en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee dedenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Sterker nog, in de periode dat hij er zat, heeft hij alle prijzen die hij in die periode kón winnen ook gewonnen!
Scherp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee deden
doet pijn hč, deze onrust bij je clubquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat goed daar in het Eindhovense
Ik denk dat je meer moest lachen als Stevens doorging met aanmodderen. Dit is een goed moment om wat te veranderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt moet een beetje lachen om de puinhoop
Negatieveling.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ons uitgeschakeld voor alle prijzen waar we nog aan mee deden
Dan mogen zel wel echt schoon schip maken en Reker er ook uit flikkeren, net als de helft van de kwaliteits arme spelersgroep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moest lachen als Stevens doorging met aanmodderen. Dit is een goed moment om wat te veranderen.
quote:
Moet 'ie weer persconferenties geven enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Die arme Wouters ziet de bui alweer hangen...
kijken hoe hij de opstellingen weer kan vernaggelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet 'ie weer persconferenties geven enzo
In Rotterdam is het toch een oase van rust?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet pijn hč, deze onrust bij je club
Dat ook jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijken hoe hij de opstellingen weer kan vernaggelen
Moeten we nog gaan betalen voor een rekenmachine ook nogquote:
PSV is meer zijn club volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
In Rotterdam is het toch een oase van rust?
Dat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Longmen het volgende:
Reker had het over de geweldige cv van Stevens. Wat is dat dan? één UEFA up?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |