Hoe doe je dat in vredesnaam? Zo'n plank kan toch nooit je gewicht dragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Het_hupt het volgende:
het op de strijkplank doen, is een kwestie van evenwicht
Ja wel. Maar ik mag toch reageren op een gedachten van een ander. Omdat ik daar dan mijn eigen gedachten over heb.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef Het_hupt het volgende:
denkt dat tijnbrein het idee van NO SC nog niet door heeft
* kwiwi denkt even terug aan haar ontmoeting met een Fok!kerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
Vanavond ga ik een paar Fok!sters in het echt ontmoeten in ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:27 schreef DR34M3R het volgende:
Een milkshake terwijl het buiten vriest... ik moet wel gek zijn.
wie is Treces, dat hij denkt te kunnen oordelen of ik wel of niet gek ben, en in welke matequote:
wou je beweren dat je niet gek bent dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wie is Treces, dat hij denkt te kunnen oordelen of ik wel of niet gek ben, en in welke mate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |