Populair beroep bij voetballers en dartersquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerle
huh?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.
Taart!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:57 schreef -Hans- het volgende:
Oja, Paul Rabbering is vandaag jarig! Hoera! Hoera!
De postbode uit Helmond die gewoon contributie betaaldequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerle
Daar moet ik echt vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier en Taart. Goed begin van de dag.
t lijkt de hele pinkpop lineup welquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef on_air het volgende:
Die '00's zijn eigenlijk best wel tof.
Coldplay
Snow Patrol
Damien Rice
David Gray
Novastar
Sia
Norah Jones
Arctic Monkeys
Kaiser Chiefs
Franz Ferdinand
Muse
KT Tunstall
Killers
Kooks
Editors
Enz enz
Die draaien nog niet 20 jaar mee... Maar zitten wel al vuistdiep in mijn muziekkeuze geramd.
Hihi, vuistdiep. Geramd..
Van de combinatie moet jequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar moet ik echt van... owjee gebruikte ik echt het
icoontje?
GerbenP regelt dat, maar misschien dat hij dat nog niet wist. Bij dezequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:04 schreef Jimbo het volgende:
-Hans- regel jij het bier, regel ik de taart
tevensch die dingen van de euroshopper zijn echt nog heeeel goed te eten![]()
Helaas ben ik ziek, maar ik zal even het regelen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
GerbenP regelt dat, maar misschien dat hij dat nog niet wist. Bij deze
Soms doen ze die fout er express instoppen, zet mensen weer aan het denken en dan denken ze terug aan die reclamequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef Jimbo het volgende:
wtf, die reclame net
Lichtmetalen wielen
volgens mij moeten dat velgen zijn, als je op metalen wielen rijd rij je enorm kut
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Helaas ben ik ziek, maar ik zal even het regelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anders zal Ekdom eens kijken wat 'ie voor je kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |