Me too, ik zag ze gisteren nogquote:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In Niagra Falls, aan de Canadeze kant.
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?quote:
Nou, met een beetje moeite.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe was je zo in Ripley gekomen JK?
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?
Stierenpoep, Ontario is gewoon Engelstalig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef TALIN het volgende:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!
Vancouver FTW!
Ik had ze deze keer keurig bedektquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Me too, ik zag ze gisteren nog.
Stoer J. ik zelf ben echter nog nooit in Ripley geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ja, deels met stukjes Sashimiquote:
Goede post, dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Laat ze nog eens zien R. Ik ben het vergeten.
Sjonniequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn sommige FOKkers toch onvoorstelbaar dom..
Ik was net nog even op het callcentrequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
Mn Mental Image is zojuist ernstig verstoord door een soort Rebecca Popstars figuur wat hier loopt.
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik was net nog even op het callcentre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |