Me too, ik zag ze gisteren nogquote:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In Niagra Falls, aan de Canadeze kant.
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?quote:
Nou, met een beetje moeite.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
Hoe was je zo in Ripley gekomen JK?
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weet hoe ga je dan ook proberen in Ripley te komen ?
Stierenpoep, Ontario is gewoon Engelstalig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef TALIN het volgende:
das geen Canada dat zijn eruit geschopte Fransozems!
Vancouver FTW!
Ik had ze deze keer keurig bedektquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Me too, ik zag ze gisteren nog.
Stoer J. ik zelf ben echter nog nooit in Ripley geweest.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ja, deels met stukjes Sashimiquote:
Goede post, dit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Laat ze nog eens zien R. Ik ben het vergeten.
Sjonniequote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer in Ripley gekomen J. Een paar keer dus.
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn sommige FOKkers toch onvoorstelbaar dom..
Ik was net nog even op het callcentrequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Joene het volgende:
Mn Mental Image is zojuist ernstig verstoord door een soort Rebecca Popstars figuur wat hier loopt.
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik was net nog even op het callcentre.
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nickquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Was dat ook in de tijd dat ze nog dagelijks GHB gebruikte ?
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen (quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zat je "discussie" met Samsonneke net te lezen.
Nee, zo noemen we het callcentre, maar het is wel een kipjeshok opzichquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noemen jullie dat intern "het kipjeshok"?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, jij ben een van die tiepjes die hun frustratie over te weinig scoren afreageert op vrouwen. Ik herken je vorige nick
Zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Te weinig scoren ? Afreageren op vrouwen ?
Geen idee waar je het over hebt maar vertel gerust meer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef Misstique het volgende:
Ach, ik vermaak me er ook wel weer mee, leuke afleiding van andere dingen ().
Maar toch vind ik ergens dat users die al zo lang op FOK zitten en niet in staat zijn om PI's te lezen eigenlijk in de prullenbak gegooid moeten worden.
Gewoon een afdeling met lekkere wijven vind ik ook goed J.quote:
Ik was al op zoek naar dat topic.quote:
en nu ga je vanavond rondneuken ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:45 schreef Nouk het volgende:
Ik wil het toch even melden.
Ik heb vandaag eindelijk m'n scriptie ingeleverd!.!
Ik doe het elk jaar, maar de afgelopen jaren ben ik Nouk echt stomtoevallig een paar keer op CS tegengekomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:09 schreef Joene het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam vieren Men das lang geleden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Nouk het volgende:
Dankjewel iedereen!!
Jetsers komen er voorlopig nog niet aan hoor. En JK kent ze al wel.
Ik dacht al, wat een schavuit die JKquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Alleen in bedekte vorm!
We zullen zien tegen die tijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:17 schreef Nouk het volgende:
Dankjewel iedereen!!
Jetsers komen er voorlopig nog niet aan hoor. En JK kent ze al wel.
Inderdaad HW, echt toevallig. Ik denk dat ik gewoon weer in A'dam te vinden ben hoor. Denk alleen niet via centraal, we kunnen ff meeten op thorbecke of het leidse!.
mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Alleen in bedekte vorm!
Ik ook. Ik woon er namelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien tegen die tijd.
Ik ben trouwens elke dag te vinden in Amsterdam zo'n beetje.
Jij moet natuurlijk BNsters ontvangen op je toilet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam, ik zou niet weten hoe dat is. Kom m'n gracht niet af die dag.
Dat ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij moet natuurlijk BNsters ontvangen op je toilet.
Ik blijf ook altijd binnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Koninginnedag in Amsterdam, ik zou niet weten hoe dat is. Kom m'n gracht niet af die dag.
Is ze er nou nog niet Arma?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Koninginnedag. Dat zit er dit jaar niet in denk ik met die kleine op komst.
Wat?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het mensenwijfje heeft een draagtijd van zo'n 40 weken, A.
ik zeg: gewoon bij Appie Heyn op de hoek!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:08 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat?!
Bespottelijk. Het is 2009 weetjetog. Alles is sneller, kleiner en met meer functionaliteiten en groter geheugen. Dan denk ik. Doe daar dan eens wat aan.
Dat klopt! Ik zag ze al van verre zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Sommige dingen zijn niet kleiner hoor, wink wink, nudge nudge.
Ze zwaaien terug hoor, Aquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat klopt! Ik zag ze al van verre zitten.
*zwaait even naar de jesters van R.*
En een financiele bijsluiter en een beknopte handleiding. Telefoonnummers van noodinstanties, adresjes van babyluiktehuizen erbij. Ik zeg gat in de markt T. Gat in de markt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:10 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik zeg: gewoon bij Appie Heyn op de hoek!
garantie bepaling met zo'n labelvasthouddingetje door het oortje en een leuke verpakking, uiterste houdbaarheidsdatum erop, KASSA!
Ik vind het nog steeds niet slechtquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Over Taylor Dayne gesproken...
Ze was niet slecht...
[ afbeelding ]
Maar tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Dat is een hele enge gedachte Adelante.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet slecht
Nog zo'n 4 weken!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is ze er nou nog niet Arma?
Jeutje dat duurt keilang.
Waarom? Ze hangen er nog prima bij zo te zien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is een hele enge gedachte Adelante.
Ik was drie weken te vroeg ofzoquote:
De meisjes waren toch nog ferm, pront en stevig?quote:
Ach meid, het eerste kind komt meestal te laat hè?quote:
Middelste kindquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach meid, het eerste kind komt meestal te laat hè?
Na twee weken beginne ze al met inleide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |