Ik hou niet zo van chocola...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinigquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef Klonk het volgende:
Pheno: http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
ziet er goed uit, ben helaas PS3 loosquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinig
Daarom, volgend jaar maar bij de BTW vrije dagen een spelconsole aanschaffenquote:
Ze vroegen voetbalkaartjes?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannenquote:
Zitten wel erge nichten bij zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannen
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
Voetbalplaatjes sparen door bij de Appie te gaan staan en oude mensen te gaan terroriseren om de kaartjes.
Die journaalvrouwenquote:
Ik spaar ze niet, vraag het mij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?T is wat met die voetbalplaatjes
alle kinderen toch ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je vriendin heeft een badeend in de douche!quote:
snel veranderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vriendin heeft een badeend in de douche!
transformersquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
A-Teamquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |