Evergreens, klassiekers. Die mensen daar hebben een goede muzieksmaak, alhoewel 3FM er ook mag wezen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde het net op Radio 2. Zal wel het Top2000 effect zijn.
Hoewel ze er nu verschrikkelijk lekkere muziek draaien
Alleen die Marco Borsato steedsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evergreens, klassiekers. Die mensen daar hebben een goede muzieksmaak, alhoewel 3FM er ook mag wezen.
mogguhquote:
Ben ondertussen weer schoon en frips.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De naald iets optilt en stukje verder weer op de plaat laat neerkomen
Stabiel na SR is een prima score hoor! Voordt 3 aan SR deed zakten ze altijd flink in december, en ook voorgaande jaren zakten ze nog een paar tiende van een procent. Dit is de eerste keer dat ze stabiel blijven in het kerstgeweld, en da's best een prestatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm weer erg stabiel, marketingtechnisch niet goed, zeker niet na de SR
Te hoge verwachtingen S, te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:32 schreef Sersjee het volgende:
"Onze tennisverslaggever"... Is de naam Marcella Mesker niet bekend genoeg meer?
Blijkbaar. Het is dan ook wel heul lang geleden dat ze Neerlands beste tennister was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen S, te hoge verwachtingen.
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerlequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.
Flink doorspammenposten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor nieuw topic zou ik zeggen
Populair beroep bij voetballers en dartersquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerle
huh?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Taart!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Paul Rabbering is vandaag jarig! Hoera! Hoera!
De postbode uit Helmond die gewoon contributie betaaldequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerle
Daar moet ik echt vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier en Taart. Goed begin van de dag.
t lijkt de hele pinkpop lineup welquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
Die '00's zijn eigenlijk best wel tof.
Coldplay
Snow Patrol
Damien Rice
David Gray
Novastar
Sia
Norah Jones
Arctic Monkeys
Kaiser Chiefs
Franz Ferdinand
Muse
KT Tunstall
Killers
Kooks
Editors
Enz enz
Die draaien nog niet 20 jaar mee... Maar zitten wel al vuistdiep in mijn muziekkeuze geramd.
Hihi, vuistdiep. Geramd..
Van de combinatie moet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar moet ik echt van... owjee gebruikte ik echt het
icoontje?
GerbenP regelt dat, maar misschien dat hij dat nog niet wist. Bij dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
-Hans- regel jij het bier, regel ik de taart
tevensch die dingen van de euroshopper zijn echt nog heeeel goed te eten![]()
Helaas ben ik ziek, maar ik zal even het regelen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GerbenP regelt dat, maar misschien dat hij dat nog niet wist. Bij deze
Soms doen ze die fout er express instoppen, zet mensen weer aan het denken en dan denken ze terug aan die reclamequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef Jimbo het volgende:
wtf, die reclame net
Lichtmetalen wielen
volgens mij moeten dat velgen zijn, als je op metalen wielen rijd rij je enorm kut
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Helaas ben ik ziek, maar ik zal even het regelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders zal Ekdom eens kijken wat 'ie voor je kan doen.
nouja, the white stripes zijn nou niet veel beter qua naamquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Witte leugens... goede naam voor een band zeg
beter dan hun naam die ze eerst gebruikten Fear Of Flyingquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, the white stripes zijn nou niet veel beter qua naam![]()
of brown suger enzo
drugsnamen
over ziggo gesproken, die ziggo dome word echt fucking vetquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:49 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag weer eens met Ziggo gebelt want ze hebben gisteren 3 in 1 bij mij geinstalleerd en ik moest het zelf activeren want ze hadden op dat moment een softwareupdate.
vanochtend toch maar eens gebelt dat mijn internet het nog steeds niet deed nu moet ik tot maandag wachten tot ik internet heb van ziggo dus nu heb ik de computer maar aangesloten op het Slim van kpn maar dat is wel erg sloom
maar goed kan nu wel 3fm luisteren want de kabel van de radio is ook nog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |