abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 00:28:25 #251
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65839383
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik wens je echt het beste
Dankje

Ik jou ook.. En dat ook dat laatste beetje denken aan haar ook weg mag gaan
En twijfel nooit aan jezelf! Die andere heeft gewoon dingen die ZIJ leuker vindt.
Een ander meisje vind jou weer helemaal super.
pi_65839477
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:28 schreef mstr het volgende:

[..]

Dankje

Ik jou ook.. En dat ook dat laatste beetje denken aan haar ook weg mag gaan
En twijfel nooit aan jezelf! Die andere heeft gewoon dingen die ZIJ leuker vindt.
Een ander meisje vind jou weer helemaal super.
Dankje

Het is ook belachelijk dat ze vergelijking maakt heb ik mezelf bedacht, die vent is 4 jaar ouder dan mij.

Je gaat echt aan jezelf twijfelen als iemand zoiets tegen je zegt, vooral als diegene zolang, zoveel achter je heeft gestaan.
Ze is ook echt iemand die me ontzettend heeft geholpen om te komen waar ik nu ben, dat klinkt misschien heel raar maar daar ben ik haar toch wel dankbaar voor.

Het komt zeker goed, ik ben me daar ook zeer bewust van. Alleen ik heb liever dat het meteen gebeurd dan wanneer dan ook..
  zondag 8 februari 2009 @ 00:38:27 #253
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65839616
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dankje

Het is ook belachelijk dat ze vergelijking maakt heb ik mezelf bedacht, die vent is 4 jaar ouder dan mij.

Je gaat echt aan jezelf twijfelen als iemand zoiets tegen je zegt, vooral als diegene zolang, zoveel achter je heeft gestaan.
Ze is ook echt iemand die me ontzettend heeft geholpen om te komen waar ik nu ben, dat klinkt misschien heel raar maar daar ben ik haar toch wel dankbaar voor.

Het komt zeker goed, ik ben me daar ook zeer bewust van. Alleen ik heb liever dat het meteen gebeurd dan wanneer dan ook..
Klopt.
Als iemand waar jij van houdt en alles voor zou willen geven als het zou moeten, zegt dat je niet goed genoeg bent of dat bepaalde dingen irriteren, dan doet dat pijn en ga je aan jezelf twijfelen.
Logisch, diegene staat zo dicht bij je.

Maar het is een soort verwerkingsproces.. Alles heeft tijd nodig om te 'helen' en weer te worden zoals het zou moeten zijn.
En je zou zo graag willen dat dat meteen was, maar dat heeft echt gewoon tijd nodig.

En dat is ook waar ik nu beetje in zit met haar, soms gaat het beter tussen ons en soms slechter.
Dan ben je er net bovenop aan het klimmen en dan komt er iemand die je weer een duw het ravijn in geeft.
pi_65840683
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:38 schreef mstr het volgende:
Als iemand waar jij van houdt en alles voor zou willen geven als het zou moeten, zegt dat je niet goed genoeg bent of dat bepaalde dingen irriteren, dan doet dat pijn en ga je aan jezelf twijfelen.
Logisch, diegene staat zo dicht bij je.
Degene waarvan je het meeste houd, kunnen je het meeste pijn doen

En het wel of niet goed doen is een perceptie, hoe je je op dat moment voelt, hoe sterk je schoenen staat (en dat is lastig op zulke momenten) en hoeveel geluk je geeft en ontvangt van die personen.

Als iemand na jaren lang opeens zegt dat 'je opeens niet goed geneog meer bent' dan is er meer aan de hant dan alleen dat. Wat dat is is voor elk persoon anders..

Een ding staat vast, houd van jezelf (en dat kan moeilijk genoeg zijn), en wees zelfstandig als dat nodig is, het continu bang zijn in een relatie om elkaar kwijt te raken is naar mijn idee niet goed

Sterkte vandaag en morgen nieuwe mensen, en wekom op fok..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65841436
Interessant om te lezen deze verhalen. Feest der herkenning hier en daar.
Even bijdragen. Wat het is idd een "kunst"...

Jaar geleden al weer maar toch
Na een relatie van 8 jaar was het ineens over. Bedrog, allebei vreemd gaan, sleur. Een grote ATWT/GTST voltrok zich in rap tempo vlak voor kerst. Ze twijfelde en was dronken vreemdgegaan, ik was boos maar kon eindelijk opbiechten dat ik een hele tijd daarvoor ook fout had gezeten, iets wat ik toendertijd besloten had naar mn graf te nemen(en dat knaagt, dus vertel het ATLIJD), kortom the works. Uiteindelijk besloten dat we elkaar niet meer konden vertrouwen en ik heb er een punt achter gezet toen ik haar op een smsje betrapte terwijl we nog aan het overleggen waren(dat dacht ik teminste) wat we gingen doen.
Goed, dit topic tuurlijk gezien toendertijd. Contact verbroken, niet meer bellen, van hyves afgegooid. Klaar toch? Niet dus, 8 jaar betekent dat ik ook een hele familie in een klap kwijt was(haar ouders etc) en vice versa. Ik ben daar als een kind aan huis geweest dus dat was pittig om af te sluiten. Dat soort dingen en de onuitputtelijke drang om te weten hoe het met haar gaat maken break ups een hell

Enfin, vrijgezel na 8 jaar- > drinken,los feest, etc. Ondertussen alles en iedereen met haar vergelijken en eigenlijk niet echt over haar heen zijn. Maar het is waar, doe veel leuke dingen en het gaat echt beter voelen.
Meisje ontmoet dat echt leuk was een relatie gekregen met haar.
Mezelf in de spiegel aangekeken om zeker te weten dat dit niet de befaamde rebound relatie ging zijn, maar helaas, dat was hem wel. Tijdens die relatie weer contact gekregen met de ex. Rustig gepraat en het gevoel van maagomdraaien was weg. Eindelijk het idee dat ik idd zonder haar ook gelukkig kon worden met een meisje.

Maar goed, steeds meer contact en dat vond het nieuwe vriendinnetje niet leuk natuurlijk. Uiteindelijk kom je er dan achter dat je een relatie hebt om de relatie, het samen filmpje kijken, leuke dingen doen, koken voor haar etc etc en niet omdat je echt van dit meisje houdt. En omdat je merkt dat je ex het mega kut vindt.... En dat vond ik wel zo triest van mezelf, bizar. Een relatie aanhouden omdat je het wel leuk vindt, en omdat het je ex ongelukkig maakt.... Zucht, hoe kinderachtig en niet een goed teken. Ik was er toch echt van overtuigd dat ik over mn ex heen was.

Lang casual contact gehad daarna en zo nu en dan een lunch. Geen boosheid meer als we over onze scharrels praten en ik kon ook weer blij voor haar zijn als ze op een huisdiner ging met iemand anders.
Rust in de tent, top!

En dan ineens, na een jaar geen gevoelens meer te hebben die in de buurt van verliefdheid komen gaat het een week geleden mis. En beland je op een avondje stappen bij haar in bed, hardcore passie die in onze laatste jaar sowieso bijna niet meer was voorgekomen.
Word je wakker naast haar en wil je altijd weer naast haar wakker worden.
Haar terug en zeggen dat je van haar houdt. En zeggen dat je haar gemist hebt...

En dat dan niet doen... omdat... ja waarom eigenlijk niet? Ben ik bang om mn bek te gaan?
Kortom, de kunst van het loslaten van je ex, ik heb hem nog niet onder de knie geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door IceNine op 08-02-2009 04:18:06 ]
pi_65842141
bier maakt meer kapot dan ...

[ Bericht 44% gewijzigd door thestoryofus2009 op 08-02-2009 09:31:27 ]
pi_65842337
bah, waar ik vooraf aan de avond bang voor was, is uitgekomen...

We zouden met een paar maten gaan stappen in een andere stad dan waar ik en mijn ex wonen, maar op het laatste moment ging dat niet door omdat het te laat werd. We hebben dus besloten om gewoon in ons eigen stad te stappen. Ik ging de kroeg binnen waar ik altijd kom en ja hoor, mijn ex die stond daar met enkele vriendinnen gelijk na de ingang... Ik heb haar even begroet, ben toen verdergelopen om mijn jas op te hangen. Vervolgens ben ik toch maar naar haar toe gelopen, gezellig staan praten en we waren allebei heel close... Ze hield me stevig vast en we zoenden enkele keren 'net niet'. Toen ben ik weggegaan naar een andere kroeg, ik zei dat ik terug zou keren omdat mijn jas hier hing. We hebben afscheid genomen en gezoend (niet zo heftig als eerst, maar wel een gemeende zoen op de mond).

Vervolgens ben ik anderhalf uur later teruggekomen naar die kroeg. Een half uur later zag ik haar weer, stonden weer gezellig te praten. Ze vertelde mij dat haar eerdere ex contact met haar had opgezocht nadat hij had gehoord dat het uit was tussen ons, dat hij haar miste en dat hij nog steeds gevoelens voor haar had. Ze moest echter niets van hem hebben, ze vond hem zielig. Ze vroeg aan mij of ze in mijn telefoon mocht kijken. Ik stemde daarmee in, had toch niets te verbergen. Ze kwam een smsje tegen die een vriend van mij eerder op de avond naar een meisje had gestuurd, omdat hij zelf geen beltegoed had vroeg hij of hij met mijn telefoon kon smsen. Ik vond dit gee probleem. Het smsje begon met 'hey lekkertje'. Mijn ex had dit dus gelezen en was gelijk heel woest... Ik probeerde haar uit te leggen dat het een smsje was die een maat van mij had gestuurd, zijn naam stond er zelfs onder. Ze wilde in eerste instantie niet luisteren en zei 'al zou je het zelf gestuurd hebben, dan nog, we hebben toch niets meer'. Ze zei ook dat ik het niet had hoeven accepteren dat ze in mijn tel ging kijken. Uiteindelijk was ze toch overtuigd, maar de rest van de avond deed ze wat afstandelijker tegen mij. Ik had het gevoel dat ze jaloers was, ook omdat er smsjes van een goede vriendin van mij er tussen zaten. Ik vroeg of ze een date had met valentijn, ze zei van niet, en vroeg of ik er wel een had... Toen ik zei van nee, maakte ze een opmerking dat ik wel kon afspreken met die goede vriendin

Na sluitingstijd hebben we buiten nog afscheid van elkaar genomen, wederom enkele keren op de mond gezoend en toen ben ik vertrokken... Ze vertelde mij trouwens dat ze was geschrokken toen ze mij zag, zo van 'hij is hier...'. Ik heb het idee dat ze nog steeds van mij houd, maar ik wil haar uit mijn hoofd zetten, ik wil geen hoop hebben dat het nog goed komt. Aan de ene kant vond ik het fijn om haar na een weekje weer te zien, aan de andere kant had ik haar liever niet gezien omdat dit heel het proces nog ingewikkelder maakt en moeilijker om mezelf er overheen te zetten
pi_65843840
misschien dat ze echt spijt heeft?
als je ergens nog heel gek op der bent waarom niet proberen?

ik kan mijn ex trouwens niet zomaar tegen het lijf lopen. wonen beiden in andere steden op grote afstand
dus elkaar willen zien=afspreken.

gisternacht gewoon kut, ik heb echt een bloedhekel aan vrouwenbehalve mijn ex. word ook steeds erger. loop door de disco en dan is ze gewoon bij je als het ware.

slapeloosheid begint ook weer. slechts 4 uur geslapen terwijl ik genoeg alcohol heb gehad, kan ook niet dronken worden. ook 2 "vrienden" helemaal zat. van die kneusjes die mee gaan met uitgaan die te kansloos voor woorden zijn. de een vergelijkt een relatie met de werkrelatie met collega's (ja die is zo kansloos dat hij nog nooit een meisje heeft gehad) en de ander zat de hele tijd te zeiken of ik al weer wat "gepakt" had en lekker weer sexen met meiden

en ik baal uiteraard van mezelf, ik was ff slap en dan verlies je weer alles...

heel apart maar het verlies van mijn vriendin vind ik zwaarder dan dat van mijn moeder.
de een was iets dat ik niet kon voorkomen en het ander wel, dat vreet zo extreem aan mij en mijn moeder is nog wel om me heen.

ook alsof een wereld ophoud te bestaan. mijn vriendin, haar woonplaats, haar huisje, straat, familie, supermarkt, de geur in huis, de omgeving, familie, haar vrienden, etc. dat lijkt langzaam te verdwijnen, soort atlantis... je staat er bij en weet dat het niet goed is en je kunt niks doen.
en toch blijft die wereld als een vage herinnering bestaan.
7 jaar geleden toen ik haar leerde kennen voelde ik al dat er iets bijzonders was, dat zij het meisje was...
altijd zo'n zwak voor haar gehad en toen ik eindelijk met haar kreeg was alles zo perfect, zowel voor haar als voor mij.
ook al die jaren waren we gek op elkaar en was zij degene die tegen me zij dat ik niet moest opgeven, me opbeurde. en nu wil ik haar slechts eenmaal helpen en ze vergeet alles wat ze me ooit zelf heeft geleerd.

bah, bah, bah

en waarom gaat iedereen opeens trouwen/samenwonen of heeft x aantal maanden met de vriendin de laatste tijd
  zondag 8 februari 2009 @ 11:52:05 #259
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65844384
TSOU, wat maak je het jezelf moeilijk! Zij is niet de wereld, jij bent het middelpunt hoor. En je kan niet voorkomen dat iemand doet wat ie doet, stop met jezelf verwijten maken! Accepteer dat het over is en vind jezelf terug, want je klinkt niet goed...
Prrrrr
  zondag 8 februari 2009 @ 11:54:41 #260
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65844425
quote:
Op zondag 8 februari 2009 02:37 schreef IceNine het volgende:
[...]maar kon eindelijk opbiechten dat ik een hele tijd daarvoor ook fout had gezeten, iets wat ik toendertijd besloten had naar mn graf te nemen(en dat knaagt, dus vertel het ATLIJD)[...]
JIJ gaat vreemd en dat knaagt ja. Moet je het daarom vertellen? Dan doe je de ander pijn met jouw stommiteit. Nee hoor, niet vertellen en keihard je best doen te zorgen dat de ander er niet achter komt!

Verder - bijzonder verhaal. Hoe voelt het nu? Gaan jullie toch samen kijken wat er nog is?
Prrrrr
pi_65844473
quote:
Op zondag 8 februari 2009 11:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
misschien dat ze echt spijt heeft?
als je ergens nog heel gek op der bent waarom niet proberen?

Als ze spijt heeft, moet ze het maar laten blijken. Ik kan niet voor haar kiezen om het nog een keer te proberen. Ik heb reeds gedaan wat ik kon doen, nu is het haar beurt. De vraag is, moet ik daarop wachten of haar uit mijn hoofd zetten en verdergaan met mijn leven? Ik denk dat optie 2 op dit moment het beste is...
  zondag 8 februari 2009 @ 13:17:23 #262
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65844841
quote:
gisternacht gewoon kut, ik heb echt een bloedhekel aan vrouwenbehalve mijn ex. word ook steeds erger. loop door de disco en dan is ze gewoon bij je als het ware.

en ik baal uiteraard van mezelf, ik was ff slap en dan verlies je weer alles...

de een was iets dat ik niet kon voorkomen en het ander wel, dat vreet zo extreem aan mij

ook alsof een wereld ophoud te bestaan. je staat er bij en weet dat het niet goed is en je kunt niks doen.
en toch blijft die wereld als een vage herinnering bestaan.

toen ik eindelijk met haar kreeg was alles zo perfect, zowel voor haar als voor mij.

en nu wil ik haar slechts eenmaal helpen en ze vergeet alles wat ze me ooit zelf heeft geleerd.

TSOU, bovenstaande zinnetjes klinken echt alsof je aan de ene kant jezelf nodeloos de schuld geeft en aan de andere kant jezelf als een slachtoffer van omstandigheden neerzet. Constant dat "wat als" en "had ik maar"

Doe eens even iets meer realistisch. De wereld is geen sprookjestuin en de liefde al helemaal niet. Niets is perfect en dat kan jullie relatie ook niet geweest zijn. Ik heb het gevoel dat je het of achteraf idealiseerd of jezelf voor de gek hebt zitten houden en in een droomwereldje hebt geleefd.

Jullie zijn gewoon twee mensen met je eigen persoonlijkheid en achtergrond. Voor een tijd was het leuk om samen op te trekken in het leven, nu niet meer. Misschien omdat jullie allebei veranderd zijn, omdat jullie andere behoeftes kregen die de ander niet kon vervullen. Dat kan. En als dan 1 van de 2 besluit dat dit zover uiteen is gelopen dat ze er ook niet meer voor wil vechten dan zul je dat moeten accepteren.
pi_65845436
Malen malen malen. Huilen huilen huilen. Mijn gevoelens zijn een achtbaan. Hij is nu vast bij haar. Hij heeft d'r vast al geneukt en is mij vergeten. Ik kan niet zonder hem. Dit is onzin, ik kan heus wel zonder hem. Ik ga mijn leven toch zeker niet door hem laten lijden. Ik gooi het roer om, zo kan het niet langer. Ik ga wat DOEN wat MIJ gelukkig maakt. Maar hoe moet ik gelukkig worden zonder hem? Ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, wat ik zelf wil. Ik wil hem. Ik wil hem niet, het is onzin. Het is klaar, het is goed. Beter. Niet beter. Het is beter. Nee shit, ik kan niet zonder hem. JAWEL je kan het best. Het is goed, klaar. Beter. En als we echt bij elkaar horen dan komen we dat wel een keer, niet nu. Nu is het niet goed, we zijn niet goed voor elkaar. Als hij gelijk met een ander wijf naar bed gaat, doe ik dat ook. Fuck dit. Fuck hem, ik kan alle jongens krijgen die ik wil. Maar ik wil helemaal geen andere jongen, ik wil hem. MAAR HIJ IS NIET GOED VOOR ME.

Shit, ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet.
pi_65847420
Pff heftige verhalen allemaal joh.. Ik mag mazzel hebben dat ik m'n ex al 7 maanden niet toevallig ben tegen gekomen

@Merziyas Zo te horen waren jullie het er beide over eens dat het uit MOEST en missen jullie de aandacht en genegenheid van elkaar (knuffelen, zoenen, sex, lieve woordjes) maar is dat het belangrijkste?
Zelf miste ik dat ook héél er lang (en nog steeds wel ) maar het gaat om de persoonlijkheid en of de relatie in evenwicht is, liefde geven en ontvangen en niet elk weekend over hetzelfde discuseren/ruziën (sorry da's even een relflectie van mijn verleden ).

Dus als alles goed was waarom is het dan gegaan zoals het gegaan is? Even goed nadenken voordat je opnieuw een fout maakt. Maar als het goed voelt en beide ermee kunnen leven dan kan je 't altijd nog een keer proberen...
quote:
jaar geleden toen ik haar leerde kennen voelde ik al dat er iets bijzonders was, dat zij het meisje was...
altijd zo'n zwak voor haar gehad en toen ik eindelijk met haar kreeg was alles zo perfect, zowel voor haar als voor mij.
ook al die jaren waren we gek op elkaar en was zij degene die tegen me zij dat ik niet moest opgeven, me opbeurde. en nu wil ik haar slechts eenmaal helpen en ze vergeet alles wat ze me ooit zelf heeft geleerd.
Dude.. geef jezelf nu niet de schult!!!!!!@! Als je moeder overleid vind je het gek dat je dan compleet instort?? Man ik zou hetzelfde hebben, dan moet je partner je JUIST steunen, als zij dit niet kon doen omdat het haar te veel werd dan is ze niet sterk genoeg voor jou, terwijl jij dat andersom (als ik me niet vergis) wel had will doen.

Logisch dat je anderen vergelijk nu met je ex, maar probeer het uit je hoofd te zetten ga iets doen waarmee je je energie en verdriet in kwijt kan, dat kan fokken zijn, dat kan sport zijn, dat kan familie zijn alles. Juist nu kan je veranderen, er is geen beter moment in het leven dan nu.

Het is bijna valentijn misschien triggerde er iets je verdriet opnieuw denk na en zie waarom dat zo is, dan kan je het herkennen en dan weet je ook hoe je dat om kan zetten naar iets anders.

Het verdriet zal nog wel even blijven, maar de pijn kan je alleen zelf naast je neer zetten en er nar loeren zodat het niet dichterbij komt.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef Vandaag... het volgende:
Jullie zijn gewoon twee mensen met je eigen persoonlijkheid en achtergrond. Voor een tijd was het leuk om samen op te trekken in het leven, nu niet meer. Misschien omdat jullie allebei veranderd zijn, omdat jullie andere behoeftes kregen die de ander niet kon vervullen. Dat kan. En als dan 1 van de 2 besluit dat dit zover uiteen is gelopen dat ze er ook niet meer voor wil vechten dan zul je dat moeten accepteren.
Tja of iemand heeft z'n eigen persoonlijkheid nog niet gevonden en is door die tijd samen met je erg onzeker geworden over wat hij/zij zelf wil ik het leven ofwel bindings angst en/of overgave

Even wat anders:
Ik was van de week met de auto op de weg voor m'n werk, en dacht heel even de jongen te zien waarmee m'n ex de dag na het uitmaken naar toe was gegaan omdat ze verlieft was geworden..
En dat was even.. werd pissig moest wel 4x kijken of 't hem was en kan best wel 2 flitspalen met 10 km te hard voorbij gegaan zijn maar dat zie ik vanzelf...

Vreemd hoe de menselijke emotie werkt, ik heb mezelf goed genoeg onder controle om niet met m'n bus er vol in te rammen maar word wel erg boos van binnen.. de laatste keer dat ik hem zag was 2 weken erna teon was ik in tranen, nu ben ik blij dat ik hem niet ben tegen gekomen... ook al interesseerd het me weinig meer toch word ik boos vreemde bedoening

Dompertje, ben je er nog?

[ Bericht 22% gewijzigd door Chev op 08-02-2009 14:34:57 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 8 februari 2009 @ 14:26:32 #265
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65847644
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:21 schreef Chev het volgende:
Pff heftige verhalen allemaal joh.. Ik mag mazzel hebben dat ik m'n ex al 7 maanden niet toevallig ben tegen gekomen
[..]

Tja of iemand heeft z'n eigen persoonlijkheid nog niet gevonden en is door die tijd samen met je erg onzeker geworden over wat hij/zij zelf wil ik het leven ofwel bindings angst en/of overgave
Of iemand weet niet wat hij wil en kan en moet en doet en denkt dat dat opgelost wordt door samen te zijn met iemand en raakt als dat samenzijn er niet meer is volkomen stuurloos en meot echt onder zijn billen geschopt!
Prrrrr
  zondag 8 februari 2009 @ 14:34:57 #266
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65847984
quote:

Als iemand zijn eigen persoonlijkheid nog niet heeft gevonden voor hij een relatie instapt waar is die relatie dan op gebaseerd? Je moet toch eerst jezelf kennen voordat je dat kan delen met een ander lijkt me.

En onzeker worden en jezelf verliezen door een relatie? Dan was het dus geen goede relatie. Voor mij is het in ieder geval de bedoeling dat je elkaar in een relatie kan helpen ontwikkelen om het beste uit jezelf te halen. Dus ook wie je bent en wat je wilt in het leven afzonderlijk van die ander. Je helpt elkaar toch ook in ieders persoonlijke dromen en niet alleen gezamelijke vind ik. En dat verdwijnt dan niet ineens op het moment dat de relatie over is.
pi_65848080
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als iemand zijn eigen persoonlijkheid nog niet heeft gevonden voor hij een relatie instapt waar is die relatie dan op gebaseerd? Je moet toch eerst jezelf kennen voordat je dat kan delen met een ander lijkt me.

En onzeker worden en jezelf verliezen door een relatie? Dan was het dus geen goede relatie. Voor mij is het in ieder geval de bedoeling dat je elkaar in een relatie kan helpen ontwikkelen om het beste uit jezelf te halen. Dus ook wie je bent en wat je wilt in het leven afzonderlijk van die ander. Je helpt elkaar toch ook in ieders persoonlijke dromen en niet alleen gezamelijke vind ik. En dat verdwijnt dan niet ineens op het moment dat de relatie over is.
Klopt helemaal vandaag.
Toch groei je na een tijd zo dicht tegen elkaar aan dat sommige dngen iets anders worden, en en in mijn geval was ik tot ongeveer 'n half jaar voordat het uit ging nog mezelf en daarna begonnen de dingen in dusverre te veranderen dat ik een soort minderwaardigheids complex begon te ontwikkelen tegenover haar omdat ze het het niet zag zitten om samen te wonen en niks dat wat ik deed goed meer was

Als je voor elkaar gaat dan wil je elkaar helpen in zijn/haar dromen en helpen groeien zowel als persoon als in de relatie, en als dat niet lukt dan ontstaat er een soort tweestrijd.

Tegen de tijd dat ik weer sterk genoeg was om enige weerstand te bieden (3 maanden later) was het al weer einde oefening en was ze verlieft op een ander zonder dat ik dat wist, en dan is er geen redden meer aan 3 maanden later maakte ze 't uit.

Ofwel ze brak me op de punten waar ik het meest kwetsbaar was op dat moment, en dat is ook niet eerlijk.
Maar je komt er als persoon en karakter in iedergeval 2x zo sterker uit een relatie dan dat je erin stapt.

Ohja beetje comedie maar wel erg goed
http://hansteeuwen.tv/html/post/168.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Chev op 08-02-2009 14:48:27 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65849418
quote:

@Merziyas Zo te horen waren jullie het er beide over eens dat het uit MOEST en missen jullie de aandacht en genegenheid van elkaar (knuffelen, zoenen, sex, lieve woordjes) maar is dat het belangrijkste?
Zelf miste ik dat ook héél er lang (en nog steeds wel ) maar het gaat om de persoonlijkheid en of de relatie in evenwicht is, liefde geven en ontvangen en niet elk weekend over hetzelfde discuseren/ruziën (sorry da's even een relflectie van mijn verleden ).

Dus als alles goed was waarom is het dan gegaan zoals het gegaan is? Even goed nadenken voordat je opnieuw een fout maakt. Maar als het goed voelt en beide ermee kunnen leven dan kan je 't altijd nog een keer proberen...
We waren het er beide over eens dat er iets moest veranderen, maar de oplossing was in ieder geval voor mij niet het beeindigen van de relatie. Ik heb er vaak over nagedacht om het uit te maken, puur omdat ik er op een bepaald punt ook genoeg van had. Vandaar dat ik 2 dagen voordat het uit ging boos bij haar was weggelopen en haar de tijd had gegund om eens goed na te denken hoe ze verder wilde. Zij koos ervoor om er een punt achter te zetten, zij wilde er niet meer voor vechten, ik nog wel. Uiteindelijk na enkele dagen zonder haar ging ik goed nadenken wat er mis was gegaan en hoe we het beter hadden kunnen aanpakken. Ik ben zelf absoluut niet de enige die schuld heeft dat het zo is gelopen, dat geeft zij zelf ook toe. Maar ik stelde voor om te werken aan de relatie, de punten waar zij zich aan ergerde weg te werken, alleen zij had er geen vertrouwen meer in. Aan de ene kant begrijpelijk, de afgelopen weken was het bijna elke keer weer raak en maakten we ruzie over hele kleine dingen. Dingen die voor een groot deel op misverstanden berustten. Grotendeels maakte we het aan het einde van de dag weer goed, in enkele gevallen liep het uit en spraken we elkaar even niet meer. Dat waren de tijden dat zij zich kut heeft gevoeld en het ook afreageerde op haar omgeving. Dit wilde ze niet meer meemaken, dit was voor haar ook de reden om er een punt achter te zetten.

Ik mis niet alleen de aandacht die ik van haar krijg, want die aandacht krijg ik ook van andere mensen in mijn omgeving. Gisteren bijvoorbeeld kwam een bloedmooi meisje voor mij dansen en draaide zich de hele tijd om en keek mij ondeugend aan. Ze was echt mooi, maar ik had gewoon geen behoefte om er op af te stappen. Ik mis haar persoonlijkheid, de leuke tijden die we samen hadden, de leuke gesprekken die we voerden, de klik die we hadden, we pastten gewoon zo goed bij elkaar.. en iedereen was het daarmee eens. We hadden gevoelens voor elkaar die we nooit eerder bij anderen hadden gevoeld, dit gaven we ook keer op keer toe aan elkaar. Daarom wil ik graag voor die tweede kans gaan, we houden nog allebei zoveel van elkaar en we weten allebei waar het fout is gegaan. Ik wil haar bewijzen dat we die fouten nooit meer zullen maken. Maar misschien denk ik dit allemaal omdat ik haar mis en door het idee dat we nooit meer samen zullen zijn. Misschien pakt de tweede kans helemaal niet goed uit en komen de ergernissen van vroeger weer terug... Dat weet ik niet, maar daar kom ik ook niet achter als die herkansing er niet komt. Het liefst vergeet ik haar nu en kom ik haar over een maand of 6 tegen, dat opeens het gevoel weer van beide kanten terug komt, en dat we het vandaaruit opnieuw aanpakken...
pi_65849495
-dubbel-
pi_65851587
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:31 schreef surrogaat12344 het volgende:
Malen malen malen. Huilen huilen huilen. Mijn gevoelens zijn een achtbaan. Hij is nu vast bij haar. Hij heeft d'r vast al geneukt en is mij vergeten. Ik kan niet zonder hem. Dit is onzin, ik kan heus wel zonder hem. Ik ga mijn leven toch zeker niet door hem laten lijden. Ik gooi het roer om, zo kan het niet langer. Ik ga wat DOEN wat MIJ gelukkig maakt. Maar hoe moet ik gelukkig worden zonder hem? Ik weet niet eens meer wie ik zelf ben, wat ik zelf wil. Ik wil hem. Ik wil hem niet, het is onzin. Het is klaar, het is goed. Beter. Niet beter. Het is beter. Nee shit, ik kan niet zonder hem. JAWEL je kan het best. Het is goed, klaar. Beter. En als we echt bij elkaar horen dan komen we dat wel een keer, niet nu. Nu is het niet goed, we zijn niet goed voor elkaar. Als hij gelijk met een ander wijf naar bed gaat, doe ik dat ook. Fuck dit. Fuck hem, ik kan alle jongens krijgen die ik wil. Maar ik wil helemaal geen andere jongen, ik wil hem. MAAR HIJ IS NIET GOED VOOR ME.

Shit, ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet.
Je bent niet de enige die met deze gevoelens zit hier.
Heb er zelf ook veel last van, nog steeds.

Gisteren wezen stappen met vrienden.
Wel raar voor de eerste keer weer als vrijgezel te gaan stappen.

Zat net in het stadion een meisje die onwijs op mijn ex lijkt.
Dat kwam wel ff hard binnen.
Ben gelijk ergens anders gaan zitten want daar wordt je toch wel naar van.
pi_65866832
Die vent opgezocht, lesje geleerd. Ze was er bij, helemaal in tranen en paniek. Mijn haat en verdriet is over, ik heb van het moment genoten. Geen spijt van.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:31:49 #272
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65867148
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Die vent opgezocht, lesje geleerd. Ze was er bij, helemaal in tranen en paniek. Mijn haat en verdriet is over, ik heb van het moment genoten. Geen spijt van.
Wat heb je met 'm gedaan?
  zondag 8 februari 2009 @ 23:32:43 #273
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65867179
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die met deze gevoelens zit hier.
Heb er zelf ook veel last van, nog steeds.

Gisteren wezen stappen met vrienden.
Wel raar voor de eerste keer weer als vrijgezel te gaan stappen.

Zat net in het stadion een meisje die onwijs op mijn ex lijkt.
Dat kwam wel ff hard binnen.
Ben gelijk ergens anders gaan zitten want daar wordt je toch wel naar van.
Het is toch een soort van 'sprong' die je hart (of maag) maakt als je diegene ziet..
Dat is lastig..
pi_65867562
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat heb je met 'm gedaan?
iets waardoor hij beseft dat hij dit in de toekomst niet snel weer zal doen.
  zondag 8 februari 2009 @ 23:48:40 #275
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65867809
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

iets waardoor hij beseft dat hij dit in de toekomst niet snel weer zal doen.
Dat kan veel zijn
Ik gok dat je hem even stevig aangepakt hebt
pi_65873311
Hij heeft een ander nummer genomen en me geblokt op msn. What de fuck, why?
  maandag 9 februari 2009 @ 11:55:38 #277
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65876172
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
Kansloos
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65876558
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:17 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

TSOU, bovenstaande zinnetjes klinken echt alsof je aan de ene kant jezelf nodeloos de schuld geeft en aan de andere kant jezelf als een slachtoffer van omstandigheden neerzet. Constant dat "wat als" en "had ik maar"

Doe eens even iets meer realistisch. De wereld is geen sprookjestuin en de liefde al helemaal niet. Niets is perfect en dat kan jullie relatie ook niet geweest zijn. Ik heb het gevoel dat je het of achteraf idealiseerd of jezelf voor de gek hebt zitten houden en in een droomwereldje hebt geleefd.

ja ik geef me enerzijds de schuld wel. achteraf weet ik precies wat er fout is gegaan alleen kon ik het eerst niet goed inzien.
en onze relatie idealiseer ik niet, hij was echt extreem goed. en veranderd zijn we beiden maar niet ons zelf. zoals gezegd ken ik haar al 7 jaar, ken haar beter dan haar eigen ouders. en gezien mijn eigen ervaringen en wat ik nu zie zie ik dat ze idd niet meer zichzelf is. dat vind ik gewoon moeilijk te verkroppen.

en ik probeer ook gewoon mijn ding te doen. herinneringen aan haar verwijderd (al kwam ik vandaag in mijn kast kleding van haar tegen), veel met vrienden praten, heel veel stappen, afleiding zoeken, etc.
maar het gemis word gewoon heel erg en idd schuldgevoel ook.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:35:45 #279
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65877217
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:08 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja ik geef me enerzijds de schuld wel. achteraf weet ik precies wat er fout is gegaan alleen kon ik het eerst niet goed inzien.
en onze relatie idealiseer ik niet, hij was echt extreem goed. en veranderd zijn we beiden maar niet ons zelf. zoals gezegd ken ik haar al 7 jaar, ken haar beter dan haar eigen ouders. en gezien mijn eigen ervaringen en wat ik nu zie zie ik dat ze idd niet meer zichzelf is. dat vind ik gewoon moeilijk te verkroppen.

en ik probeer ook gewoon mijn ding te doen. herinneringen aan haar verwijderd (al kwam ik vandaag in mijn kast kleding van haar tegen), veel met vrienden praten, heel veel stappen, afleiding zoeken, etc.
maar het gemis word gewoon heel erg en idd schuldgevoel ook.
En ik denk, dat dat juist een stap is in het verwerken die je ook moet nemen en overwinnen.
Het missen is heel lastig, vooral na zo lange tijd.. Je bent helemaal op elkaar gericht. En dat valt ineens weg, dat is lastig.
pi_65877663
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kansloos
tja, snap ook niet echt waarom iemand dat zou doen, schiet je niks mee op en je verlaagd jezelf alleen maar tot dat niveau
pi_65877680
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:35 schreef mstr het volgende:

[..]

En ik denk, dat dat juist een stap is in het verwerken die je ook moet nemen en overwinnen.
Het missen is heel lastig, vooral na zo lange tijd.. Je bent helemaal op elkaar gericht. En dat valt ineens weg, dat is lastig.
het is gewoon zwaar.
ik heb haar destijds gewaarschuwt dat ze zeker moest weten dat ze voor mij wou gaan.
ze wist ook extreem goed dat ik zulke dingen als nu niet trek.
en tot nu toe zie ik alle voorspellingen die ik heb gedaan uitkomen...

stond erbij en keek er naar.

en bepaalde dingen kan ik gewoon niet meer met mijn pa of vrienden bespreken.
fucked up shit.
ik hoop dat het in de toekomst weer beter gaat, dat ik een meisje tegen kom die eerlijk en oprecht is.
pi_65907204
Ik heb sinds het uit is elke zondag avond voor het een instort momentje.
Even janken en me laten troosten door mijn moeder .
De rest van de week gaat dan wel weer, erg appart.

Op zo'n moment denk je dan hoe moet ik nou verder zonder haar.
Shit ik ben helemaal alleen, heb geen vrienden en wat heeft ze me geflikt.
Aan de ene kant ben je dan gewoon pissed maar aan de andere kant mis je d'r enorm.

Die twee gevoelens zijn heel raar.
Doordeweeks heb ik serieus wel eens haar gevoelens.
Zo van krijg lekker de ***** hoef je nooit meer te zien.
Maar dan in de eenzame weekeinden
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:28:14 #283
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65907389
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Aan de ene kant ben je dan gewoon pissed maar aan de andere kant mis je d'r enorm.

Maar dat is heel begrijpelijk.. Je hebt een tijd je liefde met haar gedeeld, en dan wordt dat vertrouwen geschaad.
Ja dat doet pijn en je moet gewoon een manier zien te vinden om dat te handelen, vooral zo nu in het begin.

En zie/merk je eigenlijk pas, wat je er ongemerkt voor op hebt gegeven eigenlijk...
pi_65907563
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

herken dat wel gast! Wordt vanzelf beter. Zorg dat je naar maten gaat zondagavond, ook al denk je dan aan haar,
je bent wel wat leuks aan het doen(film oid) praat erover met je maten en instortmomentjes zijn heel gewoon en dat mag ook gewoon!
pi_65907609
Yep, heb een hele berg vrienden opgegeven en daar kom je nu achter.
Ben gelukkig wel bezig om oude vrienden weer op te zoeken.

Het ergste vind ik gewoon de pijn en de gedachte dat ze met iemand anders is.
Met iemand anders eks heeft, gelukkig is en weet ik veel wat allemaal.

Hoe moet je hier in vredesnaam overheen komen?
Ik weet niet of het tijd is of wat anders.
Al zou het tijd zijn kan het lang duren ben ik bang en dat lijkt me echt verrot.
pi_65907716
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

Al zou het tijd zijn kan het lang duren ben ik bang en dat lijkt me echt verrot.
ja, het kost tijd en moeite. Veel instortmomentjes, depri-momentjes. Op een gegeven moment denk je nog wel elke dag aan haar, maar wordt het minder en vind je het steeds minder belangrijk worden in je leven. Daarna krijg je vanzelf weer ander vrouwtje in je leven en verdwijnt he tverwerkingproces en laat je dat achter je. Natuurlijk totaal vergeten doe je nooit. Hoe je ook uit elkaar bent gegaan, iedereen denkt nog wel eens aan die tijd dat....je dit deed,je dat deed met hem/haar...

het komt wel goed gast! trust me!
pi_65907810
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef resque het volgende:

[..]

ja, het kost tijd en moeite. Veel instortmomentjes, depri-momentjes. Op een gegeven moment denk je nog wel elke dag aan haar, maar wordt het minder en vind je het steeds minder belangrijk worden in je leven. Daarna krijg je vanzelf weer ander vrouwtje in je leven en verdwijnt he tverwerkingproces en laat je dat achter je. Natuurlijk totaal vergeten doe je nooit. Hoe je ook uit elkaar bent gegaan, iedereen denkt nog wel eens aan die tijd dat....je dit deed,je dat deed met hem/haar...

het komt wel goed gast! trust me!
Bedankt man, reacties hier helpen serieus!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:43:13 #288
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65907816
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Precies..
Dat heb je op dat moment niet door en daar kom je later pas weer achter, maar het is goed dat je ze nu weer opzoekt
quote:
Tuurlijk is dat pijnlijk, het is iets dat jij een tijd met haar gedeeld hebt en nu is dat weg, zij zoekt het bij iemand anders.. En jij blijft alleen over.. Maar die gevoelens zijn heel normaal dat het pijn doet, het is ook pijnlijk.
quote:
Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt, zolang je er niet te lang in blijft hangen en leuke dingen gaat doet, gaat het al een stuk sneller.
Als je thuis gaat zitten, blijft het zo erg..
Het is een kwestie van wat je zelf doet en een ook de tijd die je nodig hebt om het te verwerken..
pi_65908035
Ja ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen, en het helpt wel inderdaad.
Maar het blijft raar om bijvoorbeeld te gaan stappen als vrijgezel is toch anders.

En het zal inderdaad wel dat tijd alle wonden heelt.
Maar na 7,5 jaar samen en dan in een keer alleen is zo anders.

Hoop dat het snel over gaat en ik gewoon weer lekker in mijn vel zit en me kan concentreren op belangrijke dingen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:09:05 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65908600
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:50 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen, en het helpt wel inderdaad.
Maar het blijft raar om bijvoorbeeld te gaan stappen als vrijgezel is toch anders.

En het zal inderdaad wel dat tijd alle wonden heelt.
Maar na 7,5 jaar samen en dan in een keer alleen is zo anders.

Hoop dat het snel over gaat en ik gewoon weer lekker in mijn vel zit en me kan concentreren op belangrijke dingen.
Dat is ook anders, je blijft alle meisjes met die ene 'leuke en lieve' vergelijken.
En dan kom je steeds tot de conclusie dat het met dit meisje nooit zo zal zijn.. En nooit zo 'leuk en lief' zal kunnen zijn zoals zij was.
pi_65908851
dat vrijgezel zijn is verschrikkelijk.

ik kijk wel om me heen of ik andere leuke dames zie maar die zie ik niet.
heb ook totaal geen behoefte aan andere dames.

ik vergeet haar beeld wel steeds meer in mijn gedachten maar de momenten niet.
gemis is nog steeds erg, word ook aan alles herinnerd.
zit nu in de bieb en liep naar een plekje dat vrij was.
realiseerde ik mij dat ik daar 7 maanden geleden nog heel gelukkig met haar zat te studeren.

ook thuis is alles anders. heel apart maar mijn kamer,de huiskamer,douche, wc geven me een heel ander gevoel, alsof ik niet meer thuis ben.
alles is zo onwerkelijk, alsof ik in een nachtmerrie vast zit en niet kan ontwaken.
probeer me zelf wijs te maken dat het wel goed komt, dat over een jaar ik een ander meisje heb.
dan vraag ik me af of het hetzelfde zou zijn, of ik net zoveel van haar kan gaan houden als mijn ex.
(net als iemand hier ook poste dat die wel een nieuwe vriendin heeft maar het als 2e keuze ziet).
en ondertussen merk ik lijdzaam dat mijn ex veranderd in alles wat ze zelf eerst verafschuwde.

en soms denk ik heel paranoide dat ik gewoon gebruikt ben, dat het begon met wraak en dat ze ergens wel gek op me werd maar met zichzelf in de knoop kwam. kortom mijn vertrouwen in de mens neemt weer af en ik droom van het meisje die ik had aan mijn zijde.

en wat haat ik der vriendinnen. van die hersenloze trutten die in het rondneuken, en lang leve de lol.
gewoon een perfect meisje die verpest word door een stel imbicielen
pi_65909155
bah, zit er weer ff helemaal doorheen.
zie net dat ze gewoon de 5 jaar dat we niks hadden en ze een vriendje had me echt elke maand een mailtje stuurde hoe het met me ging, dat we moesten afspreken, praten over dingen en dat we moesten kijken hoe het zou gaan.

en uiteraard dat als ze zelf inklapt ze opeens afsluit van alles, behalve mij toen
gisteren ook uiteraard weer niet kunnen slapen, fucking 1 uur en ben nog steeds klaar wakker.
zo maar ff naar mijn pa en morgen naar de dokter om iets te krijgen om mijn zenuwen tot bedaren te brengen, ben het gemaal en gepieker in mijn hoofd een beetje zat aan het worden
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:32:18 #293
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_65909250
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:17 schreef thestoryofus2009 het volgende:
dat vrijgezel zijn is verschrikkelijk.

ik kijk wel om me heen of ik andere leuke dames zie maar die zie ik niet.
heb ook totaal geen behoefte aan andere dames.
dat kost heel veel tijd, heeft mij wel een half jaar gekost voor ik uberhaupt weer interesse had in andere mannen, en nog steeds weinig zin in iets nieuws...
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:34:20 #294
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_65909305
maar hippie meldt zich ook maar weer eens, want na ruim 8 maanden heb ik nog steeds last van moeilijke gevoelens etc..
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_65909306
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
bah, zit er weer ff helemaal doorheen.
zie net dat ze gewoon de 5 jaar dat we niks hadden en ze een vriendje had me echt elke maand een mailtje stuurde hoe het met me ging, dat we moesten afspreken, praten over dingen en dat we moesten kijken hoe het zou gaan.

en uiteraard dat als ze zelf inklapt ze opeens afsluit van alles, behalve mij toen
gisteren ook uiteraard weer niet kunnen slapen, fucking 1 uur en ben nog steeds klaar wakker.
zo maar ff naar mijn pa en morgen naar de dokter om iets te krijgen om mijn zenuwen tot bedaren te brengen, ben het gemaal en gepieker in mijn hoofd een beetje zat aan het worden
Je moet geen mails of brieven terug gaan lezen.
Dat heb ik een keer gedaan en dat was gelijk weer janken en zo.
Volgens mij werkt dat alleen maar tegen.

En ja je gaat inderdaag dames vergelijken en niemand is zoals je ex.
Het is gelukkig niet zo dat geen behoeft heb aan meisjes.
Maar zo'n hechte band krijg je niet zo 1 2 3, en dat is wat je nu gaat missen, tenminste ik dan.

Lekker samen zijn je kent het wel....
pi_65909384
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:34 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Je moet geen mails of brieven terug gaan lezen.
Dat heb ik een keer gedaan en dat was gelijk weer janken en zo.
Volgens mij werkt dat alleen maar tegen.

En ja je gaat inderdaag dames vergelijken en niemand is zoals je ex.
Het is gelukkig niet zo dat geen behoeft heb aan meisjes.
Maar zo'n hechte band krijg je niet zo 1 2 3, en dat is wat je nu gaat missen, tenminste ik dan.

Lekker samen zijn je kent het wel....
mails en foto's terugkijken mag heus wel af en toe, dat helpt je ook wel bij het verwerkingsproces, maar je moet niet onnodig jezelf gaan kwellen door constant al haar smsjes/mailtjes/foto's te bekijken. Af en toe mag het best!
pi_65909402
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:34 schreef LalalaHippie het volgende:
maar hippie meldt zich ook maar weer eens, want na ruim 8 maanden heb ik nog steeds last van moeilijke gevoelens etc..
mijn vorige ex duurde het 2 jaar voordat ik weer een vrouw aanraakte.
daarna nog eens 3 jaar het beest uitgehangen waarin ik compleet de weg kwijt was.
op dat ene meisje dus na die wel tot me doordrong.

en met mijn vorige ex had ik nog geen duidelijke toekomstvisie voor mezelf

bah, dacht gisteren ook al aan emigreren, nieuw land, nieuwe kansen.
mijn pa gaat ook weg straks en ik heb ook wel zin om naar australie of zo te verkassen...
word wel problematisch als we bij elkaar op bezoek willen spanje/afrik-australie-nederland
pi_65910844
TSOF, ik vlieg 19 maart naar australie, heb ook wat dingen te verwerken, ga lekker mee
ARGH?!
pi_65911627
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef NEUTE het volgende:
TSOF, ik vlieg 19 maart naar australie, heb ook wat dingen te verwerken, ga lekker mee
nu thuis bij mijn pa, die biedt ook al een vakantie aan

enigste wat ik wil is doordringen tot mijn vriendin. ex (ja, soms voelt het alsof er nog iets is ...)
gewoon tegen dat lieve kleine meisje wat ze ergens diep binnen heeft weg gestopt
ook wel eens gesprekken over gehad wat we zouden moeten doen als het weer zou gebeuren.
zij zou mijn moeder bellen (in mijn geval) en ik zou tegen der schreeuwen en haar wakker schudden.

en enerzijds denk ik dat het ooit nog wel goed komt als ze zichzelf weer vind, dat ik nu ff er doorheen moet.
weet alleen niet hoe, contact verbreken of gewoon tegen der blijven en incidenteel afspreken.
ze heeft ook 5 jaar op mij gewacht waarin ze het extreem moeilijk had, misschien moet ik ook ff wachten
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:05:03 #300
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65912055
Iets afstand nemen is nooit weg..
Kan zij haar gedachten ook een beetje op een rijtje zetten, en jij misschien ook wel..
En dan gewoon langzaamaan weer contact zoeken en kijken of het nog een beetje wilt gaan, en dan wat afspreken als het allemaal goed voelt.

Soms moet je elkaar even wat ruimte geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')