ligt eraan wat je wil gaan doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Liejannuh het volgende:
Te laat voor de FiPo dus.
Maar afijn, ik heb dus nog spierpijn. Is het nu wel of niet verstandig om vanavond een uurtje naar de sportschool te gaan?
Wat goed van je!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hurraaaah Ewelina, goed zo!
Mijn essay no. 1 is af, nu heb ik nog ehh vandaag en morgenavond om de tweede te tikken!*begint*
Bodypump. Daar waar ik nu al zo'n spierpijn van heb.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil gaan doen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hurraaaah Ewelina, goed zo!
Mijn essay no. 1 is af, nu heb ik nog ehh vandaag en morgenavond om de tweede te tikken!*begint*
Als je morgen niet meer je bed uit wil komen, is het een uitstekend idee om naar de sportschool te gaan vanavondquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bodypump. Daar waar ik nu al zo'n spierpijn van heb.
Mijn idee was wel om alles met extra lichte gewichten te doen.
volgens mij is het niet zo handig om met gewichten te trainen als je nog (behoorlijke) spierpijn hebt. beter ga je dan zwemmen of iets anders van cario doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Bodypump. Daar waar ik nu al zo'n spierpijn van heb.
Mijn idee was wel om alles met extra lichte gewichten te doen.
Hallo! Hebben we al een nummer voor vandaag??????quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat goed van je!
en ik stuur NU inspiratie jouw kant op
ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]huisje
huisje
huisje
Hoe cool! Gefeliciteerd!!
Ik eet altijd de buitenkant op en dan geef ik het ijs aan iemand andersquote:
Volgens mij niet! Iemand suggesties?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hallo! Hebben we al een nummer voor vandaag??????
Ik kan niet jompelen zonder nummer!
Niet minder ijs, wél grotere magnumquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik eet altijd de buitenkant op en dan geef ik het ijs aan iemand anders![]()
Daarom klonk chocola/caramel/chocola ook wel goed: weinig ijs (had ik bedacht, weet ik niet)
Hehehehehe, vanochtend ging het al een stuk beter dan gister.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je morgen niet meer je bed uit wil komen, is het een uitstekend idee om naar de sportschool te gaan vanavond
En mijn magnum is heerlijk![]()
Nu nog de motivatie vinden voor het tentamen van morgen
Ok, dan hou ik het vandaag wel bij 2 keer een uur fiesten en een rondje rennen door de duinen. Ik ga morgen wel naar de kickfit (als ze tenminste plek hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef cyclechick het volgende:
[..]
volgens mij is het niet zo handig om met gewichten te trainen als je nog (behoorlijke) spierpijn hebt. beter ga je dan zwemmen of iets anders van cario doen.
Stom kut tentamen, m'n allerlaatste propedeusevakjequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehehe, vanochtend ging het al een stuk beter dan gister.![]()
En ga aan de studie jij!![]()
Leuk tentamen? Of stom tentamen?
[..]
Jemig, dat lijkt me ook wel genoeg beweging voor 1 dagquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehehe, vanochtend ging het al een stuk beter dan gister.![]()
En ga aan de studie jij!![]()
Leuk tentamen? Of stom tentamen?
[..]
Ok, dan hou ik het vandaag wel bij 2 keer een uur fiesten en een rondje rennen door de duinen. Ik ga morgen wel naar de kickfit (als ze tenminste plek hebben.) en dan ga ik vanavond wel mijn huishoudelijke klusjes doen die ik al 2 weken uitstel.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Ik post mijn lijstje niet want ik krijg toch te horen dat het veel te weinig ismaar mijn hongergevoel laat me in de steek vandaag!
En Co: ik wou net vragen waarom je je L niet een boterham conleche noemt, maar ik bedacht me al hoe luguber dat zou klinken
Ohhhh op die fietsquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Omdat er ei tussen zat!!! Dus dan is het geen broodje conleche meer.
Oew! Ik haatte zulke tentamens!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stom kut tentamen, m'n allerlaatste propedeusevakjeIk had voor het vorige tentamen een 5,4
![]()
![]()
![]()
Nouja, die 2 keer een uur fietsen is woon-werk verkeer. Doe ik in principe dagelijks. Tenzij ik het echt te koud vind. Of het echt te hard regent. Of ik echt geen zin heb.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jemig, dat lijkt me ook wel genoeg beweging voor 1 dag
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Iemand suggesties?
Ik stem voor Sex Bomb van Tom Jones
Je laatste tip werkt helaas niet, want elk jaar is er een andere docentquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Ik haatte zulke tentamens!
Maar kom op! Je kunt het! Je wilt er vanaf!![]()
![]()
![]()
Stel jezelf een beloning in het vooruitzicht als je het haalt!
En ga alle oude tentamens doornemen.
Ohh zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]ik bedoelde hoeveel behandelingen je nog moet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh zoik ben niet helemaal helder geloof ik!
![]()
Nog 6!
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Boo. Mijn mooie roze balpen heeft het leven gegeven!
Zaterdag bij hema even nieuwe halen
U riep?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden![]()
En ja, kan me voorstellen dat je het goed zat bent ja!
Ik ben dit blok trouwens zatNog 1 essay aftikken en ik ben KLAAAAR! Blok 3, kom er maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |