Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou toen hij dus wegkikt denk ik dat hij andere vrouwelijke fokkers aan et versierenwa, waarom zijn mannen zo geheimzinnig? En waarom meld hij zic niet?
Sandstormquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood isquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:35 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heet die donkere jongen uit Lost toevallig niet Rousseau?.
het is -Sandstorm-quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
denk je? echt?!! heb je een link naar z'n profiel?
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je hem niet vindt wil ik ook wel eventjes aan je billen zitten, hoor.
ik ga em zoeken thankss!!quote:
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!maar als ik single ben zal ik ckr aan je denken!
![]()
[..]
ik ga em zoeken thankss!!
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef Remake het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/-Sandstorm-
http://fotoboek.fok.nl/DJ_Jean
?
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
lieverdsss lieverdsss, neeh dat is em niet!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hou je smoel anders laat ik je vriend dit topic zien en hoef je morgen zelf geen oogschaduw meer op te doen.
Zitten er ook best. Naja, liggen dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op baby, doe een beetje moeite voor je kloon. Laat ons denken dat er echt geile negerinnen op het internet zitten.
Hou het nou geloofwaardig for the sake of my erect penisquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dan word mijn vent bos, en hij heeft me al een keer geslagen!![]()
Ik heb maar 1 uitzending gezien. Het spijt mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef flaykd het volgende:
[..]
Nee knuppel, dat is dat franse wijf dat trouwens dood is
Ik zie een stukje bil!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
Knap hoor, TS kan vliegen!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |