Moet jou wel goed staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Goodmorning!
Gister mn haren laten knippen, hip kapsel, zeiden mn collega;s dat ik eens een rokje aan moest doen. En ik heb een hoop rokjes, maar doe die niet graag aan als ik naar scholen ga om training te geven, weet niet waarom.
Maargoed, vandaag dan toch maar eens rokje aangetrokken met hoge laarzen met hoge hakken. Moet zeggen, voelt toch wel extra vrouwelijk!
je hebt meer taille gekregenquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Baggerfoto, maar wat verwacht je van een foto in de spiegel, met tegenlicht
Is t al te zien dat er wat kilo's af zijn?
[ afbeelding ]
ze waren wel aardig, misschien komen ze online te staan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:59 schreef Paul het volgende:
Die gedichten kon ik niet goed horen vanochtend bij Giel
Ja he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt meer taille gekregen
Krijg er spontaan zomergevoelens bij... lekker fleurigquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dat 'perverse' gedichtje wel erg grappig.. die was ik net aant zoeken maar nog niks..quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze waren wel aardig, misschien komen ze online te staan.
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Krijg er spontaan zomergevoelens bij... lekker fleurig
Maar of er iets af is kan ik niet over oordelen, ik zie een leuke dame
Mooie Jannequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:De cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode):
01. Radio 2 - 12,4 (9,7)
02. Radio 538 - 10,0 (11,2)
03. Sky Radio - 9,7 (8,9)
04. Radio 3FM - 8,0 (8,0)
05. Radio 1 - 6,5 (6,9)
06. Q-music - 6,8 (6,7)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8140
De naald iets optilt en stukje verder weer op de plaat laat neerkomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me Don't stop me don't stop me.
ik hoorde het net op Radio 2. Zal wel het Top2000 effect zijn.quote:
Inderdaad het top 2000 effectquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde het net op Radio 2. Zal wel het Top2000 effect zijn.
Hoewel ze er nu verschrikkelijk lekkere muziek draaien
Evergreens, klassiekers. Die mensen daar hebben een goede muzieksmaak, alhoewel 3FM er ook mag wezen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde het net op Radio 2. Zal wel het Top2000 effect zijn.
Hoewel ze er nu verschrikkelijk lekkere muziek draaien
Alleen die Marco Borsato steedsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evergreens, klassiekers. Die mensen daar hebben een goede muzieksmaak, alhoewel 3FM er ook mag wezen.
mogguhquote:
Ben ondertussen weer schoon en frips.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De naald iets optilt en stukje verder weer op de plaat laat neerkomen
Stabiel na SR is een prima score hoor! Voordt 3 aan SR deed zakten ze altijd flink in december, en ook voorgaande jaren zakten ze nog een paar tiende van een procent. Dit is de eerste keer dat ze stabiel blijven in het kerstgeweld, en da's best een prestatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm weer erg stabiel, marketingtechnisch niet goed, zeker niet na de SR
Te hoge verwachtingen S, te hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:32 schreef Sersjee het volgende:
"Onze tennisverslaggever"... Is de naam Marcella Mesker niet bekend genoeg meer?
Blijkbaar. Het is dan ook wel heul lang geleden dat ze Neerlands beste tennister was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen S, te hoge verwachtingen.
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.
ik heb er nog eentje van het EK88! Bekendste postbode toen was Berry van Aerlequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet mijn Panini-album van seizoen '83-'84 nog ergens hebben... Fred Bischot had ik driedubbel, nu is ie m'n postbode.
Flink doorspammenposten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor nieuw topic zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |