Ik lust wel een wijntje, thanksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef reetveter het volgende:
Zo, nu eerst een corona.
wtf moet je met een citroenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:27 schreef reetveter het volgende:
waarom de kutkanker vergeet ik nou de citroen te kopen
waarom zit die roze fles aangesloten op je penis?quote:
Als het uit is met mijn vriendjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
allure, daten?
HAHAHAHAHAA.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom zit die roze fles aangesloten op je penis?
kleine meisjes husselen ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Fascination het volgende:
Ik heb nu een account op girlscene.nl![]()
.
Peniskokerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom zit die roze fles aangesloten op je penis?
Heb je echt een vriend?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als het uit is met mijn vriendje.
Flikker eens dood, greppelhoerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAA.
JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE THUIS, WAT EEN HUMOR HEB JIJ, NEE IK KOM NIET MEER BIJ. JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE THUIS, OHOHOH DAT WAS LACHEN.
dat kan ik regelen in 5 minutenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als het uit is met mijn vriendje.
Van die zure rode bocht in een pakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat rode wijn staan die op moet.
NG lustte hem niet
Ban!! De mods van tegenwoordig zijn echt klapjosti's zegquote:
Hihiquote:
Klopt, welke man drinkt er nu wijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat rode wijn staan die op moet.
NG lustte hem niet
Fascination is het nu al weer vergeten, dus dan kan dat, ze vergeet sowieso allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen mods dit zeggen?
Beetje sneu, Adelante.
kakkers of mensen van het corps, kakkers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, welke man drinkt er nu wijn
quote:
KWOOTET VOR TROETquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
Alleen het plebs drinkt bier.
jij verdient gewoon een jonge traciquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ban!! De mods van tegenwoordig zijn echt klapjosti's zeg. Straks word ik nog mod
.
[..]
Hihi.
ADELANTE, STOP DIE KUTELMO VAN JE UI MAAR LEKKER DIEP IN JE ANUS, KNEUSSSquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fascination is het nu al weer vergeten, dus dan kan dat, ze vergeet sowieso alles
Nee, ik open er een topic over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fascination is het nu al weer vergeten, dus dan kan dat, ze vergeet sowieso alles
Toppertje!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]! Dat zei ik ook een paar topics terug
.
Moet je je even afreageren omdat we nu weten dat je niet tegen alcohol kan? Mag hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ADELANTE, STOP DIE KUTELMO VAN JE UI MAAR LEKKER DIEP IN JE ANUS, KNEUSSS
Lust NG geen bier?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
NG is zo'n nicht die geen bier lust
Alleen vrouwen mogen wijn drinken.
Wijn is primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:38 schreef De_Ananas het volgende:
NG is zo'n nicht die geen bier lust
Alleen vrouwen mogen wijn drinken.
Crystalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toppertje!
Gewoon aan de Hennesee, Crystal 'nd shit. Jewaitttut.
Maar ik ben een Brabander héquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lust NG geen bier?
Weer een pluspunt voor hem.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toppertje!
Gewoon aan de Hennesee, Crystal 'nd shit. Jewaitttut.
hihi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lust NG geen bier?
Weer een pluspunt voor hem.
Houdt Florian niet van voetbalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij vindt voetbal ook niet leuk dus je bent sowieso niet serieus te nemen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hihi.
Andere drank drink ik wel, vooral mixjes.en ik houd van shoppen en lekker uit eten gaan.
OMG, WHAT IS WRONG WITH YOU PEOPLE??????quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij verloochend je afkomst. Ben dan op z'n minst voor PSV
.
Ik heb het genoteerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hihi.
Andere drank drink ik wel, vooral mixjes.en ik houd van shoppen en lekker uit eten gaan.
lekker UIT eten zegtie, dus niet lekker eten, maar lekker uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
Lekker eten is ook zo'n geweldige opmerking inderdaad. Wie houdt ervan vies eten?
Support your localquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Shut upquote:
nooit last van gehadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shut up. Trouwens als je ongesteld bent en moet poepen, dat stinkt joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik sta verdomme bekend als ''die Brabander'' hoe de fuck kan ik dan mijn afkomst verloochenen!?!?!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
lekker UIT eten zegtie, dus niet lekker eten, maar lekker uit.
awmaigadquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik sta verdomme bekend als ''die Brabander'' hoe de fuck kan ik dan mijn afkomst verloochenen!?!?!
[ afbeelding ]
DIE VLAG HANGT GODVERDOMME OP MIJN KAMER, HOE VERLOOCHEN IK MIJN AFKOMST HÉ HÉ HÉ!?!?!?!?!?
Goedzo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik sta verdomme bekend als ''die Brabander'' hoe de fuck kan ik dan mijn afkomst verloochenen!?!?!
[ afbeelding ]
DIE VLAG HANGT GODVERDOMME OP MIJN KAMER, HOE VERLOOCHEN IK MIJN AFKOMST HÉ HÉ HÉ!?!?!?!?!?
Doe maarquote:
quote:
Jawel, maar mijn erwtensoep nu niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken, smaakt je Corona niet popje?
quote:
Ik kook wel een keertje voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn erwtensoep nu niet meer
Nja, had deze week echt totaal geen zin om te kokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kook wel een keertje voor je. Volgens mij zorg jij helemaal niet goed voor jezelf jongeman
.
ik een vlag van topquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb 2 PSV vlaggen op m'n kamer
je topic over je ongesteltheid is geopendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Voetbal![]()
![]()
.
Ed de Goey is toch doelman van Feyenoord?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef reetveter het volgende:
Oh vergeet ik helemaal het topic voor fas
wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Voetbal![]()
![]()
.
Deze lijsten we inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Voetbal![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we volgend seizoen een keertje na top gaan dan is het namelijk toch uit met je vriendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere keer hardop lachen als ik dat clublied hoor![]()
.
Linkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere keer hardop lachen als ik dat clublied hoor![]()
.
Casanova.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Zullen we volgend seizoen een keertje na top gaan dan is het namelijk toch uit met je vriend
quote:
Alleen als het uit is danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef gers het volgende:
[..]
Zullen we volgend seizoen een keertje na top gaan dan is het namelijk toch uit met je vriend
quote:
ik spam der fobo wel vol werkt altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
maar dan heeft allure al met mij, en dan mag ze niet met jou omgaan van mij.
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus nemen.
quote:
\quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Omg wie monteert hier vechtende hooligans onder.
kankergrapquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik spam der fobo wel vol werkt altijd
Zegt ie vol overtuigingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
ik spam der fobo wel vol werkt altijd
sorryquote:
gtst , leeft arnie nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zegt ie vol overtuiging.
Dit is wel grappig.
Anyway, tijd voor GTST.
Gtst...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zegt ie vol overtuiging.
Dit is wel grappig.
Anyway, tijd voor GTST.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft net een blosje bloemen gekregen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft net een blosje bloemen gekregen.
wil je even je rekeningnummer pm'enquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Anita gaat wel dood. Toch maar wat geld overmaken.
Ntbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga chillen met skaff-a jo he.
allure, hvj
jij bent toch het centrale steunpuntquote:
owquote:
Who cares?quote:
R.I.Pquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
M'n vingers zijn zo koud dat je ze dood kan verklaren.
Krentjequote:
I care.quote:
Ik ge msned en ge smst.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:13 schreef gers het volgende:
fas is der toch![]()
ik heb zelfs ooit met fas gemsnéd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Het is bij hem weer tijd voor het kont-lik uurtje.
Heb ik dat ooit ontkend?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
Allure is stiekem dik.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef iszinloos het volgende:
[..]
R.I.P
Het was bp's enige echte liefde.
Que?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
Die groepsgesprekken zijn tof men. Af en toe het idee of ik in de Lizzy McGuire serie zit.!
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
Die groepsgesprekken zijn tof men. Af en toe het idee of ik in de Lizzy McGuire serie zit.!
Ik bel een vriend, zet hem in de wacht. Bel nog een vriend en voeg hem bij het gesprek. Zo bel je met 3 mensen tegelijk en meer als je wilt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Que?
Context uitleg niet snap ik?
Nee, ik pas niet in de trein, ik ben te dikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
Luur zullen we met BrauN carnaval gaan vieren in Chillburg?
Oh dat .quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bel een vriend, zet hem in de wacht. Bel nog een vriend en voeg hem bij het gesprek. Zo bel je met 3 mensen tegelijk en meer als je wilt.
Dan gaan we naar Eindhovenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik pas niet in de trein, ik ben te dik.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Carnavalsoutfit Allure_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel posts + maagd + metallica UI = een ventquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef gers het volgende:
VERTEL!
Inderdaad, en ik kan het weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben een vrouwpersoon.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom was je afgelopen zaterdag niet op Skoll Luur? Bijna alle mannen waren half naakt, waaronder ik!Ze was bij Nereus, waar de echte feestbeesten naartoe gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
heb je haar geplayedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan het weten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom was je afgelopen zaterdag niet op Skoll Luur? Bijna alle mannen waren half naakt, waaronder ik!In 1 keer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En toch zit je fout.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
veel posts + maagd + metallica UI = een vent
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan het weten.
Pics !quote:
Pik, als je er niks vanaf weetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze was bij Nereus, waar de echte feestbeesten naartoe gaan
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef reetveter het volgende:
[..]Psycho daaaaaad, psycho daaaad, psycho dad!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik morgen klaar ben met training heb ik weer een wasbordje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pik, als je er niks vanaf weet
Het neerhuis bestuur was bij ons gekomen en dat is geen grap
Ah gossie, kun je jezelf niet vermakenquote:
ik weet dat ik lekker benquote:
Kan wel, maar ik heb net mijn handen gewassen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah gossie, kun je jezelf niet vermaken?
Gast, waar denk jij nou weer aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb net mijn handen gewassen.
TIJDENS HET PLASSEN?!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb net mijn handen gewassen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, waar denk jij nou weer aan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, waar denk jij nou weer aan.
quote:
Jezelf vermaken....quote:
Vieeeeeeeeeessssssss, patrick!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezelf vermaken....
Wat doe je met jezelf...
Inkopertje...
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezelf vermaken....
Wat doe je met jezelf...
Inkopertje...
quote:
quote:
Ja dat snappen we ook wel slimmerikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezelf vermaken....
Wat doe je met jezelf...
Inkopertje...
Ik kan NG toch wel aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Maar daar mag ik niet naar kijken van NG.
quote:
quote:
RISING RISING! KEEP ON RISING!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
Wat zijn de beste nummers van the doors?
AC/DC zou ik niet al te hard aan vasthouden, en tourt Rammstein wieder?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
pinkpop.
BANDS:
reeds bevestigd / confirmed
zaterdag 30 mei / Saturday May 30
BRUCE SPRINGSTEEN & THE E-STREET BAND
THE KILLERS
zondag 31 mei / Sunday May 31
DEPECHE MODE
PLACEBO
maandag 1 juni / Monday June 1
FRANZ FERDINAND
THE KOOKS
NOVASTAR
En dit lijstje zie je zonbeetje bij alle geruchten:
Kings Of Leon
Arctic Monkeys
The Prodigy
Lily Allen
Kaiser Chiefs
The Killers
Green Day
Coldplay
AC/DC
Nine Inch Nails
Depeche Mode
The Gossip (komen die met nieuw materiaal?)
Interpol
Franz Ferdinand
Bloc Party
K's Choice (reunie)
Oasis (misschien ook niet na incident met "trays" jaren geleden)
Weezer
Slipknot
Rammstein
Daft Punk
Santogold
The Roots
No Doubt
Neil Young
Deftones
Beetje veel geruchten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
pinkpop.
BANDS:
THE KILLERS
DEPECHE MODE
PLACEBO
FRANZ FERDINAND
THE KOOKS
NOVASTAR
Kings Of Leon
Arctic Monkeys
The Prodigy
Lily Allen
Kaiser Chiefs
The Killers
Green Day
Coldplay
AC/DC
Nine Inch Nails
Depeche Mode
Interpol
Franz Ferdinand
Bloc Party
K's Choice (reunie)
Weezer
Slipknot
Rammstein
Daft Punk
Santogold
The Roots
No Doubt
Neil Young
Deftones
Godver, wat een namen zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
pinkpop.
BANDS:
THE KILLERS
DEPECHE MODE
PLACEBO
FRANZ FERDINAND
THE KOOKS
NOVASTAR
Kings Of Leon
Arctic Monkeys
The Prodigy
Lily Allen
Kaiser Chiefs
The Killers
Green Day
Coldplay
AC/DC
Nine Inch Nails
Depeche Mode
Interpol
Franz Ferdinand
Bloc Party
K's Choice (reunie)
Weezer
Slipknot
Rammstein
Daft Punk
Santogold
The Roots
No Doubt
Neil Young
Deftones
Aangezien het een rumoer is zou ik op vakantie gaan. Was het bevestigd had ik gegaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
wel kankervet dat placebo en franz ferdinand komen. En The killers is cool. Alleen al voor dit programma zou ik al bijna gaan.
Maar ik wil ook nog op vakantie. Ik zit echt te twijfelen.
Je luistert naar rammstein dat was mijn eerste concert ooit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Rammstein, No Doubt en Neil Young zouden leuk zijn, de rest hoeft van mij niet.
Mr. Brightside, indie rock n roll, somebody told me, smile like you mean it en all these things that i've done zijn gewoon goede nummers. Ik vind human trouwens ook niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef Florian_ het volgende:
The KillersMet dat nieuwe baggernummer en die arrogante leadzanger
Rammstein nog nooit gezien, maar hun shows zijn gewoon zo cool dat ik het wel eens wil zien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je luistert naar rammstein dat was mijn eerste concert ooit.![]()
kewl
Heb nog shirts en een trui enzo.
Franz ferdinand en placebo en the killers zijn al bevestigd op de officiele pinkpop site.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aangezien het een rumoer is zou ik op vakantie gaan. Was het bevestigd had ik gegaan.
Kloptquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Rammstein nog nooit gezien, maar hun shows zijn gewoon zo cool dat ik het wel eens wil zien.
Wil je met mij in een tentje lieverd?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Daft, koel.![]()
Alleen zijn mijn vrienden broekpoeperts als het op festivals of concerten aankomt. Dus ik ga altijd alleen.
bandshirtsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je luistert naar rammstein dat was mijn eerste concert ooit.![]()
kewl
Heb nog shirts en een trui enzo.
Ik in Carnavalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb zin in forever young festival
Als jij de volgende ochtend in een tent wakker zou worden met een condoom in je hol zou je dat dan aan iemand doorvertellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wil je met mij in een tentje lieverd?
Ik heb ze al 6 keer gezien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg altijd witte vlekken in mijn boxer en zulks als ik muse luister.
waarom? 14 jarige sletjes hosselen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ik heb zin in forever young festival
Condoomsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als jij de volgende ochtend in een tent wakker zou worden met een condoom in je hol zou je dat dan aan iemand doorvertellen?
Wat is een utielkar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Silentalarm het volgende:
godverdomme de grafkanker. Ik laat een fles drinken vallen en omdat ik hem rechtop zet valt mijn afstandbediening op de grond en die flikkert helemaal utielkar.
omdat er waarschijnlijk moker vette bands komenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom? 14 jarige sletjes hosselen?
Mijn afstandsbediening blijft bij elkaar door plakband.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef Silentalarm het volgende:
godverdomme de grafkanker. Ik laat een fles drinken vallen en omdat ik hem rechtop zet valt mijn afstandbediening op de grond en die flikkert helemaal utielkar.
Al dat geprijs naar God.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:16 schreef NoelGallagher het volgende:
binnenkort weer EO-jongerendag, nu al zin in
Oja dat had ik al eens gehoord van SAquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kenkar is ff een end op. Ik kom uit Raalte vuige noob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |