"in de frituur"quote:Op zondag 1 februari 2009 16:24 schreef Tremium het volgende:
[..]
Even denken...in de frituur zeg ik "ne friet me mayonaise" dus we gebruiken eigenlijk friet als enkelvoud en als meervoud. Voornamelijk meervoud.
Eh ja even denken hoe jullie dat noemenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef Enslaved het volgende:
[..]
"in de frituur"
In de frituurpan??
in de frituur doe je frituren. Niks onlogisch aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef Enslaved het volgende:
[..]
"in de frituur"
In de frituurpan??
dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 18:46 schreef Arcturus het volgende:
Zo even lekker patat eten en voetbal kijken.
Een snackbar dus...quote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Tremium het volgende:
[..]
Eh ja even denken hoe jullie dat noemen
Frietkraam of zo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietkot dit dus
quote:
jup PATATquote:Op zondag 1 februari 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
het is patat, anders was de uitdrukking wel 'Kip, friet en appelmoes' geweestpatat dus
Dit topic zal nog heel lang nodig zijn. Al die mongolen die het maar stug patat blijven noemen....quote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
En zelfs als de frietroepers eindelijk door hebben dat het gewoon patat moet zijn moet dit topic blijven. Deze discussie is gewoon de beste onzin die er is. Zo'n grote onzin dat het gewoon weer intellectueel is.
Dat is juist de uitdrukking, ik heb het zelfs nog nooit met het P woord erin gehoord.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
het is patat, anders was de uitdrukking wel 'Kip, friet en appelmoes' geweest
dus zeeuwen zijn dus ook al semi-belg tegenwoordig?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef error32 het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdrukking, ik heb het zelfs nog nooit met het P woord erin gehoord.
BIj mij heet dat gewoon de friettent.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Tremium het volgende:
[..]
Eh ja even denken hoe jullie dat noemen
Frietkraam of zo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietkot dit dus
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit topic zal nog heel lang nodig zijn. Al die mongolen die het maar stug patat blijven noemen....
Dat kán je gewoon niet menen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:51 schreef error32 het volgende:
[..]
Dat is juist de uitdrukking, ik heb het zelfs nog nooit met het P woord erin gehoord.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gebruik het beiden.
In geval van die ranzige troep bij McDonalds en dergelijke: friet
voor de rest: patat
En u eet patat of friet?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik snap er niks van.
nee, dat kannie ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat kán je gewoon niet menen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |