Het is geen slowchat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
Een deel 2 van zo'n postkriktopic? Ik dacht dat MEN daar voor was.
Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga je nu een topic verkloten wat jij niets vindt?
en post opkriktopic? maar goed........ SC's zijn dat niet eh Ludo?
idd, en dit topic gaat ook zo dicht als de SC zo door gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders dacht dat er aan SC's enigszins regels gebonden waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik waag me er maar niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, zou die macaroni nog te eten zijn..
Ja, vantevoren hadden ze 123 of zo gemiddeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Trouwens de uitslag van het sexperiment is dat je IQ zakt na de seks.
ow.. ik en cijfertjes trouwens... beroepsdeformatie denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, vantevoren hadden ze 123 of zo gemiddeld?
Wat is je beroep dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow.. ik en cijfertjes trouwens... beroepsdeformatie denk ik.Of zou ik daarom dit beroep gekozen hebben?
Kan ik verandering in brengenquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:19 schreef Het_hupt het volgende:
dat het zo heerlijk rustig op MSN is
ga je weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Honger !!
zo maar is naar me taakstraf fietsen..![]()
Wie "hem" is in deze postquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Het_hupt het volgende:
waarom de dames hem steeds lieve PM's sturen
hij zei pokemonquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Birra het volgende:
Ik ga zo naar Edy, lekker jonko smoken en pokemon spelen.
meet joe blackquote:
Ik trek net een fles JD open.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Whiskey
Jack is een goede vriend van mij.quote:
Jep, maar soms komen Jim Beam en mijn japanse vriend suntory ook wel eens over de vloer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jack is een goede vriend van mij.
Wat nou dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef ImTheBase het volgende:
GODVERDOMMEEEUUUU~!U!!`1~!!~!~~!!~
Ik haat mensen die gaan praten tegen me als ik het niet wil, daarom: offline.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je bent niet op msn! En hier wel, dat is er!
nee eigenlijk wat anders
smoesjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik haat mensen die gaan praten tegen me als ik het niet wil, daarom: offline.
ik denk precies het zelfdequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wist wel dat het niet slim was om bier te zuipen gisteren
Denkt: ik hoop dat die moeder lerares Nederlands is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
raar hor zit ik opeens een ochtend bij me moeder in de klas
ik denk dat mijn moeder lerares op een basisschool isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Denkt: ik hoop dat die moeder lerares Nederlands is...
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef Het_hupt het volgende:
waarom er vrouwen zijn die over de minirokjes vallen, en zelf alleen gekleed in een klein schortje staan te strijken om huppie te verleiden
welke situatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef resque het volgende:
denkt: wat is dit toch een kutsituatie!!!![]()
![]()
Hoe doe je dat in vredesnaam? Zo'n plank kan toch nooit je gewicht dragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
het op de strijkplank doen, is een kwestie van evenwicht
Ja wel. Maar ik mag toch reageren op een gedachten van een ander. Omdat ik daar dan mijn eigen gedachten over heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Het_hupt het volgende:
denkt dat tijnbrein het idee van NO SC nog niet door heeft
* kwiwi denkt even terug aan haar ontmoeting met een Fok!kerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vanavond ga ik een paar Fok!sters in het echt ontmoeten in ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
Een milkshake terwijl het buiten vriest... ik moet wel gek zijn.
wie is Treces, dat hij denkt te kunnen oordelen of ik wel of niet gek ben, en in welke matequote:
wou je beweren dat je niet gek bent dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wie is Treces, dat hij denkt te kunnen oordelen of ik wel of niet gek ben, en in welke mate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Wie belt wie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:42 schreef kwiwi het volgende:
waarom belt iemand hem nog om half 3 's nachts![]()
weet ik wel hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
Wat is die Chuck Norris een lutser, eigen schuld dikke bult
Zit te denken of ze hier nou op zou reageren.. Nou vooruit dan maar.quote:
én togquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:36 schreef kwiwi het volgende:
Vind het belachelijk dat Chuck Norris de schuld op de alcohol probeert af te schuiven
Vind dat geen gek idee en hoopt dat paul hier ook even langskomtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
ik geef paul gewoon mijn boodschappen lijstje mee dan hoef ik zelf niet naar de winkel
* Huppelmuts denkt dat H_H het fout heeftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:22 schreef Het_hupt het volgende:
dat dit het laatste topic in deze serie is?
quote:
Vraagt zich af of daar wel ge-SC'd mag worden?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:42 schreef Het_hupt het volgende:
denkt dat MEN best een leuk oudbollig subje is
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vraagt zich af of daar wel ge-SC'd mag worden?
* bedenkt zich dat H_H zojuist het antwoord gegeven heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |