abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:13:43 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65477167
Zaterdag ruilen in het home?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65477549
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:13 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag ruilen in het home?
Whehehehe... Ik zou zeggen, open een ruiltopic op het forum. Kunnen we hier weer verder over Ajax.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65477824
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:34 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Whehehehe... Ik zou zeggen, open een ruiltopic op het forum. Kunnen we hier weer verder over Ajax.
Het Grote AH-eredivisie Plaatjes (Ruil-)topic
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65477885
Ik heb de Cler 6 keer dubbel
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:59:53 #55
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_65477913
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 00:58 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb de Cler 6 keer dubbel
Net zoveel waard als een Oleguertje
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 28 januari 2009 @ 02:24:45 #56
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65478728
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 28 januari 2009 @ 03:41:27 #57
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65480689
Nee, heb Suarez niet
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_65480999
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef superjood het volgende:

[..]

Ajax had Heerenveen uit een gezamelijke offday ik verwacht niets minder dan een overwinning zaterdag.
Hopelijk is het geen slecht weer komend weekend
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:00:36 #60
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_65481161
Ga je een weekje op vakantie, mis je gelijk twee thuiswedstrijden...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_65481619
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Hopelijk is het geen slecht weer komend weekend
Dak dicht !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:25:44 #62
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_65481692
Heb alleen Oleguer nog
pi_65481802
Kan Enoh zaterdag meedoen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 28 januari 2009 @ 09:30:12 #64
51286 w00h00
Digital man!
pi_65481807
Gisteren voor het eerst in de actie naar AH geweest, had vier pakjes.

En meteen 2 keer de Ajax selectie compleet, dat kan toch geen toeval zijn!!
pi_65482753
Yeah kaart Fiorentina uit gelukt .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_65482795
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef Luco het volgende:
Jongens, we kunnen ophouden met discussiëren wie de beste plaatjes heeft, dat win ik!

Jaja, geloof het of niet, maar ik heb...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die heb ik zelfs dubbel Oleguer.

Heb de hele verdediging + Steek...en voorin nog Sulejmani en het logo dan.

Die kakkerlak is verder hilarisch in die Feijenoord kamer...

Ben trouwens benieuwd hoe de verdediging er zaterdag uitgaat zien door de schorsing van Vertonghen, zie ook liever iemand anders op linksback dan Schilder eigenlijk.
Jack does it in real time...
pi_65482934
vdWiel/Silva - oleguer - wielaert - vermaelen.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:18:11 #68
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65483132
Ajax heeft wat recht te zetten zaterdag, na die oorwassing in Heerenveen
pi_65483451
nog een mooi stukje over de AH plaatjes:
quote:
Ik toetste mijn pincode in, stapelde de boodschappen in mijn tas en mompelde onhoorbaar 'goedenavond' tegen de caissière. Tot mijn verbazing zei ze iets terug. Of ik voetbalplaatjes wilde. Ik spitste mijn oren. Voetbalplaatjes? Nou, graag.

Drie pakjes met zilverkleurig cellofaan kreeg ik in mijn handen geduwd. Drie knisperende, glanzende pakjes vol met hoop. Ik staarde naar het zilver, slikte een brok nostalgie door mijn keel en besefte dat ik de afgelopen achttien jaar van mijn leven had vergooid door géén voetbalplaatjes meer te sparen.

Plaatjesboek
Mijn laatste plaatjesboek: het WK ‘90 in Italië. Panini, natuurlijk. Bodo Illgner (eenentwintig keer dubbel), Hossam Hassan, Bruno Versavel, Toni Polster. Daarna ben ik om onbegrijpelijke redenen gestopt met sparen. Aan de kassa van de supermarkt besloot ik de verloren tijd met onmiddellijke ingang terug te draaien.

Het summum van plaatjessparen: uitpakken. Daar moet je niet te lang mee wachten. Meteen doen. Eerste pakje: Arjan Swinkels (’Yesss, Arjan Swinkels!), Ruud Vormer (Yesss, Ruud Vormer!) Ibad Muhamadu (’Yesss, Ibad Muhamadu!’), Theo Lucius (’Yesss, Theo Lucius!’) en de rechterhelft van de elftalfoto van Vitesse (’Yesss, rechterhelft van Vitesse!’).

Opwinding
Bij ieder plaatje werd de opwinding groter. Jammer dat in het derde pakje opnieuw de rechterhelft van Vitesse zat, maar hé: ruilmateriaal moet je ook hebben. Anders kom je niet ver in deze business. Toen ik op huis wilde aangaan, tevreden door mijn plaatjes neuzend, werd ik op mijn schouder getikt door een bejaarde heer. ‘Jongeman,’ zei hij, ‘je hebt iets laten vallen.’ Hij had gelijk. Op de grond lag een plaatje: Luis Suárez.

Wat was ik blij. Ik: de trotse bezitter van Luis Suárez. De Rommelaar. Goaltjesdief en koning van de assist. De man van wie vriend en vijand roept dat ‘je het met hem nooit weet’. De beste speler van de eredivisie in mijn verzameling. Dat ik het ooit zo ver zou schoppen.

Pronken
Op weg naar huis liet ik het plaatje zien aan iedereen die ik tegenkwam. En natuurlijk stond ik de dag erop op het schoolplein om te pronken met Luis (’Kijk dan, hij hep Soeares!’) en te kijken of er nog een beetje handel te drijven viel. Een blond ventje met een snottebel bood Arne Slot, Jan Wuytens en Stijn Schaars voor Luis, maar ik ben niet gek. Luis is not for sale.

Zelfs niet toen zijn vriendje er Michel Breuer en Danko Lazovic bij deed. Al mijn andere plaatjes waren uiteraard wel ruilbaar. Toen de bel ging en mijn nieuwe vriendjes naar binnen renden, kon ik de rekening opmaken. Christiaan Kum was ik kwijt, en Arjan Swinkels ook. Ervoor in de plaats: Charles Dissels. Of dat nu een goede ruil was kon ik zo één, twee, drie niet zeggen.

Suarez
Wel zag ik in dat ik van die rechterhelft Vitesse nooit af ging komen. Die had iedereen namelijk al minimaal acht keer dubbel. De nieuwe Bodo Illgner, zeg maar. Tot mijn schrik zag ik dat Luis niet meer tussen mijn plaatjes zat. Paniek. ‘Kleine klotediefjes,’ dacht ik heel even. Maar toen zag ik ‘m voor mijn voeten, rollend in de wind. Was-ie weer zomaar gevallen.

Ik besloot Luis een mooi plekje te geven in huis. Boven de deur, op dezelfde plek waar veel mensen een kruis ophangen. Kon hij de boel een beetje overzien. En op tv naar zijn bewegende alter ego kijken.

De eerste keer viel hij. Ik had het niet meteen in de gaten - bijna ging mijn vriendin er op staan met haar laars. Daarna heb ik bisonkit op zijn achterkantje gesmeerd en een grote spijker door het groen naast zijn hoofd gejast. Volgens mijn vriendin zit Luis er over een eeuw nog. Maar ik weet het niet. Elke dag check ik een keer of honderd. Met Luis weet je het nooit.
Bron
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:33:19 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_65483555
Stond ook al in het vorige topic, maar een mooie column ja .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_65483579
Ik heb Van Basten
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:57:08 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65484357
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 03:41 schreef KirkLazarus het volgende:

Dat klopt Urby
Die Urby !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65484542
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:57 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die Urby !
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_65484659
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Yeah kaart Fiorentina uit gelukt .
Bofferd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65484684
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bofferd.
Ga jij nou ook nog?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties