Damn, wat ben ik blij dat ik geen xbox en jij geen PS3 hebt zeg... Potverdriedubbeltjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ook hoor! is al zeker 2 jaar geleden!
Durf je het aan Tjappie? kiezen we D of C wagens die zijn easy!
Mirrors Edge al uit?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn, wat ben ik blij dat ik geen xbox en jij geen PS3 hebt zeg... Potverdriedubbeltjes.
Lol hoezoquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn, wat ben ik blij dat ik geen xbox en jij geen PS3 hebt zeg... Potverdriedubbeltjes.
Jaman, Allang!!quote:
Ben allang blij dat ik geen gillende 14 jarige amerikanen online tegenkom maar het feit dat ik jou niet tegenkom maakt mij tot een zeer gerust gamer..quote:
Ik speel bijna nooit onlinequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaman, Allang!!
[..]
Ben allang blij dat ik geen gillende 14 jarige amerikanen online tegenkom maar het feit dat ik jou niet tegenkom maakt mij tot een zeer gerust gamer..
Had ik al verteld dat Smackdown vs Raw erg vet is??:Y:Y
vergeet de lading voice berichten niet omdat ie te lui is om te typenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaman, Allang!!
[..]
Ben allang blij dat ik geen gillende 14 jarige amerikanen online tegenkom maar het feit dat ik jou niet tegenkom maakt mij tot een zeer gerust gamer..
Had ik al verteld dat Smackdown vs Raw erg vet is??:Y:Y
True that!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook niet zo'n enorme online gamert... laat mij maar iemand naast me zitten. Veel gezelliger
Vind online co-op vetterquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef Poit het volgende:
Ik ben ook niet zo'n enorme online gamert... laat mij maar iemand naast me zitten. Veel gezelliger
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
True that!
Ik vind het zo jammer dat veel racegames tegenwoordig geen splitscreen hebben
Maar net als met skate 1, heb ik met skate 2 laatst weer een lange avond met vrienden doorgebracht, en dan urenlang dezelfde spot iedereenGoede game
Dat is vetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Poit het volgende:
Motorstorm Pacific Rift baby!!!!!
Four player splitscreen baby!!!!!
HELL YEAH
Motorstorm rijdt super!! Al moet je wel met het juiste voertuig over het juiste parcours rijden. Dan is het echt heel erg vetjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is vet
Ik dacht dat de PS3 zelfs nog minder aan splitscreen deed dan de xbox
Als je een enorme tv hebt is dat best een potje awesome!
Al vond ik motorstorm 1 echt niet lekker rijden, maarja ik heb m dan ook niet lang geprobeerd.
Weet je zeker dat je geen kloon van SD bent?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Poit het volgende:
HELL YEAH
Ik ben SD z'n Mini-Mequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kloon van SD bent?
Ik heb motorstorm 2 hier ook liggen! Nog niet gespeeld
Dan mag ik eerst wel een grote tv halen, want 1/4 van waar ik nu op kijk is bar weinigquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Poit het volgende:
HELL YEAH
oehquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben SD z'n Mini-Me
[ afbeelding ]
En stoute koei!! Billenkoek voor jou vanavond!
Dichterbij gaan zitten helpt ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst wel een grote tv halen, want 1/4 van waar ik nu op kijk is bar weinig
You know you like it, you naughty girl..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Als de disc je in de weg ligt....quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen kloon van SD bent?
Ik heb motorstorm 2 hier ook liggen! Nog niet gespeeld
Nee, dat doen, GT-P en Wipeout HD. En Pixeljunk Racers!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef koei het volgende:
Nee, zo erg is het nou ook weer niet hoorPlus dat ik nog te weinig afwisselende PS3-games heb en Motorstorm vertegenwoordigt het hele racing-genre
Ja, maar... euh, je speelt 'm toch niet!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef koei het volgende:
Nee, zo erg is het nou ook weer niet hoorPlus dat ik nog te weinig afwisselende PS3-games heb en Motorstorm vertegenwoordigt het hele racing-genre
Oh no he didn't!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat doen, GT-P en Wipeout HD. En Pixeljunk Racers!
ALLEEN PS3!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
Lennart!!
http://www.gametrailers.com/player/44869.html
Oh écht welquote:
Wow! Alleen PS3?? Dat wist ik heel nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ALLEEN PS3!?
Wanneer komt die Mirror's Edge DLC in die stijl eigenlijk?
Fucking vet wel
Sorry, maar GT-P en Wipeout HD vind ik beide echt helemaal niks. Pixeljunk Racers heb ik nog nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Beste race game die ik tot nu toe gespeeld heb blijft toch Burnout: Revengequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat doen, GT-P en Wipeout HD. En Pixeljunk Racers!
Stiekem vind ik Paradise leukerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Sorry, maar GT-P en Wipeout HD vind ik beide echt helemaal niks. Pixeljunk Racers heb ik nog nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Beste race game die ik tot nu toe gespeeld heb blijft toch Burnout: Revenge
Toch echt even doen. Zeker met alle vette gratis updates!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:46 schreef koei het volgende:
Paradise heb ik ook nog liggen op het stapeltje 'nog nooit gespeeld'
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh écht welUbervette game man
[..]
Wow! Alleen PS3?? Dat wist ik heel nietMaar er staat januari.. Dat kan dan alleen nog maar morgen zijn.. Maar dat zal vast alleen de US zijn dan..
Morgen dus, maar waarschijnlijk alleen Amerika inderdaad, maar voor de ps3 even een amerikaanse account aanmaken is geen moeite toch?quote:Free Sony exclusive map available on the 29th.
lolquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:51 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)able-content-trailer
Aan het einde staat dat deze ook in januari moet komen
Maar die paarse map is gratis voor PS3ers! De complete DLC is volgens mij gewoon ook voor xboxers.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
lol
Bizar. Maarja, heb wel een US account op m'n PS3 maar kan daar niet met mijn CC kopen... Helaasch..
Gratis DLC kan ik wel downloaden!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar die paarse map is gratis voor PS3ers! De complete DLC is volgens mij gewoon ook voor xboxers.
Succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:05 schreef Fallen het volgende:
Trusteh!
Morgen weer een fijne dag vergaderen en projectteams... yay!
Als je me wat geld kan lenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:02 schreef Poit het volgende:
En anders ga je dus een échte console kopen??
Paradise is ook vetterquote:
Als ik het zou hebben zou je het mogen lenen van mequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je me wat geld kan lenen
Ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben zou je het mogen lenen van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |