIJP DAT EENS. IK KAN JE NIET ZO ACHTERLATEN, MAAR WE KUNNEN NIET VERDER, HET LEIDT NERGENS TOE. JIJ WORDT GEK, IK WORD GEK. HET KAN NIET. ZEG ALSJEBLIEFT DAT HET GOED IS, ZET ER EEN PUNT ACHTER, ANDERS KAN IK NIET WEG. ZEG GEWOON PUNT. ZEG ALSJEBLIEFT DAT HET GOED IS. ALSJEBLIEFT."
Toen hij uiteindelijk wegging kon ik niet eens meer huilen, was helemaal op. Heb hem gesmst "punt." Daarna toch nog de ogen uit m'n kassen gehuild, toen m'n kamer opgeruimd en om 11 uur gaan slapen. Kreeg ik nog een smsje van hem "slaap lekker dikkie x". Iets teruggestuurd, weet niet eens meer wat. Niets interessants.
Gister op m'n werk weer gehuild, ging verder prima als ik er niet aan dacht. Vooral de gedachte dat hij gelijk bij een ander meisje is doet mij verschrikkelijk pijn. Ik was zijn eerste (qua sex) en de enige gebleven, tot nu toe. Zag op zijn hyves dat 'ie alles van mij heeft verwijderd. Volgens mij ook geblokt op msn want heb 'm niet meer gezien. Heb 'm gesmst met de vraag of hij alsjeblieft zijn hyves privé wilt maken, zodat ik niet elke seconde kan kijken. Word er gek van. Hij heeft nog niet gereageerd.
Kan het (nog) niet geloven dat ik 'm niet meer zal spreken of zien. Dit is wel vaker gezegd, maar elke keer na 2 weken kwamen we toch weer bij elkaar. 2 weken, altijd. We moeten ons daar een keer overheen zetten, zei hij. Nu hij me geblokt heeft en nergens meer op reageert denk ik dat het deze keer echt is. Vind het verschrikkelijk moeilijk, weet mezelf niet meer te vinden. Val opeens in een enorm gat, geen idee wat ik met de rest van het jaar aan moet. Rijbewijs halen, ja. In september weer een studie oppakken, maar geen idee waar. Deze zomer op het strand werken? Ja fijn, maar ik weet dat hij er ook ergens werkt. Ik moet doelen stellen, keuzes maken. Mezelf weer terugvinden. Ik loop ook bij een psycholoog ivm winterdepressie en ga binnenkort naar groepstherapie, één keer in de week. Hoop dat ik daar steun vind. Ben de afgelopen tijd bijna iedereen kwijtgeraakt, vriendinnen hebben me laten vallen. Had in deze plaats niemand, behalve hem. Heb nu wel een paar vriendinnen die er voor me zijn, dat is fijn. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hem nu niet meer zal spreken of zien.
Dit verhaal is wel erg lang geworden, excuses. Maar ik vond het fijn om het even kwijt te kunnen. Het gaat prima, overdag. Maar 's avonds en 's ochtends mis ik hem verschrikkelijk. Hoop dat 'ie voor de deur staat etc. Maar het is beter, het is beter het is beter. Het is beter, godverdomme.
[ Bericht 0% gewijzigd door surrogaat12344 op 07-02-2009 11:59:49 ]