Het doppen is juist hartstikke therapeutischquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ga liever in het avondzonnetje zitten met een glaasje zonder dat ik hoef te doppen.
Ja psiesquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Heer Co houdt niet zoveel van doppen.
Ik wel! Met een glaasje erbij in het avondzonnetje. Heerlijk!!
ik heb de info die chico gaf gelezen (een artikel) en daar stond niks in van je schildklier. het is wel gerelateerd aan bepalde schildklier hormonen, maar het enige waar ze voor waarschuwen is borstvoeding en je bloeddruk, of als je bepalde mediijnen slikt of een leverkwaal hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.
Dank je voor de tip. Ik wil inderdaad écht niet dunner worden. Alleen strakkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd, volgens mij gaat je schildklier ook sneller werken van dat spul, of iets in die richting. Misschien voor Tink niet helmaal aan te raden, omdat ze dan nog meer afvalt. Dus eerst even goed inlezen voor gebruik.
Gaat de bloeddruk omhoog of omlaag? Als mijn bloeddruk namelijk nog lager wordt kan ik namelijk direct retour ziekenhuis.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb de info die chico gaf gelezen (een artikel) en daar stond niks in van je schildklier. het is wel gerelateerd aan bepalde schildklier hormonen, maar het enige waar ze voor waarschuwen is borstvoeding en je bloeddruk, of als je bepalde mediijnen slikt of een leverkwaal hebt.
Pas op met zelfdiagnose heur, het zijn symptomen die nog op 100 andere dingen zouden kunnen slaan volgens mij! Heb je nog een second opinion gedaan wb de hyperventilatie (of anders) vorige week?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat de bloeddruk omhoog of omlaag? Als mijn bloeddruk namelijk nog lager wordt kan ik namelijk direct retour ziekenhuis.
Edit: net gelezen en kijk! een (tijdelijk) tyrosinetekort (door middel
van fenylalanine- en tyrosinevrije voeding) leidt tot daling van de synthese en afgifte van catecholamines in de hersenen. Bijbehorende symptomen zijn onder meer vermoeidheid, inactiviteit, depressie, gebrek
aan initiatief en interesse, besluiteloosheid, geheugenproblemen, lage bloeddruk, nervositeit, angst, afgenomen concentratie en alertheid.
Precies de klachten waar ik lange tijd last van had/heb (depressie niet gelukkig). Niet alles even ernstig, maar toch
![]()
Ah, daar kan je inderdaad heel erg zenuwachtig voor makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo is nu tentamen aan het maken Pandorah. En ze was rete-zenuwachtig.
Dat moeten ze erbij zeggen. Helaas zijn er weinig mensen die echt door voeding alles binnenkrijgen wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
idd Tink, kijk uit hoor! want er staat ook in t artikel dat eigenlijk nooit zomaar tekorten ontstaan, zeker niet in gevarieerde voeding...
Je moet je altijd houden aan de voorgeschreven dosering.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef kwakveense het volgende:
blaatschaap en tink: potje L-thyrosine? ik dacht dat ik me gisteren dingen inbeeldde toen ik een paar uur na innemen me wat beter voelde, maar ik las net dat onderzoek van chico, en het werkt echt zo snel... het effect zou ik beschrijven als: ik merkte niets specifieks qua stemming, maar op het moment dat er een sressgedachte in me op kwam kon ik die ineens voorbij laten waaien, in plaats van dat ik gegrepen werd door een beklemmend gevoel... daardoor ging alles meteen een stuk beter....ik vergeet minder enzo...
wat ik me wel afvraag, she?, is hoe je kunt doseren bij een gewicht van 80 kilogram... ik lees dingen als 30-150mg per kg lichaamsgewicht, maar op t potje staat 1 pil van 500 mg bij het eten... en ik las ook dat het effect maar een uur of 4 duurt...
ik ben machtig content: mn ipod is gisteren overleden, en aangezien ik 600 euro borg terugkreeg heb ik een stukje daarvan besteed aan een ipod touch 8gb (want ik ga écht niet zonder mn eigen muziekjes het vliegtuig in!) en hij is zo lief en fijn!!
goed, nu ga ik douchen en aankleden, opruimen en een paklijst maken. boodschapje doen, en dan inpakken en wegwezen...
succes nogmaals vikje! oh en ik kan ook op fok vanaf mn ipod op een draadloos netwerk, dus wie weet kom ik nog wel even langs...
doe ik! keurig 1 pil per dag... s ochtends, bij t ontbijt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet je altijd houden aan de voorgeschreven dosering.
Elke leverancier stelt zijn eigen pil samen en dus is de dosering niet voor niets gemeld. Wat je leest op internet moet je vergeten. Gewoon houden aan de dosering die de leverancier voorschrijft.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof huis sugar! Met hele mooie kinderfoto's aan de muur!
Efedrine is gewoon een amfetamine. Het is een zusje van Speed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:47 schreef mspoez het volgende:
Vroegah had je toch ook pillen die je schildklierhormoon stimuleerden met Efedrine ofzo? Hoe zat dat weer? Heb er ooit eens gekregen en geprobeerd maar kreeg het er vooral warm van en mijn hartje ging stuiteren!
Jeetje, Cinnamon.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Kop op allen!!!
Ik kan zelf ook wel wat kudos gebruiken. Na 3 weken te hebben gewerkt in mijn nieuwe baan, moet ik al weg, vanwege bedrijfseconomische redenen. Ik ben nu per direct werkloos en heb ws. ook geen recht op WW. Ik heb nl. een vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan...
En dan heb ik vrijdag ook nog een monsterlijk tentamen.
Oh, dat klinkt niet goed...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Kop op allen!!!
Ik kan zelf ook wel wat kudos gebruiken. Na 3 weken te hebben gewerkt in mijn nieuwe baan, moet ik al weg, vanwege bedrijfseconomische redenen. Ik ben nu per direct werkloos en heb ws. ook geen recht op WW. Ik heb nl. een vaste baan opgezegd voor deze uitzendbaan...
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Kop op allen!!!
Daarom ben ik ook dol op Thyrosinequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:51 schreef kwakveense het volgende:
efedrine blijf ik ver weg van... dat zat toch ook in die pu-erh thee? en soort natuurlijke speed...
de enige reden dat ik die l-thyrosine durf te gebruiken is t feit dat t NIKS doet als je t niet nodig hebt, en alleen zorgt dat je nomaal blijft doen als je normaal gesproken ergens last van zou hebben (door stress)...ik doe niet aan puur prestatieverhogende dingen...behalve misschien theine in thee en caffeine in cola en chocola
Sweet jesusquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Kop op allen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |