Me too, ik zag ze gisteren nogquote:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In Niagra Falls, aan de Canadeze kant.
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?quote:
Nou, met een beetje moeite.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe was je zo in Ripley gekomen JK?
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?
Stierenpoep, Ontario is gewoon Engelstalig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef TALIN het volgende:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!
Vancouver FTW!
Ik had ze deze keer keurig bedektquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Me too, ik zag ze gisteren nog.
Stoer J. ik zelf ben echter nog nooit in Ripley geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ja, deels met stukjes Sashimiquote:
Goede post, dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Laat ze nog eens zien R. Ik ben het vergeten.
Sjonniequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn sommige FOKkers toch onvoorstelbaar dom..
Ik was net nog even op het callcentrequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
Mn Mental Image is zojuist ernstig verstoord door een soort Rebecca Popstars figuur wat hier loopt.
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik was net nog even op het callcentre.
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nickquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Was dat ook in de tijd dat ze nog dagelijks GHB gebruikte ?
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen (quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.
Nee, zo noemen we het callcentre, maar het is wel een kipjeshok opzichquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nick
Zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Te weinig scoren ? Afreageren op vrouwen ?
Geen idee waar je het over hebt maar vertel gerust meer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Misstique het volgende:
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen ().
Maar toch vind ik ergens dat users die al zo lang op FOK zitten en niet in staat zijn om PI's te lezen eigenlijk in de prullenbak gegooid moeten worden.
Gewoon een afdeling met lekkere wijven vind ik ook goed J.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |