abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 14:13:08 #26
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_65418999
O, wat jammer Nijna!
Ik weet nog niet zeker of ik kom, heb donderdags een bruiloft van mijn schoonzusje en a.s. zwager (in Rotterdam) en de volgende dag een verjaardag in Enschede, weet niet of ik dan nog puf heb om naar Zwolle te rijden....
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_65422381
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

jammer
jah wie weet een volgende meet.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:50 schreef freecell het volgende:

[..]

jammer!
(in tweeën gehakt kan je wel met een kortere doek knopen )
Hahaha . Doe me dan toch maar een langere doek .
Fake it till you make it...
pi_65422969
Ik weet nog niet zeker of ik kom. Op zich kan ik wel, maar het is even kijken hoe het verder gaat met Merel. Maar ik wil wel graag! Zeker om af te kijken hoe jullie knopen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65425657
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef Fuente het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom. Op zich kan ik wel, maar het is even kijken hoe het verder gaat met Merel. Maar ik wil wel graag! Zeker om af te kijken hoe jullie knopen
ik kan maar 2 methodes hoor. eentje met de rekdoek, en eentje met de niet-rekdoek
en ik kan selene in de slendang stoppen, die sangdrax voor me voorgeknoopt heeft

ik neem wel alle drie mee. gewoon omdat het kan.

en selene dus, die komt ook mee. en waarschijnlijk sangdrax, want die moet ons rijden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65490098
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:06 schreef Fuente het volgende:
Zoveel knopen kan ik ook niet hoor
Hoop er ook veel van te kunnen leren eigenlijk!
pi_65524570
Mrien, ik weet niet hoelaat jullie willen beginnen? Een uur of 11 tot een uur of 3? Is dat te krap of te kort? Ik ben overdag de hele dag thuis. Roept u maar!

O, en het meenemen van spullen... Maakt niks uit! Zal ik voor koffie en thee zorgen? (Zoals een echte gastvrouw )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65525555
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef Lishe het volgende:
Mrien, ik weet niet hoelaat jullie willen beginnen? Een uur of 11 tot een uur of 3? Is dat te krap of te kort? Ik ben overdag de hele dag thuis. Roept u maar!

O, en het meenemen van spullen... Maakt niks uit! Zal ik voor koffie en thee zorgen? (Zoals een echte gastvrouw )
11 tot 3 is qua voedingen ideaal
(ik geef om 11 uur en om 3 uur een voeding

Ik vind alles prima, roep maar wat ik moet doen (behalve om een bepaalde tijd op Hoogeveen staan voor Mrien )
pi_65525718
hier is van 11 tot 3 ook heerlijk, wij doen om 12 uur een flesje. moet de flessenwarmer nog mee? (verkapte: hebbie een nuke )
pi_65526147
Ik ben dan trouwens wel om 15:20 weg (bij jou voeden) of eerder (in de trein voeden )
pi_65527428
Mooie tijd denk ik, manlief en schoonvader gaan die dag klussen in huis, dus zijn wij mooi weg

Lotte heeft overigens geen vaste voedingstijden, dus wat dat betreft heb ik toch geen houvast
Alleen hopen dat ze een beetje slaapt in de auto (in de doek slaapt ze namelijk niet)

Ik wil wel wat lekkers maken voor bij de koffie/thee (taart ofzo)
pi_65527816
iemand trek in gehaktballetjes en capresespiesjes?

* simmu dus "
pi_65528993
Ik heb geen flessenwarmer, alleen een magnetron en waterkoker.
Mijn lief vlucht die dag trouwens. Maar de kinderen zijn er wel!
pi_65531155
misschien nog een pan soep?
pi_65541345
Lishe? Heb jij eventueel ook een slaapplaatsje voor Leander? Meestal slaapt hij wel in de auto en de doek, maar als het niet wil is een slaapplaats handig! (hij kan ook gewoon op een groot bed, rolt nog niet goed genoeg om er af te donderen )
pi_65543429
ik wil ook wel het campingbedje meenemen hoor. tis zelden te voorspellen hoeveel selene wil slapen, wellicht tussen 2 en 3. en ze slaapt ook prima in doek. ze zal iig niet de hele tijd willen slapen, dus dan kan er een ander kindje in saampjes kan ook nog, alhoewel selene vrij, euh, 'beweeglijk' is en alle kanten op rolt/hopst. we zijn toch met de auto ik heb er alleen geen dekentje voor, ik doe selene altijd in een slaapzakje
pi_65543798
ik neem mijne ook mee, voor de zekerheid..dan kan ik dr altijd nog in bed leggen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:17:36 #42
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65582090
We hebben 3 slaapkamers, een overloop, 2 persoons/ en 1persoonsbed en een ledikant. Ik hoop dat Lena voor en na die tijd slaapt, dan issie vrij!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:22:09 #43
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65582190
Jammer dat we net dat weekend vol geplanned hebben, anders was ik even aan komen waaien. (of jullie er nou op zitten te wachten of niet )
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:26:28 #44
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65582302
Ja hee!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:59:54 #45
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65583160
Ik had je graag geholpen, maar Kopenhagen lonkt weer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_65584278
Ik ben nog steeds van plan te komen. Even zien hoe ik dat logistiek ga rondbreien hier thuis. Ik zie wel nog heel veel vraagtekens in de lijst. Who's in?
Hardloper.
IG @webkim
pi_65593321
Zaterdag 7 februari in Zwolle
Mrien
Freecell
Noli ?
Grijs ?
Fuente ?
Simmu
_Ingrid_ ?
Ynske
Lishe
Webkim

Nijna er tussen uit gehaald, willen de andere vraagtekens ook even reageren
pi_65682148
Ik denk niet dat ik kom helaas. We hebben zondag ook een verjaardag (van mijn neefjes dus ) en daar moet ik naartoe. Als ik dan zaterdag naar Zwolle ga ben ik bang dat het te druk voor Merel wordt. Ik zit nog even te dubben want het lijkt me wel heel erg leuk.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65682786
Het is zo jammer dat ik afgelopen zondag al een draagdoekmeet heb gehad anders had ik graag gekomen. Denk niet dat vriendlief het ziet zitten om weer tussen al die mama's en kilometers doeken te zitten.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2009 09:22:15 ]
pi_65687145
Dan laat je Merel bij B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')