Het probleem is dat er gewoon teveel zooi in de flat zitquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, als je het deel op Leander's kamer nou ergens anders zet? Die dingen zijn best heel gevoelig tegenwoordig en pikken izjn geluid toch wel op.
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raamquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
k heb toegegeven aan ramenontdooispray
vanmorgen dik n half uur staan krabben terwijl ik van die lappen op de ruiten had liggen
geen zin om morgen weer zo hard te moeten krabben
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef RockabeIIa het volgende:
gets wat een nare nasleep zo evenstar...
Dat vind ik nou echt te ver gaan in een flatjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Freecell is zo'n babyfoon met beeld dan misschien niet een idee?
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..
klinkt misschien erg onrespectvol.. maar als ik hem toch eens nog wat kon zeggen dan uhm jahit wouldnt be nice zeg maar..
hmm dat werkt dus nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raam
Vanmorgen mn auto maar laten staan, alles was bevroren incl sloten en daar had ik niets voor
Dat klinkt inderdaad heel normaal. Stel hij had nog geleefd en dit was gebeurt, dan was je óók boos geweest. Dus dat je boos bent is heel normaal, daar verandert de situatie niets aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef marlieske het volgende:
[..]
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |