Me too, ik zag ze gisteren nogquote:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In Niagra Falls, aan de Canadeze kant.
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?quote:
Nou, met een beetje moeite.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe was je zo in Ripley gekomen JK?
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?
Stierenpoep, Ontario is gewoon Engelstalig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef TALIN het volgende:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!
Vancouver FTW!
Ik had ze deze keer keurig bedektquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Me too, ik zag ze gisteren nog.
Stoer J. ik zelf ben echter nog nooit in Ripley geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ja, deels met stukjes Sashimiquote:
Goede post, dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Laat ze nog eens zien R. Ik ben het vergeten.
Sjonniequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn sommige FOKkers toch onvoorstelbaar dom..
Ik was net nog even op het callcentrequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
Mn Mental Image is zojuist ernstig verstoord door een soort Rebecca Popstars figuur wat hier loopt.
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik was net nog even op het callcentre.
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nickquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Was dat ook in de tijd dat ze nog dagelijks GHB gebruikte ?
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen (quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.
Nee, zo noemen we het callcentre, maar het is wel een kipjeshok opzichquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nick
Zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Te weinig scoren ? Afreageren op vrouwen ?
Geen idee waar je het over hebt maar vertel gerust meer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Misstique het volgende:
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen ().
Maar toch vind ik ergens dat users die al zo lang op FOK zitten en niet in staat zijn om PI's te lezen eigenlijk in de prullenbak gegooid moeten worden.
Gewoon een afdeling met lekkere wijven vind ik ook goed J.quote:
Ik was al op zoek naar dat topic.quote:
en nu ga je vanavond rondneuken ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef Nouk het volgende:
Ik wil het toch even melden.
Ik heb vandaag eindelijk m'n scriptie ingeleverd!.!
Ik doe het elk jaar, maar de afgelopen jaren ben ik Nouk echt stomtoevallig een paar keer op CS tegengekomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:09 schreef Joene het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam vieren Men das lang geleden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Nouk het volgende:
Dankjewel iedereen!!
Jetsers komen er voorlopig nog niet aan hoor. En JK kent ze al wel.
Ik dacht al, wat een schavuit die JKquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Alleen in bedekte vorm!
We zullen zien tegen die tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Nouk het volgende:
Dankjewel iedereen!!
Jetsers komen er voorlopig nog niet aan hoor. En JK kent ze al wel.
Inderdaad HW, echt toevallig. Ik denk dat ik gewoon weer in A'dam te vinden ben hoor. Denk alleen niet via centraal, we kunnen ff meeten op thorbecke of het leidse!.
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Alleen in bedekte vorm!
Ik ook. Ik woon er namelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien tegen die tijd.
Ik ben trouwens elke dag te vinden in Amsterdam zo'n beetje.
Jij moet natuurlijk BNsters ontvangen op je toilet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam, ik zou niet weten hoe dat is. Kom m'n gracht niet af die dag.
Dat ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij moet natuurlijk BNsters ontvangen op je toilet.
Ik blijf ook altijd binnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam, ik zou niet weten hoe dat is. Kom m'n gracht niet af die dag.
Is ze er nou nog niet Arma?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Koninginnedag. Dat zit er dit jaar niet in denk ik met die kleine op komst.
Wat?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het mensenwijfje heeft een draagtijd van zo'n 40 weken, A.
ik zeg: gewoon bij Appie Heyn op de hoek!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat?!
Bespottelijk. Het is 2009 weetjetog. Alles is sneller, kleiner en met meer functionaliteiten en groter geheugen. Dan denk ik. Doe daar dan eens wat aan.
Dat klopt! Ik zag ze al van verre zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Sommige dingen zijn niet kleiner hoor, wink wink, nudge nudge.
Ze zwaaien terug hoor, Aquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik zag ze al van verre zitten.
*zwaait even naar de jesters van R.*
En een financiele bijsluiter en een beknopte handleiding. Telefoonnummers van noodinstanties, adresjes van babyluiktehuizen erbij. Ik zeg gat in de markt T. Gat in de markt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik zeg: gewoon bij Appie Heyn op de hoek!
garantie bepaling met zo'n labelvasthouddingetje door het oortje en een leuke verpakking, uiterste houdbaarheidsdatum erop, KASSA!
Ik vind het nog steeds niet slechtquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Over Taylor Dayne gesproken...
Ze was niet slecht...
[ afbeelding ]
Maar tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Dat is een hele enge gedachte Adelante.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet slecht
Nog zo'n 4 weken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is ze er nou nog niet Arma?
Jeutje dat duurt keilang.
Waarom? Ze hangen er nog prima bij zo te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is een hele enge gedachte Adelante.
Ik was drie weken te vroeg ofzoquote:
De meisjes waren toch nog ferm, pront en stevig?quote:
Ach meid, het eerste kind komt meestal te laat hè?quote:
Middelste kindquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach meid, het eerste kind komt meestal te laat hè?
Na twee weken beginne ze al met inleide.
Er is ergens wel iets misgegaan daar jaquote:
quote:
Het middle child syndromquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Ik ook!
Wentel jij jezelf ook altijd in zelfmedelijden omdat je het (uiteraard achtergestelde) middelste kindje was?.
Alleen jammer dat er een speldekussen- aardappel als harses op zit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom? Ze hangen er nog prima bij zo te zien.
Heb een bankje voor staan. Daarvanaf heb ik een prima uitzicht op vrolijk uitgedoste mensen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Ik blijf ook altijd binnenIk zie het wel op AT5
Daar heb ik best veel ervaring mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen.
Thuisblijven voor een mannetje die reparaties uitvoert..
This is Just. A. Test. !quote:
Hij wilde niet eens koffie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar heb ik best veel ervaring mee.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:49 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
Ik heb me gisteren toch een verdomd lekkere whisky geproeft!
Nosing & tasting stond in het kader van 'independant bottlers'. Voornamelijk whiskies die bijna nooit door de distillers zelf op de markt gebracht worden, maar voornamelijk direct naar de blends gaan. Heel soms verkopen ze wel eens een vat aan een kleine 'independant bottler'.
Juweeltje van de avond: Een zeer zeldzame (slechts 450 flessen gemaakt) Caperdonich van 36 jaar oud. Damn, wat was die een partij lekker.
¤ 185,=quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
Wat doet zo'n flessie nou op de open markt?
Ik ook J. Ik ook.quote:
Dit is of whiskey, of een vage aflevering Star Trek met veel Klingonsquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:00 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ook J. Ik ook.
Als iemand de A'Bunadh van Aberlour kent: Daar heeft-ie in beginsel wel wat van weg. Alleen heb je met een kwartiertje ruiken en proeven de meeste tonen van de A'Bunadh wel gehad. Bij de Caperdonich begin je dan net.
Isse leuk hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Merde, ik moet ook maar eens zo een proeverij gaan doen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is of whiskey, of een vage aflevering Star Trek met veel Klingons.
De slijter vertelde de prijs pas nadat we geproefd hadden, en mij viel het ook mee. Daarom mag hij ook een flesje gaan zoeken voor mequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:02 schreef Jarno het volgende:
Dat valt me eigenlijk nog best mee. Op zich, dan.
Oh, ik heb genoeg staan om me een flink aantal keren dood te drinkenquote:Lagavulin 16yr en Balvenie Doublewood 12yr zijn op thuis, heb 'alleen' nog een Bunnahabhain staan geloof ik.
Heb het er al eens over gehad met die Freundin.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:
Isse leuk hoor!
Ik geef ook ruiterlijk toe dat ik er echt totaal geen verstand van hebquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is of whiskey, of een vage aflevering Star Trek met veel Klingons.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:49 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
Ik heb me gisteren toch een verdomd lekkere whisky geproeft!
Nosing & tasting stond in het kader van 'independant bottlers'. Voornamelijk whiskies die bijna nooit door de distillers zelf op de markt gebracht worden, maar voornamelijk direct naar de blends gaan. Heel soms verkopen ze wel eens een vat aan een kleine 'independant bottler'.
Juweeltje van de avond: Een zeer zeldzame (slechts 450 flessen gemaakt) Caperdonich van 36 jaar oud. Damn, wat was die een partij lekker.
Gebak ! en succes @ raboquote:
feestje voor Q?quote:
Tof Qquote:
Succes dan maar in de Telecom Wereldquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef n00cL30n het volgende:
Vanmiddag de tweede ronde van mijn sollicitatie, wish me luck!
Maandag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tof Q.
Maandag nieuwe baan meteen? Of morgen al?
3 daags weekend, goed beginquote:
teering tiefus!quote:Black Crowes in HMH
28 januari, 2009
De Black Crowes zullen 13 mei een concert geven in de Heineken Music Hall.
Voorverkoop begint op 31 januari en een kaartje moet 50 euro gaan kosten.
Mocht je dat duur vinden, James Last speelt op 8 mei en mag zelfs tot 75 euro kosten.
Ja, wat is dat voor een illegale koppelverkoop? Net als bij de Melkweg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef TALIN het volgende:
teering tiefus!
en ik zat al te zeuren over de 2 kaartjes voor Eagles of death metal dat er ook een paradiso abbo bij moest.
anders ben je geen member en mag je er niet in!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, wat is dat voor een illegale koppelverkoop? Net als bij de Melkweg..
een schreeuw in de woestijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan denk ik dus al: Sterf dan maar met je kutzaaltje.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehehe.
Ha. Ik had hem vanmorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:16 schreef n00cL30n het volgende:
Vanmiddag de tweede ronde van mijn sollicitatie, wish me luck!
je had niets aan mijn PM toen he? Geloof dat ie echt 5 min erna van de site af was zo'nbeetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:44 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ha. Ik had hem vanmorgen.
Uitslag komt pas volgende week ipv vanmiddag / morgen.
Dat betekend in ieder geval nog een maand langer hier. En dat is het meest positieve scenario..
Je timing was een beetje off. Zeg maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had niets aan mijn PM toen he? Geloof dat ie echt 5 min erna van de site af was zo'nbeetje.
We zoeken nu nog een Marketing coördinator m/v.
Ja, sorry. Als ik van tevoren had geweten dat je opzoek was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Je timing was een beetje off. Zeg maar..
Marketing Coordinator. Gawd, ik heb al moeite met mn eigen coordinatie als ik sneller dan looppas voortbeweeg.
Ah vandaar. Ik had de MED ff gemist.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Metatron het volgende:
SHE stopt als mod.
Moet ik alvast bier & chips gaan halen voor de rel, of valt het wel mee allemaal?
ik ben alvast voor de winnaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef Metatron het volgende:
SHE stopt als mod.
Moet ik alvast bier & chips gaan halen voor de rel, of valt het wel mee allemaal?
Ik heb nog 2 * 2 liter Grolsch in de koelkast liggen, bedenk ik me netquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik had de MED ff gemist.
Klinkt als een rel iig!.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hopelijk zet dit niet de nakende fotoshoot op de tocht.
Oi.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
het zou me echt niets verbazenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zou letterlijk en figuurlijk een kutstreek zijn.quote:
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zou letterlijk en figuurlijk een kutstreek zijn.
Doe eens wat copy-pasten uit de crewsubfora..
Check!quote:
Ik had de rel gemist, lees ik terug is er geen rel... Matig ditquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zou letterlijk en figuurlijk een kutstreek zijn.
Toch jammer dat ik geen crew meer ben, ik had het zo gedaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mirrors beetje doorgekomen?quote:
Alleen op woens- en vrijdagenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
Ik had de rel gemist, lees ik terug is er geen rel... Matig dit
Weet alles maar eens achteraf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat ik geen crew meer ben, ik had het zo gedaan.
Zoals de MED zegt: verschil van mening over modden in de WOS topics.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Waarom peert ze 'm dan?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
Zoals de MED zegt: verschil van mening over modden in de WOS topics.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat zijn WOS-topics?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef Jarno het volgende:
Wedden op Sport dus.
Je weet dat dit forum ooit begonnen is als BigBrother forum he?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
Is er zulks een deerniswekkend topic te vinden op Fok!?
Wedden op Sport @1058: Waar we Wopper dankbaar zijn...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]!
Is er zulks een deerniswekkend topic te vinden op Fok!?
True.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Je weet dat dit forum ooit begonnen is als BigBrother forum he?.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wedden op Sport @1058: Waar we Wopper dankbaar zijn...
Je kunt natuurlijk altijd nog jongste of oudste worden, maar dat is ook weer zo definitief.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef Anosmie het volgende:
Demmit. Ik haat middelste kind synroom. Ik haat het.
Middelste kinderen zijn meer zelfstandig, inventief, standvastig, listig en sociaal dan hun oudere en jongere kneusjesgebroed.
We rule. *insert piratensmiley*
Neeheej. Ik haat de term. We hebben geen syndroom. We zijn gewoon frikking superieur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd nog jongste of oudste worden, maar dat is ook weer zo definitief.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin.
Ik zal het dan ook maar hier melden, zodat er geen onduidelijkheden zijn.
Het crewtopic inzake UVT wordt al maanden volgebaggerd door Ambrosius en Boswachter. Iets wat mij het modden erg lastig maakt, zoniet ondoenlijk. Daarbij bespraken zij op zeer laffe wijze dingen met users die betrekking hadden op mij.
Na een bedreiging van het adres van Boswachter en eindeloos gezuig van Ambro was voor mij de maat vol.
Dus heb ik de FA's voor de keuze gesteld; of ze geven knabbel en babbel een verbod op het posten in dat specifieke crew topic, of ik wil op zwart. Dit omdat dit gezeik al maaaanden aan de gang is en ik zo geen enkel plezier meer heb in het modden van WOS.
De Fa's kozen het laatste.
En daar eindigd FOK! voor mij; want ik laat me niet als een kleuter in de hoek zetten.
*Inhaakt bij JK*quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De besten in de wereld, dat zijn wij.
Eeeeeeeeeennnntttttttt wiiiiiiieeeeeeeeelllllllllllllllllllll kiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeppppppppp on faaaaajjjjjjjjting toe die eeeeeeeeennnnnnnnnnndquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:45 schreef Anosmie het volgende:
*Inhaakt bij JK*
Weeeeeeeeeeeeeeeeeee are the sjempjens my frieeeeeeeeeeeeend..
Ik krijg hier gewoon helemaal guantanamo bay gevoelens van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeennnntttttttt wiiiiiiieeeeeeeeelllllllllllllllllllll kiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeppppppppp on faaaaajjjjjjjjting toe die eeeeeeeeennnnnnnnnnnd
Straks weer als vanouds een Cubaans paradijsjequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon helemaal guantanamo bay gevoelens van..
Ik ook!quote:
Okay.quote:
wippen, ontbijten, sexyquote:
Hey, niet snel over wat anders beginnen nu!quote:
Je bent er wel vrij snel klaar mee. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef Joene het volgende:
Platonisch neuken kom je niet van klaar J.
Dat kan ik me voorstellen J, daarom doe ik het nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent er wel vrij snel klaar mee. Dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef Joene het volgende:
Platonisch neuken kom je niet van klaar J.
Nog sneller? Dat kan toch haast niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent er wel vrij snel klaar mee. Dat dan weer wel.
das gewoon een parel van een uitspraak!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:46 schreef Jarno het volgende:
Nouja. Als je aan de kant gezet wordt voor een mongool als de boswachter moet je je wel zorgen gaan maken natuurlijk.
Tsssk.. jij Lucky Luke jij!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog sneller? Dat kan toch haast niet?
Wippen, Op straat Schoppenquote:
WOPquote:
Ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Kloppen de geruchten dat Ripley de naaktshoot van SHE gaat overnemen ?
quote:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net naaktfoto's van mezelf doorgestuurd naar JK.
Gaarne reacties.
quote:
Idd, het gaat MissBliss wordenquote:
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zoals ik er tegenaankijk, ben jij ons nu een naaktreportage met jou in de hoofdrol schuldig, R.
Mijn hotmail, wat doe je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef boem-dikkie het volgende:Ik weet niet hoe ik moet resizen en ware grote leek me beter overkomen.
Maar ik had 'm toch gehackt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn hotmail, wat doe je?
Ow, ik dacht dat je op dat modje van LIF doelde. Die ene die net haar nick heeft laten wijzigen.quote:
Dat hebben ze alle twee net gedaan, UIO.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je op dat modje van LIF doelde. Die ene die net haar nick heeft laten wijzigen.
neuh, kwas dr een beetje aan het pesten op MSNquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je op dat modje van LIF doelde. Die ene die net haar nick heeft laten wijzigen.
Verkeerde topic, maar vooruit.quote:
Jij denkt dat ik dat allemaal bij hou?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Adelante het volgende:
Dat hebben ze alle twee net gedaan, UIO.
Wel zo collegiaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat allemaal bij hou?
Vond jij de Rip-goes-tubgirl niet erg plat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Anosmie het volgende:
Wow Rip, inderdaad mooie kiekjes! Waarom doe jij die shoot niet?
Ik vind die op het balkon het mooist btw..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vond jij de Rip-goes-tubgirl niet erg plat?
Je houdt geen excel lijst bij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat allemaal bij hou?
Sorry, ik had me net even terug getrokken naar het toilet. Zag net de foto's van R binnenkomen hier op kantoor.quote:
Ik vind dat jij niet meer in dit topic mag reageren!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Adelante het volgende:
Wel zo collegiaal.
Maar he, dat ontbreekt er weer achter de schermen (zie akkefietje van vandaag)
Ik geef je groot gelijk.. Wel sneu dat je het met foto's moet doen aangezien je R. toch redelijk vaak ziet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sorry, ik had me net even terug getrokken naar het toilet. Zag net de foto's van R binnenkomen hier op kantoor.
Het antwoord op je vraag is nee.
Zou zomaar eens kunnen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:26 schreef Joene het volgende:
Dus je gaat daar werken ?
Heuj!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:21 schreef Metatron het volgende:
Mogguh.
Daarom had ik jouw pics uit KPD ook maar gelijk uitgedraaid.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:21 schreef Tally het volgende:
Ik geef je groot gelijk.. Wel sneu dat je het met foto's moet doen aangezien je R. toch redelijk vaak ziet!
Jups... Is het al weekend? (Hast doch anfang am Freitag?)quote:
Sommige mensen maken zich zo druk om dingen waar ze echt 0,0 invloed op hebben, dat zijn de leukstequote:
Is niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zich zo druk om dingen waar ze echt 0,0 invloed op hebben, dat zijn de leukste.
Wel J.quote:
WEL !quote:
Toch weer mooi 6 Dx points!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:37 schreef Joene het volgende:
Net weer ff 66 dollar dealextreme ds shit !
PATAT!quote:
wowquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch weer mooi 6 Dx points!
Ik heb er zowaar pas 35 opgemaakt.
Wat een kutspel is datquote:
Wow op de DS.... hmzzzz... nee laat maar eigenlijkquote:
Liever Spore op mijn Omnia. (of afleveringen van Ren & Stimpy)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow op de DS.... hmzzzz... nee laat maar eigenlijk.
Spore vond ik wel grappig, totdat het op een gegeven moment gewoon een veredelde RTS werd. Dat met die rare wezens laten evolueren etc is wel ok, maar als je eenmaal "af" bent is het maar een duf spel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Liever Spore op mijn Omnia. (of afleveringen van Ren & Stimpy)
Alsof de mening van een kansloze referralspammer er toe doetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Soufian het volgende:
wtf?
wat een mods -.-
scheldende mods?
tief op?
damn, wat is dit gruwelijk raar zeg.
Verder nog vragen? Nee, dacht ik al van niet..quote:@Renesite
Gare lul, als m'n broer 9 site's beheert betekent het niet dat ik overal verstand van moet hebben..
Ga weg?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Soufian het volgende:
wtf?
wat een mods -.-
scheldende mods?
tief op?
Opkankeren halve tamme, met je kankerneus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Soufian het volgende:
wtf?
wat een mods -.-
scheldende mods?
tief op?
ga even ergens anders spelen, knulquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Soufian het volgende:
wtf?
wat een mods -.-
scheldende mods?
tief op?
Je hebt mensen en fietsbellen zei mijn oma altijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Hulp nodig ;) zoek een emailprovider. Echt.... sommige mensen...
Ik gok dat hij "tring" geluidjes maaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt mensen en fietsbellen zei mijn oma altijd.
Mén!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Hulp nodig ;) zoek een emailprovider. Echt.... sommige mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |