SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef MLI het volgende:
Succes!Ik word morgenochtend geopereerd (krijg een cochleair implantaat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Whehe. Wat een tegenovergesteld contrast met die andere kamer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Sugar het volgende:
Ik duim inderdaad!
En ik zal jullie uit de illusie verlossen dat het altijd netjes is bij ons. Dit was extreem opgeruimd vanwege het geschuif met meubels gisteren.En.....
we hebben een speelkamer!![]()
[ afbeelding ]
...meteen om het hoekje bij die nette tafel, die er nooit netjes uiziet, behalve vanochtend!![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, het is inderdaad een gymkast en wij vinden 'm heel leuk!
Vort, uit die zure lappen stinkie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef conleche het volgende:
Ik moet eruit. Maar ik lig nog zo lekker.
quote:
LOLquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet nog wel, de laatste keer toen ik was geopereerd (ook aan mijn oor): ik was 's morgens vroeg geopereerd, strontmisselijk van de narcose, en toen kreeg ik tuinbonen en braadworst als lunch![]()
Jij ook nog eenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
LOL
Ik kan me de combinatie van een ooroperatie en tuinbonen als lunch ook nog levendig herinneren.![]()
Ik heb tot een paar jaar geleden gedacht dat ik geen tuinbonen lustte trouwens, maar ze blijken juist lekker te zijn als je ze niet tot pulp kookt.![]()
Ik hoop voor Vik dat ze gewoon een boterhammetje krijgt.
Succes MoBlo!
Dank!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Jij ook nog eenvoor de onder de 70 grens!!!
![]()
Ik koop wel grote, maar dubbeldop ze dan.quote:En ik lust alleen tuinboontjes uit eigen tuin, want dan oogst ik ze als ze nog klein zijn en dan zijn ze heerlijk!!
Ja, ik ben altijd verschrikkelijk hongerig (en nooit misselijk) na narcose.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Kregen jullie allemaal eten op de dag dat je geopereerd was?
Ik pas de dag erna. En 2 dagen daarna bleef het pas binnen
ik mocht dat niet eens want dan ging ik kotsen en die spanning was niet goed voor mijn hoofdwond enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd verschrikkelijk hongerig (en nooit misselijk) na narcose.
Ik moest er wel altijd zelf om vragen, want het is niet de gewoonte dat je zo snel na een operatie eet geloof ik.
Dat zou op zich een mogelijkheid zijn ja, maar er is een redelijke kans dat degene die de taart uitdeelde (ze was jarig) morgen ook mijn prullenbak leegt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:55 schreef kwakveense het volgende:
@ phaidra: je kan m altijd laten staan en eind van de dag in de vuilnis gooien hoor!
nog even eenvoor she (ben nu pas bijgelezen) en veel succes met je tentami mo!
Ik begon op 72,9 en dan is het afgevallen aantal kilo's een mooi rond getal. (maar ik doe er in principe niet anal over heur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
Co, je hebt het vast al eens uitgelegd, maar waarom is jouw streefgewicht in de tabel 56.9 en niet gewoon 57?
Ziet die 6 er beter uit ofzo?
Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef kwakveense het volgende:
blaatschaap en tink: potje L-thyrosine?
Ik heb een heerlijk recept voor tuinbonen-en-pancetta-risotto van het River Cafe. Dat dubbeldoppen vind ik zo'n lekker kneuterig klusjequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank!![]()
[..]
Ik koop wel grote, maar dubbeldop ze dan.
Niet te lang koken, een scheutje (soja)room erdoor en wat tuinkers er overheen knippen.
Heerlijk.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.
Echt schadelijk is het volgens mij niet, het spul doet veel meer, ook goede dingen met neurotransmitters (vandaar dat het werkt tegen stress). Heb even geen tijd om het na te zoeken, maar het leek me nuttig om wat extra info in de groep te gooien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat klinkt me als iets in de oren waar je beter voorzichtig mee kan zijn! Met je schildklier wil je liever niet rommelen, lijkt me. Maar is dat dan zonder recept te krijgen?
Ja, dat vliesje, zeg maar. Want dat is vaak vrij taai en bitter, zeker als je wat grotere bonen hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
Wat is precies dubbeldoppen? Dat je van het boontje zelf ook nog een laagje afhaalt?
Of 2 boontjes tegelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef conleche het volgende:
Wat is precies dubbeldoppen? Dat je van het boontje zelf ook nog een laagje afhaalt?
Heer Co houdt niet zoveel van doppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Of 2 boontjes tegelijk.
Of samen met heer Co gezellig doppen?
Ga liever in het avondzonnetje zitten met een glaasje zonder dat ik hoef te doppen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heer Co houdt niet zoveel van doppen.
Ik wel! Met een glaasje erbij in het avondzonnetje. Heerlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |