zelfs dat heb ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:13 schreef mspoez het volgende:
Ik vind vooral mezelf stom. Hem haten kost teveel energie, dat is hij niet waard. Desinteresse is een beter woord voor wat ik voor hem voel.
Ik kan dat nu niet, maar misschien in de toekomst als ik alle fases heb doorlopen. Hoewel wij geen ruzie ofzo hebben gehad. Ik hoop dat als het niks meer wordt tussen ons we toch vrienden kunnen blijven, maar dat zal de nodige tijd nodig hebben.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef thestoryofus2009 het volgende:
kunnen mensen hier hun ex echt haten dan?
Ik niet hoor, mijn exen zijn niet voor niets mijn exen; door het vuur gaan voor iemand die je om een of andere reden niet meer zo lief vindt dat je er niet meer mee wilde samenzijn? Hmm, niet helemaal logisch.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
zelfs dat heb ik niet.
ik zou voor al mijn ex-en nog door het vuur gaan, hoe erg ze me ook hebben gekwetst.
per slot van rekening heb je een hele tijd met ze doorgebracht en dan ga je toch van iemand zielsveel houden.
Met mij gaat toppiequote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Chev het volgende:
[..]
Hmm kan ik me best voorstellen Arjan, zou ook wel ff staan te kijken als ik m'n ex opeens zat op een rontonde na 7 maanden, en dan let je toch ff 2 tellen niet op zeg maar![]()
Ik ga er maar vanuit dat niks toeval is in het leven dus daarom heb je haar vast net gemistanders had je wel wat moeten regelen met haar (schade vergoedingen ect).
Hoe is het met je?
Ik denk dat je fase 7 zelf in de hand hebt, want als je wacht tot je een nieuwe partner hebt, heb je nog het geluk niet in jezelf gevonden maar ben je weer afhankelijk van je partner, als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef Chev het volgende:
[..]
Als je dat al weet dan is die ex van je wel erg slecht bezig.. betekend alleen maar dat ze je zó ver weg mogelijk van je wil hebben door zoiets je te vertellen (een pijnlijk iets)..
Vraag niet naar iets waar je het antwoord niet op wil weten zeg maar..
[..]
En dat is normaaldat heb ik ook
![]()
Zelf verzonnen fases:
Fase 1: Je ex blijven verdedigen
Fase 2: Je ex compleet uitfoekeren tegenover 'n aantal mensen die je vertrouwd..
Fase 3: Denken dat het toch maar beter is zo
Fase 5: Nieuwschierig hoe het nu is met je ex, maar er niet naar vragen bang voor ongewensde antwoorden
Fase 6: Je ex het beste gunnen ook al is het niet mer jou
Fase 7: Zelf gelukkig zijn!
En dan ben je er weer, geen idee hoe lang fase 7 duurt, misschien wel tot je een nieuwe partner vind of je gewoonweg niet meer actief aan je ex denkt.
En herinneringen blijven altijd, gevoel word echter minder.
hoop het ook, zal wel extreem zwaar worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:10 schreef mspoez het volgende:
TSOU, je moet even jezelf bij je nekvel pakken en door elkaar schudden - je voornemen is goed, ik hoop ook dat jet het gaat doen. Sterkte man!
Dat soort klote gedachtes / visualisaties heb ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik zag mijn vriendin niet echt frequent of op regelmatige basis.
soms 2 weken niet en soms een paar dagen bij elkaar.
nus is het 2 weken gelede dat ik der zag.
dus de mega klap kan nog komen of ik zag hem deels al aankomen en zit nu op mijn top van ellende...
had net een visualisatie hoe ze sex had met die andere gozer...
dat was dus 3 flesjes bier in 10 minuten...
gadver, ik snap het werkelijkwaar niet.
onze relatie was erg goed.
we begonnen zeg maar op een punt dat ik twijfelde.
ik twijfelde vanwege het feit dat zij nooit echt vrijgezel is geweest en misschien die periode moest doormaken.
dat wou ze niet, al 6 jaar was ze gek van me en geen twijfels.
de andere twijfel was dat ik zelf nog niet klaar was.
zat in de knoop met mezelf en al was ik aan de beterende hand ik wist dat er nog ellende kwam.
dat gebeurde ook de eerste maanden maar daarna werd het steeds beter.
de relatie werd hechter en hechter.
tot het punt dat het noodlot toesloeg...
het is fucking frustrerend omdat ik niet weet wat de exacte oorzaak is
verliefd op een ander vanuit haar volle verstand
of schijnverliefd vanwege het feit dat een mens en in het bijzonder zij in een moeilijke situatie kan inklappen.
in het ene geval is er geen hoop in het andere geval kan het zijn dat ze erachter komt dat ze ff dom bezig was...
en kennen jullie de film "the curious life of benjamin button"
dat stukje waarin in 3 minuten tal van noodlottigheden leiden tot het gebroken been van die meid...
dat is ook echt wat er tussen ons speelde.
hoe het tegen zat op een gegeven moment is onwerkelijk.
een feit is zeker...als ik ooit nog kans op haar maak dan moet ik uit dit dal klimmen en weer vechten....
weer sporten, studie voltooien, mijn emotionele kant afsluiten (deels) en weer carpe diem.
dus morgen gaat het roer om.
jump op de motor, beetje de bad guy uithangen, weer sporten en feesten als geen ander en ook ff mijn studie afmaken en tussendoor mijn vliegbrevet maar eens halen...
de enigste hoop is dat ik gelijk heb, dat het lot ons niet goed gezind was en anders vertrek ik naar een ander land en kom nooit meer terug....
het enigste wat ik nog heb is mijn trots en het feit dat onderstaand citaat voor me op gaat en ik nooit maar dan nooit opgeef als het om de fundamentele dingen in het leven aan komt:
I am no one special. Just a common man with common thoughts. I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten, but in one respect I've succeeded as gloriously as anyone who ever lived. I've loved another with all my heart and soul and for me that has always been enough.
en dat kan niemand mij ontnemen, ben altijd fucking eerijk en trouw geweest.
zelfs in mijn gedachten niet ontrouw...
pain is temporarily, pride is forever
Ben blij dat je nog een beetje gevoel voor humor hebt..quote:Op zondag 1 februari 2009 23:10 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar goed, ik heb der adres nog, misschien toch een keer opzoeken
ja mijn gallische humor komt wel een beetje terug...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:52 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog een beetje gevoel voor humor hebt..![]()
Ik krijg door je fatalistische uitspraken de indruk dat je wel heel veel van jouw welzijn aan haar ophangt. Gewoon blijven ademen en uiteindelijk zal de pijn minder worden. Echt.![]()
Ook als je je klote voelt kan je studeren en vliegbevretten halen. Misschien gaat het wat langzamer, maar het kan en hoe meer van die dingen je doet, hoe sneller je je beter zal voelen.
En gedachtes over hoe ze sex heeft met een ander moet je 1 keer doorheen worstelen, van walgen, alle emoties over losgooien maar daarna toch proberen die beelden consequent de kop in te drukken als ze opkomen. Niet toelaten.
lijstje klopt wel! ben zelf tussen 6 en 7quote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef Chev het volgende:
Zelf verzonnen fases:
Fase 1: Je ex blijven verdedigen
Fase 2: Je ex compleet uitfoekeren tegenover 'n aantal mensen die je vertrouwd..
Fase 3: Denken dat het toch maar beter is zo
Fase 5: Nieuwschierig hoe het nu is met je ex, maar er niet naar vragen bang voor ongewensde antwoorden
Fase 6: Je ex het beste gunnen ook al is het niet mer jou
Fase 7: Zelf gelukkig zijn!
Ik weet niet of dat zoiezo mogelijk is om een grote liefde (compleet) te vergeten zonder iemand anders te vindenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef arjan1202 het volgende:
Ik denk dat je fase 7 zelf in de hand hebt, want als je wacht tot je een nieuwe partner hebt, heb je nog het geluk niet in jezelf gevonden maar ben je weer afhankelijk van je partner, als je snapt wat ik bedoel![]()
Dus het is min of meer het laatste niet meer actief aan je ex denken.
Vergeten zal je het nooit, dat doe ik namelijk ook niet ze zal altijd een plek in mijn hart behouden. En ik mis natuurlijk ook wel iemand om mij heen. Maar ik heb in deze 6 maanden wel geleerd om het geluk in mezelf te vinden en als daar straks weer een leuke meid bij komt zal ik dat delen, maar blijf het geluk eerst in mezelf vinden en dan pas in de mensen om me heen. Als ik de cirkel in zou vullen tijdens me relatie zou 50% van mijn geluk uit me relatie bestaand 25% in familie en 25 % in vrienden. Nu is het 40% mezelf, 20% relatie, 20 % familie en 20 % vrienden. De waardes zijn meer om het te verduidelijken wat ik bedoel. Wat ik hiermee wil zeggen haal het meeste geluk uit jezelf dan pas de rest.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zoiezo mogelijk is om een grote liefde (compleet) te vergeten zonder iemand anders te vinden
Zelf ben ik vrij tevreden met mijn leventje maar mis toch iemand om me heen, al is de vrijheid ook wel lekker, maar waarom zou beide niet kunnen? Je hoeft niks wat je leuk vind op te geven voor je partner lijkt me.
Daarintegen weet ik wel dat ik nog twijfel of ik me opnieuw helemaal kan geven aan iemand, een beetje angst dat na enkele jaren het weer mis zal gaan en ik dan wel al getrouwd en mt kinderen er gehaverd uit kom... en dat moet ik uit zien te zoeken door waarschijnlijk op m'n bek te gaan
Ik heb nu contact met een meid van Paiq, weet niet of het wat word maar waarschijnlijk wel een date komend weekend.
En op de vraag of je écht boos kan zijn op je ex, zal ik je uitleggen dat je dat alleen kan als de ander dat ook word.
Mijn ex was op een of andere reden boos op mij toen (weet dus nog steeds niet de reden, ik zocht geen contact) en foekerde mij uit op allerlei onbelangrijke vlakken daar werd ik boos om en dan komen er allerlei dingen in je naar boven... maar boos blijven, neeallang niet meer.
Mee eens natuurlijk, maar contact ontstond gewoonquote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef arjan1202 het volgende:
[knip]
En ja die twijfel is ook logisch heb precies hetzelfde, daarom wacht ik er allemaal nog mee dat ik straks alles op orde heb, weer een goede knie en opmezelf woon dan kijk ik weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |