Idem hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat zij woont in het dorp van mn ouderlijk huis en ik in Amsterdam op kamers
Je moet hiervoor behandeld worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef IQM het volgende:
Ik kan er niks aan doen. Het is sterker dan ik.
Je zei de verkeerde naam?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja jonge, ik zei 1 ding verkeerd.
Dat viel niet lekker, en daarna kon ik niks zeggen, of er werd weer gerefereerd naar dat ene
Nee, veranderd toen ik de OP zag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie jou je hartje en -PI eens snel veranderen.Dacht je dat je de fipo had?
Klootzakquote:
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd hebquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]En dan nemen ze ook niet op als je belt
.
Toen was het al te laatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet via MSN doen, dat gaat alleen maar verkeerd.
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezegd dat Mrs. Hoogstaande altijd gelijk heeft.
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMG JA![]()
![]()
Ik wou nog even melden dat ik vanacht serieus door jullie discussie gedroomt heb dat er iemand aan mijn anus likte
![]()
![]()
Ik werd zweten wakker
True story.
Jawel hoor, ik moest er hartelijk om lachen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:57 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, nu heeft niemand mijn nachtmerrie gezien in het vorige topic
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
ik had ook weleens ruzie met mn ex, maar zei maakte van alles een probleem, zeikerd
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet hiervoor behandeld worden.
Ah, bij mij valt het meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Lol, één keer bijna gedaanquote:
Ik dat ik seks had met hoi_piepeloi. Ik fok te veelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klootzak![]()
:’)
[..]
Ik kan niet eens meer bellen door alle smsjes die ik naar dr gestuurd heb![]()
Niet dat ik dat erg vond, maar bellen zit nu niet meer in mijn begroting ingecalculeerd :’)
[..]
Toen was het al te laat
[..]
én jij hebt (bijna) altijd de lapo, you’re pure evil
[..]
Ik dat mijn huisgenoot kankerboos op werd omdat ik zn afwas had gedaan
oh, donders, ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfs van het verkeerde woordgebruik van zei?
Je had haar gelijk moeten dumpen, de bitch
Het is geen gave, het is een dom trucje. De 300e post hebben, dát is een gave.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb te veel gaves. Deze mag wel weg.
Lucky bastardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, bij mij valt het meeZe is neit echt boos maar zit ergens mee.
Pfieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |