Jammer dat je geen geld bijkrijgt hequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef Edwinuss het volgende:
Die shit is echt nasty.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef disjfa het volgende:
Nu je het zegt! Ik zie het meteen!
[ afbeelding ]
Ik denk het feit dat je mij in de tt zet. Je continu over mij post alsof je een ranzig groupie bent. Maarja, he.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En tussen wie en welke haat bedoel je SB?
Ohh ik dacht het feit dat je steeds op elke post van mij reageerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik denk het feit dat je mij in de tt zet. Je continu over mij post alsof je een ranzig groupie bent. Maarja, he.
Is dit dialect? Waarom wou je geld van me lenen Disjfa of het is Wil je daarom geld van me lenen Disjfaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef AQuila360 het volgende:
Verlamd meisje (19) zet maagdelijkheid te koop
![]()
Waarom je daarom ¤ 30 van me lenen Disjfa?
Kan je met 2 drumkits ook samen/tegen elkaar drummen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
GH: WT-drumkit is binnen
nu nog zien te repareren en dan heb ik twee drumkits in huis. Mocht het niet lukken, maken we er wel wat leuk decoratiefs van
De al besproken 'kaptafel' waar dan een mooie Tool-poster boven komt in plaats van een spiegel. Ik zie het al helemaal zittenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
nu nog zien te repareren en dan heb ik twee drumkits in huis. Mocht het niet lukken, maken we er wel wat leuk decoratiefs van
Jep, in RB heet dat Tug of War (geloof ik)quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan je met 2 drumkits ook samen/tegen elkaar drummen?
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jep, in RB heet dat Tug of War (geloof ik)
Wat scheelt er aan?? Reageren de pads niet meer? Simpel soldeerwerk doet een hoop met die dingenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
geen idee, ga er vanavond eens rustig voor zitten, kijken wat er aan mankeert.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef koei het volgende:
Lennie! De sokken voor mn kat zijn binnen! Pics volgen vanavond want ik moet nu weg!
Stelletje dierenbeulen..quote:
Arm beestquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef koei het volgende:
Lennie! De sokken voor mn kat zijn binnen! Pics volgen vanavond want ik moet nu weg!
Arm beestquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vandaag ook nieuwe sokken gekocht? Ook ff foto maken strax dus?
En als jouw vingers te dik zijn voor het kleiner repareerwerk helpt het gelukkig dat ik ook wel redelijk technisch aangelegd ben (en dus ook prima kan solderen)quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
geen idee, ga er vanavond eens rustig voor zitten, kijken wat er aan mankeert.
Het is per slot van rekening net een strijkijzer!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En als jouw vingers te dik zijn voor het kleiner repareerwerk helpt het gelukkig dat ik ook wel redelijk technisch aangelegd ben (en dus ook prima kan solderen)
welke poster van tool?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
De al besproken 'kaptafel' waar dan een mooie Tool-poster boven komt in plaats van een spiegel. Ik zie het al helemaal zitten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is per slot van rekening net een strijkijzer!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is per slot van rekening net een strijkijzer!
quote:
Ik ben in alle games goed jong! Noem een game man!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Hij is ook maar goed in 1 game die AQuila
skate.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben in alle games goed jong! Noem een game man!
En ik zie je daar!
Forza heb ik ook, maar 32892 jaar geleden gespeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Heb ik alleen niet jongen!
Carcasonne heb ik wel of anders forza 2!
Kom maar nu! morgen
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Jij ging toch reageren op die ebay vrouwtje van 30 euro's!
Lieg je nu weer Edje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee.
Mijn naam is Edwinuss
Niet Djahad ofzo.
OF xavier
Is roy ook goed trouwens?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
Worms Poule indeling is bekend!!!
Ik zie Lenny al in de poule ronde's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |