Nee, dank jequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zou Ronald Koeman terug kunnen/mogen komen? Beschikbaar, kent de club/spelersgroep en zal naar ik aanneem niet weer op een toevallig passerende trein springen..
Jij wil graag nacompetitie halen om toch nog ergens voor te spelen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Jan Wouters lijkt me wel geschikt om het seizoen af te maken
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Dag dag uefa cup en welkom 2e rijtje. Dat is Wouters voor de groep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Reker zou zich er een keer niet mee bemoeienquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet een beetje lachen om de puinhoop
Ben benieuwd of Reker er zelf nog conclusies aan gaat verbinden en wie er als opvolger gaat komen.
"Frisse wind" wat een gevleugelde uitspraak toch altijd na een ontslag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:05 schreef ErikT het volgende:
Nou, ik vind het jammer. Maar nu komt er iig een frisse wind. Ik hoop eentje die de spelersgroep gaat ontdoen van vervelende individuen.
Ik vind het wel PSV onwaardig, zoveel trainerswisselingen in zo'n kort tijdsbestek.
Grapjasquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef navigator het volgende:
Eh nee, ik hoop dat psv nog veel verder naar de klote gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:06 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jij wil graag nacompetitie halen om toch nog ergens voor te spelen?
Jan zou toch nooit meer op het veld staan vanwege zn hart?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef ub40_bboy het volgende:
Jan gaat de hele club leiden, hij wordt trainer en schaft de rvc af.
Het zit echt diep he? Die 4 op een rij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef navigator het volgende:
[..]
Eh nee, ik hoop dat psv nog veel verder naar de klote gaat
Dank jequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
"Frisse wind" wat een gevleugelde uitspraak toch altijd na een ontslag.
Zou mooi zijn, maar ik acht de kan 0,1%,quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of Reker er zelf nog conclusies aan gaat verbinden en wie er als opvolger gaat komen.
Hij kan het ook over zijn hart verkrijgen om allemaal miskopen te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jan zou toch nooit meer op het veld staan vanwege zn hart?
Ach, met Marco win je ook niks...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:08 schreef navigator het volgende:
[..]
Eh nee, ik hoop dat psv nog veel verder naar de klote gaat
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit was jharenlang de puinhoop waar wij om lachten als het in Amsterdam weer mis was
maar nu zijn we aan de beurt
Dat is een ietwat voorbarige conclusie, vind je zelf ook niet.quote:
Moet je hier even wezen Wie wordt de nieuwe trainer van PSV?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat is een ietwat voorbarige conclusie, vind je zelf ook niet.
Maar goed ontopic:
Wie moet er dan trainert worden?
Hiddink als interim?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef murpheh het volgende:
Nou, ben benieuwd of Reker kan blijven zitten nu.
Jans voor de groep of Hiddink als interim en volgend seizoen rutten, sounds good
Hij heeft dus een retour gekocht toen hij op de trein stapte!quote:
alleen 4 magere jaren maken het goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zit echt diep he? Die 4 op een rij?
Ga nou niet in op die lui.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Alsof Ajax het zo geweldig doet. PSV en Feyenoord zitten op het dieptepunt en dan nog staan ze 2e op 6 punten van AZ. Winnen ook al jaren geen fatsoenlijke prijs meer.
laten we het weer eens over ajax hebben jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Alsof Ajax het zo geweldig doet. PSV en Feyenoord zitten op het dieptepunt en dan nog staan ze 2e op 6 punten van AZ. Winnen ook al jaren geen fatsoenlijke prijs meer.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
alleen 4 magere jaren maken het goed.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef northernlight81 het volgende:
Sterker nog, in de periode dat hij er zat, heeft hij alle prijzen die hij in die periode kón winnen ook gewonnen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Stevens heeft in iedergeval wel een prijs gewonnen met PSV
en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee dedenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sterker nog, in de periode dat hij er zat, heeft hij alle prijzen die hij in die periode kón winnen ook gewonnen!
Scherp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee deden
doet pijn hè, deze onrust bij je clubquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat goed daar in het Eindhovense
Ik denk dat je meer moest lachen als Stevens doorging met aanmodderen. Dit is een goed moment om wat te veranderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Negatieveling.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee deden
Dan mogen zel wel echt schoon schip maken en Reker er ook uit flikkeren, net als de helft van de kwaliteits arme spelersgroep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moest lachen als Stevens doorging met aanmodderen. Dit is een goed moment om wat te veranderen.
quote:
Moet 'ie weer persconferenties geven enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Die arme Wouters ziet de bui alweer hangen...
kijken hoe hij de opstellingen weer kan vernaggelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet 'ie weer persconferenties geven enzo
In Rotterdam is het toch een oase van rust?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet pijn hè, deze onrust bij je club
Dat ook jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijken hoe hij de opstellingen weer kan vernaggelen
Moeten we nog gaan betalen voor een rekenmachine ook nogquote:
PSV is meer zijn club volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
In Rotterdam is het toch een oase van rust?
Dat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Longmen het volgende:
Reker had het over de geweldige cv van Stevens. Wat is dat dan? één UEFA up?
een garantie voor succesquote:
hij is volgens mij nog nooit kampioen geworden met Schalke, wel ooit bijnaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
2 keer landskampioen met Schalke. Promotie met Köln naar de Bundesliga en tweede eindigen met Roda fucking JC. Doe dan niet alsof je niets kan.
Waar? Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef noxious het volgende:
Toch grappig, toen ik net het vorige topic doorbladerde.
Eerst loopt iedereen te zaniken op Stevens, en dat hij het niet goed doet, foute beslissingen maakt, etc etc, maar als dan de kogel door de kerk is en hij ontslag neemt dan zit iedereen te zeiken dat het toch niet nodig was geweest...
Anyway, ik zie graag Rutten, al betwijfel ik of die wil. En anders zal Reker wel gaan coachen, heeft ie vast ook verstand van. Of dat denkt meneer.
dan zou ik nogmaals lezen als ik jou was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef noxious het volgende:
Toch grappig, toen ik net het vorige topic doorbladerde.
Eerst loopt iedereen te zaniken op Stevens, en dat hij het niet goed doet, foute beslissingen maakt, etc etc, maar als dan de kogel door de kerk is en hij ontslag neemt dan zit iedereen te zeiken dat het toch niet nodig was geweest...
Anyway, ik zie graag Rutten, al betwijfel ik of die wil. En anders zal Reker wel gaan coachen, heeft ie vast ook verstand van. Of dat denkt meneer.
Kampioen met Schalke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat.
En 2 keer landskampioen met Schalke. Promotie met Köln naar de Bundesliga en tweede eindigen in de eredivisie met Roda fucking JC. Doe dan niet alsof je niets kan.
Excuus. Hij won tweemaal de beker. Blijft echt wel een goed cv in ieder geval.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
hij is volgens mij nog nooit kampioen geworden met Schalke, wel ooit bijna
vind t wel meevallen....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Excuus. Hij won tweemaal de beker. Blijft echt wel een goed cv in ieder geval.
Schalke landskampioen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat.
En 2 keer landskampioen met Schalke. Promotie met Köln naar de Bundesliga en tweede eindigen in de eredivisie met Roda fucking JC. Doe dan niet alsof je niets kan.
En dan waarschijnlijk ook alleen zovaak omdat Hitler fan wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kampioen met Schalke?Wanneer dan?
Duits landskampioenschap
1933/34, 1934/35, 1936/37, 1938/39, 1939/40, 1941/42, 1957/58
Als je kijkt met welke clubs hij gepresteerd heeft. Zo kan je ook zeggen dat Co Adriaanse een matig cv heeft. Als iemand trainer wordt van Roda, Willem II, maar ook van Schalke, dan moet je de verwachtingen daar ook op aanpassen. Ik denk dat Stevens bij elke club, behalve PSV, er toch steeds het maximale uit heeft gehaald.quote:
Er is kwaliteit genoeg om met Ajax en AZ te strijden om het kampioenschap, de omstandigheden doen het voorkomen dat de helft geen niveau heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Dan mogen zel wel echt schoon schip maken en Reker er ook uit flikkeren, net als de helft van de kwaliteits arme spelersgroep.
precies, er is zat middelmaat in de selectie maar dat hebben AZ en Ajax net zo goed. Er is geneog kwalitiet om niet zo laag te staan. En dat mag Stevens zich aanrekenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is kwaliteit genoeg om met Ajax en AZ te strijden om het kampioenschap, de omstandigheden doen het voorkomen dat de helft geen niveau heeft.
quote:
quote:Ajax de enige Nederlandse club voor Rijkaard
Nadat Feyenoord te horen gekregen had dat Frank Rijkaard niet beschikbaar is voor een functie als trainer heeft de ex- bondscoach nu zijn liefde verklaard aan Ajax.
In een uitgebreid interview vertelt Rijkaard dat Ajax 'in principe' de enige Nederlandse club is waar hij nog iets voor wil betekenen.
'Ik woon nu weer in Amsterdam, het voelt als mijn thuis. Ik zou me in elke andere stad in Nederland minder op mijn gemak voelen.'
'Dankzij Ajax ben ik geworden wie ik nu ben, daar ben ik de club heel dankbaar voor. Het zou dan ook een beetje raar zijn om voor een andere club in Nederland te werken.'
Rijkaard is van de toplichting die het EK in 1988 won, maar hij heeft ook de toplichting die daarna kwam op sleeptouw genomen en met het Ajax van 1995 de Europacup 1 gewonnen.
een vriend van Reker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 die ik ook to-taal niet zitten.
Gullit was leuk dat ie als speler kwam maar, wat heeft hij als trainer ervan afgebracht?
De enige naam is Rutten, die toch niet zal komen.
Dus wat blijft voor reële mogelijkheid over...
Verbeekquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
2 die ik ook to-taal niet zitten.
Gullit was leuk dat ie als speler kwam maar, wat heeft hij als trainer ervan afgebracht?
De enige naam is Rutten, die toch niet zal komen.
Dus wat blijft voor reële mogelijkheid over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |