Het gebruik van het woord mongolen impliceert dat je boos bent?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit topic zal nog heel lang nodig zijn. Al die mongolen die het maar stug patat blijven noemen....
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef haakon het volgende:
Komt een Belg bij de PATATkraam: Mag ik 1 friet ?
ABN: Friet hebben we niet.
Belg: haha dat rijmt.
ABN: ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef onlogisch het volgende:
FFS, hoelang moeten we nog doorgaan?
Het was patat, het is patat, en het zal altijd patat blijven.
Friet n00bs
Uuuhm aardappels?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik hou er ook maar mee op, de friet-eters weten niet wat ze missen
Omgwtfbbq ABN bestaat niet meer.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef haakon het volgende:
Komt een Belg bij de PATATkraam: Mag ik 1 friet ?
ABN: Friet hebben we niet.
Belg: haha dat rijmt.
ABN: het is patat omgwtfbbq
als je wil weten hoe een film afloopt kan je 'm kijken of de spoilers lezen. Als je wilt weten wat patat is en wat voor stront jij je hele leven al naar binnen hebt gewerkt moet je of een keer PATAT eten of de spoiler lezen. Patat is de superieure vorm van friet, friet zijn slappe gefrituurde aardappelen, en patat is PATAT.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Uuuhm aardappels?
Aardappels normaal vind ik persoonlijk niet zo lekker alleen als ze gefrituurd zijn, hoe heet dat ookal weer hmmmm... ohja FRIET.
wnnb patat noobies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
als je wil weten hoe een film afloopt kan je 'm kijken of de spoilers lezen. Als je wilt weten wat patat is en wat voor stront jij je hele leven al naar binnen hebt gewerkt moet je of een keer PATAT eten of de spoiler lezen. Patat is de superieure vorm van friet, friet zijn slappe gefrituurde aardappelen, en patat is PATAT.
edit: en de spoiler die ik bedoel staat dus in mijn vorige post.Anders snap jij gewoon even dat patat een aardappel isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
als je wil weten hoe een film afloopt kan je 'm kijken of de spoilers lezen. Als je wilt weten wat patat is en wat voor stront jij je hele leven al naar binnen hebt gewerkt moet je of een keer PATAT eten of de spoiler lezen. Patat is de superieure vorm van friet, friet zijn slappe gefrituurde aardappelen, en patat is PATAT.
edit: en de spoiler die ik bedoel staat dus in mijn vorige post.Patat is in Noord-Nederland aardappelpoeder gemengd met water dat in staafjes wordt geperst die de vorm hebben van friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is dus kunstmatige friet, prima als je dat lekker vindt, maar noem het aub niet superieur aan friet.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Als de DJ het zegt dan klopt het.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:06 schreef CaseyCopa het volgende:
het is friet gvd, heb ik jullie al zovaak verteld.
FORZA FRIETTTTTT!?
Geen boosheid. Eerder pure verbazing over de koppigheid van de patatroepers.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Het gebruik van het woord mongolen impliceert dat je boos bent?
Ik denk dat je bang bent om te realiseren dat patat een legitiem woord is voor friet.
Als patat gewoon datgene is waar ik van houd (en wat ik bij elke snackbar/restaurant/... kan krijgen), en friet hetzelfde is als gebakken aardappels, maar dan gefrituurd, prima. Dan is er dus een duidelijk verschil tussen wat friet en patat is en heb ik weer wat geleerd. Maar in Belgie is patat juist wel weer aardappel en.. weet je wat... Blijf lekker daar op die plek waar ze wel 'friet' verkopen. Ik voel me een übermensch omdat ik PATAT eet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Patat is in Noord-Nederland aardappelpoeder gemengd met water dat in staafjes wordt geperst die de vorm hebben van friet.
Patat is dus kunstmatige friet, prima als je dat lekker vindt, maar noem het aub niet superieur aan friet.
quote:
In Zeeland hebben ze friet, in de rest van Nederland patat. Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef error32 het volgende:
Ik las in de consumenten gids dat de beste friet van Nederland uit Zeeland komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |