abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65664237
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Fuente het volgende:
Miss_dynastie, gaaf

Ik heb ook even een schop onder m'n kont nodig wat lijnen betreft, pffff, wat een vreetdag
* freecell kickt.

Hier lijkt het toch langzamerhand wat uit te gaan maken dat ik borstvoeding geef. Er gaat langzaam wat af en als ik naar mijn eetpatroon kijk is dat niet mijn verdienste
Al ben ik wel weer begonnen met trouwe elke week 3x hardlopen, dat tikt natuurlijk ook wel aan.
pi_65682823
Het gaat goed hier zo te zien, ga zo door.

Miss_Dynastie, wat super.

Gefeliciteerd Dyna!
Verwacht je jouw gestelde doel ook echt te halen? Ik zou het erg knap vinden, want het is nogal wat.
Veel plezier met het etentje, dat heb je wel verdiend.

Ik ben ook op de helft!
Ik begon met een gewicht van 86kg, ik weeg nu 72,5 kg en mijn streefgewicht is 60 kg.
Bij mij ging het rond de feestdagen ook weer wat minder. Maar nu in 3,5 week toch ook weer ruim 3 kg afgevallen, dus het gaat weer lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 03-02-2009 10:54:24 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 09:19:56 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65682854
Wat gaat iedereen hier goed zeg. Dyna al op de 10 kilo, netjes hoor!
Appelsap ook al zo goed!

Ik zit nog steeds op 0 en daar ben ik wel heel blij mee.
Ben gisteren even gaan kijken in de winkel of ik idd een maatje kleiner kon met positiebroeken strakjes en idd! Ik ben nu 4-5 kilo lichter dan bij mijn vorige zwangerschap op deze termijn dus dat is idd een kledingmaat minder.
Ik hoop echt zo dat ik dit, gewoon gezond eten en dingen zelf koken enzo, nog lang vol ga houden.
Ik hoop in totaal op 10 kilo minder uit te komen dan bij mijn vorige zwangerschap. Dan heb ik dus de 5 kilo die ik lichter was aan het begin en 5 kilo minder aangekomen in totaal. Lijkt mij een aardig streven.
pi_65682883
Gisteren de 86 gezien op de weegschaal. We komen er wel!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65682974
Gisteren Evy 7 gelopen. Heb wat last van mijn enkels waardoor ik kramp krijg, maar conditioneel was les 7 een eitje. Morgen les 8 lopen als de tandarts me niet al te erg mishandeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65683063
Goede berichten allemaal!

Ik heb 2 broeken weggedaan die te groot waren, en 2 kleinere broeken in de kast gelegd die ik pas Whoei! Dat is wel motiverend
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65683079
Gefeliciteerd Miss_D
En Dyna natuurlijk ook ben jaloers op je
pi_65687191
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef appelsap het volgende:
Gefeliciteerd Dyna!
Verwacht je jouw gestelde doel ook echt te halen? Ik zou het erg knap vinden, want het is nogal wat.
Ja ik zou niet weten waarom ik het niet ga halen als ik zo door ga als ik nu bezig ben. Ik denk alleen niet dat ik het precies per 1 mei haal, maar een paar weken later, maar dat maakt natuurlijk weinig uit. De 20 kilo eraf ga ik gewoon halen.

Goed om te lezen dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Blijkbaar zit in januari de disipline er weer goed in

@Fuente Ja mijn broeken zitten nu ook belachelijk ruim...
Ik vrees dat ik nu al volledig nieuwe kleren moet gaan kopen, maar dat wil ik eigenlijk niet omdat ik pas op de helft ben. (bovendien ben ik een man en heb ik een hekel aan kleren kopen )
pi_65687951
Dyna, ik bedoelde ook op 1 mei.
Maar dat je het gaat halen, daar ga ik ook wel vanuit. Je bent namelijk nog steeds goed bezig. Lekker zo doorgaan hoor.
pi_65688397
20 kilo eraf, wauw, goed hoor
daar kan ik alleen maar van dromen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65688582
Dyna, ik koop ook niets nieuws, of het moet echt perse nodig zijn. Ik heb alleen stapels broeken in kleinere maten dan ik nu draag dat scheelt weer. Ik wil pas alles nieuw kopen als ik 'klaar' ben met afvallen, en in de tussentijd gewoon af en toe wat leuks halen. Gaaf trouwens, 10 kilo al kwijt! Goed joh!

BE, dat klinkt als een redelijk streven, fijn dat het zo goed gaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65689405
Het gaat hier echt lekker met iedereen! Gefeliciteerd!
pi_65689498
Vandaag is vriendje lief jarig... 28 alweer
En de cake is zojuist uit de oven gekomen. Wat ruikt het heerlijk hier. En vanavond lekker gourmetten...
pi_65690498
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef appelsap het volgende:
Dyna, ik bedoelde ook op 1 mei.
Maar dat je het gaat halen, daar ga ik ook wel vanuit. Je bent namelijk nog steeds goed bezig. Lekker zo doorgaan hoor.
Ah K.
Nou de eerste 10kg heb ik in 14 weken gedaan.
En er zijn nog 13 weken tot 1 mei.

Nou zat er in de eerste periode wel de feestdagen waar mijn gewicht een tijdje gelijk is gebleven. Maar aan de andere kant ging het in het begin juist erg snel en nu wat rustiger.

Oftewel ik lig nog steeds aardig op schema, give or take 1, 2 weken.
pi_65690628
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Mirjam het volgende:
20 kilo eraf, wauw, goed hoor
daar kan ik alleen maar van dromen
Het stomme is ik ben dus al ruim 20 kilo afgevallen maar voel me er helemaal niet meer over
Omdat ik nu al een hele tijd stil sta maar goed gewoon door blijven sporten en dan zal ik proberen niet meer te klagen
3x in de week hardlopen en 1 uur hiphop + nog 1,5 uur buikdansen moet toch eigenlijk genoeg zijn.
pi_65691638
Jammer dat dat goede gevoel wegzakt, want dat is toch best een enorme prestatie.
pi_65692392
Hoppa, net evy les 20 gelopen en dat blijft een pittige les als je nog niet zo lang weer begonnen bent.
5,6 KM gelopen. (4x 8 minuten) dus iets meer dan 9 KM/u
Blij met mij
pi_65692934
Wie trapt me straks naar de sportschool? Ik wil er om 4 uur naar toe en ik heb het koud en geen zin
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65692999
Gewoon gaan. Als je eenmaal in beweging bent wordt je vanzelf warm.
Daarnaast is het sporten even lekker om energie te krijgen voor de rest van de dag.
pi_65693605
Met energie gaat het vandaag vrees ik niet meer goed komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65693862
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Wie trapt me straks naar de sportschool? Ik wil er om 4 uur naar toe en ik heb het koud en geen zin
Kick!

Je hoeft geen zin te hebben, je moet je gewoon gaan omkleden, je tas in pakken en je jas aantrekken. Dan ga je automatisch
pi_65693922
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef freecell het volgende:

Je hoeft geen zin te hebben, je moet je gewoon gaan omkleden, je tas in pakken en je jas aantrekken. Dan ga je automatisch
Dat is mijn tekst

En ik ga het maar doen op automatische piloot en voor ik het weet sta ik dan omgekleed in de sportschool en is het ook zo suf om niets te doen daar
pi_65694103
Niet nadenken Isa, gewoon gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65694116
Ik schop ook even mee!

Freecell, goed hoor!

Voor degene die hardlopen. Ik wil met hardlopen beginnen, maar ik weet niet of het wat voor me is. Ik zie het dus niet zitten om dan maar meteen hardloopschoenen aan te schaffen. Hebben jullie dat wel gedaan of eerst een paar lesjes op gewone sportschoenen gedaan?
pi_65694210
Ik heb wel meteen goede schoenen gekocht, ook als extra motivatie. Die dingen zijn best duur en ik vond ze zo lelijk dat ik ze niet gewoon aan zou doen en het is zonde van het geld ze nutteloos in de kast te laten staan. Dus dan moest ik ze maar gebruiken ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65694239
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef YPPY het volgende:
Ik heb wel meteen goede schoenen gekocht, ook als extra motivatie. Die dingen zijn best duur en ik vond ze zo lelijk dat ik ze niet gewoon aan zou doen en het is zonde van het geld ze nutteloos in de kast te laten staan. Dus dan moest ik ze maar gebruiken ook.
Dat dus
pi_65695283
Gedoucht, tas gepakt en dan ga ik dus maar
pi_65696166
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Gedoucht, tas gepakt en dan ga ik dus maar
Dikke prima! Succes

Ik ben vandaag ook op die manier gaan hardlopen. Liep met frisse tegenzin en een bijzonder chagrijnig hoofd het trappenhuis uit
pi_65702540
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Dikke prima! Succes

Ik ben vandaag ook op die manier gaan hardlopen. Liep met frisse tegenzin en een bijzonder chagrijnig hoofd het trappenhuis uit
Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzin Les 17 gelopen, ik lig nog steeds op schema voor de city-pier-cityloop in maart
pi_65703228
Allemaal met tegenzin vandaag? Maar wèl gegaan! voor freecell, omearos en mezelluf
pi_65704023
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef omearos het volgende:

[..]

Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzin Les 17 gelopen, ik lig nog steeds op schema voor de city-pier-cityloop in maart
Wat goed! Ik heb gisteren les 7 gelopen. Heb ernstige twijfels of ik het nog red voor de CPC.

Morgen wil ik les 8 lopen, als ik fit genoeg ben na de tandarts. Als les 8 lukt wil ik 9 en 10 overslaan en vrijdag 11 lopen. Dan zondag 12 en dinsdag les 13 of 14. Misschien is mijn achterstand nog in te lopen.
***Levi was here***
pi_65704589
Ik ga morgen denk ik een poging wagen..
Ik was laat thuis vandaag, toen belde nog een ouder, en moest ik nog snel wat afmaken... Ik ben nu moe..

Straks naar de bios, naar de sneak. Het schijnt Slumdog Miljonaire te worden, dus ik heb er wel zin in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65705562
Ik heb wel ontdekt dat hardlopen eigenlijk altijd wel ergens op een dag kan
Of je moet al een hele dag (inclusief avond) weg zijn.

Teigan, ik weet een leuke route joh! Ken je de 'laan naar 't klooster' ? Daarmee kom je heel mooi op de uitloper van de Iepenlaan uit!
pi_65705637
freecell, is dat dat stuk door het weiland?
Ik loop nu nog richting korreweg, dan industrieterreintje en langs het kanaal en via uitloper iepenlaan terug... Straks ga ik weer naar kanaal en dan recht..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65705850
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef teigan het volgende:
freecell, is dat dat stuk door het weiland?
Ik loop nu nog richting korreweg, dan industrieterreintje en langs het kanaal en via uitloper iepenlaan terug... Straks ga ik weer naar kanaal en dan recht..
Jep, dwars door het weiland Onverharde weg, maar wel goed te lopen
pi_65705958
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Jep, dwars door het weiland Onverharde weg, maar wel goed te lopen
ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.
pi_65709008
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef teigan het volgende:

[..]

ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.
Ik vond het een vet lollig weggetje
pi_65720816
Graag jullie advies. Ik ben in de afgelopen week 1,5 kilo AANgekomen

Gisteren
O: snelle jelle weinig suiker, yakult light
T: mandarijntjes
L: 2 snee volkoren met kipfilet
T: sneetje roggebrood met slankie en opkikker drinkbouillon
D: kip Palava: 3 opscheplepels rijst, 1/2 eetl olijfolie, kipfilet, ui, tomatenblokjes 1/2 eetl "light" pindakaas, bladspinazie
T: 2 cappucino (zelfgemaakt met opgeschuimde halfvolle melk)

gedronken: 1 liter water, glas cola light, automatenkoffie met beetje melk

Eergisteren
D: vegetarische pasta: 3 opscheplepels pasta, 1/2 eetl olijfolie, ui, champignons, aubergine, paprika, tomatenblokjes, eetlepel 30+ strooikaas
rest ongeveer hetzelfde

Beweging: dagelijks 30 minuten lopen (wandelen)
Sport: 1 uur pilates, 1 uur fitness
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_65720870
Zesje, er is niets mis met je eten (qua kcal, want ik zou je ontbijt anders doen, yakult is prima, snelle jelle is niet echt ontbijt natuurlijk), daar kom je niet 1,5 kg vet van aan. Misschien krijg je teveel zout binnen van elke dag drinkbouillon en houd je vocht vast, misschien ben je net intensiever gaan sporten en hou je vocht vast, misschien moet je ongesteld worden en hou je vocht vast, misschien is er iets anders, maar vetopslag is hóógst onwaarschijnlijk. Elk lichaam is anders en elk lichaam kan wat schommelen in gewicht, dat is heel normaal.
pi_65720938
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:20 schreef zesje het volgende:
Graag jullie advies. Ik ben in de afgelopen week 1,5 kilo AANgekomen

Tip 1: laat je niet gek maken door de weegschaal.

Verder:
Je eetpatroon ziet er niet verkeerd uit en je beweegt voldoende. Kan het niet zo zijn dat je meer spier maakt op het moment en daardoor niet afvalt? Ook kan je gewicht gewoon natuurlijk wat schommelen, ene keer hou je bijvoorbeeld wat meer vocht vast dan de andere keer. Meet je ook je taille regelmatig op? Misschien neemt die namelijk wel af terwijl je gewicht niet mee lijkt te werken.

Voor afvallen is een lange adem nodig. Je moet proberen te kijken naar de lange termijn, niet de kuren van je weegschaal van het moment. Geef niet op, ga gewoon zo door, je gewicht daalt vast wel.
***Levi was here***
pi_65720947
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Zesje, er is niets mis met je eten (qua kcal, want ik zou je ontbijt anders doen, yakult is prima, snelle jelle is niet echt ontbijt natuurlijk), daar kom je niet 1,5 kg vet van aan. Misschien krijg je teveel zout binnen van elke dag drinkbouillon en houd je vocht vast, misschien ben je net intensiever gaan sporten en hou je vocht vast, misschien moet je ongesteld worden en hou je vocht vast, misschien is er iets anders, maar vetopslag is hóógst onwaarschijnlijk. Elk lichaam is anders en elk lichaam kan wat schommelen in gewicht, dat is heel normaal.
dr Isa was mij voor.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')