Wat ben ik toch een barbaar hè!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef Poit het volgende:
Wat denk je zelf.. En gast uit Grûn met een tunnel in z'n oor.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Poit het volgende:
[Update] Morthill vindt Madworld awesome
Serieus de beste nieuwspost in tijden
Ik hou het in de gaten!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]Krijgt hij ervan als hij random crew gaat lopen smsen
Ik had hem maar even geupdate, benieuwd of er nog meer smsjes komen
Waarom man Dwaas?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ram dan meteen balkenende even op z'n vreet.
Dankje.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom man Dwaas?
Balkenende is een goeie MP
Ik las net in ons dorpsblaadje dat er in 2010 een nieuw schouting tenue komtquote:
Vind je hem niet tof dan?quote:
Krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik las net in ons dorpsblaadje dat er in 2010 een nieuw schouting tenue komtik moest meteen aan jouw denken
Krijg jij er volgend jaar ook een nieuwe ter ere van het 100 jarig bestaan van de schouting?
Ik heb mijn bruin/beige achtige scoutingblouse nog in de kast hangen met de insignes er nog opquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
KrijgenNee, ik ga geen nieuw uniform kopen. Ik heb er één in de kast liggen die er zo'n vier keer per jaar uitkomt en daarvoor ga ik geen nieuwe kopen omdat wat hoge piefen dat bedacht hebben. Plus dat ik dan al mn insignes over moet zetten natuurlijk en dat is echt pokkewerk omdat ik zo'n goede padvinder ben en er dus heel veel heb!
Tja dan zou ik het ook bij de 'oude' houden. Tja het artikeltje wat ik las was ook meer naar de ouders gericht om oude uniforms in te leveren die toch niet gebruikt werden, zodat ze nog een jaar verder kunnen. Meer stond er eigenlijk ook niet in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
KrijgenNee, ik ga geen nieuw uniform kopen. Ik heb er één in de kast liggen die er zo'n vier keer per jaar uitkomt en daarvoor ga ik geen nieuwe kopen omdat wat hoge piefen dat bedacht hebben. Plus dat ik dan al mn insignes over moet zetten natuurlijk en dat is echt pokkewerk omdat ik zo'n goede padvinder ben en er dus heel veel heb!
Wij moesten hem aan het eind gewoon inleveren en aan insignes deden we niet. Alleen rangen. Veder heb ik nog wel mijn beker di eik greek bij me installatie in 1989 (welpen)quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bruin/beige achtige scoutingblouse nog in de kast hangen met de insignes er nog op
heeft hij al gedaan. Toen ik nog bij essent werkte keurde ik aanvragen subsidie voor witgoed apparaten goed of af. Maatregel werd wegbezuinigd en hoewel ik me werk heel goed deed kon vertrekken. Niet veel later beheerde ik het archief van het UWV en wat denk je: balkende vond dat er teveel mensen werkte bij UWV dus werd ik ontslagen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier ik hoop dat Balkende je op komt zoeken en je een veeg uit de pan geeft!
Er werkte ook te veel mensen bij het UWVquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
heeft hij al gedaan. Toen ik nog bij essent werkte keurde ik aanvragen subsidie voor witgoed apparaten goed of af. Maatregel werd wegbezuinigd en hoewel ik me werk heel goed deed kon vertrekken. Niet veel later beheerde ik het archief van het UWV en wat denk je: balkende vond dat er teveel mensen werkte bij UWV dus werd ik ontslagen.
Toen ik er werkte kwam er net een scanner die de maandbriefjes inscande. En daarna werd er OCR software eroverheen gehaald. En als die een letter/woord of cijfer neit herkende moest je dat zelf intypen. En laat ik nou de enige zijn die dat verdomd goed en vooral snel konquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er werkte ook te veel mensen bij het UWV![]()
Maar dat is idd wel jammer!
Dat had je wel eens verteld jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een bakplaat grote brownie mee verdiend, ik ging toen ook ziek naar huisZe hebben me daar vast nog een tijdje gemist
Het zijn barre tijden Rkatier! Ook ik heb een werkzaam leven achter de rug maar moest ook weg!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Toen ik er werkte kwam er net een scanner die de maandbriefjes inscande. En daarna werd er OCR software eroverheen gehaald. En als die een letter/woord of cijfer neit herkende moest je dat zelf intypen. En laat ik nou de enige zijn die dat verdomd goed en vooral snel konTja ik kan tenminste blind typen
Om nog maar te zwijgen over kwijtgeraakte dossier die ik terugvond. Ik heb er ooit een bakplaat grote brownie mee verdiend, ik ging toen ook ziek naar huisZe hebben me daar vast nog een tijdje gemist
Ook heb ik gezien wie er allemaal ontslagen werden dan is het een stuk makkelijker praten als buitenstaander die alleen maar cijfertjes ziet.
KIJK DIE POIT FF KNALLENquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Poit het volgende:
Hoi!
* Poit heeft net een levensbeschouwingstentamen gehaald45 out of 50
Ge weet!!!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Poit het volgende:
Hoi!
* Poit heeft net een levensbeschouwingstentamen gehaald45 out of 50
quote:
Edje!! De held der helden, de kale bats der kale batsen, de koning der koningenquote:
Jeweet Poit!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Edje!! De held der helden, de kale bats der kale batsen, de koning der koningen![]()
Ge weet!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeweet Poit!
En nu ben je weer part of the family he met je abbo!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het slowchat topic. Maar eens een TVP gaan zetten om mensen vanuit het hattrick topic hierheen te kunnen wijzen...
Dat meen je niet Poitjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Poit het volgende:
Misschien kan jij dan daar heen gaan AQuila?
Zolang het maar niet over voetbal gaat.. En een beetje inteelt kan geen kwaad. Kijk naar Staphorst.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je niet Poitje![]()
En ik hou niet van Voetbal dus is nix! Maar beetje nieuwe lui hier kan geen kwaad! Inteelt topic dit!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Hey, we hebben Fallen er al bij! Die is nieuw!
Geniaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
En een beetje inteelt kan geen kwaad. Kijk naar Staphorst.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het slowchat topic. Maar eens een TVP gaan zetten om mensen vanuit het hattrick topic hierheen te kunnen wijzen...
Hmm, op zich heb je wel een punt. Als er meer mensen gaan posten dan posten andere mensen relatief minder...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal
En Koei heeft wel gelijk maar toch nog meer kan geen kwaad! Nu hangt het rond de 8 ofzo..
Awesomely awesome!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ge weet!!
Trouwens Lennart!! Het time trial leve, in ME is vet
Apotheek & een Hotelquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat had je wel eens verteld ja
Waar werk je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |