Het probleem is dat er gewoon teveel zooi in de flat zitquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, als je het deel op Leander's kamer nou ergens anders zet? Die dingen zijn best heel gevoelig tegenwoordig en pikken izjn geluid toch wel op.
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raamquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
k heb toegegeven aan ramenontdooispray
vanmorgen dik n half uur staan krabben terwijl ik van die lappen op de ruiten had liggen
geen zin om morgen weer zo hard te moeten krabben
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef RockabeIIa het volgende:
gets wat een nare nasleep zo evenstar...
Dat vind ik nou echt te ver gaan in een flatjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Freecell is zo'n babyfoon met beeld dan misschien niet een idee?
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ahuh.. zo fijn.. kom ook steeds meer achter dingen.. waar je dus echt niet vrolijk van wordt..
klinkt misschien erg onrespectvol.. maar als ik hem toch eens nog wat kon zeggen dan uhm jahit wouldnt be nice zeg maar..
hmm dat werkt dus nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ook die spray, als ik dan ga rijden krijg ik heule mooie ijsbloemen op mn raam
Vanmorgen mn auto maar laten staan, alles was bevroren incl sloten en daar had ik niets voor
Dat klinkt inderdaad heel normaal. Stel hij had nog geleefd en dit was gebeurt, dan was je óók boos geweest. Dus dat je boos bent is heel normaal, daar verandert de situatie niets aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef marlieske het volgende:
[..]
nee hoor klinkt heel normaal zou iedereen hebben als je de zooi van een ander moet oplossen en ook al het verdriet nog hebt dat verwerkt moet worden en nog komen gaat
als ik da nie krijg en hun wel, betalen hun die schuld ook maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
evenstar, wat rot zeg, die lange nasleep. Lastig ook met dat wel/niet getrouwd...Handig dat dat verkeerd staat soms.
Hopelijk komt het uiteindelijk goed. Die levensverzekering gaat anders naar zijn ouders, zouden die het geld aan jou terug geven?
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij eten hutspot met gehaktballetjes. Jongste moest en zou het eten. Zal mij benieuwen of ie dat in zijn bord nog steeds zo ziet.
Jen heeft nog geen kiezen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Stout het volgende:
[..]
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uit
Hier gemakkelijke eters , dus eigenlijk alles gaat er zonder protest in. Wel handig met kiezen
Hij had vandweek hetzelfde met boerenkool en dat bleek achteraf iets anders dan hij bedoelde (als je begrijpt wat ik bedoel) vandaar dat het me zal benieuwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Stout het volgende:
[..]
hihi, hopenlijk ziet het er lekker genoeg uit
Hier gemakkelijke eters , dus eigenlijk alles gaat er zonder protest in. Wel handig met kiezen
Waarom krijg ik geen PMquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Belana, ik heb je een PM gestuurd(voor je er overheen kijkt
)
jawel, heb gewoon even pech gehad denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:47 schreef Stout het volgende:
Gaat het een beetje Bar ?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef _Bar_ het volgende:
sorry het tellen gaat me even wat minder goed af
ik pas ook wel goed opmezelf, en mijn werk denkt ook gelukkig goed mee.
kreeg vandaag ook vrij omdat het vandaag rustig zou zijn en vanaf morgen het weer drukker zou worden en mij dan liever kunnen missen.
dus vandaag mezelf nog maar even heerlijk rustig gehouden.
ondertussen wel alles geregeld van kraamzorg tot en met verzekering ed
Doe mij zo'n schoonmoeder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Leuk hè?! Ik denk dat ik mn moeder daar een keer subtiel naar binnen werk haha. Zowel mn schoonmoeder als mn moeder hebben een zwak voor houten speelgoed dus kom maar op
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Doe mij zo'n schoonmoeder.De mijne heeft een zwak voor speelgoed met batterijen erin.
en welke zijn dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]daar kunnen de batterijen vast ook uit
![]()
mijn schoonvader is kinderpsych en schoonmoeders remedial teacher dus alles gaat pedagogisch verantwoordze hebben zelfs al een box en kinderstoel uitgezocht die het meest verantwoord zijn
![]()
Houten speelgoed is dus een leuke bijkomstigheid hihi en als ik dr kwijt wil krijgen moet ik soldaatjes kopen voor t kind
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Stout het volgende:
zal ik hier maar neer zetten dan ?
voor 4-6 personen
springvorm van 24 cm
100 gram roomkaas (mon-chou)
200 gram oude kaas (dan wordt het lekker pittig)
3 eieren maat M
zout en peper naar smaak
1 eetlepel maizena
200 ml slagroom (of melk voor een magere variant, maar dat is gezien de kaas niet echt meer nodig)
125 gram spekreepjes of 200 gram hamblokjes net wat je lekker vind
deeg voor hartige taart uit de vriezer.
Willen jullie de werkvolgorde ook nog of kun je die bedenken ??al bijgevoegd
![]()
voor wie m niet weet:
oven op 180-200 graden, deeg in de vorm wurmen (wel ff bakpapier op de bodem)
spekjes (of ham )uitbakken en in de vorm mieteren (zonder het vet uiteraard)
van de overige ingredienten een mix maken, volgorde maak niet veel uit zolang je maar met de mon-chou begint. Mix in de vorm, in de oven (pas op heet) voor ongeveer 40 minuten. Als ie te donker wordt afdekken met folie en temperatuur laten dalen naar 180
Ook lekker trouwens met kruidenkaas van philadelpia...
tot zover Stouts receptenexpress
volgens mij ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef Stout het volgende:
nog ff wat toegevoegdDe spekjes was ik vergeten
Toch lief dat je man zo aan je denktEnne volgens mij is hij degene met de zwangerschapslusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |