Wij doen niet aan standaarden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Wampi het volgende:
Het vorige topic: [SC] HTL #152 - Oude en Nieuwe Reizen
er is geen standaard OP toch?
Ik wel hoor tegenwoordig! Aan technische standaarden zelfs.quote:
Yogathee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Fogel het volgende:
"May your inner self be secure and happy" staat op het theezakje wat nu bezig is heet water te converteren in thee. Vreemd.
Ligt geheel aan wat je zoekt. Wat heeft je voorkeur? Comedyclubs, bioscopen, theater of disco's. Muziekstijlen, filmsoorten, overig publiek, etc is dan wel handig om te weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef ETA het volgende:
Qua uitgaan, nog tips behalve rond Rembrandtplein?
Ik was die op die blauwe fiets, maar behalve dat klopt het wel...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Met z'n allen op gele fietsen voor m'n deur langs fietsen en allemaal naar binnen kijken.
Klinkt erg Thai. En dan "happyyyyyyyyy" lekker lang aanhoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Fogel het volgende:
"May your inner self be secure and happy" staat op het theezakje wat nu bezig is heet water te converteren in thee. Vreemd.
ik zoek dan iets in de richting van leuke kroegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ligt geheel aan wat je zoekt. Wat heeft je voorkeur? Comedyclubs, bioscopen, theater of disco's. Muziekstijlen, filmsoorten, overig publiek, etc is dan wel handig om te weten.
Ik doe aan regionale standaards.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wel hoor tegenwoordig! Aan technische standaarden zelfs.
Yogi tea ofzo was het. Geen idee waar het vandaan komt maar de sweet chili thee was goed te drinken. Normaal drink ik koffie maar vandaag was die om de een of andere reden niet te zuipen op kantoor (waarschijnlijk een ander type bonen dan normaal).quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Klinkt erg Thai. En dan "happyyyyyyyyy" lekker lang aanhouden
Nee toch Liejannuh, we hebben een meningsverschil! Pak dan een leuke kroeg in één van de 9 straatjes. Die zijn sowieso qua muziek iets internationaler.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |