Volgens mij zijn de enige stewardessen hier van de oude horkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:24 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Stewardessjes, ik zweer er vanaf nu bij. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van vandaag niet hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef tevebe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de enige stewardessen hier van de oude horken![]()
Maar maar wij hebben carnavalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die van vandaag niet hoor.
Ik ben niet jaloers.quote:
Je bent nu toch in de 'buurt'?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil ook een keertje naar Canada
quote:
En ik kon afgelopen week 24u werkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja, ik mag weer op zoek naar werk.![]()
In iedergeval heb ik nu tijd voor de emigratiebeurs.
Al een idee waar je heen zou willen in Canada?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil ook een keertje naar Canada
Jeuj.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:43 schreef tevebe het volgende:
[..]
En ik kon afgelopen week 24u werkenHoezo ben je ontslagen dan?
Teringlijersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jeuj.
1 Of andere vage smoes dat ze niet met me verder konden omdat ik last van hoogtevrees heb, terwijl het bij de medische keuring niet ter sprake kwam als probleem. Lees: volgens mij hebben ze teveel mensen en was dit makkelijk om van mij af te komen. Volgens 1 van de instructeuren lopen er namelijk wel meer lui met hoogtevrees rond.
In ieder geval 4 maanden van m'n tijd verkloot dus.
Neuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
TeringlijersTerug naar je vorige baantje dan maar? Of toch proberen om piloot te worden nu?
Ik zou dan niet gaan solliciteren bij Turkish Airlines. Wil je wel nog in Toronto gaan proberen of dan gewoon KLS,NLS,Stella,ASL ofzo?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Neuh.
Als ik niet snel iets anders vind ga ik maar vast beginnen piloot te worden idd. Duurt toch zo'n 2 jaar voordat je alle papieren hebt, dan is het (hopelijk) wel weer beter met de economie.
Gewoon een particuliere school denk ik. Wel voor een Europees brevet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zou dan niet gaan solliciteren bij Turkish Airlines. Wil je wel nog in Toronto gaan proberen of dan gewoon KLS,NLS,Stella,ASL ofzo?
Google maar op Kates playgroundquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:47 schreef Travelmonkey het volgende:
Gave foto's..maar toch beetje teleurgesteld dat er geen foto's van de mooie vrouwen in Canada staan! Zelf ooit drie dagen in Canada geweest en smaakte wel naar meer
Ja ik ga zaterdag. Moet nog even kijken hoelaat.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Koploperkopper het volgende:
Ga je nog naar de emigratiebeurs tevebe?
Ok, ik kijk het nog even aan, ben namelijk ineens ziek.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja ik ga zaterdag. Moet nog even kijken hoelaat.
Ach tevebe slaat alle info wel op en tikt het gewoon uit hier op fokquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ok, ik kijk het nog even aan, ben namelijk ineens ziek.
Haha van Abby naar Thunder Bay? Oh dat wordt echt sterven. Waarom boek je geen vlucht?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:02 schreef Irrem het volgende:
Heb m'n vlucht naar Canada dan eindelijk geboekt31 juli ga ik!
Kijk nu al uit naar de greyhound rit van Abbotsford naar Thunder Bay
Voortaan netjes je groentes opeten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ok, ik kijk het nog even aan, ben namelijk ineens ziek.
Ben jij ook nog van plan om te gaan? Ik zal vast wel wat op fok slingeren als het interessant was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ach tevebe slaat alle info wel op en tikt het gewoon uit hier op fok
ben ook ziek en als ik beter ben moet ik voetballen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef tevebe het volgende:
Ben jij ook nog van plan om te gaan? Ik zal vast wel wat op fok slingeren als het interessant was.
Ik ben 20-25min binnen geweestquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik was het van plan maar kan helaas niet. Alle hoop is op jouw gericht!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Bah. Ik weet het allemaal niet meer, ik ben aan vakantie toe.
Canadees vliegbrevet in Vancouver/Toronto, Europees vliegbrevet in Florida, emigreren of toch maar niet. Geen werk kunnen vinden nu. Keuzes, keuzes. Kut, kut.![]()
Ik ga denk ik maar m'n spaargeld opmaken en even heerlijk een maand naar Vancouver oid, huurauto erbij, lekker nergens aan denken en een beetje touren.
Is je huidige studie echt zo vreselijk?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef tevebe het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb even zitten rekenen en studie gaat knap lastig worden. Zit er nu al aan te denken om het uit te stellen tot 2011, omdat ik het anders niet kan betalen. Doorgaan met de huidige school is zeker GEEN optie.
Hopelijk brengt ATP goed nieuws en krijg ik kaartjes voor de OS.
Vakantie kan ik ook wel gebruiken trouwens. Vakantie naar Gran Canaria is geboekt, maar iets zegt me dat ik het geluk heb dat er overal kakkerlakken zitten in het hotel
Met Vancouver zou ik nog even wachten. Het weer is er momenteel niet echt goed. Probeer dan eind april/begin mei te gaan.
Ja opleiding is drama. Wacht nu nog op punten van blok 2 en de communicatie is toch wel de grootste reden om er nooit heen te gaan. In de carnavalsvakantie kon ik ineens weer werken en nu al weer een aantal weken niet en het ziet er naar uit dat ik nu echt niet meer hoef terug te komen. Kan mss wel over enkele weken bij DHL beginnen, maar dat is snachts van 4-8.30. Ideaal voor een student dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Is je huidige studie echt zo vreselijk?Je had inmiddels toch al wel werk gevonden of niet? OS gaat er voor mij niet inzitten, kost teveel en ik moet nu echt iets gaan doen.
Ach, als je hotel vol met kakkerlakken zit kom je misschien nog op TV bij Red Mijn Vakantie, word je een SBS6-celeb!
Vancouver in de regen heb ik nu wel gezien, potverdumme alleen maar regen gehad toen.
Hoera, nu wel Blik Op De Weg op 1.
Is de studie wel vergelijkbaar aan die in Vancouver? Of vind je de stof ansich wel leuk? Misschien kun je (betaald) helpen die 747 in MST uit te graven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja opleiding is drama. Wacht nu nog op punten van blok 2 en de communicatie is toch wel de grootste reden om er nooit heen te gaan. In de carnavalsvakantie kon ik ineens weer werken en nu al weer een aantal weken niet en het ziet er naar uit dat ik nu echt niet meer hoef terug te komen. Kan mss wel over enkele weken bij DHL beginnen, maar dat is snachts van 4-8.30. Ideaal voor een student dus![]()
Jij ook nog geen geluk met ander werk? Iig zeggen dat je geen hoogtevrees hebt![]()
Ja een SBS6 celeb hoef ik niet te worden. Ik kan die vent niet uitstaan en die campingzender hoef ik niet op bezoek. Dan slaap ik met alle liefde tussen de kakkerlakken![]()
Het wil soms nog wel eens regenen ja in VancouverMomenteel regent het gang-moorden
Je kunt nu wel nog even gaan snowboarden daar.
Stof ansich is wel interessant (soms). In Vancouver zou het wel iets vergelijkbaars worden. Mss kan ik zelfs stufi krijgen. Die 747 was helaas al uitgegraven toen ik er langs kwam gereden. Mijn slaap vond ik toch iets belangrijkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Is de studie wel vergelijkbaar aan die in Vancouver? Of vind je de stof ansich wel leuk? Misschien kun je (betaald) helpen die 747 in MST uit te graven.Hier geen geluk met werk zoeken verder, enige wat ik kon vinden was 160km per dag, part-time, dat is 160km me niet waard. Kost me waarschijnlijk bijna net zoveel als dat het me oplevert.
Je bent geen Alberto Stegeman-fan?Hoe lang ga je naar de Gran Canaria? 10 Dagen?
Ach, gang-moorden, dat vind ik altijd een beetje; tuig ruimt het tuig op. Als ze er maar geen onschuldige burgers bij betrekken vind ik het prima.![]()
Kan alleen niet snowboarden, skieen ook al in geen 8 jaar meer gedaan oid.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef tevebe het volgende:
Wie wordt er jaloers al ik zeg dat ik kaartjes toegewezen heb gekregen voor de Spelen![]()
![]()
Weten te bemachtigen en gekochtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:35 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Maar 'gekregen' of 'weten te bemachtigen en gekocht'? Want als het dat eerste is, is het natuurlijk wel extra relaxed
Ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef tevebe het volgende:
Wie wordt er jaloers al ik zeg dat ik kaartjes toegewezen heb gekregen voor de Spelen![]()
![]()
*Zwijmel* ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:39 schreef tevebe het volgende:
[..]
DankjeIk heb kaartjes voor ijshockey
Zeker. Ik heb ook kaartes voor de openingsceremonie, maar ik wou jullie niet al te jaloers makenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef Dagobert het volgende:
[..]
*Zwijmel* ...
Worden mooie spelen denk ik zo
Ik zou het zo snel mogelijk boeken. Misschien dat het in de zomer wel druk wordt. En misschien liggen de prijzen nu ook wel iets lager.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Irrem het volgende:
Ik moet in augustus van Vancouver naar Thunder Bay en ik heb besloten om dat met het vliegtuig te gaan doen.
Iemand een idee of het wijzer is om nu te reserveren of gewoon een ticket kopen op het vliegveld ivm. prijs. Beschikbaarheid zal waarschijnlijk wel gaan met ongeveer 10 vluchten per dag.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:22 schreef tevebe het volgende:
![]()
Stuur het wel even in een PMquote:Op maandag 6 april 2009 13:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heeft het je uiteindelijk gekost en waar ga je naar toe als ik vragen mag?
12 Februari openingsceremoniequote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Koploperkopper het volgende:@ PM.
Welke wedstrijden zijn het geworden? (Data)
Niet echt. Ook met hulp van iemand op het forum wil het maar niet lukken.Denk dat ik maar moet accepteren dat ik in de zomer achter het frituur moet gaan staan.
WestJet en Air-Canada, maar heel goedkoop zijn ze niet. Ik twijfel of ik $200 kwijt was of $300.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:44 schreef Dezz het volgende:
Mijn broer en ik willen in januari volgend jaar gaan snowboarden in de Rocky's. We zitten eerst in Toronto en nu zijn we op zoek naar de goedkoopste manier om naar Calgary te komen.
Zijn er b.v. ook low-cost carriers zoals Ryanair in Canada?
Ik ben vaak in de republic geweest. Dat is zo'n toko die rechtstreeks uit die bacardi reclame lijkt te komenquote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Blik het volgende:
Zit komende vrijdag in me eentje in Vancouver. Iemand suggesties voor een leuke tent waar ik naartoe kan gaan?
quote:Op maandag 20 april 2009 15:34 schreef Blik het volgende:
Zit komende vrijdag in me eentje in Vancouver. Iemand suggesties voor een leuke tent waar ik naartoe kan gaan?
Vind je het gek, als je thuis Bavaria in de koelkast hebt liggenquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef WooZ het volgende:
Neem alleen wel wat cash mee, want die keren dat ik op stap ging was het vlot 200$ op een avond.
Die straat sowieso beter vermijdenquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef WooZ het volgende:
een gouden tip is trouwens nog om niet een toko op davie st binnen te lopen in je eentje
Earls is meestal wel een aanrader. Niet duur, goed eten en mooie serveersters.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:06 schreef Blik het volgende:
Net aangekomen in Vancouver, weinig kans dat ik er een lange avond van ga maken. Tis nu 3 uur NL-tijd en pas 18:00 lokale tijd. Wordt op tijd naar bed vanavond, wel ff hapje eten ergens bij Robson Street
Ja openingsceremonie ben ik ook wel blij mee. Zit er aan te denken om tussen de opening en het ijshockey een trip te doen naar het eiland of eventueel Washington, maar alleen als ik een auto kan lenen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Ah tof tevebe, openingsceremonie lijkt het me wel tofst.
Toffe foto van Vancouver; http://gigapixelphotography.com/vancouver-yaletown-condos
Het laden duurt wel ff.
Boeing Factory doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja openingsceremonie ben ik ook wel blij mee. Zit er aan te denken om tussen de opening en het ijshockey een trip te doen naar het eiland of eventueel Washington, maar alleen als ik een auto kan lenen.
Foto is wel leuk gedaan. Op een dag...
Boeing wil ik wel zien ja. Ben alleen benieuwd of ik wel een auto kan huren zonder de hoofdprijs te moeten betalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Boeing Factory doen.Seattle zelf vond ik maar een sombere, grijze saai stad. Misschien dat dat door het weer kwam.
(regen regen en nog eens regen)
Ik zou alleen niet weten of ik downtown zou willen wonen. Die huizen in Tofino langs de oceaan vond ik echt prachtig. Alleen zou ik dan liever aan de binnenkant van Vancouver Island wonen, zodat niet je hele hebben en houden wordt weggespoeld als ze in Japan een aardbeving hebben.
Misschien dat iBargain verhuurbedrijf proberen wat Irrem (als ik het goed heb?) ook heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Boeing wil ik wel zien ja. Ben alleen benieuwd of ik wel een auto kan huren zonder de hoofdprijs te moeten betalen.
Downtown Vancouver zou ik wel willen wonen. Het is alleen onbetaalbaar om een leuk appartement te vinden. Wil je een appartement met 2 slaapkamers dan moet je al snel richting de 600k+ gaan denken. Tofino ligt wel mooi, maar ook afgelegen. Ze voorspellen ook al jaren een mega aardbeving en dan wil je daar echt niet zitten![]()
Al nieuw werk?
iBargain was van WooZ volgens mij, maar alle prijzen zullen wel met 400% verhoogd worden tijdens de Spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien dat iBargain verhuurbedrijf proberen wat Irrem (als ik het goed heb?) ook heeft gedaan.
Ik zou me snel opgesloten voelen denk ik, tenzij je aan de buitenrand van downtown zit met uitzicht over het water.Misschien een huis aan Horshoe Bay dan? Lagen ook een aantal pracht huisjes met pracht uitzichten.
Neen.Heb wat tips van een Fokker! gekregen, die ga ik binnenkort even uitproberen.
Oh dat zou zomaar kunnen. Toen ik die email stuurde over het huren van een auto in die periode heb ik niet eens een antwoord gekregen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef tevebe het volgende:
[..]
iBargain was van WooZ volgens mij, maar alle prijzen zullen wel met 400% verhoogd worden tijdens de Spelen.
Ja echt downtown misschien wel, maar als je iets kunt betalen () in Coal Harbour of False Creek dan heb je een uitzicht op het water/bergen.
Je kunt ook nog eventueel voor huizen kijken langs de sea to sky. Die zijn even onbetaalbaar![]()
Ik heb deze week voor het eerst in 2 maanden weer wat uurtjes kunnen maken![]()
Bij iBargain kun je ook geen prijzen zien en dat is ook wel irritant. Enterprise was in 2007 al 4x zo duur, maar toen was de bestuurder ook pas 22. Ik heb voor de grap eens naar de hotelprijzen gekeken voor 14 dagen. Daar word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh dat zou zomaar kunnen. Toen ik die email stuurde over het huren van een auto in die periode heb ik niet eens een antwoord gekregen.
Stukje land kopen en je eigen prefabhuis daar neerzetten. Wordt veel gedaan daar volgens mij. Ik zag in iedergeval veel dezelfde huizen.
Maar ik wil toch een keer naar Nova Scotia, Prince Edward Island, Newfoundland. Misschien word ik daar ook wel verliefd op het landschap, en het is daar allemaal een stuk goedkoper.
Was dat bij DHL op de heftruck?
Nee dat klopt, maar volgens mij vielen die prijzen heel erg mee als ik het me goed herriner van WooZ.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef tevebe het volgende:
[..]
Bij iBargain kun je ook geen prijzen zien en dat is ook wel irritant. Enterprise was in 2007 al 4x zo duur, maar toen was de bestuurder ook pas 22. Ik heb voor de grap eens naar de hotelprijzen gekeken voor 14 dagen. Daar word je niet vrolijk van![]()
Die kant van het land wil ik ook wel eens zien. Daar zijn de huizenprijzen wel heel goedkoop ja, natuur lijkt me ook mooi daar. Volgens mij beschouwen ze alleen Newfoundland een beetje als Limburg hier
DHL was nachtdienst en ging ineens niet door en nu bellen ze me soms, maar heb er nog niet gewerkt. Misschien kan ik daar volgende week eens gaan werken. Mijn rekening kan wel een boost gebruiken
Ja dat zei hij inderdaad, misschien daar eens informeren als ik er ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar volgens mij vielen die prijzen heel erg mee als ik het me goed herriner van WooZ.
Zit http://www.910beach.com/ al vol? Dat was in het laagseizoen goed geprijst en aan het randje van downtown (nabij Granville bridge)
Ach, liever als Limburger gezien worden dan Fransoos in Quebec.![]()
(Al zien de steden daar er wel mooi uit, leuke townhouses ook)
Kun je niet iets op MST vinden bij de afhandeling? Daar wordt vaak wel personeel gevraagd. Helaas op RTM inmiddels niet meer.
In zo'n plaatsje zou ik me nooit thuis kunnen voelen, denk ik. Wel mooie omgeving.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Peggy's Cove waar die Swiss MD-11 toen is neergestort.
boeing factory is idd een aanrader. Ik had alleen maar 1,5 dag in Seattle en het kostte mij teveel tijd om zelf met de stadbus te gaan (gaat nml makkelijk) dus ik ben met zo'n tour geweest a 25$ oid, maar echt vet om te zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Boeing Factory doen.Seattle zelf vond ik maar een sombere, grijze saai stad. Misschien dat dat door het weer kwam.
(regen regen en nog eens regen)
Ik zou alleen niet weten of ik downtown zou willen wonen. Die huizen in Tofino langs de oceaan vond ik echt prachtig. Alleen zou ik dan liever aan de binnenkant van Vancouver Island wonen, zodat niet je hele hebben en houden wordt weggespoeld als ze in Japan een aardbeving hebben.
Oh je hebt al een verblijfplek? Ideaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja dat zei hij inderdaad, misschien daar eens informeren als ik er ben.
Daar heb ik niet bij gekeken, ik heb gewoon op hotels.com gezocht. Gelukkig hoef ik geen hotel te betalen anders werd het wel een heel prijzig geintje.
Montreal is een leuke stad en Quebec City is echt zo'n oude stad nog. Wel leuk, maar het blijven Fransen he
Het nadeel is dat er (bijna) nergens part-timers nodig zijn. Hier in de buurt is het sowieso al bagger. Ik had een tijdje uitzicht op een baan hier heel dichtbij, maar helaas hadden ze het intern geregeld en hadden ze niemand meer nodig. Heb ik 2 weken voor niks aan het lijntje gehangen![]()
Halifax dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
In zo'n plaatsje zou ik me nooit thuis kunnen voelen, denk ik. Wel mooie omgeving.
Ja heb familie zitten in North Vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh je hebt al een verblijfplek? Ideaal.
Dat verpest Montreal en Quebec voor mij, de fransen.Bij 3 op reis toen Froukje naar Frans-Canada ging kwam ze ook van die 'Fransen' tegen die alleen maar frans spraken.
![]()
![]()
Dat probleem heb ik ook, ze willen geen uitzendkrachten of part-timers meer.Dat 'intern' geregeld hebben krijg ik ook vaak te horen, volgens mij is het een lulsmoes.
Regent het daar niet nog meer als in Vancouver?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Halifax dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent met maar 5 uur en een beetje in London!
Owh das ideaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja heb familie zitten in North Van
In Quebec kon je met Engels prima overweg. In Montreal was het helemaal makkelijk, maar probeer maar eens zonder tomtom de stad uit te komen. Mission Impossible 4 zou het kunnen worden
Het is ook een lulsmoes. De crisis wordt gebruikt om mensen eruit te gooien. Wanneer weet je eventueel meer over die tip?
Als het er maar ook sneeuwt!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:02 schreef tevebe het volgende:
[..]
Regent het daar niet nog meer als in Vancouver?
En wat je vindt is ook 3x niks. Een studio begint al bij 3,5 tonquote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Owh das ideaal.
Die tip moet ik eerst uitproberen. Gewoon langsgaan ipv. een brief sturen.
[..]
Als het er maar ook sneeuwt!
Net even voor de grap weer op de site van ReMax Canada zitten kijken. Je kunt niets onder de 300.000$ vinden in de buurt van Vancouver (Richmond, North, Whistler, Nainamo, Victoria).
En dat in vergelijking met NS waar je voor 200.000$ iets riants kan vinden. Ook auto's kosten daar geen flapdrol.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
En wat je vindt is ook 3x niks. Een studio begint al bij 3,5 tonOm te kunnen huren moet je ook al bijna miljonair zijn maja. En dan zijn de huizenprijzen nog flink gedaald ook. BC mag dan wel 'the best place on earth' zijn maar het is ook wel stervensduur.
Van 300.000$ CAD kun je in Amsterdam anders ook bijna niks fatsoenlijks kopen. Dat is nog geen ¤190.000quote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Net even voor de grap weer op de site van ReMax Canada zitten kijken. Je kunt niets onder de 300.000$ vinden in de buurt van Vancouver (Richmond, North, Whistler, Nainamo, Victoria).
Maar je kunt er wel iets voor kopen. Dat is al praktisch onmogelijk in BC/Vancouver.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Van 300.000$ CAD kun je in Amsterdam anders ook bijna niks fatsoenlijks kopen. Dat is nog geen ¤190.000
Je hebt dan nog geen 40m2quote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel iets voor kopen. Dat is al praktisch onmogelijk in BC/Vancouver.
Je woont er dan ook maximaal 3 weken, dan ben je neergestokenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel iets voor kopen. Dat is al praktisch onmogelijk in BC/Vancouver.
Je moet toch wel redelijk je best doen om een ongeluk te krijgen daarquote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Irrem het volgende:
Nederlandse student omgekomen in Canada
Uitgegeven: 25 mei 2009 16:06
Laatst gewijzigd: 25 mei 2009 16:06
RED DEER - Een 19-jarige Nederlandse uitwisselingsstudent is zaterdagavond omgekomen door een verkeersongeluk bij de Canadese plaats Red Deer in de westelijke provincie Alberta.
Dat meldde de lokale krant Red Deer Advocate maandag.
De man zat in een bestelbus die op een kruising geen voorrang verleende aan een andere auto. De bestuurder van de wagen, ook een Nederlander, raakte gewond.
Ah dan heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Irrem het volgende:
Even dit topic weer omhoog halen![]()
Nog 5 weekjes dan ga ik! Helaas niet zo lang maar het is beter dan helemaal niet.
Eerst een paar daagjes
[ afbeelding ]
en dan met het
[ afbeelding ]
voor anderhalve week naar
[ afbeelding ]
Heb er zin in
Inderdaad voor mij was dat de grootste tegenvaller van Canada, Niagara Fallsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:32 schreef Numbie het volgende:
Besteed niet te veel tijd aan de Niagara Falls, heb je met een halve dag wel gezien. Dus neem de tijd om er heen te rijden vanuit Toronto. Mooie omgeving
So truequote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:32 schreef Numbie het volgende:
Besteed niet te veel tijd aan de Niagara Falls, heb je met een halve dag wel gezien. Dus neem de tijd om er heen te rijden vanuit Toronto. Mooie omgeving
Wat ga je in Thunder Bay doen? Een paar jaar geleden was is er bijna naar verhuist maar ik kon er geen geschikte baan vinden. Een kennis van mij woonde er en de omgeving schijnt er fantastisch te zijn als je van outdoors sporten houdt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:22 schreef Irrem het volgende:
Even dit topic weer omhoog halen![]()
Nog 5 weekjes dan ga ik! Helaas niet zo lang maar het is beter dan helemaal niet.
Eerst een paar daagjes
[ afbeelding ]
en dan met het
[ afbeelding ]
voor anderhalve week naar
[ afbeelding ]
Heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |