Dat noemt Apple 'great innovative concepts'.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:53 schreef Shrien het volgende:
mogge appeltjes.
Waarom is die mini display zo duur joh!
Ik heb laatst een unibody Macbook gekocht en daar kan natuurlijk weer geen mini DVI converters op aangesloten worden![]()
Dus nu zit ik met twee mini DVI dingen van mn vorige Macbook die niet werken op mn nieuwe.
Zit je weer reclame te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
brushed metal met rubber coating USB hubjes
Waarvoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef victoriamcjones het volgende:
Ik moest ook een DVI kabeltje bij de nieuwe macbook kopen. Oplichters! Waarom doen ze dat er niet gewoon bij? Ze weten toch dat iedereen dat nodig heeft!!
'k Ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WaarvoorIk heb nu al 4 jaar een ibook/powerbook/macbook en heb nog nooit een dvi kabeltje gebruikt
Nogsteeds aan de VGA ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WaarvoorIk heb nu al 4 jaar een ibook/powerbook/macbook en heb nog nooit een dvi kabeltje gebruikt
Een niet-plastic hub ..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tip met jouw budget: Nikon D60 & extra lensen of een Canon 450D (net ff wat beter dan de 1000D). Of als je wat over je budget heen gaat een Nikon D90.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben op zoek naar een DSLR, en ik dacht: hier zitten ook wel mensen die er verstand van hebben.Dus een fijne crosspost:
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 15
Nice, die kan dan mooi me oude plastic versie van Sitecom vervangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mail provider? Het kan zijn dat die wat beveiligd heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Swindler het volgende:
Iemand een oplossing voor het ophalen van je e-mail in mail met het eduroam netwerk? Ik kan wel op het internet maar me mail kan ik niet ophalen?
gmail , werkt op me thuisnetwerk wel gewoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Welke mail provider? Het kan zijn dat die wat beveiligd heeft.
thanks, zal het onthouden/opslaan voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens deze site
in de Terminal:
[ code verwijderd ]
Ik zag gisteren ergens in V&A een 450D te koop staan, inclusief kitlens. Ik heb de voorganger (400D) en met een tweetal lensen (18-55 en 55-200) maak ik prima foto's.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben op zoek naar een DSLR, en ik dacht: hier zitten ook wel mensen die er verstand van hebben.Dus een fijne crosspost:
[Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 15
Topic gevonden ja, klinkt wel als een redelijke deal, 500 plus accesoires, crumplertasje, etc. Even wat reviews checken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens in V&A een 450D te koop staan, inclusief kitlens. Ik heb de voorganger (400D) en met een tweetal lensen (18-55 en 55-200) maak ik prima foto's.
Ga ik ook checken, thanks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef portier het volgende:
Denk ook eens aan een Pentax K200D. Heb ik ook, heerlijke camera en past prima in je budget. Camera zit in een metalen behuizing (dus camera is wat zwaarder, geen compactgevoel als bij de 450D), maar is robuuster en behuizing met de nieuwe lenzen (dus ook je kitlens) is stof en spatwaterdicht. Plus dat Pentax de beste kitlenzen maakt (in ieder geval een stuk beter dan een Canon), dus je kan met je instapmodel er alvast een tijdje tegenaan.
Apart, Het zou dan kunnen zijn dat ze de poorten hebben geblockt. Gebruik je het via POP3 of IMAP?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef Swindler het volgende:
gmail , werkt op me thuisnetwerk wel gewoon.
Ik gebruik POP3 maar ik zal IMAP eens proberen als ik weer op school benquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:06 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apart, Het zou dan kunnen zijn dat ze de poorten hebben geblockt. Gebruik je het via POP3 of IMAP?
Weet iemand hoe je van een bestaande disk image de lege ruimte kan weghalen? Als je de disk image opent dan zie je een xx aantal megabyte aan lege ruimte. En hierdoor is hij net iets te groot om op een single layer te branden.
Ik kan op het bedrijfsnetwerk ook geen IMAP of POP-mail binnenhalen met Apple Mail, geen idee waarom, het zal iets met veiligheidscertificaten te maken hebben. Maar ik kan via de browser gewoon naar gmail, dus het maakt me niet zoveel uit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik gebruik POP3 maar ik zal IMAP eens proberen als ik weer op school ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |