Het probleem is dat er gewoon teveel zooi in de flat zitquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, als je het deel op Leander's kamer nou ergens anders zet? Die dingen zijn best heel gevoelig tegenwoordig en pikken izjn geluid toch wel op.
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raamquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
k heb toegegeven aan ramenontdooispray
vanmorgen dik n half uur staan krabben terwijl ik van die lappen op de ruiten had liggen
geen zin om morgen weer zo hard te moeten krabben
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef RockabeIIa het volgende:
gets wat een nare nasleep zo evenstar...
Dat vind ik nou echt te ver gaan in een flatjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Freecell is zo'n babyfoon met beeld dan misschien niet een idee?
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..
klinkt misschien erg onrespectvol.. maar als ik hem toch eens nog wat kon zeggen dan uhm jahit wouldnt be nice zeg maar..
hmm dat werkt dus nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raam
Vanmorgen mn auto maar laten staan, alles was bevroren incl sloten en daar had ik niets voor
Dat klinkt inderdaad heel normaal. Stel hij had nog geleefd en dit was gebeurt, dan was je óók boos geweest. Dus dat je boos bent is heel normaal, daar verandert de situatie niets aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef marlieske het volgende:
[..]
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaat
als ik da nie krijg en hun wel, betalen hun die schuld ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
evenstar, wat rot zeg, die lange nasleep. Lastig ook met dat wel/niet getrouwd...Handig dat dat verkeerd staat soms.
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Die levensverzekering gaat anders naar zijn ouders, zouden die het geld aan jou terug geven?
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij eten hutspot met gehaktballetjes. Jongste moest en zou het eten. Zal mij benieuwen of ie dat in zijn bord nog steeds zo ziet.
Jen heeft nog geen kiezen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Stout het volgende:
[..]
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uit
Hier gemakkelijke eters , dus eigenlijk alles gaat er zonder protest in. Wel handig met kiezen
Hij had vandweek hetzelfde met boerenkool en dat bleek achteraf iets anders dan hij bedoelde (als je begrijpt wat ik bedoel) vandaar dat het me zal benieuwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Stout het volgende:
[..]
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uit
Hier gemakkelijke eters , dus eigenlijk alles gaat er zonder protest in. Wel handig met kiezen
Waarom krijg ik geen PMquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Belana, ik heb je een PM gestuurd(voor je er overheen kijkt
)
jawel, heb gewoon even pech gehad denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:47 schreef Stout het volgende:
Gaat het een beetje Bar ?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef _Bar_ het volgende:
sorry het tellen gaat me even wat minder goed af
ik pas ook wel goed opmezelf, en mijn werk denkt ook gelukkig goed mee.
kreeg vandaag ook vrij omdat het vandaag rustig zou zijn en vanaf morgen het weer drukker zou worden en mij dan liever kunnen missen.
dus vandaag mezelf nog maar even heerlijk rustig gehouden.
ondertussen wel alles geregeld van kraamzorg tot en met verzekering ed
Doe mij zo'n schoonmoeder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk hè?! Ik denk dat ik mn moeder daar een keer subtiel naar binnen werk haha. Zowel mn schoonmoeder als mn moeder hebben een zwak voor houten speelgoed dus kom maar op
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Doe mij zo'n schoonmoeder.De mijne heeft een zwak voor speelgoed met batterijen erin.
en welke zijn dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]daar kunnen de batterijen vast ook uit
![]()
mijn schoonvader is kinderpsych en schoonmoeders remedial teacher dus alles gaat pedagogisch verantwoordze hebben zelfs al een box en kinderstoel uitgezocht die het meest verantwoord zijn
![]()
Houten speelgoed is dus een leuke bijkomstigheid hihi en als ik dr kwijt wil krijgen moet ik soldaatjes kopen voor t kind
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Stout het volgende:
zal ik hier maar neer zetten dan ?
voor 4-6 personen
springvorm van 24 cm
100 gram roomkaas (mon-chou)
200 gram oude kaas (dan wordt het lekker pittig)
3 eieren maat M
zout en peper naar smaak
1 eetlepel maizena
200 ml slagroom (of melk voor een magere variant, maar dat is gezien de kaas niet echt meer nodig)
125 gram spekreepjes of 200 gram hamblokjes net wat je lekker vind
deeg voor hartige taart uit de vriezer.
Willen jullie de werkvolgorde ook nog of kun je die bedenken ??al bijgevoegd
![]()
voor wie m niet weet:
oven op 180-200 graden, deeg in de vorm wurmen (wel ff bakpapier op de bodem)
spekjes (of ham )uitbakken en in de vorm mieteren (zonder het vet uiteraard)
van de overige ingredienten een mix maken, volgorde maak niet veel uit zolang je maar met de mon-chou begint. Mix in de vorm, in de oven (pas op heet) voor ongeveer 40 minuten. Als ie te donker wordt afdekken met folie en temperatuur laten dalen naar 180
Ook lekker trouwens met kruidenkaas van philadelpia...
tot zover Stouts receptenexpress
volgens mij ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
nog ff wat toegevoegdDe spekjes was ik vergeten
Toch lief dat je man zo aan je denktEnne volgens mij is hij degene met de zwangerschapslusten
ben benieuwd offie gaat lukken. Hij gaat een Dudokappeltaart maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:37 schreef Stout het volgende:
ik zie mijn man nog geen appeltaart bakken (ja een kant en klare uit de vriezer pakken...)
Dit is het recept. En hier staan nog veel meer appeltaartrecepten.quote:Dudok-appeltaart
Een variant op de wereldberoemde appeltaart van Dudok!
Bodem:
300 gram bloem
250 gram boter
150 gram basterdsuiker
halve theelepel zout
Vulling:
1,5 kilo jonagold in dikke brokken/schijven
klein potje appelcompote
flinke eetlepel kaneel
twee kopjes rozijnen/boerenjongens
evt beetje suiker
Kruimeldeeg:
90 gram bloem
40 gram bruine basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
40 gram boter
én, een springvorm van 26 cm doorsnee
1 Voor de bodem: Voeg alle ingredienten voor de bodem samen, kneed het deeg en laat het een halfuur koel en ingepakt rusten. Verdeel het deeg over de bodem en druk het goed aan. Zorg voor ene opstaande rand ter hoogte van de bakvorm. Verwarm de oven voor op 190 graden.
2 Voor de vulling: Doe de appelparten in een koekenpan en bak ze even (hierdoor worden de appels zachter en gaat het vocht eruit waardoor de bodem lekkerder blijft). Voeg een beetje water toe zodat ze niet aanbakken. Meng de appels met de compote, de kaneel, de rozijnen/boerenjongens en eventueel suiker. Doe dit in de vorm en druk het goed aan.
3 Voor de kruimels: Kneed de bloem, vanillesuiker en boter met de hand snel tot een kruimelig deeg, voeg daarna de basterdsuiker toe en meng dit goed maar kneed niet meer. Verdeel het gelijkmatig over de appeltaart.
4 Bak de taart op een rooster in het midden van de oven in ongeveer 50 minuten gaar. Zorg dat de kruimels mooi gekleurd zijn.
hier hebben ze ze met wat korting, misschien interessant voor jullie / je schoonmoeder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef huuphuup het volgende:
die stokke tripp trapp kinderstoel ofzo die was volgens mn schoonmoeder heel pedagogisch verantwoord.
je hoort morgen hoe ie smaaktquote:
Dat lucht meestal wel opquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn filetrolletjes waren ..![]()
Tijdens het eten, knapte mijn oor..![]()
Ik hoor wel in 1 keer een heel stuk beter !
Verzoek!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:35 schreef Stout het volgende:
Hier eten Merijn en ik kaastaart (recept op verzoek)
dankjequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef bixister het volgende:
[..]
hier hebben ze ze met wat korting, misschien interessant voor jullie / je schoonmoeder?
das niet fijn, succes nog met het doorworstelen door die artikels heenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dankjemaar mn lief vindt ze heel erg lelijk
haha. Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk niet echt iets van vind. Gewoon een houten kinderstoel eventueel in een kleurtje, maar goed, het is ook zijn huis natuurlijk dus we gaan op zoek naar wat anders. Misschien dat die 9maanden beurs uitkomst biedt.
Blegh ik heb hoofdpijn en ik moet nog twee artikels lezen
'k Heb nog wel een kaduke schouder om te ruilen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Ynske het volgende:
das niet fijn, succes nog met het doorworstelen door die artikels heen
hier al de hele dag een nek die aan het opspelen is, soms zou k m wel willen inruilen
[OUD] kwartetten met kaduuke lichaamsdelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
'k Heb nog wel een kaduke schouder om te ruilen?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
[OUD] kwartetten met kaduuke lichaamsdelen![]()
mag ik van jou, van de ledematen...
enkels zonder vel mag ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
'k Heb nog wel een kaduke schouder om te ruilen?
ja nee dies van de ingewanden, die hoef ik niet daar heb ik er maar 1 vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die moet je onthouden voor het volgende bankje ja!
Ik heb een darm in de aanbieding
extra fijn en met een beetje kromming erin zodat je beter kan mikkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef bixister het volgende:
wat is een nagelriemschaartje??
als je alleen dat stukje leest komt het nogal uhm...quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef simmu het volgende:
[..]
extra fijn en met een beetje kromming erin zodat je beter kan mikken
Ja, dat mag van qltelquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:30 schreef simmu het volgende:
het heelt trouwens 's nachts goed, te merken aan de "auw!" als ik opsta. maar het was nog wat bruter dan ik oorspronkelijk dacht. over een oppervlakte van zo'n 3 bij 2 cm is gewoon al het vel wegaan allebei de kanten.
niet helemaal weg, een deel hangt er los nog steeds aan. mag ik dat onderhand wegknippen met het nagelriemschaartje?
daar gaan dudokappeltjes in, ken je die niet? echt heel lekker! verkrijgbaar bij de betere kappeltjeswinkel.quote:
Die wonen in elk geval niet op het adres dat school heeft...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
via de school? zij hebben wellicht gegevens van haar ouders?
ohh herkenbaar, Merijn heeft een keer op zijn dekbed geslapen omdat hij gespuugd had en ons niet wilde wekken.... Je kunt je wellicht de stank voorstellen toen smorgens zijn deur open gingquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef texelonia het volgende:
Even iets onsmakelijkers tussen al die lekkere taarten door
Noah komt net heel zielig bij ons dat zn bed vies was: gespuugd. Dus ik naar zn kamer om schoon te maken, vind ik een washandje in zn bed helemaal onder de kots. Had ie zelf geprobeerd het op te ruimen![]()
![]()
Zo schattig dat ie dat probeerde maar ik vond het ook zo sneu! Dus toen ie weer in een schoon bedje lag zei ik nog maar een keertje dat als het nog een keer gebeurt hij ons gewoon moet roepen en dat echt niet zelf hoeft op te ruimen, zegt Noah: "Maar soms moet je het wel leren hoor mama". Arme drol...
*grinnik*quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je alleen dat stukje leest komt het nogal uhm...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef huuphuup het volgende:
Stout, www.wieowie.nl al geprobeerd?
En anders is er een kans dat ze getrouwd is en een andere achternaam heeft. Op hyves zoeken op voornaam en ongeveer leeftijd een optie?
hmm ja ik dacht al zoiets toen je het zei. Weet je de naam niet van haar ouders of van eventuele broers of zussen? Neven of nichten misschien? Heeft ze een "bijzondere" achternaam? Ik wil je best helpen zoeken hoor, heb ik wat te doen (ik verveel mequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Stout het volgende:
[..]
Ze zat vroeger al behoorlijk met zichzelf in de knoop, ik moet zeggen dat ik bang ben dat dat de reden is dat we niets vinden
whut?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef simmu het volgende:
gefeli
en bah! innepin. *knufs* dat is zo rot als je je best hebt gedaa op iets en het gaat zi mis.
hoe doen jullie dat toch met die kleurtes in de tekst?
nou, bijvoorbeeld hier: [OUD-SC] met mooie kamers en beterschapquote:
grmbl. ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik* zo is t net of ik eerder was
Let op:quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:06 schreef simmu het volgende:
gefeli
en bah! innepin. *knufs* dat is zo rot als je je best hebt gedaa op iets en het gaat zo mis.
hoe doen jullie dat toch met die kleurtes in de tekst?
Ahw vervelend is dat. Nouja, toch maar gewoon beleefd blijven en hopen op de professionaliteit van je docent dan. En anders vanmorgen vroeg toch nog maar gewoon naar Amsterdam om het opnieuw in te leveren en als de stapel er nog ligt dan zit je wel redelijk safe.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef innepin het volgende:
Netjes Reinhilde! Daar mag je terecht trots op zijnOnline testje gedaan?
Huup, ja daar zou ik ook boos van worden zegEn dat terwijl JIJ nog wel de helpende hand bood...
Mehhh.
Ik heb de docente wel al gemaild, maar ze vindt me sowieso al niet zo aardig geloof ik
die boodschappen? das voor jou Rocka, weet je nog? feestje ter ere van Rocka?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
nu moek terug gaan lezen waar je het nou toch over hebt, huup!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:37 schreef huuphuup het volgende:
en appelkruimelvlaai voor opa's en oma's
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Want dat gaat zo lekker tussen die kunstgebitten zitten?
Ren ze!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ehm, ik bedoel... shit
![]()
haha, nee op verzoek van opa en oma doe-maar-wat-normaals-al-die-nieuwerwetse-onzin... want eh berouwnies zijn vies ofzo![]()
en nu moet k echt rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeugdsentiment
Rocka, Chinees is niet de gewoonte ofzoiets... vanaf volgend jaar wel dus. Dat, of vlaamse frieten. K vind het wel best.
Thank you!!! En jij ook gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Hé Rockabella gefeliciteerd![]()
Wat leuk!
En
ik
heb
een
broek
een
nette
spijkerbroek
en waar we precies naartoe mogen moet ook nog geregeld wordenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef mrien het volgende:
Lishe, wil je nog even reageren in Draagdoekmeet Zwolle 7 Feb. over het tijdstip dat we welkom zijn en wat we mee mogen/moeten nemen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe ik vind jouw man wel grappig Memmel
Wat een hulp...
Mijn moeder viel eens van de fiets en had allemaal kiezels in de knie dus kon moeilijk opstaan (later zelfs nog gehecht e.d.). Mijn vader, Rasechte EHBO-er (soms weer in opleiding enzo) zei: 'Sta eens op zeg! Iedereen ziet ons!'
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef RockabeIIa het volgende:
hehe ik vind jouw man wel grappig Memmel
Wat een hulp...
Mijn moeder viel eens van de fiets en had allemaal kiezels in de knie dus kon moeilijk opstaan (later zelfs nog gehecht e.d.). Mijn vader, Rasechte EHBO-er (soms weer in opleiding enzo) zei: 'Sta eens op zeg! Iedereen ziet ons!'
gewoon een smoes verzinnen. "kijk nou toch! wat een rotschoenen, die zolen zijn helemaal schuin"quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Trouwens wie kent dit: omflikkeren op een uiterst debiele wijze. Mensen kunnen je zien. Veel pijn hebben en gauw opstaan en doen alsof je geen pijn hebt
Ik laatst in de kapsalon. Eerst achterover in de wasbak, haren wassen. Vervolgens overeind komen, snel gaan staan en terwijl ik een stap zet erachter komen dat de punt van mijn puntlaarzen in mijn andere broekspijp (erg wijde broekspijpen) vastzit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Trouwens wie kent dit: omflikkeren op een uiterst debiele wijze. Mensen kunnen je zien. Veel pijn hebben en gauw opstaan en doen alsof je geen pijn hebt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik laatst in de kapsalon. Eerst achterover in de wasbak, haren wassen. Vervolgens overeind komen, snel gaan staan en terwijl ik een stap zet erachter komen dat de punt van mijn puntlaarzen in mijn andere broekspijp (erg wijde broekspijpen) vastzit.
KLABAM!! Languit natuurlijk.
Nonchalant weer opgestaan en rustig naar mijn plekje gegaan
Jaaaaaaaja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Lois het volgende:
OiBroek heb ik onderin de kast gelegd trouwens, ben hem nu wel zat.
of langs de schuur schrapen omdat je de bocht toch niet ruim genoeg neemquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Lishe het volgende:
Is dat hetzelfde gevoel wanneer je, net je rijbewijs, met de auto naar school gaat, druk alle voetgangers in het oog houd en je auto hoppa tegen het hek zet?
Daar kan ik nu nog niet eens om lachen....
mijn moeder heeft wel eens op haar allerallereerste rij-examen een fietser geschept terwijl ze van de parkeerplaats van het CBR afreedquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Lishe het volgende:
Is dat hetzelfde gevoel wanneer je, net je rijbewijs, met de auto naar school gaat, druk alle voetgangers in het oog houd en je auto hoppa tegen het hek zet?
Daar kan ik nu nog niet eens om lachen....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef Poppedein het volgende:
Gelukkig maar dat de druk niet meer ook nog eens op dat andere fokken ligt dan Huup
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef cattie het volgende:
Een ander type blooper:
Gisteren hadden mijn man en ik even ruzie (weinig slapen en stress is geen goede combi). Hij deed onredelijk en ik vervolgens nog onredelijker, ik heb hem naar boven gestuurd met de mededeling dat hij weer naar beneden kon komen als hij normaal kon doen.![]()
Het floepte er zo uit, tegen een man van 31.
![]()
tis een dudokappeltaartvariatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:01 schreef lady-wrb het volgende:
die dudok-appeltaart, vicky?
ik ben erwtensoep aan het koken
Uhm, als niet, dan ken ik nog wel 3 jongetjes die ze wél sparen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef huuphuup het volgende:
Ik zeg ook meteen.(en of eromheen eten of er voor t opdienen uithalen
)
Maneki, sparen jouw jongens die voetbalplaatjes? Ik had al tig pakjes liggen hier maar door mn achterlijke hoeveelheid boodschappen bij de ah-webwinkel krijg ik er extragratish nog es 50 bijjoy... wil je ze hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het vooral erg spannend en een beetje eng dat Nixxx nu midden op de Noordzee zit, en ik alleen ben met Thomas. Het komt vast allemaal goed, maar toch...![]()
Oh, ik heb helemaal geen IQ van 140BNN had de verkeerde tabel neergezet.
![]()
Mijn IQ is dus 133 ipv 140. Toch niet briljant dus![]()
.
Heeft er nog iemand meegedaan? Behalve Vlindur dan?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Memmel het volgende:
Huupje, ik heb je huis gezien vandaag! Die file achter me zal wel gedacht hebben: waarom rijdt dat mens zo langzaam...
Vanmorgen naar HA geweest, pijn in mijn heup komt van mijn bekken, mag morgen door naar de fysio...en daarna 13 uur de auto in..
echt? mist en ijzel? Ik woon in een durrupje onder Den Helder en ik heb het hier niet gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Reinhilde het volgende:
Nixxx moest eergisteren ineens Off-shore. Maar door het slechte weer (mist en ijzel) in Den Helder vlogen er geen helikopters meer. Dus nu is ie gister vertrokken. En ik weet niet wanneer hij terug komt, hij zelf ook niet. Kan zijn morgen, kan ook pas zaterdag, zondag, volgende week zijn....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Reinhilde het volgende:
Oeh Memmel; lekker naar de sneeuw! Ik ben jaloers! Veel succes in de auto... en veel plezier!
Yns ik kan je kaartje niet zien. Maar dat zou heel goed aan mijn laptop kunnen liggen hoor
.
wat raar? is er niemand die m wel kan zien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Ik ook niet en dat kan echt niet aan mijnEEEtje
liggen
Alhoewel,misschien zijn de kaartjes wel gewoon wit met een rood kruisje
Geintje hoor Ynske, hier doen ze het dus ook niet.
Lol. Ik moest juist heel erg aan Eva denken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Lois het volgende:
Lief is ie he Fluf? dat is mijn buddypoke figuurtje van Hyves
Ik wilde weleens een ander soort plaatje, en vond dit wel leuk. Dit moet ik zelf voorstellen, alleen loop ik meestal niet met 2 staartjes rond, maar ik heb wel hetzelfde brilletje.
ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm, als niet, dan ken ik nog wel 3 jongetjes die ze wél sparen.
k heb er nog liggen, laat ze wel jouw kant uitkomenquote:
Ken jij mijn jongens?quote:
ja dat was nu juist t stommequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef texelonia het volgende:
Ik zie je plaatje wel hoor Ynske! Met FF.
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |