energy rush ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:48 schreef broer het volgende:
Zit je in een energy rush, DaMook?
Goedenacht, overigens.
Toen was ik net klaar met werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:56 schreef broer het volgende:
Ja, dat je nog zo actief bent, terwijl je vanochtend om half acht ook al postte. Dat houdt niet iedereen vol.
Nachtdienst he. 2 dagen vrij nemen is 3 dagen vrijquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:58 schreef broer het volgende:
Ah, oké. Als je tussendoor slaapt, wordt het al een stuk eenvoudiger.
Lekker, zo'n lang weekend. Geniet ervan! (Met een beetje pech werk ik het hele weekend door.)
Ik heb toch liever Mercedes-Benz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:35 schreef achterop23 het volgende:
Heerlijk al die truckers en hun smsjes. Domein meldde net uit omwetendheid dat IVECO de mooiste trucks zijn. Gevolg een vloed van smsjes van DAF en Scania rijders.
Nog 2dagen Domien in de ochtend...
Ik luister Amsterdam Wordt Wakkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloze figuren hebben we in Nederland. Wansmaak donderdag...
Nu hopen dat je leerlingen niet te opgewonden raken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Goodmorning!
Gister mn haren laten knippen, hip kapsel, zeiden mn collega;s dat ik eens een rokje aan moest doen. En ik heb een hoop rokjes, maar doe die niet graag aan als ik naar scholen ga om training te geven, weet niet waarom.
Maargoed, vandaag dan toch maar eens rokje aangetrokken met hoge laarzen met hoge hakken. Moet zeggen, voelt toch wel extra vrouwelijk!
kHeb geen training vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:36 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu hopen dat je leerlingen niet te opgewonden raken?
Maar wel vertellen en niks laten zien?![]()
worthless without...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Goodmorning!
Gister mn haren laten knippen, hip kapsel, zeiden mn collega;s dat ik eens een rokje aan moest doen. En ik heb een hoop rokjes, maar doe die niet graag aan als ik naar scholen ga om training te geven, weet niet waarom.
Maargoed, vandaag dan toch maar eens rokje aangetrokken met hoge laarzen met hoge hakken. Moet zeggen, voelt toch wel extra vrouwelijk!
Ik heb al vaak genoeg vrouwen met een korte rok en een dikke majo rond zien lopen/fietse, etc.... Dus ze is niet de eerste met de kouquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:41 schreef Joncho het volgende:
[..]
worthless without...is dat niet heel koud vandaag?
goeiemorgen btw
Daar gaat het al mis in de redenatie; tis geen korte rok. Daarvoor moet ik eerst nog wat kilo's kwijtquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg vrouwen met een korte rok en een dikke majo rond zien lopen/fietse, etc.... Dus ze is niet de eerste met de kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |