* freecell kickt.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Fuente het volgende:
Miss_dynastie, gaaf
Ik heb ook even een schop onder m'n kont nodig wat lijnen betreft, pffff, wat een vreetdag
Ja ik zou niet weten waarom ik het niet ga halen als ik zo door ga als ik nu bezig ben. Ik denk alleen niet dat ik het precies per 1 mei haal, maar een paar weken later, maar dat maakt natuurlijk weinig uit. De 20 kilo eraf ga ik gewoon halen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef appelsap het volgende:
Gefeliciteerd Dyna!
Verwacht je jouw gestelde doel ook echt te halen? Ik zou het erg knap vinden, want het is nogal wat.
Ah K.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef appelsap het volgende:
Dyna, ik bedoelde ook op 1 mei.![]()
Maar dat je het gaat halen, daar ga ik ook wel vanuit. Je bent namelijk nog steeds goed bezig. Lekker zo doorgaan hoor.
Het stomme is ik ben dus al ruim 20 kilo afgevallen maar voel me er helemaal niet meerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:40 schreef Mirjam het volgende:
20 kilo eraf, wauw, goed hoor
daar kan ik alleen maar van dromen
Kick!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Wie trapt me straks naar de sportschool? Ik wil er om 4 uur naar toe en ik heb het koud en geen zin
Dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:21 schreef freecell het volgende:
Je hoeft geen zin te hebben, je moet je gewoon gaan omkleden, je tas in pakken en je jas aantrekken. Dan ga je automatisch
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef YPPY het volgende:
Ik heb wel meteen goede schoenen gekocht, ook als extra motivatie. Die dingen zijn best duur en ik vond ze zo lelijk dat ik ze niet gewoon aan zou doen en het is zonde van het geld ze nutteloos in de kast te laten staan. Dus dan moest ik ze maar gebruiken ook.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Gedoucht, tas gepakt en dan ga ik dus maar
Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dikke prima! Succes
Ik ben vandaag ook op die manier gaan hardlopen. Liep met frisse tegenzin en een bijzonder chagrijnig hoofd het trappenhuis uit
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dankzij dit berichtje ben ik ook gaan hardlopen, met frisse tegenzinLes 17 gelopen, ik lig nog steeds op schema voor de city-pier-cityloop in maart
Jep, dwars door het weilandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:27 schreef teigan het volgende:
freecell, is dat dat stuk door het weiland?
Ik loop nu nog richting korreweg, dan industrieterreintje en langs het kanaal en via uitloper iepenlaan terug... Straks ga ik weer naar kanaal en dan recht..
ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, dwars door het weilandOnverharde weg, maar wel goed te lopen
Ik vond het een vet lollig weggetjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb er geloof ik ook wel eens over gelopen... Ik loop daar vaak richting kanaal, kom je niet zoveel mensen tegen.
Tip 1: laat je niet gek maken door de weegschaal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:20 schreef zesje het volgende:
Graag jullie advies. Ik ben in de afgelopen week 1,5 kilo AANgekomen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Zesje, er is niets mis met je eten (qua kcal, want ik zou je ontbijt anders doen, yakult is prima, snelle jelle is niet echt ontbijt natuurlijk), daar kom je niet 1,5 kg vet van aan. Misschien krijg je teveel zout binnen van elke dag drinkbouillon en houd je vocht vast, misschien ben je net intensiever gaan sporten en hou je vocht vast, misschien moet je ongesteld worden en hou je vocht vast, misschien is er iets anders, maar vetopslag is hóógst onwaarschijnlijk. Elk lichaam is anders en elk lichaam kan wat schommelen in gewicht, dat is heel normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |