Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
(wil zijn naam niet noemen omdat hij dit dust leest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
Ik schijn dus iets met een fokker te hebben
Mens erger je nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet maar je mag best spelletjes komen spelen in mijn kamer.
niet van die gast trouwens..quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
tvp voor naaktpics
Lepralijer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef l3laster het volgende:
noem je dat IETS aangekomen?? zelfs een olifant is dunner!
Kijk! De kerel van de foto heeft het topic gevondenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Lepralijer.
Goed, dit topic is leuk.
Racistquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Nu wil je dat wij voor je zoeken, lelijke aap
Registratiedienst is een chick hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk! De kerel van de foto heeft het topic gevonden
Negerinnensletten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Racist!
OT: TS is een geile negerinnenslet!
quote:
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En waarom schaamt ie zich eigenlijk voor je dan?
Aah een jaloers vrouwtjequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.
Echt he.quote:
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt toch ogen of niet? Hij wil geen olifant in een blauw jurkje.
Net als dat griekjee figuurquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?
Sure, daarom loop je te janken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neuhh daar hoef ik niet jaloers op te zijn
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Gut, wij hebben hier te maken met een fragiel meisje. Hoi Kiwi. Al antidepressiepilletjes genomen?
Jij mag wikipedia raadplegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoor
Waarom heb je dan wel een kiwi als UIquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoor
En het is verdorie kwiwi, niet kiwi![]()
Eerst tieten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Bewijs het met een webcamfoto.
cultuurbarbaarquote:
Ik wilde wel kiwi als username maar die was al bezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel een kiwi als UI?
Ja dit topic slaat toch al nergens op want er is geen klacht te vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Remake het volgende:
Kijk alle vrouwtjes opeens topic kaap proberen voor de aandacht![]()
![]()
![]()
Post eens naaktfoto's dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit topic slaat toch al nergens op want er is geen klacht te vinden
Dan maken we er toch gewoon wat anders leuks van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg hoer, of je post je tieten of gaat ergens anders spelen. Dit topic gaat al over die fucking spange negerin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die ze mag zien en dat ben jij zeer zeker nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg hoer, of je post je tieten of gaat ergens anders spelen. Dit topic gaat al over die fucking spange negerin.
Doe dan kiwiequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde wel kiwi als username maar die was al bezet
Maar laten we niet teveel offtopic gaan anders krijg ik weer op m'n kop
Ja, want onze kutten zijn nu echt druipnat door jullie aandacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Remake het volgende:
Kijk alle vrouwtjes opeens topic kaap proberen voor de aandacht![]()
![]()
![]()
Je weet dat op het internet 90 procent van alle vrouwen eigenlijk puistige 40-jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen hè?quote:
Jij hebt niet eens een kut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, want onze kutten worden nu echt druipnat door jullie aandacht.
Je weet dat mannen dat zeggen zodat andere mannen afhaken hé?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat op het internet 90 procent van alle vrouwen eigenlijk puistige 40-jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen hè?
Ok, ik neuk alleen die negerin en kiwi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat op het internet 90 procent van alle vrouwen eigenlijk puistige 40-jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen hè?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg hoer, of je post je tieten of gaat ergens anders spelen. Dit topic gaat al over die fucking spange negerin.
Jij niet.quote:
Ze gaat waarschijnlijk toch echt voor mijn watermeloenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef MASD het volgende:
Daar zou ik mijn KFC hotwings wel mee willen delen, damn!
Ik denk dat topicstarter voor mango's gaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk toch echt voor mijn watermeloen
Ze gaat m'n oprit aanleggen voor 0,95 euro per dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:27 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk toch echt voor mijn watermeloen
Discriminatie! Jij veronderstelt dat topicstarter ook zo praat. Toch? Bitches enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Remake het volgende:
Slowchat bitches ga die fobo's eens doorzoeken naar die man van haar!
Hey is dat niet die deejay ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
Ik zit dus met een probleem ....Ik schijn dus iets met een fokker te hebben maar ik weet niet wie! het begon zo ..:
De foto die je zo ziet is de fokker in kwestie en ik (niet lachen, ik was wat aangekomen ..) en mijn vriend. Ik ga aardig vaak midden door het jaar op vakatie (dit was in spanje) en toen kwam ik hem tegen (wil zijn naam niet noemen omdat hij dit dust leest. Ik was dus op et strand en toen kwam hij bij me liggen, naja ik vind hem heel knap ... (jullie ook?
) en hebben we et heel gezellig gehad! Toen was ik dus in zijn hotelkamer effe gamen (vrouwen gamen ook
) En zat hij dus op FOK. Ik dacht van
Hé ik zit ook op Fok maar ik zie dus maar niks. Toen ik achter em stond zag ik em aardig gemene en vulgaire dingen tiepen tegenover andere fokkers! Dus ....
kennen jullie mijn vriend/a.k.a geheime fokker zeg et dan of meld je schatje!!!![]()
dit is hem (let niet op mij!!! en jullie mogen blij wezen dat je me eindelijks es in het echt ziet!)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:30 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Discriminatie! Jij veronderstelt dat topicstarter ook zo praat. Toch? Bitches enzo.
Nee, ik ben oud & erg verzuurd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef Remake het volgende:
[..]
NeeIK noem jullie bitches omdat ik zo praat, biaaatch
![]()
Duidelijk geen hippe chick
Ik vraag altijd usernummersquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Afwazig het volgende:
Als je al zo ver bent dat je weet dat het ook een FOK!er is dan vraag je toch gewoon zijn username of ligt dat nou aan mij?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:39 schreef SpecialK het volgende:
het is meki.
Die zou ik gewoon doen hoor, mits gekneveld en een zak over haar hoofd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef Remake het volgende:
Chriz2k held van het topic![]()
Na te lang kijken moet ik aan zarayda denken![]()
Voor het vaderland hè?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die zou ik gewoon doen hoor, mits gekneveld en een zak over haar hoofd.
En met een vlag in je handquote:
Dammmmmm! Daar je zaad tussen en je hebt een fucking Oreo koekje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Held, ik zal nooit meer zeiken op OP-quoters.
[ afbeelding ]
CHECK DIE BIL DAN, SAAAAAAAAAAAANG!
Omdraaien, likken, dippen.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Dammmmmm! Daar je zaad tussen en je hebt een fucking Oreo koekje.
Het mooie is dat haar broekje net iets te weinig bedekt, waardoor je het makkelijk weg kunt denkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet die gozer zo wegfotoshoppen. En dan dat je haar zo aan een stripteasepaal laat hangen en achter ramen in Damsco zet. Jeweet hoe het werkt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het mooie is dat haar broekje net iets te weinig bedekt, waardoor je het makkelijk weg kunt denken!
Ik heb seks nodig.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ben jij soms zelf wat aan de corpulente kant, Registratiedienst?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Je moet die gozer zo wegfotoshoppen. En dan dat je haar zo aan een stripteasepaal laat hangen en achter ramen in Damsco zet. Jeweet hoe het werkt.
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''''?
Je lijkt me wel een soort DDR-agente, en dat wind me, hetzij bij vlagen, op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? Ik ben benieuwd. Waarom ''''?
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?
Ah, zo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je lijkt me wel een soort DDR-agente, en dat wind me, hetzij bij vlagen, op.
Ach als het maar geen gothic is!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is het een gevoelig onderwerp ? je bent dus dik ?
Deal homie, morgen fix ik die picca.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Dat moet echt even gedaan worden inderdaad, ze heeft de perfecte houding.
Praat gewoon als een blanke nerd anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Deal homie, morgen fix ik die picca.
Tut, tut. Relaxquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?.
Mocht het je troost bieden in duistere dagen: ik zou als je dik bent nog steeds naar je verlangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel dik. En nu? Wat ga jij met deze informatie doen? Is jouw respect voor mijn digitale wezen verdwenen? Denk je nu elke keer bij het zien van de naam 'Registratiedienst' aan een dikke vrouw? Kan ik nooit meer op jouw e-lijstje komen? Is jouw verlangen in mijn wezen nu volledig verdwenen?.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Deal homie, morgen fix ik die picca.
Wow, dat is erg bijzonder anno 2009.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mocht het je troost bieden in duistere dagen: ik zou als je dik bent nog steeds naar je verlangen.
[..]
Ik ben oud. Ik heb geen idee wat waus is ;Dquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben wat waus nu.
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wow, dat is erg bijzonder anno 2009..
Ik ook niet. Klinkt zo lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben oud. Ik heb geen idee wat waus is ;D
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangen
Dan moet je natuurlijk wel over intellect beschikken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Intellectueel verlangen > Lichamelijk verlangen
Loze opmerking.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:23 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel over intellect beschikken.
Ik zou het een laffe opmerking noemen, als een ridder die even voor de lol een of andere boer decapiteert.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ook niet. Klinkt zo lekker.
Waus, raus, kaus, zaus.
Die ''aus'' is gewoon lekker.
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Ik zou het een laffe opmerking noemen, als een ridder die even voor de lol een of andere boer decapiteert.
Niks tegen gothics !quote:
Ik toon gewoon interessequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?
Dat is o.a. die chocoladefabriek in Sittardquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Okay, Thoreau. Ken je Rousseau?
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd beenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:29 schreef ANCT het volgende:
[ afbeelding ]
en een lege voor de liefhebbers
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd been
edit: 2 benen en een arm die mist zelfs..
Heet die donkere jongen uit Lost toevallig niet Rousseau?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is o.a. die chocoladefabriek in Sittard
Hee en zo komen we toch weer ontopic...Chocolade - TS
hier ben ik dan!!! weten jullie al wie et is? ..... ik ga morgen lekker effe op z''n computer rondneuzelenquote:
gefixtquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch knap, paaldansen met een geamputeerd been
edit: 2 benen en een arm die mist zelfs..
HET IS ECHT DE DJ!``1!1!!1 ROFLM@Oquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier ben ik dan!!! weten jullie al wie et is? ..... ik ga morgen lekker effe op z''n computer rondneuzelen![]()
![]()
Waarom dit een kacht is? Omdat hij gauw weklikte toen hij op Fok zat, en ooit heft gezegd dat zijn oma (daar woonthij bij in) mij niet moet (ze heeft me ooit beschuldigt van haar geld stelen![]()
ik hoor et wel, leuk dat jullie allemaal reageren!!
oja iemand zei hier iets met DJ? nou is heel toevallig ook DJ in een club
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef Apuleius het volgende:
Waarom dit een kacht is? Omdat hij gauw weklikte toen hij op Fok zat, en ooit heft gezegd dat zijn oma (daar woonthij bij in) mij niet moet (ze heeft me ooit beschuldigt van haar geld stelen
Kanniewachten.
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HET IS ECHT DE DJ!``1!1!!1 ROFLM@O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou toen hij dus wegkikt denk ik dat hij andere vrouwelijke fokkers aan et versierenwa, waarom zijn mannen zo geheimzinnig? En waarom meld hij zic niet?
Sandstormquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood isquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heet die donkere jongen uit Lost toevallig niet Rousseau?.
het is -Sandstorm-quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.
ik ga em zoeken thankss!!quote:
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!maar als ik single ben zal ik ckr aan je denken!
![]()
[..]
ik ga em zoeken thankss!!
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef Remake het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/-Sandstorm-
http://fotoboek.fok.nl/DJ_Jean
?
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.
Zitten er ook best. Naja, liggen dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.
Hou het nou geloofwaardig for the sake of my erect penisquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!![]()
Ik heb maar 1 uitzending gezien. Het spijt mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef flaykd het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood is
Ik zie een stukje bil!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
Knap hoor, TS kan vliegen!!
[ afbeelding ]
Daar vragen geile negerinnensletjes ook omquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ts wordt zo'n beetje online aangerand.
Ik kan haar bikini wegshoppenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ts wordt zo'n beetje online aangerand.
denk je echt?? linkje? ....quote:
ik word parra van jou!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het vermoeden dat TS een neger is.
Bea = Helderziendquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het vermoeden dat TS een neger is.
Je vent verandert dan in een bos ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!maar als ik single ben zal ik ckr aan je denken!
![]()
Het is 'para', dwaas!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beau is inderdaad erg irritant.
Sowieso, straattaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het is 'para', dwaas!
Godver. Ben ik hier een neger aan het corrigeren wat straattaal betreft. Dat ik dit nog 'ns heb mogen meemaken, zeg.
...... En gestart met fappen. Daarna zette je Barbara Streisand op en pinkte je een traantje weg.quote:
Ik heb een kast vol met xbox 360 games en een leuke grote dikke joystick waar je wel even mee mag komen spelen hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef aychelle het volgende:
Ik zit dus met een probleem ....Ik schijn dus iets met een fokker te hebben maar ik weet niet wie! het begon zo ..:
De foto die je zo ziet is de fokker in kwestie en ik (niet lachen, ik was wat aangekomen ..) en mijn vriend. Ik ga aardig vaak midden door het jaar op vakatie (dit was in spanje) en toen kwam ik hem tegen (wil zijn naam niet noemen omdat hij dit dust leest. Ik was dus op et strand en toen kwam hij bij me liggen, naja ik vind hem heel knap ... (jullie ook?
) en hebben we et heel gezellig gehad! Toen was ik dus in zijn hotelkamer effe gamen (vrouwen gamen ook
) En zat hij dus op FOK. Ik dacht van
Hé ik zit ook op Fok maar ik zie dus maar niks. Toen ik achter em stond zag ik em aardig gemene en vulgaire dingen tiepen tegenover andere fokkers! Dus ....
kennen jullie mijn vriend/a.k.a geheime fokker zeg et dan of meld je schatje!!!![]()
dit is hem (let niet op mij!!! en jullie mogen blij wezen dat je me eindelijks es in het echt ziet!)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak me geil!! Ga door!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, want onze kutten zijn nu echt druipnat door jullie aandacht.
De kneus is of homo, of heeft een hele kleine.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Held, ik zal nooit meer zeiken op OP-quoters.
[ afbeelding ]
CHECK DIE BIL DAN, SAAAAAAAAAAAANG!
Vertrouwensloze en onzekere wijven:quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou toen hij dus wegkikt denk ik dat hij andere vrouwelijke fokkers aan et versierenwa, waarom zijn mannen zo geheimzinnig? En waarom meld hij zic niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
HAHA INDERDAAD!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef m0m0 het volgende:
Fantastisch om te zien hoe Beau de Homo zijn eigen ruiten aan het ingooien is.
Kurk-Droogquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
TS, neuken?
Haaaarrrrquote:
nee niks gevonden!!!quote:
En Nu?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef GuyFawkes het volgende:
Zijn er al meer foto's van TS der billen?
+1quote:Op zondag 22 februari 2009 16:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
wel geil om je blanke pik letterlijk in een zwart gat te zien verdwijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |