Nee, ik ook niet. Ik moet wel stiekem toegeven dat het mijn 2e relatie met haar was. Er zat wel een jaar tussen, het heeft ook bijna weer een jaar geduurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:22 schreef resque het volgende:
[..]
'slecht' van je om haar smsjes te lezen. Men zal altijd ontkennen dat er iemand anders in het spel is, het zijn toch maar ontschuldige smsjes? Uiteraard sta jij nergens voor open, dat moet je eerst weer verwerken, voordat je verder kan. Je vriendin is al een poosje bezig met het loslaten, vergeten van jou. Daarom kan ze ook sneller weer verder met iemand anders. En wees blij dat je niemand meer tegenkomt die is zoals haar... Wie wil er nou een overspelig iemand hebben? Ik niet!
Ik denk inderdaad het eerste, het gevoel bij haar is totaal veranderd door de ruzies. Ze gaf aan dat ze nu meer nadelen ziet dan voordelen in onze relatie. Als de ruzies er niet waren was het perfect tussen ons en zo wil ze het ook zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:24 schreef Merziyas het volgende:
Thunder0x, jouw verhaal is zoo herkenbaar... Alleen hadden wij dan ruzie over andere dingen dan uitgaan. Je beseft pas wat je had als je het niet meer hebt, dan pas besef je dat je haar misschien teveel onder druk hebt gezet en haar vrijheid hebt ontnomen. Dan kom je erachter dat je haar niet kwijt wil en bereid bent om te veranderen voor haar. Maar voor haar is het dan te laat, de gevoelens zijn waarschijnlijk minder geworden door de ruzies die je hebt gehad en ze gelooft niet dat het nog goedkomt. In ieder geval is het bij mij wel zo gegaan.
Kom er nu steeds meer achter dat de reden van uitmaken en het niet gunnen van een 2de kans niet zo zeer te maken heeft met de ruzies maar met het verminderen van haar gevoelens waarschijnlijk door die ruzies... Of kwamen die ruzies juist doordat haar gevoelens minder werden? Want de laatste weken waren er toch echt dingen waar ik mij aan ergerde van haar, dat ik het idee had dat ze niet meer van me hield zoals vroeger en dat ze geen moeite meer voor de relatie wilde doen, en daar kwamen die ruzies uit... Misschien had een tweede kans ook niets uitgehaald, misschien is dit het beste. Vergeten, doorgaan met mn leven, eerst vrede met mezelf hebben, vervolgens verder kijken of ik iemand anders tegenkom die mij dezelfde gevoelens kan geven als mijn ex en waar ik helemaal voor wil gaan...
Maar wat als ik haar over 3 maanden ofzo tegenkom en de gevoelens komen weer naar boven? Dit wil ik niet.. Ik heb haar daarom gisteren gezegd dat ik een drastische maatregel wilde nemen als ze mij de tweede kans niet wilde gunnen, namelijk haar van hyves, msn en van mijn telefoon verwijderen. Dit was de enige optie voor mij om haar te vergeten, zei ik. Dit vond ze niet leuk, ze wilde nog contact met mij hebben als we hier allebei overheen waren omdat we toch om elkaar gaven. Ze vroeg nogmaals of ik haar wilde bellen als ik ergens mee zat of als er iets was gebeurd, en ze begreep dat ik dat de eerste paar weken niet zou doen... Ik heb haar gezegd dat ik het de tijd ga geven en zal kijken wat de tijd brengt.. Erg moeilijk allemaal.
bwah, moet je niet doen joh! ik begrijp je wel heel goed hoor! maar je schiet er toch niks mee op, je krijgt haar er niet voor terug en je verlaagd jezelf alleen maar naar hun niveau... maar het kan wel wat stoom afblazen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik moet wel stiekem toegeven dat het mijn 2e relatie met haar was. Er zat wel een jaar tussen, het heeft ook bijna weer een jaar geduurd.
In de vorige relatie ging zo ook vreemd, en toch maar geprobeerd voor de 2e keer. Dat vertrouwen terug winnen heeft ze heel lang over gedaan, en het ging net goed. En dan flikt ze dit.
Je hebt geen idee hoe graag ik die gast wil opzoeken en wat aan wil gaan doen. Ongeacht de consequenties. Ben echt keihard gebroken.
Dat stoom afblazen, daar zou ik het voor doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef resque het volgende:
[..]
bwah, moet je niet doen joh! ik begrijp je wel heel goed hoor! maar je schiet er toch niks mee op, je krijgt haar er niet voor terug en je verlaagd jezelf alleen maar naar hun niveau... maar het kan wel wat stoom afblazen natuurlijk
Mijn ex vertelde mij ook precies hetzelfde, dat ze door de ruzies telkens kapot ging en het ging afreageren op andere mensen, dat wilde ze niet meer hebben.. Ik zei dat ik haar begreep en de ruzies uit de weg zou gaan, maar ze vond dat dat niet van een kant kon komen en had er zelf geen vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:42 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad het eerste, het gevoel bij haar is totaal veranderd door de ruzies. Ze gaf aan dat ze nu meer nadelen ziet dan voordelen in onze relatie. Als de ruzies er niet waren was het perfect tussen ons en zo wil ze het ook zien.
Ik heb ook aangegeven geen ruzie meer te maken over het uitgaan etc maar dat was te laat voor haar.
Ik denk dat het gevoel gewoon weg is en dat ze nu twijfelt omdat ik heb gezegd dat er geen ruzies meer over komen.Maar dat ze uiteindelijk toch niet verder wil.Ene kant gelooft ze wel dat ik het volhou en dat er geen ruzies meer over komen en aan de andere kant ook weer niet, ze heeft onwijs veel verdriet gehad door die ruzies en dat wil ze gewoon nooit meer meemaken, dat snap ik ook wel ik werd er ook niet vrolijk van.
Maargoed ik zie het allemaal wel, maar het was dus niet zozeer dat het gevoel al weg was maar puur door de ruzies en kut situaties gewoon minder is geworden, en dit was de druppel denk ik.
Gast doe dat nou niet man!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ben nu echt oude chatlogs aan het lezen, echt verbazingwekkend ons voorspellingsvermogen
heerlijke open gesprekken die soms tot diep in de nacht duurden. mijn god wat mis ik dat
Ga ervoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Chev het volgende:
Vluchtgedragherkenbaar
Via de chat er achter gekomen dat m'n (waarschijnlijke) date voor zaterdag hetzelfde beroep heeft als m'n ex, en ook rookt (zoals m'n ex deed).
Wel 'n dompertjezei al tegen haar dat ik wel 't een en ander er vanaf wist (haar beroep) maar zei niet waar vandaan, lijkt me niet zó belangrijk toch?
2 toevalligheden, niet dat ik 't roken erg vind, heb er per slot van rekening 4 jaar in gezeten dus dat went wel, al kan 't ook teveel van 't goede zijn![]()
Maar die twijfel zit er nog wel 'n beetje, weet niet of het angst voor het onbekende is of iets wat gegrond me tegenstaat, in iedergeval lijkt het erop dat ik dat ga uitvinden.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Gast doe dat nou niet man!
Tijdje geleden had ik op eens ook een kaart van een aantal jaar gelden vast.
Na twee regels te hebben gelezen was het weer janken.
Gooi die bende van je PC af en ga verder.
Heb alle smsjes gewist en de mailtjes moet ik ook nog wissen.
Brieven verstop ik ergens en lees ik nooit of over 10 jaar wel een keer.
Ja dat is naar en kan je vrij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Ik kan het alleen nog niet...![]()
Daarbij zit ik nu nog in ons huis terwijl hij bij een vriend logeert, dus ik wordt toch wel iedere seconde aan hem herinnerd, of ik nou oude mailtjes van hem lees of niet..
Nee dat is zo, maar ik ben al als een gek op zoek naar nieuwe woonruimte en dat gaat het snelste vanaf hier, omdat ik hier het dichtst bij de stad zit en mn computer bij de hand heb. En dr moet hier een boel geregeld worden. Het is ff enorm kut nu, maar des te eerder ben ik hier weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat is naar en kan je vrij weinig aan doen.
Misschien dat jij bij iemand anders kan gaan slapen?![]()
Maar even serieus kan je niet bij een vriendin of een familielid overnachten.
Want steeds herrinerd worden aan je ex maakt het niet makkelijker.
Het hele verwerkingsproces gaat dan onwijs traag en dat is niet goed voor je.
Ja dat begrijp ik, echt een vervelende situatie waar je nu dan gedwongen in zit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar ik ben al als een gek op zoek naar nieuwe woonruimte en dat gaat het snelste vanaf hier, omdat ik hier het dichtst bij de stad zit en mn computer bij de hand heb. En dr moet hier een boel geregeld worden. Het is ff enorm kut nu, maar des te eerder ben ik hier weg.
Dank je, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, echt een vervelende situatie waar je nu dan gedwongen in zit.
Ben achteraf blij dat ik nog niet samenwoonde.
Hoop wel voor je dat je snel iets voor jezelf vind.
Dan kan jij lekker opnieuw beginnen!
de dingen die ik nu ontdek zijn echt bizar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Gast doe dat nou niet man!
Tijdje geleden had ik op eens ook een kaart van een aantal jaar gelden vast.
Na twee regels te hebben gelezen was het weer janken.
Gooi die bende van je PC af en ga verder.
Heb alle smsjes gewist en de mailtjes moet ik ook nog wissen.
Brieven verstop ik ergens en lees ik nooit of over 10 jaar wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |