Eq?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef allsystemshalt het volgende:
131
Maar goed ik heb ook 128 en 136 gehaald dus hoe goed zijn snelle iq testen eigenlijk?
En vergeet eq niet zeer belangrijk zeker in de latere stadia van je leven.
Maar goed was weer een avond gevuld
Het is hoe dan ook geen kennistestquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef BluesRebel het volgende:
Bovendien is het helemaal geen IQ-test maar een Kennistest.
Scherpe constatering!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je seks hebt gehad zakt je IQ. Althans dat mag ik hier uit concluderen.
Stond er ook nog niet, screendump staat in mijn nieuwspost.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef SigmundFreud het volgende:
Het Telegraafbericht eindigt nu met de toevoeging 'dus hopelijk was dit geen BNN-grap..' Ik weet zeker dat dat er net nog niet stond. Ze zijn toch nog wakker.
Verder wel een leuk spelletje, beetje onzin allemaal maar ach.
Ik snap het ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef BluesRebel het volgende:
Die gemiddelde
Of bij het geheugen-gedeelte en dan die buttons..
kon nietzo goed gaan over het kapsel van iemand in t publiek:P
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:59 schreef Verbal het volgende:
Er waren trouwens ook een paar ambivalente vragen, vond ik.
V.
Spreekwoorden bijvoorbeeld. Een IQ-test moet toch voor iedereen duidelijk zijn over de hele wereld(geheugen, ruimtelijk inzicht, rekenen) Maar dat talenkennis(spreekwoorden, pleonasmen, welk woord betekent het zelfde terwijl ik van sommige nog nooit had gehoord <--- Kennis dus en geen intelligentie).. Hoe the fuck moet een Australiër weet dat er een aap uit de mouw gaat komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen kennistest![]()
Hooguit een vaardigheidstest, als het geen echte iq-test is.
Wat voor kennis wordt hier volgens jou getest?
V.
Leeftijd speelt ook een rol in de berekening van je IQ dus misschien klopt het wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader had 20 fout en een IQ van 140 ofzo. Dat klopt toch ook niet helemaal geloof ik...
Hoeveel vragen waren er, 56? Hij had dus ruim eenderde fout. Dan zou iemand van 60 met 1 fout een IQ van 180 ofzo moeten hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leeftijd speelt ook een rol in de berekening van je IQ dus misschien klopt het wel.
In de psychologie, ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambivalentie is een staat van in conflict zijnde emoties die gerelateerd zijn aan hetzelfde object, idee of persoon (bijvoorbeeld, gevoelens van liefde en haat voor iets of iemand). De term wordt ook vaak gebruik om situaties aan te duiden waar men gemengde gevoelens over heeft, of iets waar een persoon onzeker of besluiteloos over is.
V.quote:Van Dale:
ambivalent: met twee verschillende waarden of mogelijkheden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambivalentie is een staat van in conflict zijnde emoties die gerelateerd zijn aan hetzelfde object, idee of persoon (bijvoorbeeld, gevoelens van liefde en haat voor iets of iemand). De term wordt ook vaak gebruik om situaties aan te duiden waar men gemengde gevoelens over heeft, of iets waar een persoon onzeker of besluiteloos over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |