abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:27:37 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65481736
Het vorige deel: Slank naar de lente #509 - Wie krijgt de fipo?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_65481752
Maar het is wel zo *duimt*
pi_65481753

Hier alvast twee duimen voor jullie beide.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:28:59 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65481770
vik!! nog snel!! succes!!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65481787
Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:30:00 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65481800
Ik duim inderdaad!

En ik zal jullie uit de illusie verlossen dat het altijd netjes is bij ons. Dit was extreem opgeruimd vanwege het geschuif met meubels gisteren. En.....

we hebben een speelkamer!

...meteen om het hoekje bij die nette tafel, die er nooit netjes uiziet, behalve vanochtend!

Oh ja, het is inderdaad een gymkast en wij vinden 'm heel leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:30:35 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65481818
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef MLI het volgende:
Succes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word morgenochtend geopereerd (krijg een cochleair implantaat).
Niet meer actief op Fok!
pi_65481822
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Sugar het volgende:
Ik duim inderdaad!

En ik zal jullie uit de illusie verlossen dat het altijd netjes is bij ons. Dit was extreem opgeruimd vanwege het geschuif met meubels gisteren. En.....

we hebben een speelkamer!
[ afbeelding ]

...meteen om het hoekje bij die nette tafel, die er nooit netjes uiziet, behalve vanochtend!
[ afbeelding ]

Oh ja, het is inderdaad een gymkast en wij vinden 'm heel leuk!
Whehe. Wat een tegenovergesteld contrast met die andere kamer!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:31:12 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65481831
Nog even één wanhoopspost en dan ben ik weer weg.

Ik word een beetje gek van de stress . Nog 2 dagen, nog 2 tentamens. 5 gehad ondertussen en effectief al 3,5 weken lang constant aan het leren. Ik ben het ZAT. Mijn lichaam is kapot, de bieb is m'n thuis en m'n vriend is immobiel omdat 'ie z'n vingers 2egraads heeft verbrand en ik 'm dus moet verzorgen.

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

*weer leren gaat*

Nog 2 dagen.

Ohja, goed eten? Wat is dat? .

Maar het komt goed .
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:31:48 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65481852
Jij ook succes BS.
pi_65481860
Weer een tvp, tijdens het brood smeren!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:37:38 #12
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65481987
TVP in das neue topic!

Vik, heel veel succes nogmaals! Ik denk aan je
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:39:17 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65482044
Kan iemand me een shotje concentratievermogen toedienen? Ik word gek van mezelf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:39:39 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65482054
Vikje succes vandaag!

[ Bericht 95% gewijzigd door Vivi op 28-01-2009 10:08:50 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:40:34 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65482078
blaatschaap en tink: potje L-thyrosine? ik dacht dat ik me gisteren dingen inbeeldde toen ik een paar uur na innemen me wat beter voelde, maar ik las net dat onderzoek van chico, en het werkt echt zo snel... het effect zou ik beschrijven als: ik merkte niets specifieks qua stemming, maar op het moment dat er een sressgedachte in me op kwam kon ik die ineens voorbij laten waaien, in plaats van dat ik gegrepen werd door een beklemmend gevoel... daardoor ging alles meteen een stuk beter....ik vergeet minder enzo...

wat ik me wel afvraag, she?, is hoe je kunt doseren bij een gewicht van 80 kilogram... ik lees dingen als 30-150mg per kg lichaamsgewicht, maar op t potje staat 1 pil van 500 mg bij het eten... en ik las ook dat het effect maar een uur of 4 duurt...

ik ben machtig content: mn ipod is gisteren overleden, en aangezien ik 600 euro borg terugkreeg heb ik een stukje daarvan besteed aan een ipod touch 8gb (want ik ga écht niet zonder mn eigen muziekjes het vliegtuig in!) en hij is zo lief en fijn!!

goed, nu ga ik douchen en aankleden, opruimen en een paklijst maken. boodschapje doen, en dan inpakken en wegwezen...

succes nogmaals vikje! oh en ik kan ook op fok vanaf mn ipod op een draadloos netwerk, dus wie weet kom ik nog wel even langs...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 januari 2009 @ 09:42:19 #16
163650 Greys
pi_65482110
Tvp

*duimt en met succes in het rond strooit voor degenen die het nodig hebben*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65482207
Ik moet eruit. Maar ik lig nog zo lekker.
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:48:42 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65482261
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef conleche het volgende:
Ik moet eruit. Maar ik lig nog zo lekker.
Vort, uit die zure lappen stinkie!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65482276
Blaatschaap, jij ook sterkte met de laatste twee tentamens! Ik kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal doorheen zit.

Hier wordt taart gewoon uitgedeeld... Er wordt niet even van tevoren gevraagd of je een stukje wil, nee, er komt gewoon iemand met een puntje op een bord mijn kamer binnengelopen. Beetje moeilijk weigeren dan...

Dusss, ik denk dat ik iets van mijn lijstje moet schrappen, iig geen plakje ontbijtkoek meer en misschien vervalt er ook nog een boterham vanmiddag. Even afwachten hoeveel trek ik vanmiddag heb...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:50:21 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65482301
Ik ga! Doei!!!!! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:54:44 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65482422
doei!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65482438
Kwak, ik wist niet dat je al zo snel wegging.
Veel plezier!

Voor SHE en haar troubles.

Viev, wat een mooi kind heb jij!

Uniekhoorn, voel je je vandaag weer ok?

Vik: sterkte en succes!

Eetlijstje van gisteren:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper
L: yoghurt met muesli
T: kliekje boerenkool
T: opkikker
D: spinazie, aardappeltje, eitje bietjes, aardappeltjes en übersmerige, aangebrande vegaburger
T: handje amandelen

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
D: weet nog niet
T: handje amandelen
pi_65482443
Buon giorno! Ik ben al te laat om MoBlo succes te wensen (ik verstuur wel positive thoughts ), maar gelukkig ben ik nog wel op tijd om Viking succes te wensen. Vooral ook met het doorkomen van deze dag; ziekenhuizen zijn saai En het eten is idd goor. Ik weet nog wel, de laatste keer toen ik was geopereerd (ook aan mijn oor): ik was 's morgens vroeg geopereerd, strontmisselijk van de narcose, en toen kreeg ik tuinbonen en braadworst als lunch Goodness gracious, ik moest zoooo kotsen van die lucht! Letterlijk! Maar ik kreeg dus wel op mijn eerste dag warme lunch

Vivi: gefeliciteerd met je spruit!

En Sugar, ik vind je huis wel mooi, het oogt echt gezellig, vind ik!
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:55:49 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65482453
@ phaidra: je kan m altijd laten staan en eind van de dag in de vuilnis gooien hoor!

nog even een voor she (ben nu pas bijgelezen) en veel succes met je tentami mo!
pi_65482455
Dag Viking! Sterkte!!! Thinkin' of you!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')