Wij doen niet aan standaarden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Wampi het volgende:
Het vorige topic: [SC] HTL #152 - Oude en Nieuwe Reizen
er is geen standaard OP toch?
Ik wel hoor tegenwoordig! Aan technische standaarden zelfs.quote:
Yogathee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Fogel het volgende:
"May your inner self be secure and happy" staat op het theezakje wat nu bezig is heet water te converteren in thee. Vreemd.
Ligt geheel aan wat je zoekt. Wat heeft je voorkeur? Comedyclubs, bioscopen, theater of disco's. Muziekstijlen, filmsoorten, overig publiek, etc is dan wel handig om te weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef ETA het volgende:
Qua uitgaan, nog tips behalve rond Rembrandtplein?
Ik was die op die blauwe fiets, maar behalve dat klopt het wel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Met z'n allen op gele fietsen voor m'n deur langs fietsen en allemaal naar binnen kijken.
Klinkt erg Thai. En dan "happyyyyyyyyy" lekker lang aanhoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Fogel het volgende:
"May your inner self be secure and happy" staat op het theezakje wat nu bezig is heet water te converteren in thee. Vreemd.
ik zoek dan iets in de richting van leuke kroegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ligt geheel aan wat je zoekt. Wat heeft je voorkeur? Comedyclubs, bioscopen, theater of disco's. Muziekstijlen, filmsoorten, overig publiek, etc is dan wel handig om te weten.
Ik doe aan regionale standaards.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wel hoor tegenwoordig! Aan technische standaarden zelfs.
Yogi tea ofzo was het. Geen idee waar het vandaan komt maar de sweet chili thee was goed te drinken. Normaal drink ik koffie maar vandaag was die om de een of andere reden niet te zuipen op kantoor (waarschijnlijk een ander type bonen dan normaal).quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Klinkt erg Thai. En dan "happyyyyyyyyy" lekker lang aanhouden
Nee toch Liejannuh, we hebben een meningsverschil! Pak dan een leuke kroeg in één van de 9 straatjes. Die zijn sowieso qua muziek iets internationaler.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee toch Liejannuh, we hebben een meningsverschil! Pak dan een leuke kroeg in één van de 9 straatjes. Die zijn sowieso qua muziek iets internationaler.
Bij mij staat er een DE machine waar dus echt slappe drek uitkomt! Maar de combinatie van een cappuccino en een espresso is wel weg te krijgen. Past ook makkelijk in een beker, want je dacht toch niet dat ik mijn koffie uit zo'n lullig klen kopje ga drinken?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef k_man het volgende:
Wij hebben op kantoor nu een andere koffie in de automaten, die 'ronder' zou moeten smaken. Yeah, sure.
Ben wel eens binnen geweest. Werd een kort bezoek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Liejannuh het volgende:Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er nog steeds een keer naar toe.
Ze schijnen ook van die hele ranzige dikke tafelkleedjes te hebben.
Thee.quote:Bij mij staat er een DE machine waar dus echt slappe drek uitkomt! Maar de combinatie van een cappuccino en een espresso is wel weg te krijgen. Past ook makkelijk in een beker, want je dacht toch niet dat ik mijn koffie uit zo'n lullig klen kopje ga drinken?!
Gelukkig is er wel keuze uit 10 verschillende smaken thee, ze zouden alleen de groene thee eens wat vaker moeten aanvullen.
Ja, wij hebben ook van die DE-dingen, maar daar hebben ze nu dus andere koffie ingestopt. Rondere.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Bij mij staat er een DE machine waar dus echt slappe drek uitkomt! Maar de combinatie van een cappuccino en een espresso is wel weg te krijgen. Past ook makkelijk in een beker, want je dacht toch niet dat ik mijn koffie uit zo'n lullig klen kopje ga drinken?!
Gelukkig is er wel keuze uit 10 verschillende smaken thee, ze zouden alleen de groene thee eens wat vaker moeten aanvullen.
Zoek een andere baanquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook van die DE-dingen, maar daar hebben ze nu dus andere koffie ingestopt. Rondere.
We kunnen alleen kiezen uit gewone koffie, of crême (). Geen espresso, geen capucino, geen warme chocolademelk. En we hebben geen smaakjesthee. We hebben wel kartonnen koffiebekertjes en als je een slechte partij treft, lekken ze.
Ik verdien medelijden.
dat is wel erg depressingquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het bij een vorige werkgever zelfs nog meegemaakt dat er koffiedames (en een koffiehomo) door het gebouw liepen. Dan kon je voor 35 cent (guldencent that is) bonnetjes kopen en dan kreeg je koffie. Of thee.
Het personeelsbestand was wel behoorlijk verouderd, maar verder viel het wel mee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef ETA het volgende:
[..]
dat is wel erg depressinglaat me raden, meubilair was ook veroudert en je werkte op een zeer oude PC?
En die afspraak is een tijdstip waarop je binnestebuiten gekeerd gaat worden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Hik het volgende:
Net een afspraak gemaakt bij het Havenziekenhuis. Sinds begin dit jaar heeft mijn organisatie daar een soort overeenkomst mee, die betekent dat wij één keer per jaar helemaal binnenstebuiten kunnen worden gekeerd op tropische ellende. Net voor kerst kwam één van hun artsen een heel opwekkend praatje houden over alle dingen waar wij (18x meer dan gemiddeld, klaarblijkelijk) kans op maken... Joehoe!
(Maar wel goed natuurlijk)
quote:
Crisistijd hè: goedkope bonen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:33 schreef Fogel het volgende:
Yogi tea ofzo was het. Geen idee waar het vandaan komt maar de sweet chili thee was goed te drinken. Normaal drink ik koffie maar vandaag was die om de een of andere reden niet te zuipen op kantoor (waarschijnlijk een ander type bonen dan normaal).
Wat een service!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgend deel voor de zoekende users: [SC] HTL #153 - Waarheen, waarvoor
Vandaag smaakte het als vanouds.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Crisistijd hè: goedkope bonen...![]()
Ja, lekker hè?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die afspraak is een tijdstip waarop je binnestebuiten gekeerd gaat worden?
Ik kan me leukere dingen voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |