Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou toen hij dus wegkikt denk ik dat hij andere vrouwelijke fokkers aan et versierenwa, waarom zijn mannen zo geheimzinnig? En waarom meld hij zic niet?
Sandstormquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood isquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heet die donkere jongen uit Lost toevallig niet Rousseau?.
het is -Sandstorm-quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.
ik ga em zoeken thankss!!quote:
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!maar als ik single ben zal ik ckr aan je denken!
![]()
[..]
ik ga em zoeken thankss!!
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef Remake het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/-Sandstorm-
http://fotoboek.fok.nl/DJ_Jean
?
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.
Zitten er ook best. Naja, liggen dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.
Hou het nou geloofwaardig for the sake of my erect penisquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!![]()
Ik heb maar 1 uitzending gezien. Het spijt mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef flaykd het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood is
Ik zie een stukje bil!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
Knap hoor, TS kan vliegen!!
[ afbeelding ]
Daar vragen geile negerinnensletjes ook omquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ts wordt zo'n beetje online aangerand.
Ik kan haar bikini wegshoppenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ts wordt zo'n beetje online aangerand.
denk je echt?? linkje? ....quote:
ik word parra van jou!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het vermoeden dat TS een neger is.
Bea = Helderziendquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het vermoeden dat TS een neger is.
Je vent verandert dan in een bos ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!maar als ik single ben zal ik ckr aan je denken!
![]()
Het is 'para', dwaas!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beau is inderdaad erg irritant.
Sowieso, straattaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het is 'para', dwaas!
Godver. Ben ik hier een neger aan het corrigeren wat straattaal betreft. Dat ik dit nog 'ns heb mogen meemaken, zeg.
...... En gestart met fappen. Daarna zette je Barbara Streisand op en pinkte je een traantje weg.quote:
Ik heb een kast vol met xbox 360 games en een leuke grote dikke joystick waar je wel even mee mag komen spelen hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
Ik zit dus met een probleem ....Ik schijn dus iets met een fokker te hebben maar ik weet niet wie! het begon zo ..:
De foto die je zo ziet is de fokker in kwestie en ik (niet lachen, ik was wat aangekomen ..) en mijn vriend. Ik ga aardig vaak midden door het jaar op vakatie (dit was in spanje) en toen kwam ik hem tegen (wil zijn naam niet noemen omdat hij dit dust leest. Ik was dus op et strand en toen kwam hij bij me liggen, naja ik vind hem heel knap ... (jullie ook?
) en hebben we et heel gezellig gehad! Toen was ik dus in zijn hotelkamer effe gamen (vrouwen gamen ook
) En zat hij dus op FOK. Ik dacht van
Hé ik zit ook op Fok maar ik zie dus maar niks. Toen ik achter em stond zag ik em aardig gemene en vulgaire dingen tiepen tegenover andere fokkers! Dus ....
kennen jullie mijn vriend/a.k.a geheime fokker zeg et dan of meld je schatje!!!![]()
dit is hem (let niet op mij!!! en jullie mogen blij wezen dat je me eindelijks es in het echt ziet!)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak me geil!! Ga door!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, want onze kutten zijn nu echt druipnat door jullie aandacht.
De kneus is of homo, of heeft een hele kleine.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Held, ik zal nooit meer zeiken op OP-quoters.
[ afbeelding ]
CHECK DIE BIL DAN, SAAAAAAAAAAAANG!
Vertrouwensloze en onzekere wijven:quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou toen hij dus wegkikt denk ik dat hij andere vrouwelijke fokkers aan et versierenwa, waarom zijn mannen zo geheimzinnig? En waarom meld hij zic niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |