abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:33:58 #51
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65483571
Okee ik ga eens richting A'dam doeiii
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65483633
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ga liever in het avondzonnetje zitten met een glaasje zonder dat ik hoef te doppen.
Het doppen is juist hartstikke therapeutisch Ofzo.
Sweet memories, met opa en oma boontjes doppen. En erwtjes uit hun jasje wippen
Maar je moet er wel een tuin voor hebben, of een balkon. Want binnen doppen is stom. Dus.

Evy gunt me weer twee daagjes rust 's Ochtends lopen is fijn, ik voel me gewoon actief, dat ben ik nooit rond dit uur
pi_65483730
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Heer Co houdt niet zoveel van doppen.

Ik wel! Met een glaasje erbij in het avondzonnetje. Heerlijk!!
Ja psies

Dubbeldopdate?
pi_65483833
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja psies

Dubbeldopdate?
Lijkt me een goed plan!!

Ik kan al bijna de doperwtjes zaaien!!
pi_65483848
Damn, ziek zijn is wel een goede manier om af te vallen. 1,5 kilo kwijt in 1 dag!
Maarja, ik heb gisteren dan ook alleen wat Brinta en een kiwi op...

Ik heb nog niet bijgelezen maar succes voor iedereen die het nodig heeft!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65483866
Deze zomer een dubbeldopmeet!
pi_65484140

Ik heb er zelfs nog een foto van in de bucket!! Weliswaar met witlof, maar zo zit ik dan op de veranda zomers..

Ik wil dat het weer zomer is. Zucht.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:54:53 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65484296
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.
ik heb de info die chico gaf gelezen (een artikel) en daar stond niks in van je schildklier. het is wel gerelateerd aan bepalde schildklier hormonen, maar het enige waar ze voor waarschuwen is borstvoeding en je bloeddruk, of als je bepalde mediijnen slikt of een leverkwaal hebt.

http://magazine.vannature(...)tikel_l_tyrosine.pdf

edit: ah toch wel iets met schildklier:
http://magazine.vannature.nl/database/stoffen/l-tyrosine.html

maar tegelijkertijd staat er dat het niets doet als er niets verstoord is... dus het lijkt me veilig (t is een aminozuur, staat gewoon bij de tuinen)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:57:05 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65484356
Bonjour!

*levert ook wat duimen in voor Motorvikingbloempje*

Tof huis sugar! Met hele mooie kinderfoto's aan de muur!

Vandaag was Dean jarig he? Gefeli met Dean, Vivi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65484369
Ik ben te laat, maar wil toch Vik en MoBlo nog veel succes wensen!

Ik moest gisteravond oppassen op m'n twee schatjes van nichtjes. De jongste is 6 maanden en de oudste net 3, en we hebben heerlijk met z'n drieën onder een dekentje op de bank De Kleine Zeemeermin gekeken. Mèn, je kon me in België horen rammelen denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65484424
En ik vind je huis hartstikke tof Sugar! Als ik al die verschillende dingen bij elkaar zou zetten zou het een zooitje worden, maar bij jou klopt het gewoon!

En dat bed van Dean! . Gefeliciteerd met je knul, Viev. .
pi_65484432
Ik wil dat het weer ècht winter is! Met ijs.

Vanochtend ben ik a-sportief, moest eigenlijk op de crosstrainer, maar ga nu nog even wat in het atelier doen, dan naar vergadering fietsen, en dan vanmiddag maar. Moet toch nog de finale kijken van de moeder-dochter misswedstrijd

O, en Sugar, wat is jouw huis mooi, licht en helder en mooie meubels! (Hier nog een stalenbuismeubelfreak) Dat kleine buisstoeltje ook en die bruine bank met bakelieten leuningen

En wij hebben maar 1 kind, maar zo netjes is het echt noooooit bij ons. Huishouden van Jan Steen, ik zal me eens verdiepen in het Peggy-schema van Greys. Dan zit de theorie er in ieder geval goed in.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:11:20 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65484785
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.
Dank je voor de tip. Ik wil inderdaad écht niet dunner worden. Alleen strakker
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65484873
Tof kastje Sugar! En ik wist gewoon dat jullie kinderen een aparte speelkamer hebben. Hoezo teveel op Fok rondhangen?!

Gefeliciteerd met Dean Vivi!

Mijn arm doet een stuk minder pijn dan gister en de spierpijn is ook weer enigszins te overzien. Straks maar een rondje rennen denk ik.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:13:51 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65484881
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb de info die chico gaf gelezen (een artikel) en daar stond niks in van je schildklier. het is wel gerelateerd aan bepalde schildklier hormonen, maar het enige waar ze voor waarschuwen is borstvoeding en je bloeddruk, of als je bepalde mediijnen slikt of een leverkwaal hebt.
Gaat de bloeddruk omhoog of omlaag? Als mijn bloeddruk namelijk nog lager wordt kan ik namelijk direct retour ziekenhuis.

Edit: net gelezen en kijk! een (tijdelijk) tyrosinetekort (door middel
van fenylalanine- en tyrosinevrije voeding) leidt tot daling van de synthese en afgifte van catecholamines in de hersenen. Bijbehorende symptomen zijn onder meer vermoeidheid, inactiviteit, depressie, gebrek
aan initiatief en interesse, besluiteloosheid, geheugenproblemen, lage bloeddruk, nervositeit, angst, afgenomen concentratie en alertheid.

Precies de klachten waar ik lange tijd last van had/heb (depressie niet gelukkig). Niet alles even ernstig, maar toch
pi_65485021
Vik, veel succes met je operatie morgen!
Wat is er met Mo? In ieder geval succes!
En Vik, gefeliciteerd met Dean!
pi_65485223
Owja, vergeet ik Viking helemaal succes te wensen met de operatie!
Ik hoop dat het vandaag meevalt in het ziekenhuis en dat ze je lekker eten voorzetten.

MoBlo is nu tentamen aan het maken Pandorah. En ze was rete-zenuwachtig.
pi_65485258
Gisteren had ik het zo druk dat ik geen tijd had om een eetlijstje te plaatsen. Dus alnog eetlijstje gister:
O: 2 boterhammen met rookvlees + glas vitamel
Lunchvergadering: Bruin bolletje met kipfilet en sandwich half gekookt ei / selleriesalade + bakje fruit
T: boterham met rookvlees
T (trein): appel + bakje druiven
D: noedels met reepjes gemarineerde struisvogelbiefstuk/peultjes/paprika/champignons
Les poweryoga
T: bakje yoghurt

Lijstje voor vandaag:
O: 2 boterhammen met rookvlees + glas vitamel
T: smoothie met 1/2 banaan + magere yoghurt + mandarijn
Hardlopen (evy les 16)
L: pistolet rosbief + 3 crackers met (huzaren)salade
T: appel + restant banaan + vitalinea
D: gekookte krieltjes + karbonade + spinazie
T: bakje magere yoghurt

Ik merk trouwens dat nu ik het even volgehouden heb om niet te snoepen, de snoepbehoefte afneemt. Ook worden mijn broeken ruimer
pi_65485277
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gaat de bloeddruk omhoog of omlaag? Als mijn bloeddruk namelijk nog lager wordt kan ik namelijk direct retour ziekenhuis.

Edit: net gelezen en kijk! een (tijdelijk) tyrosinetekort (door middel
van fenylalanine- en tyrosinevrije voeding) leidt tot daling van de synthese en afgifte van catecholamines in de hersenen. Bijbehorende symptomen zijn onder meer vermoeidheid, inactiviteit, depressie, gebrek
aan initiatief en interesse, besluiteloosheid, geheugenproblemen, lage bloeddruk, nervositeit, angst, afgenomen concentratie en alertheid.

Precies de klachten waar ik lange tijd last van had/heb (depressie niet gelukkig). Niet alles even ernstig, maar toch
Pas op met zelfdiagnose heur, het zijn symptomen die nog op 100 andere dingen zouden kunnen slaan volgens mij! Heb je nog een second opinion gedaan wb de hyperventilatie (of anders) vorige week?
pi_65485298
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo is nu tentamen aan het maken Pandorah. En ze was rete-zenuwachtig.
Ah, daar kan je inderdaad heel erg zenuwachtig voor maken .
Mo, succes dus!
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:28:09 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65485353
idd Tink, kijk uit hoor! want er staat ook in t artikel dat eigenlijk nooit zomaar tekorten ontstaan, zeker niet in gevarieerde voeding...

het is overigens wel zo dat dat supplement níet dingen verandert, maar de negatieve effecten van een "tekort" verhelpt. verhoging doet volens mij niet zozeer iets extra's, bedoel ik.
met "tekort" bedoel ik dat dat stofje dus zo werkt dat als je geen enorme stress hebt en je eet normaal je het niet ndig hebt en ook niks merkt als je het inneemt, maar dat de "normale" hoeveelheid die je binnenkrijgt niet voldoende kan werken als je erg gestresst bent omdat het dan last heeft van de tegenwerkende stresstransmitters (heel slecht uitgelegd!!! sorry ben geen medicus. misschien kan loveli naar het artikel kijken??)

maar met jouw recente avontuur zou ik t wel echt met een dokter bespreken!!!
  Vis een optie? woensdag 28 januari 2009 @ 11:30:11 #72
70532 loveli
N
pi_65485431
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
idd Tink, kijk uit hoor! want er staat ook in t artikel dat eigenlijk nooit zomaar tekorten ontstaan, zeker niet in gevarieerde voeding...
Dat moeten ze erbij zeggen. Helaas zijn er weinig mensen die echt door voeding alles binnenkrijgen wat ze nodig hebben.

Ik zal navraag doen over de werking van l-thyrosine, maar daar heb ik vandaag geen tijd meer voor. Moet geloof ik zometeen een contract tekenen
crap in = crap out
pi_65485517
Waarvoor, loveli? .
  Vis een optie? woensdag 28 januari 2009 @ 11:33:50 #74
70532 loveli
N
pi_65485547
M'n nieuwe baan, en ik begin de zenuwen te voelen.
crap in = crap out
pi_65485678
Waarvoor ben je zenuwachtig? (Ik zou het ook zijn hoor, daar niet van.) Wat ga je doen? .
pi_65485759
Ik heb een glazenwasbedrijf gevraagd om de ramen te komen lappen. .
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:42:04 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65485833
Wat een ophef om niks

Thyrosine is gewoon een amino-zuur; een eiwit dus. Niets wereldschokkends. Het heeft alleen effect op je schildklier als je 'm zoals ik, slikt icm met guggelsterones.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mening ben dat iemand die duidelijk 'ziek' is, sowieso niets moet slikken zonder consult bij een arts. Of dat nu vitaminen, eiwitten of mineralen zijn. Suppletie is dan wel 'onschuldig' , maar altijd bedoeld voor gezonde mensen.
Er bestaat altijd een kans dat je bepaalde symptomen tegenwerkt door suppletie.

Dus eerst overleg met je HA, dan pas slikken.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:43:34 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65485880
Succes voor allen die het nodig hebben.
Ik heb me zojuist aangemeld voor bedrijfsfitness. Ik ontdekte gisteren dat er op de 14de etage hier, een huis fitnesscentrum zit
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:43:55 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65485887
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef kwakveense het volgende:
blaatschaap en tink: potje L-thyrosine? ik dacht dat ik me gisteren dingen inbeeldde toen ik een paar uur na innemen me wat beter voelde, maar ik las net dat onderzoek van chico, en het werkt echt zo snel... het effect zou ik beschrijven als: ik merkte niets specifieks qua stemming, maar op het moment dat er een sressgedachte in me op kwam kon ik die ineens voorbij laten waaien, in plaats van dat ik gegrepen werd door een beklemmend gevoel... daardoor ging alles meteen een stuk beter....ik vergeet minder enzo...

wat ik me wel afvraag, she?, is hoe je kunt doseren bij een gewicht van 80 kilogram... ik lees dingen als 30-150mg per kg lichaamsgewicht, maar op t potje staat 1 pil van 500 mg bij het eten... en ik las ook dat het effect maar een uur of 4 duurt...

ik ben machtig content: mn ipod is gisteren overleden, en aangezien ik 600 euro borg terugkreeg heb ik een stukje daarvan besteed aan een ipod touch 8gb (want ik ga écht niet zonder mn eigen muziekjes het vliegtuig in!) en hij is zo lief en fijn!!

goed, nu ga ik douchen en aankleden, opruimen en een paklijst maken. boodschapje doen, en dan inpakken en wegwezen...

succes nogmaals vikje! oh en ik kan ook op fok vanaf mn ipod op een draadloos netwerk, dus wie weet kom ik nog wel even langs...
Je moet je altijd houden aan de voorgeschreven dosering.

Elke leverancier stelt zijn eigen pil samen en dus is de dosering niet voor niets gemeld. Wat je leest op internet moet je vergeten. Gewoon houden aan de dosering die de leverancier voorschrijft.
pi_65485931
Tof Loveli! En succes. Want het is ontzettend eng, maar ook ontzettend leuk om van baan te veranderen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:47:00 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65485975
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moet je altijd houden aan de voorgeschreven dosering.

Elke leverancier stelt zijn eigen pil samen en dus is de dosering niet voor niets gemeld. Wat je leest op internet moet je vergeten. Gewoon houden aan de dosering die de leverancier voorschrijft.
doe ik! keurig 1 pil per dag... s ochtends, bij t ontbijt...
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:47:49 #82
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65486018
Vroegah had je toch ook pillen die je schildklierhormoon stimuleerden met Efedrine ofzo? Hoe zat dat weer? Heb er ooit eens gekregen en geprobeerd maar kreeg het er vooral warm van en mijn hartje ging stuiteren!
Prrrrr
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:48:15 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65486034
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tof huis sugar! Met hele mooie kinderfoto's aan de muur!
Ben ik ook erg blij mee, MIssBLiss heeft ze gemaakt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:50:03 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65486102
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef mspoez het volgende:
Vroegah had je toch ook pillen die je schildklierhormoon stimuleerden met Efedrine ofzo? Hoe zat dat weer? Heb er ooit eens gekregen en geprobeerd maar kreeg het er vooral warm van en mijn hartje ging stuiteren!
Efedrine is gewoon een amfetamine. Het is een zusje van Speed.
Nooit aan beginnen, ontzettend kutspul
pi_65486112
Kop op allen!!!
Ik kan zelf ook wel wat kudos gebruiken. Na 3 weken te hebben gewerkt in mijn nieuwe baan, moet ik al weg, vanwege bedrijfseconomische redenen. Ik ben nu per direct werkloos en heb ws. ook geen recht op WW. Ik heb nl. een vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan...
En dan heb ik vrijdag ook nog een monsterlijk tentamen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:51:12 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65486145
efedrine blijf ik ver weg van... dat zat toch ook in die pu-erh thee? en soort natuurlijke speed... (als in: niet beter dan speed of gezonder, maar vanuit het natuurlijke stofje...en verder hetzelfde effect )

de enige reden dat ik die l-thyrosine durf te gebruiken is t feit dat t NIKS doet als je t niet nodig hebt, en alleen zorgt dat je nomaal blijft doen als je normaal gesproken ergens last van zou hebben (door stress)...ik doe niet aan puur prestatieverhogende dingen...behalve misschien theine in thee en caffeine in cola en chocola
pi_65486172
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Kop op allen!!!
Ik kan zelf ook wel wat kudos gebruiken. Na 3 weken te hebben gewerkt in mijn nieuwe baan, moet ik al weg, vanwege bedrijfseconomische redenen. Ik ben nu per direct werkloos en heb ws. ook geen recht op WW. Ik heb nl. een vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan...
Jeetje, Cinnamon.

Zijn er geen versoepelende regels voor deze pech?
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:52:09 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65486182
quote:
Kop op allen!!!
Oh, dat klinkt niet goed...
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:52:30 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65486192
ow cinnamon, wat naar!!
kun je nog terug naar je oude baan?
pi_65486194
Jemig Cinnamongirl, dat is wel mooi waardeloos zeg!
Jij was toch ook net van werkveld veranderd?
Uitzicht op een andere baan?

Monsterlijke tentamens zijn per definitie prut. Succes met studeren daarvoor iig!
pi_65486204
quote:
Kop op allen!!!
Dat meen je niet. . God, wat balen zeg! En nu? Heb je op de één of andere manier nog een inkomen?
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:53:19 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65486231
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef kwakveense het volgende:
efedrine blijf ik ver weg van... dat zat toch ook in die pu-erh thee? en soort natuurlijke speed...

de enige reden dat ik die l-thyrosine durf te gebruiken is t feit dat t NIKS doet als je t niet nodig hebt, en alleen zorgt dat je nomaal blijft doen als je normaal gesproken ergens last van zou hebben (door stress)...ik doe niet aan puur prestatieverhogende dingen...behalve misschien theine in thee en caffeine in cola en chocola
Daarom ben ik ook dol op Thyrosine

Efedrine is niets meer dan de gesynthetiseerde grondstof van speed. Op moleculair niveau verschillen speed en efedrine nauwelijks van elkaar.
De uitwerking is ook zo goed als gelijk. Godzijdank is het verboden in NL. Niet voor niets
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:54:34 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65486277
quote:
Kop op allen!!!
Sweet jesus

En daar heb je dan je baan voor op gezegd. Wat vreselijk!
pi_65486287
Balen he, ik heb geen inkomen nu, gelukkig woon ik samen met mijn goed verdienende vent!
Ik was inderdaad van werkveld veranderd, ik wilde zo graag juridische werkervaring opdoen. Daarvoor word ik nu hard gestraft. Ik vrees het ergste voor mijn WW-aanvraag. Ik wist namelijk dat dit contract een uitzendcontract was en dat dat dus minder waarborgen heeft dan een vast contract...
pi_65486314
Erg laat, maar nog even succes voor Viking!

Cinnamongirl Wat klote! En konden ze dat niet 3 weken eerder bedenken? Jeetje zeg...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:56:17 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65486339
Jezus, wat kut, cinnamongirl!
En nu?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65486388
Wat ontzettend balen, Cinnamon. En wisten ze echt 3 weken geleden niet dat het financieel niet haalbaar was om nieuwe mensen aan te nemen?? En dan ook nog eens een moeilijk tentamen, hele fijne planning zo... NOT. Sterkte ermee
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:58:30 #98
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65486429
Oh jakkes Cinaa. Wat een rotstreek ook, je aannemen en dan binnen een maand je eruit zetten want te duur ...

En wb efedrine: die guggelgevallen van jou doen toch hetzelfde SHE? Of net weer een beetje anders?
Prrrrr
pi_65486456
Vind het ook raar dat ze daar pas achter zijn gekomen nadat ik er drie weken werkte.

Ik ben alweer keihard op zoek, ik heb in het verleden nog nooit zonder werk gezeten maar nu liggen de banen echt niet voor het oprapen. En zeker niet in een vakgebied waarin ik nog weinig ervaring heb. Naar mijn oude baas kan en wil ik niet meer terug...
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:00:10 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65486476
je had toen toch keuze uit een paar banen? misschien dat je daar alsnog terecht kan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')