Ik trek net een fles JD open.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
Whiskey
Jack is een goede vriend van mij.quote:
Jep, maar soms komen Jim Beam en mijn japanse vriend suntory ook wel eens over de vloer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jack is een goede vriend van mij.
Wat nou dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef ImTheBase het volgende:
GODVERDOMMEEEUUUU~!U!!`1~!!~!~~!!~
Ik haat mensen die gaan praten tegen me als ik het niet wil, daarom: offline.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je bent niet op msn! En hier wel, dat is er!
nee eigenlijk wat anders
smoesjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik haat mensen die gaan praten tegen me als ik het niet wil, daarom: offline.
ik denk precies het zelfdequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wist wel dat het niet slim was om bier te zuipen gisteren
Denkt: ik hoop dat die moeder lerares Nederlands is...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:51 schreef Drummer-Itchy het volgende:
raar hor zit ik opeens een ochtend bij me moeder in de klas
ik denk dat mijn moeder lerares op een basisschool isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Denkt: ik hoop dat die moeder lerares Nederlands is...
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef Het_hupt het volgende:
waarom er vrouwen zijn die over de minirokjes vallen, en zelf alleen gekleed in een klein schortje staan te strijken om huppie te verleiden
welke situatiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:10 schreef resque het volgende:
denkt: wat is dit toch een kutsituatie!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |